Waarom dequote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
No problemo. Daar heb je vrienden voor!
Wat heeft die dan ongeveer?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt gevreesd dat Sulejmani het hele seizoen niet meer in actie kan komen.
sorry dat ik het zeg maar :quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gevreesd?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Na dit seizoen moeten we echt die Verheijen z'n werk laten doen bij ons.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:06 schreef gniffie het volgende:
Sulejmani er de rest van het seizoen uit? 14.gif
Geen Janssen en Enoh ook meer, dus de rotte appels zijn er nu bijna allemaal uit
Ik dacht dat er een week of 4 voor stond, maar is het al bevestigd dan van Sulejmani?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Gescheurde meniscus, kan er zelf al 7 maanden door niet tegen een bal trappen. Kan ff duren
Wiequote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Gescheurde meniscus, kan er zelf al 7 maanden door niet tegen een bal trappen. Kan ff duren
Tja... hij was al maanden aan het forceren spelende met pijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Zou wat zijn, dat hij er nu wekelijks 2 erin gaat pompen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Burrito het volgende:
Ebecillio in het NL EftalHij gaat ons Europees & Wereld kampioen maken
![]()
Zou Ebecilio het minder doen dan Sulejmani? Nou...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef Tarado het volgende:
Blijft toch jammer van Sulejmani, ook al speelt hij niet de sterren van de hemel, ik heb niet het idee dat Ebicilio het lek boven heeft en er nu wekelijks een paar gaat intrapppen
Die kans is zeker aanwezigquote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zou Ebecilio het minder doen dan Sulejmani? Nou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |