Hij heeft als één van de weinigen lef in zijn donder. Kan je van ubermietje Sulejmani niet zeggen. Ik ontken ook helemaal niet dat Lorenzo's acties vaak niet goed gaan, maar wél dat hij vooruit durft te voetballen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is dit
Ebecilio heeft meer lef en durft een actie te maken?
Volgens mij zaten wij ons te irriteren aan Ebecilio omdat Ebecilio teveel balverlies had, en hij er niks van kon. Ja, ook jij vond dat.
Ja ok, maar wie weet heeft zijn vrouw wel aparte sexstandjes in gedachten.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met een meniscus blessure kan je gewoon seksen hoor?
Ebecilio liever dan Sulejmani dus?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij heeft als één van de weinigen lef in zijn donder. Kan je van ubermietje Sulejmani niet zeggen. Ik ontken ook helemaal niet dat Lorenzo's acties vaak niet goed gaan, maar wél dat hij vooruit durft te voetballen.
Echt niet alleen door gisteren hoor. Sulejmani is technisch beter, maar dan moet hij wél eens een keer door gaan zetten met zijn acties. Micky kan het wel, maar denk dat hij vaak met pijn voetbalt en daarom niet voluit kan gaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ebecilio liever dan Sulejmani dus?
Dat was een paar weken geleden anders volgens mij.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Echt niet alleen door gisteren hoor. Sulejmani is technisch beter, maar dan moet hij wél eens een keer door gaan zetten met zijn acties. Micky kan het wel, maar denk dat hij vaak met pijn voetbalt en daarom niet voluit kan gaan.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Ebecilio moet ook geen kans meer krijgen.
Maarja, prima. Wat jij wil.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, echt he. De tranen stonden mij in de ogen toen ik zag dat hij opnieuw op het wedstrijdformulier stond. Dat hij dit liet zien, mag natuurlijk geen verbazing meer wekken. Ik vrees dat het een kwestie is van niet beter kunnen.
Jij zegt het... het zijn jouw quotes.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wauw zeg, je hebt me beet. Wat een onzin nou toch.
Alle haat jegens Ebecilio was satire ik ben altijd voor 140% fan geweest.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:25 schreef S0nic het volgende:
Heerlijk hoe na één helft de meningen over Ebecilio opeens 360 graden zijn gedraaid
Vertel mij eens netjes waarom ik het niet snap dan?quote:
Nee de familie Ebecilio is best goed vertegenwoordigd in het voetbal maar Lodeiro is geen neef van hem.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:29 schreef S0nic het volgende:
Heb het gevoel dat Contador familie van Ebecilio is ...
heb de helft gekekenquote:
Als ik het goed begrijp zijn v/d Wiel en Vertonghen aan het eind van het seizoen weg Alderweireld wordt ook aan getrokken, je hebt voor iedere positie 2 man nodig dus dan zijn er 2 rb's , 1 rcv, 2lcv's en 1 lb nodigquote:Op maandag 5 maart 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever zou overigens geen verkeerd alternatief zijn voor de verdediging.
Wordt lastig als deze 3 weggaan. Kans is wel groot dat het gebeurt.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn v/d Wiel en Vertonghen aan het eind van het seizoen weg Alderweireld wordt ook aan getrokken, je hebt voor iedere positie 2 man nodig dus dan zijn er 2 rb's , 1 rcv, 2lcv's en 1 lb nodig
Net zijn contract verlengt + Heerenveen is vaak geen voordelige combinatie als Ajax zijnde.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt lastig als deze 3 weggaan. Kans is wel groot dat het gebeurt.
v. Rhijn en Boilesen heb ik wel vertrouwen in. Hoorde dat Ajax geinterreseerd is in Gouweleeuw, ook een prima verdediger.
Ik ben benieuwd
Zoals het er nu op lijkt wel ja. Maar er komen natuurlijk wel een paar aankopenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef Catch22- het volgende:
we hebben dus volgend jaar Van Rhijn, Boilesen (als hij heel blijft) en Koppers als opvolgers voor Vertonghen, Van der Wiel en Oijer.
Dat is wel erg jammerquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zijn contract verlengt + Heerenveen is vaak geen voordelige combinatie als Ajax zijnde.
Koppers vervangen voor een Argentijnse Sloper aubquote:Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef Catch22- het volgende:
we hebben dus volgend jaar Van Rhijn, Boilesen (als hij heel blijft) en Koppers als opvolgers voor Vertonghen, Van der Wiel en Oijer.
Waarom zou je nog investeren in Ooijer?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ooijer een enkeltje naar Siberië en dan Viergever kopen van AZ.
Alles onder de 100k vind ik best.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou je nog investeren in Ooijer?
Op welke bank zou Poulsen moeten gaan zitten? Hij is de beste linksback die in Nederland te vinden is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer![]()
Poulsen van AZ.. maar weet niet of hij wel op de bank wil gaan zitten.
Ik heb liever Boilesenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Op welke bank zou Poulsen moeten gaan zitten? Hij is de beste linksback die in Nederland te vinden is.
Dat ligt er maar net aan hoe financieel aantrekkelijk dat is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Als AZ 1ste of 2de wordt en Ajax niet, dan komt er geen hond naar Amsterdam hoor.
Poulsen lijkt me onhaalbaar, die zal wel naar de PL gaanquote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe financieel aantrekkelijk dat is.
Is ook niks mis mee een keer een speler uitfluiten.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar zijn zowel Sulejmani als Ebicilio alleen te prikkelen door ze uit te fluiten.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160503quote:Frank de Boer hoopt dat hij de doorbraak van Viktor Fischer bij Ajax binnen een jaar gaat zien. De zeventienjarige spits werd in april vorig jaar overgenomen van FC Midtjyland en in alle rust klaargestoomd voor het grote werk. De hoop van De Boer is dat Fischer, in navolging van Christian Eriksen en Nicolai Boilesen, ooit doorbreekt in het eerste elftal van de Amsterdammers.
/
“Idealiter zet hij binnen een jaar zijn eerste stappen bij Ajax”, geeft De Boer maandag te kennen aan het Deense Sporten. “Hij hoeft dan nog niet iedere zondag in de basis te staan, maar het zou goed zijn als hij dan alvast geregeld met ons mee traint. Viktor is een groot talent dat zich prima ontwikkelt bij Ajax. Niet op één specifieke positie binnen het elftal, maar op fysiek, mentaal, tactisch en technisch niveau”, aldus de trainer.
“We zijn heel erg tevreden over de progressie die hij al heeft gemaakt sinds hij bij Ajax kwam. Hij toont aan dat hij een heel goede voetballer is en graag meer wil leren. Of hij ook slaagt hangt van heel veel zaken af, onder meer de concurrentie op zijn plek. Het is vrijwel onmogelijk om voorspellingen te doen over individuele spelers, er zijn zoveel factoren die meespelen. Maar we zijn blij met hem en hebben vertrouwen in hem.”
Nee, het is winterstop. Tot de ledenraad de nieuwe RvC heeft benoemd.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een rust eigenljk de laatste weken. Niks over Cruijff of Ten Have... Is het dan echt voorbij?
nee tot de bestuursraad onder leiding van Cruijff hater Henrichs een nieuwe RVC heeft benoemd..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, het is winterstop. Tot de ledenraad de nieuwe RvC heeft benoemd.
quote:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 07:34:29Maarten Oldenhof en Ronald Pieloor kandidaten bestuursraad #Ajax. Oldenhof was eerder directeur reageer retweet
Jan gaat niet verlengen en Greg gaat sowieso weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Jan gaan gwn verlengen en TOby ook. Crack ook als Valencia verliest van PSV>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |