quote:Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
te november 2010
Ja leuk, hij wil gewoon met een compleet fitte selectie aan de competitie beginnen en liet die 3 daarom niet een hele wedstrijd spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef HeatWave het volgende:
We hebben een selectie om het heel goed te doen dit jaar, nu nog een coach die het inziet.
Maak je niet zo veel zorgen joh, de Boer deed het gewoon met oog op de competitiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef HeatWave het volgende:
We hebben een selectie om het heel goed te doen dit jaar, nu nog een coach die het inziet.
Ik vond het jammer dat we geen geld hadden om Co in December binnen te halen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef HeatWave het volgende:
Nu hebben we geld zat en doen er niets meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat we geen geld hadden om Co in December binnen te halen.
Dan nog had ie bijv Serrero wel kunnen brengen ofzo, of Ozbilliz. Die verdedigende wissels waren nergens voor nodig, zo druk hadden ze het niet...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk, hij wil gewoon met een compleet fitte selectie aan de competitie beginnen en liet die 3 daarom niet een hele wedstrijd spelen.
Özbiliz had een rugblessure.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog had ie bijv Serrero wel kunnen brengen ofzo, of Ozbilliz. Die verdedigende wissels waren nergens voor nodig, zo druk hadden ze het niet...
Sterker is 1 ding. Wie wil je gebruiken om goals te scoren? Er is werkelijk niemand bij het Ajax elftal die er meer dan 20 ooit heeft ingelegd in 1 seizoen! Ajax mist nu eenmaal echte killers en kan niet leunen op zondag schoten van Alderwereld of Vertonghen zoals ze dat nog wel eens deden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax speelde gewoon goed. Klaar.
Dat we niet winnen. Tja jammer maar tegen zulke verdedigende teams doe je vrij weinig. We waren iig veel sterker dus we hoeven ons niet zoveel zorgen te maken over het komend seizoen. Als PSV zoals vorig seizoen speelt maken we gigantisch veel kans op het kampioenschap
Ik heb vertrouwen in Siggy.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sterker is 1 ding. Wie wil je gebruiken om goals te scoren? Er is werkelijk niemand bij het Ajax elftal die er meer dan 20 ooit heeft ingelegd in 1 seizoen! Ajax mist nu eenmaal echte killers en kan niet leunen op zondag schoten van Alderwereld of Vertonghen zoals ze dat nog wel eens deden.
En iedereen die klaagt over Eriksen. Dat was exact hetzelfde vorig seizoen in het begin. Pas daarna begon het ietwat te lopen.
In een wedstrijd zoals deze miste je wel een speler zoals hamlap.
Ik hoopte dat hij duidelijkheid zou geven maar hij leek eerder verrast te zijn over zijn eigen beslissingen.quote:
Lens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zou ook niet weten wie Ajax nog zou moeten halen voor in de spits...Iemand?
Vennegoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom zou je nog iemand halen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat zeg ik ook maar sommige hier vinden Siggy dus niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je nog iemand halen?
Ik vond die Sigthorsson niet slecht.
Sigthorsson, Castillion, Cvitanichquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Lens haalt/ruilt heb je iemand die op rechts kan en in de spits. Ebe verhuren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, De Jong, maar misschien heb je gelijk idd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson, Castillion, Cvitanich
Jongequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je Lens haalt/ruilt heb je iemand die op rechts kan en in de spits.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je Lens haalt/ruilt heb je iemand die op rechts kan en in de spits. Ebe verhuren. verkopen/weggeven
Je speelt veel teveel wedstrijden om alleen op Sig te gokken. Wat als hij geschorst/geblesseerd is of in een dip zit? Iedere ploeg moet een spits achter de hand hebben. Dat geldt dus ZEKER voor Ajax, dat ook nog eens in de CL meedoet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben het al een tijdje over nieuwe spelers hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
als we gewoon hadden gewonnen had nu niemand het over nieuwe spelers
Hangt van de marge af. Ajacieden zijn nooit tevredenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
hebben we het allang over?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
Aan een sterk elftal heb je geen fuck. Zie tegen Spartak Moskou. Je moet goals hebben, zoals Twente het nu deed. Ook tijdens de beker. Je mist gewoon de genialiteit van een speler zoals Ruiz. Mijn inziens sowieso de beste speler in de eredivisie nadat Suarez is vertrokken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Siggy.
Ook Eriksen en Janssen zullen hun goals meepikken. Als Sulejmani ook nog gaat scoren is het allemaal prima
En exclusief Ebecillio met als het liefste nog een 2e gehaalde spits op de bank.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil een wedstrijd met Vertonghen en Serrero zien
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
dat speelt ook mee.als we jan hadden had er veel meer gecompenseerd geweest en beter gebald naar voren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Ajax zoals Twente gaat spelen stop ik met kijken. Ik verlies liever dan zulke kutwedstrijden kijken. Als je dat wilt ga je maar lekker in Eindhoven of Enschede wonenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Aan een sterk elftal heb je geen fuck. Zie tegen Spartak Moskou. Je moet goals hebben, zoals Twente het nu deed. Ook tijdens de beker. Je mist gewoon de genialiteit van een speler zoals Ruiz. Mijn inziens sowieso de beste speler in de eredivisie nadat Suarez is vertrokken.
Het is meer voor een 2e spits. En daarom stel ik Lens voor. Heb je meteen iemand de Ebe kan vervangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, maar anders. nu is het net opeens of siggy er niks van kan etc
Begint ook zondag heel lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb er zin in. Volgende week weer voetbal.
En volgende week is er weer een mooi dejavu en staat Loor er weer in hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
1 ding is gewoon duidelijk nu, Ebecilio eruit voor Serero of Boerrigter.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begint ook zondag heel lekker12:30 AZ - PSV. 14:30 Graafschap - Ajax. 16:30 NAC - Twente
PSV kersvers met bazen aankopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
. Wel kut dat ik dan in Turkije zit ffs.
Praat niet zo dom, vrijwel iedereen is positief over Sig. Er moet alleen iemand achter/naast staan om hem scherp te houden en op te kunnen vangen, om welke reden dan ook. Anders krijgen we weer situaties zoals vorig seizoen, waarbij er niemand is die een goal kan maken. Zie ook de tweede helft vandaag, was weer erg typisch.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, maar anders. nu is het net opeens of siggy er niks van kan etc
Me toquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je zo veel de bal in handen hebt en je komt er niet doorheen word je na een tijdje ook moedeloos van. Twente speelt zoals Inter toen ze de CL wonnen en zoals de Grieken speelden toen ze het EK wonnen...Niet boeiendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Praat niet zo dom, vrijwel iedereen is positief over Sig. Er moet alleen iemand achter/naast staan om hem scherp te houden en op te kunnen vangen, om welke reden dan ook. Anders krijgen we weer situaties zoals vorig seizoen, waarbij er niemand is die een goal kan maken. Zie ook de tweede helft vandaag, was weer erg typisch.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turkij altijd nümmer 1 lanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je wil geen bootnegors hebben in Turkije mênquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkij altijd nümmer 1 lan
Nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Je wil geen bootnegors hebben in Turkije mên
Als Iemand Vertonghen wil kopen zeg je gewoon tegen Vertonghen dat de verkoop alleen doorgaat als Cruyff een handtekening zet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax heeft echt geen nieuwe spelers nodig. Zolang Vertonghen bij Ajax blijft heb ik er hoop in
Gewoon laten zinkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Je wil geen bootnegors hebben in Turkije mên
Tsja, maar als dit is wat Frank de Boer in zijn hoofd heeft, wordt het een zwaar seizoen. Ik begrijp zijn wisselbeleid bv. niet. Anita wéér rechtsback bv.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef HeatWave het volgende:
Je aangeven bij Happel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Met een fitte selectie zal Anita niet veel spelen denk ik. Zo nu en dan een invalbeurt misschienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, maar als dit is wat Frank de Boer in zijn hoofd heeft, wordt het een zwaar seizoen. Ik begrijp zijn wisselbeleid bv. niet. Anita wéér rechtsback bv.
Jij was dus ook niet echt tevreden over het Ajax voetbal de 2e seizoenshelft vorig jaar met Frank want dat voetbal was lang niet altijd over naar huis toe te spreken. En toch werden we kampioen met een bagger doelsaldo. Toen stond iedereen ook te juichen en was iedereen dat bagger voetbal direct vergeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je zo veel de bal in handen hebt en je komt er niet doorheen word je na een tijdje ook moedeloos van. Twente speelt zoals Inter toen ze de CL wonnen en zoals de Grieken speelden toen ze het EK wonnen...Niet boeiend
12 punten gewoon omdat het moetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
26/08/11 Ajax - Vitesse
21/08/11 VVV-Venlo - Ajax
14/08/11 Ajax - sc Heerenveen
07/08/11 De Graafschap - Ajax
Hoe komen we uit de maand Augustus? Zeg het maar mede-Ajacieden
Ik zeg 12 puntjes. gewoon omdat het kan
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je aangeven bij Happel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
AFC AJAX
Komt er nog 1quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, maar als dit is wat Frank de Boer in zijn hoofd heeft, wordt het een zwaar seizoen. Ik begrijp zijn wisselbeleid bv. niet. Anita wéér rechtsback bv.
Dat moet gewoon.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
26/08/11 Ajax - Vitesse
Wat verwacht je dat mensen gaan zeggen? Check die teams manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
26/08/11 Ajax - Vitesse
Ajax heeft 7 jaar lang ofzo geen kampioenschap behaald maar never nooit gespeeld zoals PSV en Twente dat deden en daar ben ik trots op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij was dus ook niet echt tevreden over het Ajax voetbal de 2e seizoenshelft vorig jaar met Frank want dat voetbal was lang niet altijd over naar huis toe te spreken. En toch werden we kampioen met een bagger doelsaldo. Toen stond iedereen ook te juichen en was iedereen dat bagger voetbal direct vergeten.
Het hoeft niet altijd mooi, het eind resultaat telt. En dat houdt in dat Frank nu al 2(!) prijzen heeft laten liggen!
Ik zou Heerenveen niet onderschatten met Oussama, Luciano en Bas,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat mensen gaan zeggen? Check die teams man
Dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt er nog 1Alle 3 de wissels zijn pas 3 weken weer aan het trainen/spelen, daarom wou de Boer geen risico nemen. Sightorsson had sowieso al wat liesklachten, of wou je liever vol op deze pot gaan en met geblesseerde basisspelers aan de competitie beginnen?
Ik zou Ajax niet onderschatten met te veel om op te noemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou Heerenveen niet onderschatten met Oussama, Luciano en Bas,
Omdat De Boer dat vindt denk je? Ik ben het trouwens wel eens met jou, want De Boer lijkt zienderogen blind en die wil het gaan doen met een middenveld waarin Janssen en De Jong spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met een fitte selectie zal Anita niet veel spelen denk ik. Zo nu en dan een invalbeurt misschien
Siggy scoort er zondag 2. Hoeveel zet jij in?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax heeft 7 jaar lang ofzo geen kampioenschap behaald maar never nooit gespeeld zoals PSV en Twente dat deden en daar ben ik trots op.
Fuck het eindresultaat als het voetbal niet om aan te gluren is. Ajax speelt nu gewoon goed en mooi. Een kampioeschapselftalIk heb er gewoon vertrouwen in. Dat we nu tegen Twente verliezen vind ik normaal. De laatste 10 minuten zaten ze met alle spelers op 20 meter van hun eigen helft. Vermeer zat bijna bij de middenstip...Nee Ajax kan lekker druk zetten, lekker tikken. Nu kijken of Siggy nu lekker kan scoren en we zijn binnen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand nog die fail acting van wisgerhof herrineren @ 82ste minuut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |