We hebben het al een tijdje over nieuwe spelers hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
als we gewoon hadden gewonnen had nu niemand het over nieuwe spelers
Hangt van de marge af. Ajacieden zijn nooit tevredenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
hebben we het allang over?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
Aan een sterk elftal heb je geen fuck. Zie tegen Spartak Moskou. Je moet goals hebben, zoals Twente het nu deed. Ook tijdens de beker. Je mist gewoon de genialiteit van een speler zoals Ruiz. Mijn inziens sowieso de beste speler in de eredivisie nadat Suarez is vertrokken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Siggy.
Ook Eriksen en Janssen zullen hun goals meepikken. Als Sulejmani ook nog gaat scoren is het allemaal prima
En exclusief Ebecillio met als het liefste nog een 2e gehaalde spits op de bank.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil een wedstrijd met Vertonghen en Serrero zien
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
dat speelt ook mee.als we jan hadden had er veel meer gecompenseerd geweest en beter gebald naar voren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Ajax zoals Twente gaat spelen stop ik met kijken. Ik verlies liever dan zulke kutwedstrijden kijken. Als je dat wilt ga je maar lekker in Eindhoven of Enschede wonenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Aan een sterk elftal heb je geen fuck. Zie tegen Spartak Moskou. Je moet goals hebben, zoals Twente het nu deed. Ook tijdens de beker. Je mist gewoon de genialiteit van een speler zoals Ruiz. Mijn inziens sowieso de beste speler in de eredivisie nadat Suarez is vertrokken.
Het is meer voor een 2e spits. En daarom stel ik Lens voor. Heb je meteen iemand de Ebe kan vervangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, maar anders. nu is het net opeens of siggy er niks van kan etc
Begint ook zondag heel lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb er zin in. Volgende week weer voetbal.
En volgende week is er weer een mooi dejavu en staat Loor er weer in hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
1 ding is gewoon duidelijk nu, Ebecilio eruit voor Serero of Boerrigter.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begint ook zondag heel lekker12:30 AZ - PSV. 14:30 Graafschap - Ajax. 16:30 NAC - Twente
PSV kersvers met bazen aankopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
. Wel kut dat ik dan in Turkije zit ffs.
Praat niet zo dom, vrijwel iedereen is positief over Sig. Er moet alleen iemand achter/naast staan om hem scherp te houden en op te kunnen vangen, om welke reden dan ook. Anders krijgen we weer situaties zoals vorig seizoen, waarbij er niemand is die een goal kan maken. Zie ook de tweede helft vandaag, was weer erg typisch.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, maar anders. nu is het net opeens of siggy er niks van kan etc
Me toquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je zo veel de bal in handen hebt en je komt er niet doorheen word je na een tijdje ook moedeloos van. Twente speelt zoals Inter toen ze de CL wonnen en zoals de Grieken speelden toen ze het EK wonnen...Niet boeiendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Praat niet zo dom, vrijwel iedereen is positief over Sig. Er moet alleen iemand achter/naast staan om hem scherp te houden en op te kunnen vangen, om welke reden dan ook. Anders krijgen we weer situaties zoals vorig seizoen, waarbij er niemand is die een goal kan maken. Zie ook de tweede helft vandaag, was weer erg typisch.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turkij altijd nümmer 1 lanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |