Nee dat berichtje is echt Joan, trust mequote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:09 schreef roos94 het volgende:
is dat wel echt joan en niet1 of andere trol
*smeltquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:06 schreef Greys het volgende:
En nog even van gisteravond, Joan bij DWDD!
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou van Joan... ik heb het echt nog geen ander zoveel gegund als zij om kneiterhoog te eindigen
Linkje, kan ik retweetenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef Greys het volgende:
Telegraaf net gemaild dat ze dit artikel: http://www.telegraaf.nl/p(...)a_gekopieerd___.html
per direct zouden moeten rectificeren, met excuses aan Joan en vermelding van FOK!
En Wilma Nanninga hierover getwitterd vanaf het ESF account
Die link in je post doet het al niet meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef Greys het volgende:
Telegraaf net gemaild dat ze dit artikel: http://www.telegraaf.nl/p(...)a_gekopieerd___.html
per direct zouden moeten rectificeren, met excuses aan Joan en vermelding van FOK!
En Wilma Nanninga hierover getwitterd vanaf het ESF
account
Dan hebben ze zojuist hun mail gelezen dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die link in je post doet het al niet meer
Oh wat is ze leuk hier!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.sterren.nl/tv/(...)otos-en-videos/10090
Joan te gast van "Toffe Gasten".
Dat moet ze uitbuiten!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:41 schreef Re het volgende:
het liedje zit ergens in mijn achterhoofd en dat is best leuk.
`dat ze turks is wordt geloof ik best wel redelijk opgepikt aldaar, denk dat we nu echt eens een kans gaan maken
Mwoah, ik denk niet dat je kan verwachten dat ze bij elk nieuwtje/roddel die ze binnen krijgen zulk uitbundig onderzoek zullen kunnen doen. Dit is gewoon goed gevonden door ons.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:50 schreef mrclor het volgende:
Complimenten voor het uitzoekwerk, dit was dus juist de bedoeling. Media verzuimen dus blijkbaar hun bronnen te checken (alleen een nummer luisteren bleek dus voldoende om het bedrog te ontdekken) en het werk wat jullie gedaan hebben zouden alle media dus moeten doen. Daarom is het juist nuttig, en belangrijk, dat rambam dit doet.
De meeste reacties zijn wel zielig vind ik. "hopelijk een rechtszaak", "John de Mol moet ze kapot maken", het klinkt een beetje of er een stel verontwaardigde pubers reageert, wat een opwinding om niets. De TROS, Shownieuws, enz, enz. moeten zich schamen dat ze niet een klein beetje research hadden gedaan en zullen nu wel twee maal nadenken voordat ze iets publiceren of ze zullen goed gaan zoeken of ze een claim direct kunnen weerspreken. Als ze een persbericht hadden gestuurd over het plaatselijke bejaardentehuis zou niemand het interessant vinden, nu is er aandacht.
Goed werk dus van rambam! Ik ben benieuwd naar de andere persberichten, hopelijk gaat de media de bronnen voortaan wel checken.
Ik ben dan wel je moeder niet maar ik betrap mezelf er ook op dat ik het loop te fluitenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder is het liedje aan het fluiten. En ze vindt het niet eens een heel leuk liedje
(
).
Voor alle zekerheid ook maar even de telegraaf getweet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/ESF_FOK/status/175872980214235137
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid ook maar even de telegraaf getweet.
Dit is wel tofquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:57 schreef Greys het volgende:
En nog even van uit het vorige topic:
Joan is ook blij met onsZe reageerde vannacht op een eerder berichtje van mij (of ze idd half Turks is en ik had haar een linkje naar de Joan-smilies op FOK! gestuurd) maar kennelijk heeft haar zus hier meegelezen
Dat 'wat cool' gaat dus over de smilies.
[ afbeelding ]
Nee, tegenwoordig donderdag pas.quote:
John is de absolute tv-eindbaas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:17 schreef roos85 het volgende:
Ik vermoed dat ome John wel een stevig statement gaat komen.
Ook ge-retweet.. laat ze maar een bombardement krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/ESF_FOK/status/175872980214235137
twitter:WilmaNanninga twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 10:59:38Jawel. Plagiaat Joan blijkt indianenverhaal. Kroatische zanger bestaat niet! #zegtFok reageer retweet
twitter:Tommygunner twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 08:32:07Fokkertjes pownen VARA's RAMBAM http://t.co/8Z97jbjE #songfestival #plagiaat #FOK reageer retweet
Klopt niet, ze komt op nummer drie binnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:47 schreef roos85 het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/529956
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival is de eerste act die het lukt om in Nederland op één binnen te komen in de Mega Top 50
Oh okequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt niet, ze komt op nummer drie binnen.
quote:Plagiaat Joan Franka blijkt indianenverhaal
van onze redactie
AMSTERDAM - Even ontstond er ophef, omdat Joan Franka's nummer You and Me verdacht veel leek op het nummer You Will See van de Kroatische zanger Zoran Drazic. Maar nu blijkt dat iemand de boel flink voor de gek heeft gehouden...
De website van de zanger is nep. Sterker nog: Zoran Drazic bestaat helemaal niet, melden oplettende leden van het Fok!Forum.
Fans van het Eurovisie Songfestival raakten op het forum met elkaar in discussie, omdat er op internet niets te vinden was over de Kroaat. Al snel werd duidelijk dat de website van de artiest in Nederland stond geregistreerd. En afgelopen woensdag pas online was gegaan...
Ook tourdata werden gecheckt op locatie en datum. Weer was er niets te vinden over Zoran Drazic. Zelfs de foto van de Kroaat bleek nep te zijn.
Het gerucht gaat dat Rambam er iets mee te maken heeft. Bij het afspelen van het liedje verscheen namelijk de titel 'detitel_rambam' in beeld. In het VARA-programma pakken de makers zaken aan die volgens hen niet kloppen of onrechtvaardig zijn.
Joan, die flink geschrokken is van de beschuldiging, is blij met het speurwerk van haar fans. "Jullie zijn te gek", schrijft ze op het forum.
Wordt ongetwijfeld vervolgd
Neuh, komt uit het berichtje dat er in stond.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:55 schreef roos85 het volgende:
huh dat is een hele andere tweet dan die ik heb geplaatst..
Had het al geëditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, komt uit het berichtje dat er in stond.
Margatwitter:margabult twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 21:12:00@Ann3mar1eD @shownieuws niets te vrezen, voldoet niet aan de bewuste 8 maten zelfde #melodie. Geen #plagiaat @JoanFranka reageer retweet
Volgens mij is dat de werkwijze van Rambam...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:06 schreef totebel het volgende:
En nu moet Rambam zelf nog aangepakt worden.. Liegen voor een scoop. Wat is er nu onrechtvaardig of klopt er niet dat Joan Nederland vertegenwoordigd.
Typisch geval van de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. Om je gelijk te halen maar dingen verzinnen, bah!!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:59 schreef yvonne het volgende:
Speurneuzen!!
http://www.telegraaf.nl/p(...)dianenverhaal__.html
za 03 mrt 2012, 11:45
[..]
Vooral mensen die Shownieuws klakkeloos napraten..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:13 schreef roos85 het volgende:
Er zijn toch nog wat mensen die Joan toch beschuldigen van plagiaat..![]()
https://twitter.com/#!/search/%23plagiaat
Nicequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:59 schreef yvonne het volgende:
Speurneuzen!!
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:59 schreef yvonne het volgende:
Speurneuzen!!
[..]
Klopt.. de naam van Joan wordt op deze manier wel op een negatieve manier misbruikt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vooral mensen die Shownieuws klakkeloos napraten..
Joan is niet de eerste met wie ze dat doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik blijf het gewoon lullig vinden dat ze zo'n meisje in de zeik zetten om hun eigen gelijk te halen
Ik ken het hele programma niet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Joan is niet de eerste met wie ze dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:37 schreef iBenny het volgende:
Krijg nou de rambam... moet je kijken hoe ze het koppenWat een schattige foto van JoanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik heb er een paar het linkje naar het juiste artikel gestuurdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:13 schreef roos85 het volgende:
Er zijn toch nog wat mensen die Joan toch beschuldigen van plagiaat..![]()
https://twitter.com/#!/search/%23plagiaat
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er een paar het linkje naar het juiste artikel gestuurd
twitter:JacquesHappe twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 12:46:35Media volgen klakkeloos Human Rights Watch propaganda over Azerbeidzjan en plagiaat-hoax @JoanFranka. Waar is de journ.ethiek? #Songfestival reageer retweet
Heeft ze toch recht gezetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef beequeen het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van Nanninga, maar in dit geval.
Ik ken het ook niet nooit naar gekeken..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ken het hele programma niet eerlijk gezegd
Wilma Nanninga bedanktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef Greys het volgende:
Even een thumbs up voor Wilma Nanninga, die er persoonlijk voor gezorgd heeft dat het eerdere verhaal op Telegraaf werd verwijderd direct nadat we mailden en heeft gezorgd voor het nieuwe verhaal met FOK!Ze mailde ons direct terug dat ze er iets aan ging doen en bedankte ons.
Failquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef Ole het volgende:
En Shownieuws heeft zo te zien alleen het bericht verwijderd
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef beequeen het volgende:
Voor wat? Ze kon toch niet anders dan dit rechtzettenquote:
Shownieuws begon hier mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat? Ze kon toch niet anders dan dit rechtzetten![]()
Ja, weet ik veel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Want als zij niet anders kon, waarom doen Shownieuws en Boulevard het dan niet?
True. Maar daarom het compliment aan Nanninga, dat ze in elk geval de moeite nemen om WEL een uitgebreid verhaal te schrijven om het recht te zettenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel?![]()
Die zijn misschien NOG trager
Dit dus!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef beequeen het volgende:
Die moest het echt van de act hebben, toen ik t van de week terughoorde vond ik het erg vlak, niet alleen het liedje, maar ook de stem van Raffaela. kwerd er niet warm of koud van.quote:
Act? Die was juist vreselijk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Die moest het echt van de act hebben, toen ik t van de week terughoorde vond ik het erg vlak, niet alleen het liedje, maar ook de stem van Raffaela. kwerd er niet warm of koud van.
Dat was het eerste wat wij tegen elkaar zeiden: Net of je naar Beauty and the Beast gaat kijkenquote:
Dat post ik net!quote:
Dat media klakkeloos zonder bron checken nieuws overnemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in godsnaam het doel was van die site van Rambam? Wat wilden ze voor misstand aantonen dan? Ik begrijp er niks van..
Wat is nou de clou ervan?
Echt veel beter! Maar hij komt zo nog een keer, en volgens mij was de tweede keer ook beter in de zaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:58 schreef ato het volgende:
Iwan vond ik in de zaal ook beter dan op tv!
Ik heb ze gemaildquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:51 schreef Snakey het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een uitleg van rambam willen zien hierover. Zulke ´grappen´ kunnen potentieel iemands carriere breken.
Maar bij die Derek hadden ze misschien dan nog een punt, dat ging over hem zélf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef ato het volgende:
Rambam vind het leuk om anderen te kakken te zetten, kijk maar naar Derek Olivier. het moet "leuk, voor schut zetten tv" zijn blegh..
Hadden ze dat maar gedaan, maar ze trokken de keutel in zo gauw ze met hem in gesprek gingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef ato het volgende:
Rambam vind het leuk om anderen te kakken te zetten, kijk maar naar Derek Olivier. het moet "leuk, voor schut zetten tv" zijn blegh..
OK.... maar waarom met zoiets? Hadden ze niet iets anders kunnen bedenken? Dit schaadt toch Joan en de hele inzending. Gelukkig is het snel ontmaskerd door Fokquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat media klakkeloos zonder bron checken nieuws overnemen.
Dat punt hebben wij hier al jaren geleden gemaakt, met de Partyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij die Derek hadden ze misschien dan nog een punt, dat ging over hem zélf.
Hier is Joan gewoon 'misbruikt' voor een punt dat ze wilden maken, terwijl ze totaal onschuldig is.
Oh ja, de zgn stiekeme relatie van Do met Ewbank, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat punt hebben wij hier al jaren geleden gemaakt, met de Party
Vind ik ook. Zou de hele act ten goede komen volgens mij. Van zo´n vereniging nepindianen zou ik me niet veel aantrekken. Dat soort mensen staan de tradities meer na dan de natives zelf. Die kunnen er waarschijnlijk om lachen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:55 schreef totebel het volgende:
Al vind ik persoonlijk dattie wel een pietsie bescheidener mag. Ik vond het afleiden van het liedje en van haar gezicht en das zonde.
Yup [GATE] John Ewbank gaat scheiden #3 - Zwaaien naar Party!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, de zgn stiekeme relatie van Do met Ewbank, toch?
Goed he! Pearl was eigenlijk ook maar niksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef Greys het volgende:
Joan gaat zo weer zingen![]()
Ik zit weer lekker die herhaling te kijken van het NSF en zit er weer helemaal in
Ja maar Joan shinen we zo extra goed!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef Ole het volgende:
Zitten we daar een beetje dom met onze lichies te shinen!
Kim?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Als Kim erdoorheen was gekomen was ze nog een gevaar geworden voor Joan met de publieksstemmen
En Carlo met zijn tijdsgeest, en dan vooral vol voor een uitgekauwde ballad gaan
Fuck the Fluffer!quote:
Wij zijn die mensen waarvan ik thuis op de bank altijd denk "Godnondeju wat een debiele aanstellersquote:
Dat inderdaad! "Snap je nou dat mensen zo voor lul gaan zittenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij zijn die mensen waarvan ik thuis op de bank altijd denk "Godnondeju wat een debiele aanstellers" AND I'M LOVING IT
!
Ik realiseer me nu pas dat jullie dit voor het eerst zien op tv.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef Greys het volgende:
Bwahahahhaa dat ene vak waar heel erg woest en wild met die lampjes gezwaaid wordt![]()
En nog in de maat ook
FOK!
Ja had het alleen op klein schermpje gezien op netbookje via uitzendinggemistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat jullie dit voor het eerst zien op tv.![]()
LOL, dit is het echte werk. Jullie waren geweldig enthousiast.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef Greys het volgende:
Ja had het alleen op klein schermpje gezien op netbookje via uitzendinggemist
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef Greys het volgende:
Ivan is op tv niet zo goed als dat ie in de zaal klonk eerlijk gezegd, qua zang.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga me zo vast weer helemaal zitten opvreten bij die uitslag![]()
![]()
IK DURF BIJNA NIET TE KIJKENquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]. Wie denk je dat wint? [ afbeelding ]
Het zal toch niet anders aflopen nuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]. Wie denk je dat wint? [ afbeelding ]
Zat jij dan in het vak waar ook Marga Bult en al die oud Songfestivallers zaten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef ato het volgende:
Hahaha jullie waren idd enthousiast, ik zat naast het vak naast jullie.
En dat vertel je nu pasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef ato het volgende:
Hahaha jullie waren idd enthousiast, ik zat naast het vak naast jullie.
Damn, had mijn foon al klaar gelegd.quote:U kunt niet meer bellen.
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
Hier dacht ik serieus dat het niets meer ging worden, door die vakjury [ afbeelding ]
Ik zag het aan je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
Hier dacht ik serieus dat het niets meer ging worden, door die vakjury [ afbeelding ]
Ik zat recht achter je schat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ik in beeld met een angstig hoofd? Nee toch?
Niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft iemand in de zaal trouwens gezien dat Stacey groen haar hadMij viel het helemaal niet op toen.
Ik ook, wat is dat nou weer voor idioteriequote:
Man o man ik ging daar een klein beetje doodquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:27 schreef Greys het volgende:
Erik, dat komt omdat we daar haast plat gingen van de zenuwen op dit moment denk ik.
Ik heb dat gevoel ook gewoon weer.
quote:
Little did they know....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef Greys het volgende:
Die drie afvallers doen net alsof Joan al niet eens meer bestaat
Dat zeg ik. Hier is ze nog de underdogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef Greys het volgende:
Die drie afvallers doen net alsof Joan al niet eens meer bestaat
+1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt raar om mezelf zo groot te zien hupsen![]()
Jij hupst leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt raar om mezelf zo groot te zien hupsen![]()
quote:
Alleen bij Ivanquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je kijkt altijd anders naar jezelf.
Ik dacht toen ik het zag 'Jezus, wat is mijn haar ingestort'
Jan las gewoon de autocue voorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef ato het volgende:
Joan is heel erg leuk, ik moet eerlijk bekennen dat ik haar leuk ben gaan vinden door het ESF. Bij The voice vond ik haar niet echt opvallen.
Maar als ik een kritische noot mag geven, Led mag beter, act mag nog iets meer bijgeschaafd worden (achtergrondzangeres, huppelende trebble). Maar die tooi mag op.
Ik vond de vakjury zo slecht nog niet, maar de green room wat saai. Jan is maar een sorry "slomige" presentator.
Ja, op het ledscherm moet heel groot dat ene filmpje van die verliefde kindjes met cowboy en indiaanoutfit. Van mij mogen die danseresjes een minder prominente plek innemen en ergens op de achtergrond hun instrumentjes playbacken en Joan lekker op de voorgrond met 'r gitaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef ato het volgende:
Joan is heel erg leuk, ik moet eerlijk bekennen dat ik haar leuk ben gaan vinden door het ESF. Bij The voice vond ik haar niet echt opvallen.
Maar als ik een kritische noot mag geven, Led mag beter, act mag nog iets meer bijgeschaafd worden (achtergrondzangeres, huppelende trebble). Maar die tooi mag op.
Ik vond de vakjury zo slecht nog niet, maar de green room wat saai. Jan is maar een sorry "slomige" presentator.
Nee zeker niet, heb je vanmorgen gelezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Heb je dit niet gemist? http://www.telegraaf.nl/p(...)ianenverhaal___.html
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:36 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie nou ook dat niemand in jullie omgeving snapt waarom we zo blij doen over het songfestival en hysterisch zijn over het plagiaatverhaal?
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:36 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie nou ook dat niemand in jullie omgeving snapt waarom we zo blij doen over het songfestival en hysterisch zijn over het plagiaatverhaal?
Ja dat moet ik ook steeds uitleggen, dat dat al een aantal jaar niet meer zo isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had het vandaag ook de hele tijd over de inzendingen tot nu toe en het hele plagiaatverhaal. Alleen ik zeg het dan tegen mijn moeder en die houdt ook heel erg van het Songfestival.
Met mijn vrienden deel ik het helemaal niet, want die hebben allemaal een enorme hekel aan het Songfestival. Zij horen bij de groep die het zonde van de belastingcenten vindt en denkt dat het Oostblok elk jaar wint.
Wederom gemaild, dat ze dan toch minstens bij dát artikel naar het nieuwe artikel/rectificatie moeten verwijzen, omdat het nu alsnog smaad is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:20 schreef Swingding het volgende:
Wel jammer dat het originele artikel over de plagiaat nog wel bij de best gelezen artikelen op de telegraaf staat en dat het nu niet verwijst naar de rectificatie.
[ afbeelding ]
Songfestival-haters.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had het vandaag ook de hele tijd over de inzendingen tot nu toe en het hele plagiaatverhaal. Alleen ik zeg het dan tegen mijn moeder en die houdt ook heel erg van het Songfestival.
Met mijn vrienden deel ik het helemaal niet, want die hebben allemaal een enorme hekel aan het Songfestival. Zij horen bij de groep die het zonde van de belastingcenten vindt en denkt dat het Oostblok elk jaar wint.
Nicequote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Dat werkt snel, dat mailen
Want de link bij 'Meest gelezen' werkt al niet meer, 2 minuten na de mail.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal met m'n worstvingers wel weer misgeklikt hebben.
Zie!quote:
Ach, het had ook naar PTA of KPD gekundquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
Om 17.47 uur verplaatste je dit topic van ESF naar RLS
Dat laatste is jammer, maar voor Joan fijn dat het ook daar gemeld isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:55 schreef Lab-6 het volgende:
Zojuist ook vermelding van het plagiaatverhaal tijdens MegaTop50 op 3fm, helaas zonder vermelding van FOK!.
Dat was een echte Indiaan. Die mocht dat.quote:
Inmiddels heeft ook R I N een soort van rectificatie/toelichting geplaatst op hun website met de volgende tekst:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef ato het volgende:
Door die stomme indianen vereniging twijfelt ze nu, maar het liefst wil zij het ook op doen.) !
Alleen dit alquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef Rob310 het volgende:
Het is wel aan ons om Joan Franka te adviseren dat zij de Tooi beter niet kan dragen met
mogelijke gevolgen die daaraan kunnen kleven als de Native Americans dit zien.
Die keuze is aan hen.
Zijn het grote fans van het songfestival, trouwens, die native Americans?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Alsof de Native Americans nog nooit iemand op tv gezien hebben met een indianentooi op
Iedereen keek met afkeer naar de Village People.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Alsof de Native Americans nog nooit iemand op tv gezien hebben met een indianentooi op
Wij moeten als natie het ESF aanklagen dat ons draaiorgel 2 jaar geleden werd uitgesloten van deelname.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is elke native culture uit welk land dan ook al eens op het ESF gebruikt in acts.
Ja preciesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn het grote fans van het songfestival, trouwens, die native Americans?
Een paar weken terug was er bij Filemon een item over mensen die zich cowboys en indianen voelde, ik weet niet of dit dezelfde zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:23 schreef Laysa het volgende:
En dan blijkt die meneer gewoon een Nederlandse bleekscheet te zijn die op het boerenland woont tussen de boerenkool
Die outfit van Gisele is een beetje 'Joan meets Raffaela'-stylequote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Gisele en Paris ademen heden ten dage ook gewoon nog, toch?
Zou die Nederlander zich daar ook zo druk om gemaakt hebben...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leeft die indiaan van The Village People nog?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Leeft die indiaan van The Village People nog?
Zie!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Ja!![]()
"Felipe Ortiz Rose (born January 12, 1954) is a founding member of the disco group the Village People, in which he is the Native American. His mother is a Puerto Rican and his father is a Native American (Lakota Sioux)."
http://www.officialvillagepeople.com/felipe.php
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:35 schreef Dirkh het volgende:
Opmerkingen over totempalen zal ik nog even achterwege laten. Ik wacht wel tot jullie voldoende vuurwater ophebben.
twitter:JoanFranka twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:38:29Vandaag een drukke goede dag in de studio gehad
Ook wat tv interviews voor de Turkse pers gedaan <3 <3 <3 reageer retweet
Twelve points from Turkeyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef eleusis het volgende:
twitter:JoanFranka twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:38:29Vandaag een drukke goede dag in de studio gehad
En Duitsland misschien ook wel, veel Turken daar.quote:
Slim van d'r!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef eleusis het volgende:
Go Joanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef eleusis het volgende:
10 dan, 11 punten worden niet gegevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat Nederland 11 punten krijgt van Turkije. Bosnie krijgt altijd de 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |