quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat wijf wat de 4-1 voorspelt had, goed zo.
Dat wijf heeft een naam, maar bedanktquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat wijf wat de 4-1 voorspelt had, goed zo.
Tieteeeeeuhquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dat wijf heeft een naam, maar bedankt
Gnieperd is erger dan wijfquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dat wijf heeft een naam, maar bedankt
Copy paste je weet toch 422 is mijn leermeester. Naja tijd voor Psv - Twente kijken op wie Ajax verder inlooptquote:
Waarom dan niet tegen manchester? Goffer als ze wat eerder hadden ingezien dat t gewoon kon....quote:
Veel teveel opgehemeld.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef Lemsterr het volgende:
Wat is er mis met Eriksen trouwens? Bakt er helemaal niks van.
die rukt teveel op video's van Xaviquote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef Lemsterr het volgende:
Wat is er mis met Eriksen trouwens? Bakt er helemaal niks van.
Whehehehehehequote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, was een gelukje. Nu weer de keuken in.
Over 2 uur ben ik weer in de keuken. Nu genieten van de 3-2 voor PSV tegen Twente.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, was een gelukje. Nu weer de keuken in.
Klopt ja geweldige assist van Theo.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef davihaa het volgende:
Lorenzo 'Hattrick' Ebecilio![]()
Had trouwens wel naar Theo mogen rennen voor die pass bij de 4-1. Toch geweldig dat vandaag zo afloopt, ging al uit me dak bij de 1-1.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef DeTolk het volgende:
Ok, nu weet ik het zeker. Ik doe nooit meer een Ajaxshirt aan tijdens een wedstrijd van Ajax.
1e helft met Ajaxshirt en 2e zonder.
Grapje, geweldige voorspelling.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Over 2 uur ben ik weer in de keuken. Nu genieten van de 3-2 voor PSV tegen Twente.
Dan maar hopen dat je die niet goed hebtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Over 2 uur ben ik weer in de keuken. Nu genieten van de 3-2 voor PSV tegen Twente.
verpatsen, \heel snelquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
MAN CITY BIEDT 30MILJOEN VOOR L.EBECILIO
Ik wil de helft.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Grapje, geweldige voorspelling.
Door jou heb ik 50 euro gewonnen met de TOTO.
een miljoen is al zatquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ajax verwerpt het bod.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
was echt een wonder dat ajax er geen 1 keer gevaarlijk uit werd.. zo slecht waren die voorzetten niet echt...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toby heeft ook een voorzet syndroom van de rechter kant sinds vandaag denk ik.
Like a bossquote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef S0nic het volgende:
Er zijn nog 45 minuten, Imbecilio maakt vast hattrick jeweet.
10 voor Ebecilio.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Self-Catering het volgende:
Jullie cijfers aan de spelers please
Jawel Anita 7.5quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
10 voor Ebecilio.
De rest maakt niet uit.
Die eerste was gewoon gelukquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gniepert heeft 3-2 voorspeld.
Maar toch wordt het 2-2.
Twente mag ook niet winnen. Ze moeten echt gelijk spelen.quote:
gelijk is idd het best, hoewel ik liever twente zie winnen dan psvquote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twente mag ook niet winnen. Ze moeten echt gelijk spelen.
Las een paar maanden geleden: 'Bejaarde vrouw wint 10.000 met TOTO'quote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon geluk![]()
doe nou niet alsof vrouwen verstand hebben van voetbal
Ja de derde is eraf gevallen omdat hij de bal met zijn borst aannam. Maar even serieus, als Ebecilio nou deze vorm vast houdt van de tweede helft dan.......quote:
NIEUWE MESSI!!!1!1!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja de derde is eraf gevallen omdat hij de bal met zijn borst aannam. Maar even serieus, als Ebecilio nou deze vorm vast houdt van de tweede helft dan.......![]()
![]()
![]()
Heeft hij nou een kleine schaal op zijn hart getatoeëerd?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Who the fuck is Messi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zit z'n pacemakerquote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij nou een kleine schaal op zijn hart getatoeëerd?
Het is net zo'n the piratebay boot.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij nou een kleine schaal op zijn hart getatoeëerd?
Oh ja dat klopt, was wel grappig toen jaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar dat zei ons Eredivisie Live neger toen.
Hou toch op man, geweldige speler.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Mandéra het volgende:
Ebecillio, leuk dat je 3x scoorde vanmiddag, verder blijft het 1 groot drama die jongen.
Volgende week RKC bekijken vanaf VAK410.
Wel met Ebecilio in de basis he!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Mandéra het volgende:
Ebecillio, leuk dat je 3x scoorde vanmiddag, verder blijft het 1 groot drama die jongen.
Volgende week RKC bekijken vanaf VAK410.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt geweldige wedstrijd heeft ie uitgekozen om in 410 te zitten wel.
Tsja voor andere wedstrijden waren er geen kaarten in de verkoop.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt geweldige wedstrijd heeft ie uitgekozen om in 410 te zitten wel.
Iedereen kan toch wel eens een middagje knallen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Mandéra het volgende:
Ik vraag me gewoon ontzettend af, waarom kan hij het nu ineens wel maar heeft hij de rest van dit seizoen nog niks laten zien? Hij kan echt wel voetballen heeft hij laten zien.
Maar ik ben wel erg opgelucht man, eerste helft was helemaal niks geef toe.
Ik vind Sulejmani de laatste weken echt niks presteren.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Lorenzo basisplaats nou hoor, oprotten met sulejmani
Zeker wel, je zult mij niet horen klagen over zijn doelpunten.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel eens een middagje knallen?
Zolang je er maar van genietquote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tsja voor andere wedstrijden waren er geen kaarten in de verkoop.Moet het toch een keertje meegemaakt hebben.
Mwah hij liet vandaag ook wel zien dat hij zeker wat techniek bezit.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zeker wel, je zult mij niet horen klagen over zijn doelpunten.
Ze worden aardig in het zadel geholpenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, Ebecilio speelde vanmiddag ook geweldig en speelt normaal ook ruk, ik denk niet dat Twente nog een keer zo goed gaat spelen.
psv is wel heel dramatisch iddquote:
Wat een geweldige kerel, dat had ik niet achter hem gezocht!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Stiggie het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)jn-hoofd-zitten.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |