Ben het wel met je eens maar dat was vorig jaar niet anders, zolang we erom meedoen zijn we kanshebberquote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Als we nu voor een twee plek zouden kunnen tekenen dan moeten we dat zeker doen. Titel is wel heel ambitieus met zo'n elftal.
Ja. Ik denk dat Ajax in de komende 10 wedstrijden meer gaat verspelen. Tuurlijk, goede reslutaten laatste tijd maar wel met erg matig spelquote:Op zondag 4 maart 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet Az uit bij Feyenoord, Psv en Vitesse en thuis Twente weinig verspillen?
Eens. Klopt volledig.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Tarado het volgende:
Domineren is de bal in bezit houden en dan gaatjes vinden in de verdediging van de tegenstander, dat heb ik niet gezien vandaag, balbezit op eigen helft is geen dominantie
Dat is gewaagd. Ajax zal kampioen worden, niet met goed voetbal, maar omdat Ebecilio de boost heeft gegeven vanmiddag.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Ajax in de komende 10 wedstrijden meer gaat verspelen. Tuurlijk, goede reslutaten laatste tijd maar wel met erg matig spel
We spelen ruk en toch winnen we? Typische kampioenselftal toch ?:Pquote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Ajax in de komende 10 wedstrijden meer gaat verspelen. Tuurlijk, goede reslutaten laatste tijd maar wel met erg matig spel
Denk dat Ozbiliz eigenlijk is begonnen met die boost, Man u, Excelsior (Armeens elftalquote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is gewaagd. Ajax zal kampioen worden, niet met goed voetbal, maar omdat Ebecilio de boost heeft gegeven vanmiddag.
Ja, Ozbiliz begon er idd mee. Ik moet zeggen, Ebecilio doet iets en probeert dingen terwijl de anderen alleen maar tikkie breed tikkie terug doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denk dat Ozbiliz eigenlijk is begonnen met die boost, Man u, Excelsior (Armeens elftal![]()
).
Daardoor heeft Ebecilio denk ik ook doorgekregen dat er misschien wel wat te halen voor hem is ofzo
Het rijtje wordt afgesloten met Jeroen Verhoeven en Lorenzo Ebecilio die respectievelijk 6000 en 2500 euro per maand krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoeveel betalen ze die ebecilio per jaar? weet iemand dat?
thx, 2500 is niet heel erg veel voor een voetballerquote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Het rijtje wordt afgesloten met Jeroen Verhoeven en Lorenzo Ebecilio die respectievelijk 6000 en 2500 euro per maand krijgen.
Bron:
http://www.soccernews.nl/(...)o_verdient_het_minst
Wel een artikeltje van een jaar geleden.
wat een interview zegquote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Ebecilio-Dubbele-gevoelens.htm
'Na weer een fout gemaakt te hebben'
Wat een realistische jongen !
Maar ff serieus, leuk voor hem!
Eerste contract na amateurclubs.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
thx, 2500 is niet heel erg veel voor een voetballer
Gewoon wat in het contract is afgesproken incl evt bonussen en voorwaarden daarvoorquote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef bjanaan het volgende:
2500 is inderdaad niet veel? Hoe wordt dat bepaald eigenlijk hoe beter je presteert hoe meer salaris je krijgt?
Of hoe langer je bij een club zit hoe hoger je salaris?
Beidequote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef bjanaan het volgende:
2500 is inderdaad niet veel? Hoe wordt dat bepaald eigenlijk hoe beter je presteert hoe meer salaris je krijgt?
Of hoe langer je bij een club zit hoe hoger je salaris?
No problemo. Daar heb je vrienden voor!quote:
Waarom dequote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
No problemo. Daar heb je vrienden voor!
Wat heeft die dan ongeveer?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt gevreesd dat Sulejmani het hele seizoen niet meer in actie kan komen.
sorry dat ik het zeg maar :quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gevreesd?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Na dit seizoen moeten we echt die Verheijen z'n werk laten doen bij ons.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:06 schreef gniffie het volgende:
Sulejmani er de rest van het seizoen uit? 14.gif
Geen Janssen en Enoh ook meer, dus de rotte appels zijn er nu bijna allemaal uit
Ik dacht dat er een week of 4 voor stond, maar is het al bevestigd dan van Sulejmani?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Gescheurde meniscus, kan er zelf al 7 maanden door niet tegen een bal trappen. Kan ff duren
Wiequote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Gescheurde meniscus, kan er zelf al 7 maanden door niet tegen een bal trappen. Kan ff duren
Tja... hij was al maanden aan het forceren spelende met pijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Zou wat zijn, dat hij er nu wekelijks 2 erin gaat pompen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Burrito het volgende:
Ebecillio in het NL EftalHij gaat ons Europees & Wereld kampioen maken
![]()
Zou Ebecilio het minder doen dan Sulejmani? Nou...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef Tarado het volgende:
Blijft toch jammer van Sulejmani, ook al speelt hij niet de sterren van de hemel, ik heb niet het idee dat Ebicilio het lek boven heeft en er nu wekelijks een paar gaat intrapppen
Die kans is zeker aanwezigquote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zou Ebecilio het minder doen dan Sulejmani? Nou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |