Die moest het echt van de act hebben, toen ik t van de week terughoorde vond ik het erg vlak, niet alleen het liedje, maar ook de stem van Raffaela. kwerd er niet warm of koud van.quote:
Act? Die was juist vreselijk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Die moest het echt van de act hebben, toen ik t van de week terughoorde vond ik het erg vlak, niet alleen het liedje, maar ook de stem van Raffaela. kwerd er niet warm of koud van.
Dat was het eerste wat wij tegen elkaar zeiden: Net of je naar Beauty and the Beast gaat kijkenquote:
Dat post ik net!quote:
Dat media klakkeloos zonder bron checken nieuws overnemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in godsnaam het doel was van die site van Rambam? Wat wilden ze voor misstand aantonen dan? Ik begrijp er niks van..
Wat is nou de clou ervan?
Echt veel beter! Maar hij komt zo nog een keer, en volgens mij was de tweede keer ook beter in de zaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:58 schreef ato het volgende:
Iwan vond ik in de zaal ook beter dan op tv!
Ik heb ze gemaildquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:51 schreef Snakey het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een uitleg van rambam willen zien hierover. Zulke ´grappen´ kunnen potentieel iemands carriere breken.
Maar bij die Derek hadden ze misschien dan nog een punt, dat ging over hem zélf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef ato het volgende:
Rambam vind het leuk om anderen te kakken te zetten, kijk maar naar Derek Olivier. het moet "leuk, voor schut zetten tv" zijn blegh..
Hadden ze dat maar gedaan, maar ze trokken de keutel in zo gauw ze met hem in gesprek gingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef ato het volgende:
Rambam vind het leuk om anderen te kakken te zetten, kijk maar naar Derek Olivier. het moet "leuk, voor schut zetten tv" zijn blegh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |