abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100151634
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:35 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Was wel wat meer pit toen hij erin kwam.
Bij RKC vond ik hem ook al goed maar Ajax is toch een stapje hoger. Ik denk dat hij wel eens veel assists kan gaan geven aan Siggy.
  zondag 31 juli 2011 @ 11:38:49 #177
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_100151665
Vertonghen(als cv), Anita(als vm) en Eriksen(als am) zijn imo de spelers die altijd moeten spelen.
pi_100151670
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:39 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Heb je met zijn lengte.
Ik weet niet hoor. maar dat schoot zou steek ook niet gehad hebben.
pi_100151747
Gewoon Anita Defensieve Middenvelder met de punt naar achteren voor de ondersteuning.

Boerrigter - Sigthorsson - Sulejmani
-------Janssen------------ Eriksen----------
---------------------Anita----------------
  zondag 31 juli 2011 @ 11:43:25 #180
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_100151752
Ruiz is natuurlijk verschrikkelijk goed maar als er 2 man bij hem staan (Blind en Ooijer) mag hij natuurlijk geen ruimte krijgen voor zo'n schot.
pi_100151770
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:43 schreef Burrito het volgende:
Ruiz is natuurlijk verschrikkelijk goed maar als er 2 man bij hem staan (Blind en Ooijer) mag hij natuurlijk geen ruimte krijgen voor zo'n schot.
Als Vertonghen er was dan had van mij er geen 2-1 op het bord gestaan.
pi_100151810
quote:
Blind liep alleen maar naar achteren. Iemand met de klasse van Ruiz moet je niet zo laten lopen, die weet er wel raad mee.

Die jongen mag de veters van zijn ouweheer niet eens strikken :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100151812
quote:
Nee klopt, maar dat heeft niks met vermeer te maken.
  zondag 31 juli 2011 @ 11:54:42 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100151967
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Blind liep alleen maar naar achteren. Iemand met de klasse van Ruiz moet je niet zo laten lopen, die weet er wel raad mee.

Die jongen mag de veters van zijn ouweheer niet eens strikken :N
Toch vond ik hem gisteren goed spelen, ik neem Ooijer en Vermeer die goal meer kwalijk, wat me wel opviel is dat Blind verder vooruit verdedigde dan Janssen, dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.

Zijn vader was in het begin ook niet zo geweldig trouwens maar die had er al wat jaartjes eredivisie opzitten voor hij kwam, die vergelijking vind ik dus (nog) niet opgaan.
pi_100151991
Kan je gelijk in hebben. Pas na '94 ken ik Blind als speler, Daarvoor niet.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100152258
Ik vond het geen onaardige wedstrijd. Gaat m.i. wel goed komen dit seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_100152289
Dan moeten ze wel de kansen af gaan maken, want dat ging natuurlijk helemaal nergens over.
pi_100152318
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Daarom: Anita, Jansen, Eriksen.

1-2 Jansen, Kolbein > Boem Jansen.
Dat denk ik ook. Ebecillio en Sulejmani vind ik persoonlijk echt heel erg zwak. Sulejmani brengt ook gewoon helemaal niks en maakt in 1 jaar 3 doelpunten ofzo. Boerrigter is echt een verademing als je daarvoor Ebe gezien hebt, hopen dat de Boer dat ook ziet.

Sowieso moet Janssen verder naar voren spelen dan is hij veel gevaarlijker. Sigthorsson is wel een hele leuke speler waar we nog van gaan genieten.
pi_100152386
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:08 schreef Devv het volgende:
Dan moeten ze wel de kansen af gaan maken, want dat ging natuurlijk helemaal nergens over.
Twente verdediging gaf heel weinig weg. Mag ook gezegd worden :)

Schot van Alderweireld was :9~
pi_100152428
quote:
Twente wint schaal met schaamrood op kaken

Met het schaamrood op de kaken won trainer Co Adriaanse zaterdagavond met zijn nieuwe club FC Twente de eerste prijs van het seizoen. De oefenmeester zag tegenstander Ajax in de strijd om de Johan Cruijff Schaal zo domineren dat hij eigenlijk niet kon geloven dat zijn ploeg uiteindelijk toch als winnaar de ArenA verliet: 2-1.

FC Twente schoot tweemaal serieus op doel in de ArenA en beide keren was het raak. Marc Janko benutte na 20 minuten een strafschop, nadat Theo Janssen zijn voormalig ploeggenoot Luuk de Jong naar de grond had getrokken (1-0). Invaller Bryan Ruiz bezorgde FC Twente na ruim een uur met een mooie uithaal de tweede Johan Cruijff Schaal op rij (2-1).

Ajax kreeg 17 hoekschoppen, tegenover FC Twente slechts een. De formatie creëerde met fraai combinatievoetbal voldoende kansen, maar kwam uiteindelijk niet verder dan een verwoestend schot van Toby Alderweireld (1-1). 'Dat is zuur en wrang', treurde de verliezende trainer Frank de Boer. 'Aan de andere kant heb ik mijn ploeg nog nooit zo zien domineren. Dat is positief met de start van de eredivisie voor de deur.'

De tweestrijd om de Johan Cruijff Schaal liet zich niet vergelijken met de laatste ontmoeting tussen beide ploegen toen Ajax in een kolkende ArenA de landstitel veroverde. Coach Adriaanse liet Bryan Ruiz alleen de tweede helft spelen omdat hij woensdag nodig is als FC Vaslui weer de tegenstander is in de Champions League. Ook de nagenoeg fitte Denny Landzaat en Nacer Chadli ontbraken.

De Boer nam geen risico met Jan Vertonghen, die lichte liesklachten kende. Hij wisselde in de tweede helft bovendien zijn spits Kolbeinn Sighthorsson, Gregory van der Wiel en Nicolae Boilesen. 'Ze zijn later ingestroomd in de voorbereiding', lichtte hij toe. 'Anders had ik ze natuurlijk nooit naar de kant gehaald. Maar de eredivisie is belangrijker dan de Cruijff Schaal.'

'Over een jaar weet niemand meer hoe we hebben gewonnen', zei Adriaanse. 'Maar ik vond Ajax echt heel goed spelen. Ook wij wilden domineren, maar we kwamen niet verder dan verdedigen. Dat hebben we redelijk gedaan. Zeker omdat we de tweede helft door die rode kaart van Berghuis met tien man hebben gespeeld. Het is logisch dat je dan naar achteren moet, maar ook met 11 tegen 11 kwamen we niet onder de druk van Ajax uit.' (ANP)
Goede analyse
  zondag 31 juli 2011 @ 12:28:41 #191
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_100152795
Ik hoop zo hard dat ebecillio op de bank terecht komt dit seizoen en Ozbilliz in de basis, hij speelt echt bagger!
  zondag 31 juli 2011 @ 12:33:19 #192
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_100152905
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Sala-adin het volgende:
Ik hoop zo hard dat ebecillio op de bank terecht komt dit seizoen en Ozbilliz in de basis, hij speelt echt bagger!
Özbiliz in de basis en Boerrichter als wissel :Y

Egocillio :W
pi_100153531
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Sala-adin het volgende:
Dat roep ik volgens mij al een jaar :')
  zondag 31 juli 2011 @ 13:01:39 #194
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_100153698
En toch vind ik Ebecilio wel een leuke speler. Hij moet alleen aan zijn doelgerichtheid werken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 31 juli 2011 @ 13:08:56 #195
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_100153907
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat roep ik volgens mij al een jaar :')
Ik ook, maar toch krijgt hij nog steeds vertrouwen van de Boer ;(
pi_100154448
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:08 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik ook, maar toch krijgt hij nog steeds vertrouwen van de Boer ;(
Ach, Boerrigter speelt hem wel uit de basis :Y
pi_100154552
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Özbiliz in de basis en Boerrichter als wissel :Y

Egocillio :W
Boerrigter in de basis, Ozbilitz is een wissel voor de spits of Micky zoals het nu lijkt.
pi_100154583
quote:
15s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:01 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch vind ik Ebecilio wel een leuke speler. Hij moet alleen aan zijn doelgerichtheid werken. :{

Jouw mening telt sowieso niet :')
pi_100154689
quote:
15s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:01 schreef BansheeBoy het volgende:

Jij telt voor spek en bonen mee!
pi_100154733
Ebe heeft wel potentie. Alleen denk ik dat je hem eerst twee seizoenen moet verhuren.
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')