twitter:JacquesHappe twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 12:46:35Media volgen klakkeloos Human Rights Watch propaganda over Azerbeidzjan en plagiaat-hoax @JoanFranka. Waar is de journ.ethiek? #Songfestival reageer retweet
Heeft ze toch recht gezetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef beequeen het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van Nanninga, maar in dit geval.
Ik ken het ook niet nooit naar gekeken..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ken het hele programma niet eerlijk gezegd
Wilma Nanninga bedanktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef Greys het volgende:
Even een thumbs up voor Wilma Nanninga, die er persoonlijk voor gezorgd heeft dat het eerdere verhaal op Telegraaf werd verwijderd direct nadat we mailden en heeft gezorgd voor het nieuwe verhaal met FOK!Ze mailde ons direct terug dat ze er iets aan ging doen en bedankte ons.
Failquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef Ole het volgende:
En Shownieuws heeft zo te zien alleen het bericht verwijderd
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef beequeen het volgende:
Voor wat? Ze kon toch niet anders dan dit rechtzettenquote:
Shownieuws begon hier mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat? Ze kon toch niet anders dan dit rechtzetten![]()
Ja, weet ik veel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Want als zij niet anders kon, waarom doen Shownieuws en Boulevard het dan niet?
True. Maar daarom het compliment aan Nanninga, dat ze in elk geval de moeite nemen om WEL een uitgebreid verhaal te schrijven om het recht te zettenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel?![]()
Die zijn misschien NOG trager
Dit dus!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |