0-6 jonguh.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siggy scoort er zondag 2. Hoeveel zet jij in?
PSV werd het ook erg lastig gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zou Ajax niet onderschatten met te veel om op te noemen.
Jaaaa, nog meer penalty'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Hij had alleen Enoh voor Boilsen moeten wisselen.
Enoh in de mandekking op Ruiz.
Als je eenmaal begint met scoren tegen de graafschap pleur je er vanzelf 5-6 in. Dat team valt uit elkaar als je snel scoortquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siggy scoort er zondag 2. Hoeveel zet jij in?
Leek op die actie van die ene neger van... Wie was 't nou.. ADO? Vorig seizoen, of daarvoor nogquote:
Pquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV werd het ook erg lastig gemaakt.
Toiboi schopte er gewoon een paar omver en kon toen scoren, makkelijk zat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV werd het ook erg lastig gemaakt.
Ik neem 'm. Vertonghen een afstandschot er sowieso bij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met scoren tegen de graafschap pleur je er vanzelf 5-6 in. Dat team valt uit elkaar als je snel scoort
Siggy moet er zeker 2-3 in leggen
O god, ik werd helemaal gek toen die vink zei: 'jammer dat ik het niet gezien had'. ik had zin om alles omver te gooien halenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toiboi schopte er gewoon een paar omver en kon toen scoren, makkelijk zat.
Laat maar komen, Heracles eten we op. Als PSV zoals vorig jaar speelt eten we ze ook op. En Twente...tja...Verdedigende kut ploeg. Als je al eerste een paar erin knalt win je wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem 'm. Vertonghen een afstandschot er sowieso bij.
Maand september onder de loep:
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
Pittige maand
Sigthorsson was dan ook net terug van een wk/ek en trainde samen met greg en nico later meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Sigthorsson kon echt heel veel.. maar helaas had zijn dagje niet. Derk Boerrigther( ken zijn achternaam niet zo goed hoor :p ) kon ook heel wat. Jammer dat het net ernaast ging. Ik hoorde veel van dat eene speler serero? uit Ajax Cape Town? Ik zou hem in actie willen zien.
PSV, tsja. Ik denk dat Fred Rutten toch echt zijn tactiek moet omgooien als ik hem was. Theo kopieert wel een goal uit Twente - PSV 4/11quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laat maar komen, Heracles eten we op. Als PSV zoals vorig jaar speelt eten we ze ook op. En Twente...tja...Verdedigende kut ploeg. Als je al eerste een paar erin knalt win je wel.
Oh vandaar..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson was dan ook net terug van een wk/ek en trainde samen met greg en nico later mee
u know usquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
serieus
Ik zei tegen een vriend:
'Pff, Greg speelt weer eens goed' .. ' Geweldige aankoop die Kolbein' .. ' Wat een prutser die Ebe' ... ' Wow, Blind doet het best goed daar achterin' ..
en wat gebeurt er?!!! FRANK DE BOER![]()
![]()
Maar liever nu dan in de CL finale.
Frankie wou geen risico nemen met het oog op de competitiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
serieus
Ik zei tegen een vriend:
'Pff, Greg speelt weer eens goed' .. ' Geweldige aankoop die Kolbein' .. ' Wat een prutser die Ebe' ... ' Wow, Blind doet het best goed daar achterin' ..
en wat gebeurt er?!!! FRANK DE BOER![]()
![]()
Maar liever nu dan in de CL finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |