Op zich was de actie zelf wel mooi, maar hij wil het allemaal zo moeilijk en mooi doenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het lijkt eindelijk door te dringen dat er iets niet klopt.
En sorry, het moet nog ff : Eriksen gisteren bij de goal van Anita, dat is PRECIES wat ik bedoelde, ipv die bal er gewoon in te tikken, arrogant met een Messi-wippertje proberen, en falen....
Die gast vindt zichzelf veels te goed.
Niet doordraven nuquote:Op maandag 5 maart 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
het was meer een: "zie je wel dat ik niet gek ben" post.
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou boerrigter links onder?
Ik zie dat Gordon ook wat kilo'tjes is afgevallen?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JaOm alvast weer in de stemming te komen aldus hemzelf
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat Gordon ook wat kilo'tjes is afgevallen?
Piet Paniek had 1 momentje weer gisteren dat hij weer helemaal mis zatquote:Op maandag 5 maart 2012 13:19 schreef hannoes het volgende:
Ik ben blij dat Vermeer zijn vorm terug heeft gevonden!
Hij heeft gister sowieso maar 1 momentje gehadquote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Piet Paniek had 1 momentje weer gisteren dat hij weer helemaal mis zat
Inderdaad voor de rest verdedigde Roda alleen maar .quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft gister sowieso maar 1 momentje gehad
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
gister zei ik dat al, maar niemand reageerde.quote:
Jep, klasse kerel.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
En daarachteraan ook Verhoeven ?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hij is veelte druk aan het twitter met zijn JEROEN_STOER_met_capouchon plaatjes.quote:
Idd, Lorenzo die aan actie durft te maken vooruit. Het lukt vaak niet, maar hij probeert het tenminste. Kan vaak niet van Micky gezegd worden.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Catch22- het volgende:
Lorenzo durft een actie vooruit te maken?
Als hij dat doet probeert hij door zijn man heen te lopen en dat gaat niet.
Met een meniscus blessure kan je gewoon seksen hoor?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
Treurig dat Sulejmani lang geblesseerd lijkt te gaan zijn. Zeker voor hemzelf en wellicht ook zijn vrouw ivm het niet vol kunnen gaan tijdens de sex. Afijn, dat natuurlijk geheel ter zijde.
Voor Ajax hoeft Sulejmani's afwezigheid niet slecht te zijn. Ebecilio mag dan wellicht minder techniek hebben dan Sulejmani, maar Lorenzo heeft wél meer lef in zijn donder en durft wél een actie vooruit te maken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is ditquote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
Treurig dat Sulejmani lang geblesseerd lijkt te gaan zijn. Zeker voor hemzelf en wellicht ook zijn vrouw ivm het niet vol kunnen gaan tijdens de sex. Afijn, dat natuurlijk geheel ter zijde.
Voor Ajax hoeft Sulejmani's afwezigheid niet slecht te zijn. Ebecilio mag dan wellicht minder techniek hebben dan Sulejmani, maar Lorenzo heeft wél meer lef in zijn donder en durft wél een actie vooruit te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |