0-6 jonguh.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siggy scoort er zondag 2. Hoeveel zet jij in?
PSV werd het ook erg lastig gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zou Ajax niet onderschatten met te veel om op te noemen.
Jaaaa, nog meer penalty'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Hij had alleen Enoh voor Boilsen moeten wisselen.
Enoh in de mandekking op Ruiz.
Als je eenmaal begint met scoren tegen de graafschap pleur je er vanzelf 5-6 in. Dat team valt uit elkaar als je snel scoortquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siggy scoort er zondag 2. Hoeveel zet jij in?
Leek op die actie van die ene neger van... Wie was 't nou.. ADO? Vorig seizoen, of daarvoor nogquote:
Pquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV werd het ook erg lastig gemaakt.
Toiboi schopte er gewoon een paar omver en kon toen scoren, makkelijk zat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV werd het ook erg lastig gemaakt.
Ik neem 'm. Vertonghen een afstandschot er sowieso bij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met scoren tegen de graafschap pleur je er vanzelf 5-6 in. Dat team valt uit elkaar als je snel scoort
Siggy moet er zeker 2-3 in leggen
O god, ik werd helemaal gek toen die vink zei: 'jammer dat ik het niet gezien had'. ik had zin om alles omver te gooien halenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toiboi schopte er gewoon een paar omver en kon toen scoren, makkelijk zat.
Laat maar komen, Heracles eten we op. Als PSV zoals vorig jaar speelt eten we ze ook op. En Twente...tja...Verdedigende kut ploeg. Als je al eerste een paar erin knalt win je wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem 'm. Vertonghen een afstandschot er sowieso bij.
Maand september onder de loep:
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
Pittige maand
Sigthorsson was dan ook net terug van een wk/ek en trainde samen met greg en nico later meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Sigthorsson kon echt heel veel.. maar helaas had zijn dagje niet. Derk Boerrigther( ken zijn achternaam niet zo goed hoor :p ) kon ook heel wat. Jammer dat het net ernaast ging. Ik hoorde veel van dat eene speler serero? uit Ajax Cape Town? Ik zou hem in actie willen zien.
PSV, tsja. Ik denk dat Fred Rutten toch echt zijn tactiek moet omgooien als ik hem was. Theo kopieert wel een goal uit Twente - PSV 4/11quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laat maar komen, Heracles eten we op. Als PSV zoals vorig jaar speelt eten we ze ook op. En Twente...tja...Verdedigende kut ploeg. Als je al eerste een paar erin knalt win je wel.
Oh vandaar..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson was dan ook net terug van een wk/ek en trainde samen met greg en nico later mee
u know usquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
serieus
Ik zei tegen een vriend:
'Pff, Greg speelt weer eens goed' .. ' Geweldige aankoop die Kolbein' .. ' Wat een prutser die Ebe' ... ' Wow, Blind doet het best goed daar achterin' ..
en wat gebeurt er?!!! FRANK DE BOER![]()
![]()
Maar liever nu dan in de CL finale.
Frankie wou geen risico nemen met het oog op de competitiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
serieus
Ik zei tegen een vriend:
'Pff, Greg speelt weer eens goed' .. ' Geweldige aankoop die Kolbein' .. ' Wat een prutser die Ebe' ... ' Wow, Blind doet het best goed daar achterin' ..
en wat gebeurt er?!!! FRANK DE BOER![]()
![]()
Maar liever nu dan in de CL finale.
Ik snap het.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frankie wou geen risico nemen met het oog op de competitie
Feyenoord. Vorig jaar verloren ze toch ook hun eerste wedstrijd tegen Excelsior? Dit jaar is het weer hun eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Over naar Oktober:
Groningen uit
AZ thuis
Feyenoord thuis
Roda uit
Je draaft weer door Ajacied422quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Over naar Oktober:
Groningen uit
AZ thuis
Feyenoord thuis
Roda uit
Feyenoord gaat leuk wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Over naar Oktober:
Groningen uit
AZ thuis
Feyenoord thuis
Roda uit
Ja, Vrijdag een Colatje en chippie erbij. Zien hoe Oost er 2 inknaltquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord. Vorig jaar verloren ze toch ook hun eerste wedstrijd tegen Excelsior? Dit jaar is het weer hun eerste wedstrijd
Waarom een kloon? We maken je niet dood omdat je Lens niet goed vindt hoor, vind ik ook nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:03 schreef Fokkeur het volgende:
Hoezo Lens halen? Weer een speler van onder de 1.50 hebben we niet nodig joh.
Zeker, maar ja, dat zegt wel héél veel over Wisgerhof.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand nog die fail acting van wisgerhof herrineren @ 82ste minuut?
Ozbiliz is ook nog een optie. Maar eerste ding wat De Boer moet doen is Ebecilio er zo snel mogelijk uitgooien. Weg met de middelmaat. Ik had bijna tranen in mijn ogen toen ik Ebecilio opnieuw zag stuntelen. Kan hij verder niets aan doen, maar hij mist gewoon kwaliteit om het bij Ajax te maken. Die conclusie kan nu eindelijk toch wel eens getrokken worden?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
1 ding is gewoon duidelijk nu, Ebecilio eruit voor Serero of Boerrigter.
Ik zeg:: 9 punten met goed, aanvallend en technisch voetbal.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem 'm. Vertonghen een afstandschot er sowieso bij.
Maand september onder de loep:
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
Pittige maand
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:03 schreef Fokkeur het volgende:
Hoezo Lens halen? Weer een speler van onder de 1.50 hebben we niet nodig joh.
Maakt mij niet veel uit hoe hij zijn kapsel doet. Als hij maar goed met zijn vak bezig blijft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Fokkeur het volgende:
Maar nu de ham-question, wat vindt men van het kapsel van Gregory 'heeft tegen Neymar gespeeld' van der Wiel?
Ik dacht dat er een vraag over El Hamdaoui zou komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Fokkeur het volgende:
Maar nu de ham-question, wat vindt men van het kapsel van Gregory 'heeft tegen Neymar gespeeld' van der Wiel?
Verdiend verloren?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:35 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik had nog enigszins hoop dat Frank die Ebecillio wat kon bij brengen over teamvoetbal. Maar wat een gepruts weer vandaag, die mislukte handsbal als debiele faalpunt van het jaar.![]()
Verdiend verloren, maar fuck die fruitschaal. We gaan voor de echte schaal!
Grotendeels wel, voetbal is kansen maken, als je er zoveel krijgt en geen maakt, tsja.quote:
Zo is het eigenlijk wel ja. Al het balbezit is leuk, maar met o.a. dit tempo en het niet-afmaken van de kansen zal er zélfs in de Eredivisie nog veel punten worden verloren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Grotendeels wel, voetbal is kansen maken, als je er zoveel krijgt en geen maakt, tsja.
Ik vind Sigthorsson geen middelmaat. Jammer dat ie maar een uurtje kon spelen. De jong viel ook tegen. Janssen heeft ook een goede steekpass!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax had veel lef maar weinig kwaliteit deze wedstrijd.
Suljemani, ebecilio, stightorson. Allemaal middelmaat.
Alleen het middenveld met Eriksen en de Jong is goed. Jansen is een speler die meer voor de lange bal gaat, dat is helemaal ajax z'n spelletje niet.
Je hebt 2 van de 5 namen goed gespeld. Dat vind ik een prestatiequote:Op zondag 31 juli 2011 00:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax had veel lef maar weinig kwaliteit deze wedstrijd.
Suljemani, ebecilio, stightorson. Allemaal middelmaat.
Alleen het middenveld met Eriksen en de Jong is goed. Jansen is een speler die meer voor de lange bal gaat, dat is helemaal ajax z'n spelletje niet.
In de Eredivisie hebben de tegenstanders niet allemaal een dermate goed georganiseerde verdediging. Twente had het gewoon goed staan, dat gaat echt niet iedere club lukken. En ook Twente had al alle moeite om Ajax van zich af te houden. Ik zie dat wel goed komen in de Eredivisie. Zelfs in de CL zie ik ze wel de poule doorkomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zo is het eigenlijk wel ja. Al het balbezit is leuk, maar met o.a. dit tempo en het niet-afmaken van de kansen zal er zélfs in de Eredivisie nog veel punten worden verloren.
Twente kreeg maar één tegentreffer, maar ik vind dat dat niet betekent dat Twente het goed had staan. Ajax had het meeste balbezit, maar deed er toch wel weinig mee. Maar als Ajax dan eens leuke aanvallen produceerde, dan zat die doelman in de weg. Pluim voor de doelman van Twente, maar het afmaken van Ajax was natuurlijk héél slecht. Op dat fantastische schot van Alderweireld na, maar ja, dat doelpunt kwam dus niet na een vloeiend opgezette aanval.quote:Op zondag 31 juli 2011 08:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In de Eredivisie hebben de tegenstanders niet allemaal een dermate goed georganiseerde verdediging. Twente had het gewoon goed staan, dat gaat echt niet iedere club lukken. En ook Twente had al alle moeite om Ajax van zich af te houden. Ik zie dat wel goed komen in de Eredivisie. Zelfs in de CL zie ik ze wel de poule doorkomen.
Ik ben ook niet zo bezorgd, wel is er nog steeds een zwaar tekort aan scorend vermogen, Eredivisie gaan we gewoon weer meedoen om de prijzen, CL hebben we niets te zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 08:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In de Eredivisie hebben de tegenstanders niet allemaal een dermate goed georganiseerde verdediging. Twente had het gewoon goed staan, dat gaat echt niet iedere club lukken. En ook Twente had al alle moeite om Ajax van zich af te houden. Ik zie dat wel goed komen in de Eredivisie. Zelfs in de CL zie ik ze wel de poule doorkomen.
Heb je met zijn lengte.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik werd wel blij van de wedstrijd gister ondanks de uitslag. Bij vlagen was er mooi combinatievoetbal alleen werden er te weinig echte kansen gecreëerd. Verder vond ik bij de 2-1 Vermeer er niet bepaald lekker uitzien.
Hij zag het dus gewoon als een verkapt oefenwedstrijdje...zo'n idee had ik al bij die wissels. Maar wel lullig natuurlijk voor het publiek. Ik moet zeggen dat Sigthorsson toch wel laat zien een versterking te zijn met acties en het zijn van een aanspeelpunt.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:06 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/De-Boer-Kon-geen-risicos-nemen.htm
De Boer
Eens. Boerrigter is een verademing itt tot Ebecilio.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zag het dus gewoon als een verkapt oefenwedstrijdje...zo'n idee had ik al bij die wissels. Maar wel lullig natuurlijk voor het publiek. Ik moet zeggen dat Sigthorsson toch wel laat zien een versterking te zijn met acties en het zijn van een aanspeelpunt.
De Jong voegt echt niks toe op het middenveld, en Ebecillio mag van mij wel een tijdje gaan bank zitten. Toen Boerrigter erin kwam zorgde hij al direct voor meer dreiging aan die linkerkant.
Dat stond er gisteren min of meer toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben nog steeds benieuwd naar een middenveld met Anita, Jansen en Eriksen.
Nee. Jansen stond verdedigend. Anita stond RB.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat stond er gisteren min of meer toch?
Ik vond zowel Janssen als Eriksen niet hun sterkste wedstrijd spelen. En Janssen stond te ver van Sigthersson af in mijn ogen.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Jansen stond verdedigend. Anita stond RB.
Daarom: Anita, Jansen, Eriksen.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond zowel Janssen als Eriksen niet hun sterkste wedstrijd spelen. En Janssen stond te ver van Sigthersson af in mijn ogen.
Was wel wat meer pit toen hij erin kwam.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Boerrigter lijkt wel een dikke versterking.
Bij RKC vond ik hem ook al goed maar Ajax is toch een stapje hoger. Ik denk dat hij wel eens veel assists kan gaan geven aan Siggy.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was wel wat meer pit toen hij erin kwam.
Als Vertonghen er was dan had van mij er geen 2-1 op het bord gestaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:43 schreef Burrito het volgende:
Ruiz is natuurlijk verschrikkelijk goed maar als er 2 man bij hem staan (Blind en Ooijer) mag hij natuurlijk geen ruimte krijgen voor zo'n schot.
Blind liep alleen maar naar achteren. Iemand met de klasse van Ruiz moet je niet zo laten lopen, die weet er wel raad mee.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:43 schreef Burrito het volgende:
Ruiz is natuurlijk verschrikkelijk goed maar als er 2 man bij hem staan (Blind en Ooijer) mag hij natuurlijk geen ruimte krijgen voor zo'n schot.
Nee klopt, maar dat heeft niks met vermeer te maken.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:43 schreef Burrito het volgende:
Toch vond ik hem gisteren goed spelen, ik neem Ooijer en Vermeer die goal meer kwalijk, wat me wel opviel is dat Blind verder vooruit verdedigde dan Janssen, dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blind liep alleen maar naar achteren. Iemand met de klasse van Ruiz moet je niet zo laten lopen, die weet er wel raad mee.
Die jongen mag de veters van zijn ouweheer niet eens strikken
Dat denk ik ook. Ebecillio en Sulejmani vind ik persoonlijk echt heel erg zwak. Sulejmani brengt ook gewoon helemaal niks en maakt in 1 jaar 3 doelpunten ofzo. Boerrigter is echt een verademing als je daarvoor Ebe gezien hebt, hopen dat de Boer dat ook ziet.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom: Anita, Jansen, Eriksen.
1-2 Jansen, Kolbein > Boem Jansen.
Twente verdediging gaf heel weinig weg. Mag ook gezegd wordenquote:Op zondag 31 juli 2011 12:08 schreef Devv het volgende:
Dan moeten ze wel de kansen af gaan maken, want dat ging natuurlijk helemaal nergens over.
Goede analysequote:Twente wint schaal met schaamrood op kaken
Met het schaamrood op de kaken won trainer Co Adriaanse zaterdagavond met zijn nieuwe club FC Twente de eerste prijs van het seizoen. De oefenmeester zag tegenstander Ajax in de strijd om de Johan Cruijff Schaal zo domineren dat hij eigenlijk niet kon geloven dat zijn ploeg uiteindelijk toch als winnaar de ArenA verliet: 2-1.
FC Twente schoot tweemaal serieus op doel in de ArenA en beide keren was het raak. Marc Janko benutte na 20 minuten een strafschop, nadat Theo Janssen zijn voormalig ploeggenoot Luuk de Jong naar de grond had getrokken (1-0). Invaller Bryan Ruiz bezorgde FC Twente na ruim een uur met een mooie uithaal de tweede Johan Cruijff Schaal op rij (2-1).
Ajax kreeg 17 hoekschoppen, tegenover FC Twente slechts een. De formatie creëerde met fraai combinatievoetbal voldoende kansen, maar kwam uiteindelijk niet verder dan een verwoestend schot van Toby Alderweireld (1-1). 'Dat is zuur en wrang', treurde de verliezende trainer Frank de Boer. 'Aan de andere kant heb ik mijn ploeg nog nooit zo zien domineren. Dat is positief met de start van de eredivisie voor de deur.'
De tweestrijd om de Johan Cruijff Schaal liet zich niet vergelijken met de laatste ontmoeting tussen beide ploegen toen Ajax in een kolkende ArenA de landstitel veroverde. Coach Adriaanse liet Bryan Ruiz alleen de tweede helft spelen omdat hij woensdag nodig is als FC Vaslui weer de tegenstander is in de Champions League. Ook de nagenoeg fitte Denny Landzaat en Nacer Chadli ontbraken.
De Boer nam geen risico met Jan Vertonghen, die lichte liesklachten kende. Hij wisselde in de tweede helft bovendien zijn spits Kolbeinn Sighthorsson, Gregory van der Wiel en Nicolae Boilesen. 'Ze zijn later ingestroomd in de voorbereiding', lichtte hij toe. 'Anders had ik ze natuurlijk nooit naar de kant gehaald. Maar de eredivisie is belangrijker dan de Cruijff Schaal.'
'Over een jaar weet niemand meer hoe we hebben gewonnen', zei Adriaanse. 'Maar ik vond Ajax echt heel goed spelen. Ook wij wilden domineren, maar we kwamen niet verder dan verdedigen. Dat hebben we redelijk gedaan. Zeker omdat we de tweede helft door die rode kaart van Berghuis met tien man hebben gespeeld. Het is logisch dat je dan naar achteren moet, maar ook met 11 tegen 11 kwamen we niet onder de druk van Ajax uit.' (ANP)
Özbiliz in de basis en Boerrichter als wisselquote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Sala-adin het volgende:
Ik hoop zo hard dat ebecillio op de bank terecht komt dit seizoen en Ozbilliz in de basis, hij speelt echt bagger!
Dat roep ik volgens mij al een jaarquote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Sala-adin het volgende:
Ik hoop zo hard dat ebecillio op de bank terecht komt dit seizoen en Ozbilliz in de basis, hij speelt echt bagger!
Ach, Boerrigter speelt hem wel uit de basisquote:Op zondag 31 juli 2011 13:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch krijgt hij nog steeds vertrouwen van de Boer
Boerrigter in de basis, Ozbilitz is een wissel voor de spits of Micky zoals het nu lijkt.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Özbiliz in de basis en Boerrichter als wissel
Egocillio
Jouw mening telt sowieso nietquote:Op zondag 31 juli 2011 13:01 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch vind ik Ebecilio wel een leuke speler. Hij moet alleen aan zijn doelgerichtheid werken.²
Jij telt voor spek en bonen mee!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:01 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch vind ik Ebecilio wel een leuke speler. Hij moet alleen aan zijn doelgerichtheid werken.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |