Die moest het echt van de act hebben, toen ik t van de week terughoorde vond ik het erg vlak, niet alleen het liedje, maar ook de stem van Raffaela. kwerd er niet warm of koud van.quote:
Act? Die was juist vreselijk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Die moest het echt van de act hebben, toen ik t van de week terughoorde vond ik het erg vlak, niet alleen het liedje, maar ook de stem van Raffaela. kwerd er niet warm of koud van.
Dat was het eerste wat wij tegen elkaar zeiden: Net of je naar Beauty and the Beast gaat kijkenquote:
Dat post ik net!quote:
Dat media klakkeloos zonder bron checken nieuws overnemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in godsnaam het doel was van die site van Rambam? Wat wilden ze voor misstand aantonen dan? Ik begrijp er niks van..
Wat is nou de clou ervan?
Echt veel beter! Maar hij komt zo nog een keer, en volgens mij was de tweede keer ook beter in de zaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:58 schreef ato het volgende:
Iwan vond ik in de zaal ook beter dan op tv!
Ik heb ze gemaildquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:51 schreef Snakey het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een uitleg van rambam willen zien hierover. Zulke ´grappen´ kunnen potentieel iemands carriere breken.
Maar bij die Derek hadden ze misschien dan nog een punt, dat ging over hem zélf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef ato het volgende:
Rambam vind het leuk om anderen te kakken te zetten, kijk maar naar Derek Olivier. het moet "leuk, voor schut zetten tv" zijn blegh..
Hadden ze dat maar gedaan, maar ze trokken de keutel in zo gauw ze met hem in gesprek gingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef ato het volgende:
Rambam vind het leuk om anderen te kakken te zetten, kijk maar naar Derek Olivier. het moet "leuk, voor schut zetten tv" zijn blegh..
OK.... maar waarom met zoiets? Hadden ze niet iets anders kunnen bedenken? Dit schaadt toch Joan en de hele inzending. Gelukkig is het snel ontmaskerd door Fokquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat media klakkeloos zonder bron checken nieuws overnemen.
Dat punt hebben wij hier al jaren geleden gemaakt, met de Partyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij die Derek hadden ze misschien dan nog een punt, dat ging over hem zélf.
Hier is Joan gewoon 'misbruikt' voor een punt dat ze wilden maken, terwijl ze totaal onschuldig is.
Oh ja, de zgn stiekeme relatie van Do met Ewbank, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat punt hebben wij hier al jaren geleden gemaakt, met de Party
Vind ik ook. Zou de hele act ten goede komen volgens mij. Van zo´n vereniging nepindianen zou ik me niet veel aantrekken. Dat soort mensen staan de tradities meer na dan de natives zelf. Die kunnen er waarschijnlijk om lachen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:55 schreef totebel het volgende:
Al vind ik persoonlijk dattie wel een pietsie bescheidener mag. Ik vond het afleiden van het liedje en van haar gezicht en das zonde.
Yup [GATE] John Ewbank gaat scheiden #3 - Zwaaien naar Party!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, de zgn stiekeme relatie van Do met Ewbank, toch?
Goed he! Pearl was eigenlijk ook maar niksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef Greys het volgende:
Joan gaat zo weer zingen![]()
Ik zit weer lekker die herhaling te kijken van het NSF en zit er weer helemaal in
Ja maar Joan shinen we zo extra goed!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef Ole het volgende:
Zitten we daar een beetje dom met onze lichies te shinen!
Kim?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Als Kim erdoorheen was gekomen was ze nog een gevaar geworden voor Joan met de publieksstemmen
En Carlo met zijn tijdsgeest, en dan vooral vol voor een uitgekauwde ballad gaan
Fuck the Fluffer!quote:
Wij zijn die mensen waarvan ik thuis op de bank altijd denk "Godnondeju wat een debiele aanstellersquote:
Dat inderdaad! "Snap je nou dat mensen zo voor lul gaan zittenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij zijn die mensen waarvan ik thuis op de bank altijd denk "Godnondeju wat een debiele aanstellers" AND I'M LOVING IT
!
Ik realiseer me nu pas dat jullie dit voor het eerst zien op tv.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef Greys het volgende:
Bwahahahhaa dat ene vak waar heel erg woest en wild met die lampjes gezwaaid wordt![]()
En nog in de maat ook
FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |