quote:Op zondag 31 juli 2011 13:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ebe heeft wel potentie. Alleen denk ik dat je hem eerst twee seizoenen moet verhuren.
NAC dan maar. Als ze toch al Jozefzoon en Bone hebben. Waarom maken we niet van NAC dan: TAC: Talentenhuur Ajax clubquote:
Ik waardeer dat soort edele spelers omdat ze uitstervende zijn helaas. Een speler me een perfecte techniek, kan zijn mannetje uitspelen, heeft een hele goede balbehandeling (aanname, direct klaarleggen). Alleen iemand die zo goed kan voetballen moet er meer rendement uithalen. C. Ronaldo had er in het begin van zijn carrière ook problemen mee.quote:
Meestal werkt dat averechts, dit soort spelers kunnen zich niet motiveren bij een club als NAC of RKC. Meestal gaat het daarna juist bergafwaarts.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ebe heeft wel potentie. Alleen denk ik dat je hem eerst twee seizoenen moet verhuren.
Vertonghen verneukte ons mogelijke kampioenschap in 2006/07 bij RKC. Toen knokte hij zich verdacht goed terug onder Henkie en Adrie.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meestal werkt dat averechts, die soort spelers kunnen zich niet motiveren bij een club als NAC of RKC.²
Dat zijn uitzonderingen, er zijn legio voorbeelden van juist aanvallers die nooit meer in beeld raken bij (hun huidige, een) topclub.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertonghen verneukte ons mogelijke kampioenschap in 2006/07 bij RKC. Toen knokte hij zich verdacht goed terug onder Henkie en Adrie.
Stef Nijland is daar een voorbeeld vanquote:Op zondag 31 juli 2011 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, er zijn legio voorbeelden van juist aanvallers die nooit meer in beeld raken bij (hun huidige, een) topclub.²
Vergelijk je Ebicilio nu met C. Ronaldo?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik waardeer dat soort edele spelers omdat ze uitstervende zijn helaas. Een speler me een perfecte techniek, kan zijn mannetje uitspelen, heeft een hele goede balbehandeling (aanname, direct klaarleggen). Alleen iemand die zo goed kan voetballen moet er meer rendement uithalen. C. Ronaldo had er in het begin van zijn carrière ook problemen mee.²
Omdat ze niveau niet aankonden daarom.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, er zijn legio voorbeelden van juist aanvallers die nooit meer in beeld raken bij (hun huidige, een) topclub.²
Natuurlijk zijn er parallellen te trekken.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:49 schreef Burrito het volgende:
[..]
Vergelijk je Ebicilio nu met C. Ronaldo?
NAC haat feyenoord ook dus...quote:Op zondag 31 juli 2011 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC dan maar. Als ze toch al Jozefzoon en Bone hebben. Waarom maken we niet van NAC dan: TAC: Talentenhuur Ajax club
Zwaanswijk?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schilder speelt er![]()
Zwaanswijk speelde er![]()
'Leonardo [ afbeelding ]
Man een kwart van het Nederlandse voetbal is dan Ajax 2.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Koenders haalde zijn jeugdopleiding bij Ajax
Zonneveld speelde in de jeugd bij Ajax
ik beschouw Nac als Ajax2
NAC is mn tweede favoriete club in NL , zij willen ook mooi voetballen en de sfeer is er altijd geweldig . En NAC en Ajax hebben leuke overeenkomsten (Feyenooit)quote:Op zondag 31 juli 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Koenders haalde zijn jeugdopleiding bij Ajax
Zonneveld speelde in de jeugd bij Ajax
ik beschouw Nac als Ajax2
Thuis op de bank zie je altijd mogelijkheden...quote:Op zondag 31 juli 2011 09:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zag ik écht mogelijkheden voor Ajax als ik kijk naar die verdediging van Twente. Op goed geluk en vanwege hun goede doelman hebben ze stand gehouden. Persoonlijk denk ik dat het met goed georganiseerd niet al te veel te maken had.
Dat is ook zo. Douglas is een beest en die is toch iets groter dan Siggy. Wisgerhof staat altijd zijn mannetje. Cornelisse doet het ook niet onaardigquote:Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Thuis op de bank zie je altijd mogelijkheden...![]()
Het feit dat Ajax de laatste 15 minuten uit wanhoop de lange bal ging hanteren, zegt mij voldoende. De verdediging van Twente stond als een huis.
Iemand met de klasse van Ruiz loopt gewoon. Dat heeft niets met laten lopen te maken. Als je hem strak dekt is hij ook weg...quote:Op zondag 31 juli 2011 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand met de klasse van Ruiz moet je niet zo laten lopen, die weet er wel raad mee.
feit dat Twente 90 minuten lang de lange bal hanteerde zegt ook genoeg.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Thuis op de bank zie je altijd mogelijkheden...![]()
Het feit dat Ajax de laatste 15 minuten uit wanhoop de lange bal ging hanteren, zegt mij voldoende. De verdediging van Twente stond als een huis.
Michajlov keepte geweldig. Hij heeft zeker 2 goals voorkomen. Mijns inziens een betere keeper dan Vermeer. Bij de 2-1 zie je toch dat Vermeer die 10, 12 centimeter lengte tekort komt.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Douglas is een beest en die is toch iets groter dan Siggy. Wisgerhof staat altijd zijn mannetje. Cornelisse doet het ook niet onaardig
Een goede keeper inderdaad. Erg betrouwbaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Michajlov keepte geweldig. Hij heeft zeker 2 goals voorkomen. Mijns inziens een betere keeper dan Vermeer. Bij de 2-1 zie je toch dat Vermeer die 10, 12 centimeter lente tekort komt.
Waarom niet gewoon Boerrigter en Ozbiliz in de basis. Sulejmani ronduit zwak en die mag, samen met Ebecilio gaan banken. De eerste vervanger voor Boerrigter en Ozbiliz is Serero. Sulejmani mag eens gaan nadenken waarom hij nog steeds niet beter ( althans, niet veel beter ) is gaan spelen dan pak em beet 2 jaar geleden.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Boerrigter in de basis, Ozbilitz is een wissel voor de spits of Micky zoals het nu lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |