Ik heb vertrouwen in Siggy.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sterker is 1 ding. Wie wil je gebruiken om goals te scoren? Er is werkelijk niemand bij het Ajax elftal die er meer dan 20 ooit heeft ingelegd in 1 seizoen! Ajax mist nu eenmaal echte killers en kan niet leunen op zondag schoten van Alderwereld of Vertonghen zoals ze dat nog wel eens deden.
En iedereen die klaagt over Eriksen. Dat was exact hetzelfde vorig seizoen in het begin. Pas daarna begon het ietwat te lopen.
In een wedstrijd zoals deze miste je wel een speler zoals hamlap.
Ik hoopte dat hij duidelijkheid zou geven maar hij leek eerder verrast te zijn over zijn eigen beslissingen.quote:
Lens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zou ook niet weten wie Ajax nog zou moeten halen voor in de spits...Iemand?
Vennegoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom zou je nog iemand halen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat zeg ik ook maar sommige hier vinden Siggy dus niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je nog iemand halen?
Ik vond die Sigthorsson niet slecht.
Sigthorsson, Castillion, Cvitanichquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Lens haalt/ruilt heb je iemand die op rechts kan en in de spits. Ebe verhuren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, De Jong, maar misschien heb je gelijk idd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson, Castillion, Cvitanich
Jongequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je Lens haalt/ruilt heb je iemand die op rechts kan en in de spits.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je Lens haalt/ruilt heb je iemand die op rechts kan en in de spits. Ebe verhuren. verkopen/weggeven
Je speelt veel teveel wedstrijden om alleen op Sig te gokken. Wat als hij geschorst/geblesseerd is of in een dip zit? Iedere ploeg moet een spits achter de hand hebben. Dat geldt dus ZEKER voor Ajax, dat ook nog eens in de CL meedoet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |