Daar geloof ik ook in. En dan Ozbiliz aan de rechterkant. Dan wordt het weer genieten van de 3-mans aanval hoor in de Arena en daarbuiten.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, Boerrigter speelt hem wel uit de basis
Hehe, echt he. De tranen stonden mij in de ogen toen ik zag dat hij opnieuw op het wedstrijdformulier stond. Dat hij dit liet zien, mag natuurlijk geen verbazing meer wekken. Ik vrees dat het een kwestie is van niet beter kunnen.quote:
Het wordt tijd dat Frank gewoon een team formeert, en dat vijf wedstrijden laat staan . Duidelijkheid - daar hebben die jonge gasten behoefte aan. De helft weet op dit moment niet of ze in de basis staan of verhuurd gaan worden.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Boerrigter en Ozbiliz in de basis. Sulejmani ronduit zwak en die mag, samen met Ebecilio gaan banken. De eerste vervanger voor Boerrigter en Ozbiliz is Serero. Sulejmani mag eens gaan nadenken waarom hij nog steeds niet beter ( althans, niet veel beter ) is gaan spelen dan pak em beet 2 jaar geleden.
Hij is toch echt wel beter geworden, onder Jol was hetquote:Op zondag 31 juli 2011 15:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Boerrigter en Ozbiliz in de basis. Sulejmani ronduit zwak en die mag, samen met Ebecilio gaan banken. De eerste vervanger voor Boerrigter en Ozbiliz is Serero. Sulejmani mag eens gaan nadenken waarom hij nog steeds niet beter ( althans, niet veel beter ) is gaan spelen dan pak em beet 2 jaar geleden.
Absoluut mee eens. Maar ik vrees zo dat Frank de Boer met een Jansse, met een Sulejmani en met een Ebecilio blijft hannessen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Frank gewoon een team formeert, en dat vijf wedstrijden laat staan . Duidelijkheid - daar hebben die jonge gasten behoefte aan. De helft weet op dit moment niet of ze in de basis staan of verhuurd gaan worden.
Hehe. Heb je gelijk in, maar ja, nog niet echt veel soeps toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is toch echt wel beter geworden, onder Jol was het![]()
![]()
.. nu is het
Ik snap het gewoon niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Maar ik vrees zo dat Frank de Boer met een Jansse, met een Sulejmani en met een Ebecilio blijft hannessen.
Nope. Misschien komt het nog. De Boer geeft hem de tijd, en dat kan gelukkig in de Eredivisie.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe. Heb je gelijk in, maar ja, nog niet echt veel soeps toch?
Me too.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.Heeft Frank geen EL. Anders schaf ik het voor hem aan en kan ik hem een tijdstip laten inplannen en de JCS 2011 terugzien
Ik vond Frank niet zo sterk overkomen, gisteren na de wedstrijd. Teveel als een gefrustreerde speler die zich inhoudt om zijn (falende) medespelers niet af te branden.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Maar ik vrees zo dat Frank de Boer met een Jansse, met een Sulejmani en met een Ebecilio blijft hannessen.
Eens. Alleen moet Frank de Boer de niet-zo-goede-en-snelle-ontwikkeling-van-Sulejmani toch ook zien?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope. Misschien komt het nog. De Boer geeft hem de tijd, en dat kan gelukkig in de Eredivisie.
Ozbilliz heeft het vorig seizoen ook niet echt laten zien op de rechtsvoor. Sulejmani en Ozzy moeten het maar gewoon gaan uitmaken dit seizoen. Boerrigter op de linksvoor is duidelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik ben het geheel met je eens. Volgens mij maakt Frank de Boer 'dezelfde' fouten als Van Basten destijds als coach van Ajax. Immers, Frank de Boer denkt volgens mij idd dat zijn spelers idd net zo'n hoog niveau als hem konden halen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond Frank niet zo sterk overkomen, gisteren na de wedstrijd. Teveel als een gefrustreerde speler die zich inhoudt om zijn (falende) medespelers niet af te branden.
Ik hoop dat hij begrijpt dat niet elke speler van Ajax kan wat Frank kon - én wat de medespelers van Frank destijds konden. Toen de Ajacieden een erehaag voor Twente vormden, keken bijna alle spelers bang. Alsof ze wisten dat ze daarna een donderpreek van Frank zouden krijgen.
En qua argumentatie - wat er mis ging in de wedstrijd e.d. - kwam Frank niet veel verder dan "We hebben de hele wedstrijd gedomineerd" en "Dit mag niet gebeuren".
Ik vraag me af hoe hij zo'n nederlaag 'vertaalt' naar zijn ploeg, en of Frank de Boer een trainer is die spelers ook een beetje 'op kan tillen'. Het negatieve gedeelte (boos kijken, schelden, vloeken) is in ieder geval dik in orde.
Hij heeft niet zo veel minuten gemaakt? En de tijd dat hij die dan had, vond ik hem wel goed. Natuurlijk, hij kan beter, maar ja. Komt nog wel denk ik. Maar dan moet hij wel redelijk wat minuten krijgen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:55 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ozbilliz heeft het vorig seizoen ook niet echt laten zien op de rechtsvoor. Sulejmani en Ozzy moeten het maar gewoon gaan uitmaken dit seizoen. Boerrigter op de linksvoor is duidelijk.
Anita op die plek vertrouw ik blindelings. Hij heeft al behoorlijk vaak bewezen dat hij daar uitstekend uit de voeten kan. Sterker nog, dat er bij Ajax niemand is die dat zo goed zou kunnen. Waarom Anita dan in de voorbereiding van het seizoen van die plek afhalen? Ik vraag me af wat de beweegredenen daarvoor zijn van De Boer.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Frank is een beginnende trainer, hij mag fouten maken. In principe, want bij Ajax krijg je daar gewoon geen of weinig tijd voor.
Janssen als verdedigende middenvelder is geen goed idee, op linksmid is hij veel gevaarlijker in de passing, hij hoeft hij minder mee te verdedigen en kan nog eens op doel schieten.
Maar ja, vertrouw je een Enoh of een Anita op die plek? Haal je een Eriksen weg ten faveure van Janssen? De Jong speelde gisteren rechtsmid - dat is ook niet ideaal.
Het feit dat veel mensen hier 'rijtjes van zes' posten - de mids en aanvallers van Ajax -, geeft wel aan dat niemand een goed idee heeft van wat het moet worden. Zeker Frank niet.
Janssen moet in zijn nieuwe rol groeien.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Anita op die plek vertrouw ik blindelings. Hij heeft al behoorlijk vaak bewezen dat hij daar uitstekend uit de voeten kan. Sterker nog, dat er bij Ajax niemand is die dat zo goed zou kunnen. Waarom Anita dan in de voorbereiding van het seizoen van die plek afhalen? Ik vraag me af wat de beweegredenen daarvoor zijn van De Boer.
Eriksen weghalen zou ik ook niet doen, maar ook Eriksen heeft wel eens betere dingen laten in een wedstrijd dan gisteren. Maar ja, gisteren had ik wel met hem te doen eigenlijk. Met een De Jong en een Janssen ( op de verkeerde plaats ) op het middenveld erbij, wordt het voor Eriksen niet makkelijk gemaakt. Anita kent het korte combineren en weet verduveld goed hoe hij moet spelen als verdedigende middenvelder.
Enoh zou ik verkopen. Denk niet dat hij nog van veel waarde gaat zijn voor Ajax.
Is wel héél aanvallend hoor. 1 van de 3 moet sowieso wijken voor een DMquote:Op zondag 31 juli 2011 17:15 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Mijn favoriete middenveld zou zijn: Janssen - Eriksen - Serero. De beste verdediging is de aanval.
Janssen heeft, althans dat vind ik, méér aanvallende kwaliteiten dan verdedigende kwaliteiten. Daarbij biedt Janssen zich niet vaak aan en weet hij niet hoe het spelletje gespeeld moet worden als verdedigende middenvelder. Zo zie ik het toch.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Janssen moet in zijn nieuwe rol groeien.
Zo verschrikkelijk goed is Anita natuurlijk ook weer niet. Ok hij is er in verdedigend opzicht iets beter en hij heeft het lef om naar voren te spelen, maar kwalitatief gezien zijn die ballen echt niet allemaal even geweldig.
Janssen heeft de kwaliteit en het spel om op die plek vooruit te kunnen. Hij moet er alleen in groeien. Daarnaast wil De Boer meer opbouw hebben op die plek. Iets wat Anita en Enoh te weinig hebben.
Je bent wel kwetsbaarder omdat Janssen nu eenmaal verdedigend minder sterk is dan Anita.
Enoh zal niet snel meer een basisplaats krijgen. Dat wordt er meer 1 die af en toe mag invallen als je een verdedigende speler nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |