Ja had het alleen op klein schermpje gezien op netbookje via uitzendinggemistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat jullie dit voor het eerst zien op tv.![]()
LOL, dit is het echte werk. Jullie waren geweldig enthousiast.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef Greys het volgende:
Ja had het alleen op klein schermpje gezien op netbookje via uitzendinggemist
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef Greys het volgende:
Ivan is op tv niet zo goed als dat ie in de zaal klonk eerlijk gezegd, qua zang.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga me zo vast weer helemaal zitten opvreten bij die uitslag![]()
![]()
IK DURF BIJNA NIET TE KIJKENquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]. Wie denk je dat wint? [ afbeelding ]
Het zal toch niet anders aflopen nuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]. Wie denk je dat wint? [ afbeelding ]
Zat jij dan in het vak waar ook Marga Bult en al die oud Songfestivallers zaten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef ato het volgende:
Hahaha jullie waren idd enthousiast, ik zat naast het vak naast jullie.
En dat vertel je nu pasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef ato het volgende:
Hahaha jullie waren idd enthousiast, ik zat naast het vak naast jullie.
Damn, had mijn foon al klaar gelegd.quote:U kunt niet meer bellen.
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
Hier dacht ik serieus dat het niets meer ging worden, door die vakjury [ afbeelding ]
Ik zag het aan je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
Hier dacht ik serieus dat het niets meer ging worden, door die vakjury [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |