+1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt raar om mezelf zo groot te zien hupsen![]()
Jij hupst leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt raar om mezelf zo groot te zien hupsen![]()
quote:
Alleen bij Ivanquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je kijkt altijd anders naar jezelf.
Ik dacht toen ik het zag 'Jezus, wat is mijn haar ingestort'
Jan las gewoon de autocue voorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef ato het volgende:
Joan is heel erg leuk, ik moet eerlijk bekennen dat ik haar leuk ben gaan vinden door het ESF. Bij The voice vond ik haar niet echt opvallen.
Maar als ik een kritische noot mag geven, Led mag beter, act mag nog iets meer bijgeschaafd worden (achtergrondzangeres, huppelende trebble). Maar die tooi mag op.
Ik vond de vakjury zo slecht nog niet, maar de green room wat saai. Jan is maar een sorry "slomige" presentator.
Ja, op het ledscherm moet heel groot dat ene filmpje van die verliefde kindjes met cowboy en indiaanoutfit. Van mij mogen die danseresjes een minder prominente plek innemen en ergens op de achtergrond hun instrumentjes playbacken en Joan lekker op de voorgrond met 'r gitaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef ato het volgende:
Joan is heel erg leuk, ik moet eerlijk bekennen dat ik haar leuk ben gaan vinden door het ESF. Bij The voice vond ik haar niet echt opvallen.
Maar als ik een kritische noot mag geven, Led mag beter, act mag nog iets meer bijgeschaafd worden (achtergrondzangeres, huppelende trebble). Maar die tooi mag op.
Ik vond de vakjury zo slecht nog niet, maar de green room wat saai. Jan is maar een sorry "slomige" presentator.
Nee zeker niet, heb je vanmorgen gelezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Heb je dit niet gemist? http://www.telegraaf.nl/p(...)ianenverhaal___.html
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:36 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie nou ook dat niemand in jullie omgeving snapt waarom we zo blij doen over het songfestival en hysterisch zijn over het plagiaatverhaal?
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:36 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie nou ook dat niemand in jullie omgeving snapt waarom we zo blij doen over het songfestival en hysterisch zijn over het plagiaatverhaal?
Ja dat moet ik ook steeds uitleggen, dat dat al een aantal jaar niet meer zo isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had het vandaag ook de hele tijd over de inzendingen tot nu toe en het hele plagiaatverhaal. Alleen ik zeg het dan tegen mijn moeder en die houdt ook heel erg van het Songfestival.
Met mijn vrienden deel ik het helemaal niet, want die hebben allemaal een enorme hekel aan het Songfestival. Zij horen bij de groep die het zonde van de belastingcenten vindt en denkt dat het Oostblok elk jaar wint.
Wederom gemaild, dat ze dan toch minstens bij dát artikel naar het nieuwe artikel/rectificatie moeten verwijzen, omdat het nu alsnog smaad is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:20 schreef Swingding het volgende:
Wel jammer dat het originele artikel over de plagiaat nog wel bij de best gelezen artikelen op de telegraaf staat en dat het nu niet verwijst naar de rectificatie.
[ afbeelding ]
Songfestival-haters.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had het vandaag ook de hele tijd over de inzendingen tot nu toe en het hele plagiaatverhaal. Alleen ik zeg het dan tegen mijn moeder en die houdt ook heel erg van het Songfestival.
Met mijn vrienden deel ik het helemaal niet, want die hebben allemaal een enorme hekel aan het Songfestival. Zij horen bij de groep die het zonde van de belastingcenten vindt en denkt dat het Oostblok elk jaar wint.
Nicequote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Dat werkt snel, dat mailen
Want de link bij 'Meest gelezen' werkt al niet meer, 2 minuten na de mail.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal met m'n worstvingers wel weer misgeklikt hebben.
Zie!quote:
Ach, het had ook naar PTA of KPD gekundquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
Om 17.47 uur verplaatste je dit topic van ESF naar RLS
Dat laatste is jammer, maar voor Joan fijn dat het ook daar gemeld isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:55 schreef Lab-6 het volgende:
Zojuist ook vermelding van het plagiaatverhaal tijdens MegaTop50 op 3fm, helaas zonder vermelding van FOK!.
Dat was een echte Indiaan. Die mocht dat.quote:
Inmiddels heeft ook R I N een soort van rectificatie/toelichting geplaatst op hun website met de volgende tekst:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef ato het volgende:
Door die stomme indianen vereniging twijfelt ze nu, maar het liefst wil zij het ook op doen.) !
Alleen dit alquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:13 schreef Rob310 het volgende:
Het is wel aan ons om Joan Franka te adviseren dat zij de Tooi beter niet kan dragen met
mogelijke gevolgen die daaraan kunnen kleven als de Native Americans dit zien.
Die keuze is aan hen.
Zijn het grote fans van het songfestival, trouwens, die native Americans?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Alsof de Native Americans nog nooit iemand op tv gezien hebben met een indianentooi op
Iedereen keek met afkeer naar de Village People.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Alsof de Native Americans nog nooit iemand op tv gezien hebben met een indianentooi op
Wij moeten als natie het ESF aanklagen dat ons draaiorgel 2 jaar geleden werd uitgesloten van deelname.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is elke native culture uit welk land dan ook al eens op het ESF gebruikt in acts.
Ja preciesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn het grote fans van het songfestival, trouwens, die native Americans?
Een paar weken terug was er bij Filemon een item over mensen die zich cowboys en indianen voelde, ik weet niet of dit dezelfde zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:23 schreef Laysa het volgende:
En dan blijkt die meneer gewoon een Nederlandse bleekscheet te zijn die op het boerenland woont tussen de boerenkool
Die outfit van Gisele is een beetje 'Joan meets Raffaela'-stylequote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Gisele en Paris ademen heden ten dage ook gewoon nog, toch?
Zou die Nederlander zich daar ook zo druk om gemaakt hebben...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leeft die indiaan van The Village People nog?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Leeft die indiaan van The Village People nog?
Zie!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Ja!![]()
"Felipe Ortiz Rose (born January 12, 1954) is a founding member of the disco group the Village People, in which he is the Native American. His mother is a Puerto Rican and his father is a Native American (Lakota Sioux)."
http://www.officialvillagepeople.com/felipe.php
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:35 schreef Dirkh het volgende:
Opmerkingen over totempalen zal ik nog even achterwege laten. Ik wacht wel tot jullie voldoende vuurwater ophebben.
twitter:JoanFranka twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:38:29Vandaag een drukke goede dag in de studio gehad
Ook wat tv interviews voor de Turkse pers gedaan <3 <3 <3 reageer retweet
Twelve points from Turkeyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef eleusis het volgende:
twitter:JoanFranka twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:38:29Vandaag een drukke goede dag in de studio gehad
En Duitsland misschien ook wel, veel Turken daar.quote:
Slim van d'r!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef eleusis het volgende:
Go Joanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef eleusis het volgende:
10 dan, 11 punten worden niet gegevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat Nederland 11 punten krijgt van Turkije. Bosnie krijgt altijd de 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |