SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
Klopt jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat niet in zo'n gevangenis die bestond uit vijf kamers waarbij je telkens er uit moest aan de bovenkant?
Seizoen 2, 3 en 4 vond ik het beste. Niet toevallig 3 seizoenen met onbekende Nederlanders.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Razor21 het volgende:
Morgen eens kijken of ik oude seizoenen kan downloaden. welk seizoen was het beste?
Nee, prima ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef roos94 het volgende:
Die oude was dicht.. of heb ik iets verkeerd gedaan?
Die antwoorden waren specifiek voor Liesbeth waarschijnlijk, AM en Hadewich hadden 1 van die 2 opties gehad + geen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef SuperPoekie het volgende:
Net bij die vraag over de kwartetten, waarom was daar geen antwoordmogelijkheid 'geen'? Er waren er maar 2, die op AM en Hadewych duidden.
Ik zou Dexter wel in wie is de mol willen zijn, spiced het programma een beetje op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef gdbasketcase het volgende:
Ik krijg altijd zin in Dexter als ze dat deuntje spelen (daar is het ook van)
bedankt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt jaElke kamer zat anders in elkaar en ze moesten er elke keer op een andere manier uitkomen.
[..]
Seizoen 2, 3 en 4 vond ik het beste. Niet toevallig 3 seizoenen met onbekende Nederlanders.
Seizoen 8 was leuk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Razor21 het volgende:
Morgen eens kijken of ik oude seizoenen kan downloaden. welk seizoen was het beste?
Ik vond dat bn'er seizoen met Marc Marie huijbrechts erin ook erg goedquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou Dexter wel in wie is de mol willen zijn, spiced het programma een beetje op.
Dat seizoen was qua kandidaten echtquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat bn'er seizoen met Marc Marie huijbrechts erin ook erg goed
Niet echt qua mol alleen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat bn'er seizoen met Marc Marie huijbrechts erin ook erg goed
Niet echt qua mol alleen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
In elk filmpje komt Liesbeth duidelijk naar voren...
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zet dan de televisie uit inplaatsvan 1000x hetzelfde op fok tep osten.
Idd, Dennis en Edo waren erg leuke kandidaten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook toen ze in Mexico waren was leuk trouwens.
Dat was in seizoen 3 ook niet. Werd ook behoorlijk hard gespeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat seizoen was qua kandidaten echt. Tenminste niet zo'n groep die alleen maar leuk en lief en vriendschappelijk was.
Dat klopt eigenlijk wel, want ook in Argentinië vond ik het leuk, met Toine van peperstraten als zelfbenoemd "matennaaier"quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef Felagund het volgende:
[..], seizoenen 2 t/m 8 zijn het leukst.
Geweldig seizoen idd in Portugalquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 3 ook niet. Werd ook behoorlijk hard gespeeld.
Da's om het spannend te houden als ze Liesbeth als verliezer onthullenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Wat, zitten H en L allebei op AM? Wat raar.
Ja, ik kan ook niet tegen spelfouten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
kunnen de kneuzen eens oprotten die steeds posten:
Saaaaaaaaaaaaai.
Erg irritant
Saaaaaaaaaaaai mag wel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Saaaaaaaaaaaaai.
Erg irritant
Als Hadewych de mol is, dan wint zij het geld toch of nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef themole het volgende:
Hadewych -> Anne Marie
Liesbeth -> Anne Marie
Anne Marie -> Liesbeth
dat is al de tweede keer dat je dit post... jij word ook erg irritantquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Saaaaaaaaaaaaai.
Erg irritant
Hoezo zou dat niet gezegd mogen wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Saaaaaaaaaaaaai.
Erg irritant
Leuk voor Hadewych.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:18 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Muziekkeuze is echt ontzettend goed gedaan
Studiebeurs voor haar babyquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:18 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Als Hadewych de mol is, dan wint zij het geld toch of niet?
jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Stevenen we af op een cliffhanger? Nee toch
? Ik wil het niet.
10 minuten langquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Stevenen we af op een cliffhanger? Nee toch
? Ik wil het niet.
Idd PJ is een echte baas.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
Mè, ik mis PJ toch wel. Die zou er op dit moment veel baziger hebben gestaan.
was een grapquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef Mestras het volgende:
Bij RTL boulevard zeiden ze dat we op de schoenen moesten letten.
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Altijd dat benadrukken van het geslacht als het alleen nog vrouwen zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb #Shazam gebruikt om Time door Hans Zimmer te ontdekken. shz.am/t52504133. muziek net...
vorig jaar zag ik aan art dat hij oprecht blij was toen die hoorde dat Soundos de verliezer was, voor mij was het toen duidelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, winnaar of verliezer wordt bekend en de rest volgende week.
Ja.je hebt gelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Liesbeth kan het niet zijn afgaande op de kwartetvraag in de test?
Hoezo niet?quote:
Zie het idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inplaats van dat je net even mee had gelezen.
Ik hier thuis ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef TheGOAT het volgende:
Ze staan daar wel dood te gaan hoor volgens mij
Plus het was St Patrick's Dayquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
vorig jaar zag ik aan art dat hij oprecht blij was toen die hoorde dat Soundos de verliezer was, voor mij was het toen duidelijk
Er waren maar 2 antwoorden, een voor am de ander voor hadequote:
Was dat niet omdat Liesbeth degene was die het moest beantwoorden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er waren maar 2 antwoorden, een voor am de ander voor hade
Daar zat ik ook al naar te kijken jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
hadewych is winnaar, AM is de mol
zo aan het omhelsen te zien
Ja, hier:quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef MagicIsland1 het volgende:
is er ergens een spoiler te vinden met wie de mol is?
na zo een aflevering kunnen ze de pot op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Aan hoe ze knuffelen: AM de mol, Hade wint en Liesbeth verliezer.
ah goede aanwijzing naar de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef Strooper het volgende:
Volgens mijn vriendin leek het kapsel van Annemarie op het laatst op een molshoop
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anne Marie was erg verdacht aan het strijken, ik vertrouwde dat voor geen meter, stel dat ze het ijzer te lang op dat jurkje liet staan?
Ik overweeg een last minute switch.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef MagicIsland1 het volgende:
is er ergens een spoiler te vinden met wie de mol is?
na zo een aflevering kunnen ze de pot op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Hadewych heeft gewonnen. Ze was erg blij, maar verrast blij. Als Mol weet je dat je de Mol bent. Als kandidaat weet je niet dat je gewonnen hebt.
Ja of ze maakten eerst bekend wie de mol is, en omhelsden allemaal Hadewych.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
Niet haten op Hadewych.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef roos94 het volgende:
Hadewych heeft echt geen kledingsmaak. Een super leuk rokje en dan een zwartwit shirt erboven.
Misschien kwam ze er achter dat ze de mol was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Hadewych heeft gewonnen. Ze was erg blij, maar verrast blij. Als Mol weet je dat je de Mol bent. Als kandidaat weet je niet dat je gewonnen hebt.
Ik dacht dat Hadewych op Liesbeth zat, als enige.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Anne Marie zat op Liesbeth toch? Dan is zij de winnaar, Hadewych de verliezer.
Dat was ook mijn indruk iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Overigens kan montage een hoop doen om te suggereren dat de kandidaten op een ander zitten dan ze uiteindelijk stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef DaMart het volgende:
Nou, van deze aflevering zijn we ook niet veel wijzer geworden. Behalve dat Hadewych wel een hele goede mol is, aangezien de andere kandidaten haar niet verdenken en dat Liesbeth wel heel veel moeite deed om haar gezicht strak in de plooi te houden na de executie.
En Karel ook.quote:
Dus Anne-Marie de mol, want als Liesbeth de mol was had Anne-Marie gewonnen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik had mijn tv al uit gezetquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Zocalo het volgende:
Iemand een screen van die laatste scene, ik keek net weg
Welke jongens hint?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Dus Anne-Marie de mol, want als Liesbeth de mol was had Anne-Marie gewonnen?
Nee dat kan niet!
Maar de jongens-hint moet kloppen.
Soberzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Manu. het volgende:
Je ziet haar gewoon zeggen: "Oh, dat had ik echt niet verwacht". Icm dat gezicht soberzo winnares.
Klopt, precies weer een pad lopen, dat zelfde muziekje weer van Inception.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
Overigens was deze aflevering nagenoeg hetzelfde als vorig jaar. Weer zo'n puzzelopdracht i.c.m. de test.
Lijkt mij lastig voor de laaste test. Dan zit iedereen op zijn mol en dan ga je als het goed is niet meer spreiden. Of je moet wel heel onzeker zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Overigens kan montage een hoop doen om te suggereren dat de kandidaten op een ander zitten dan ze uiteindelijk stemmen.
Want?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle drie rode lippen en rode pumps.![]()
Eén ding is sowieso duidelijk: Hadewych is níet de mol.
Ze lijkt mij ook de winnaar. Bij een mol reageer je als kandidaat meer als iets, van goed gespeeld joh. En geef je eerder een soort tikje dan dat je iemand gaat feliciteren (zoals het er uit ziet).quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Hadewych zag je ook dankjewel zeggen, dit zeg je niet als verliezer en ook niet als je de Mol bent want ze was idd veels te verrast.
Want?quote:
En alle drie in een soort nette kleding.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt, precies weer een pad lopen, dat zelfde muziekje weer van Inception.
Nouja, ze zullen dan ws nog wel vragen 'en Annemarie, wat vond je verdacht aan haar?'quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig voor de laaste test. Dan zit iedereen op zijn mol en dan ga je als het goed is niet meer spreiden. Of je moet wel heel onzeker zijn.
Hoorde je dat niet dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe komen jullie er ineens bij dat anne marie de mol is dan?
Sommige denken, waaronder ik, dat Hadewych heeft gewonnen --> AM Mol.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Omdat Hadewych op Anne-Marie zat (en omdat ze het gewoon is)quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Dat snap ik ook niet, die vind ik het minst verdacht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hade wint denk ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Bij hade zag je dat ze tijdens de omhelzing dank je wel zegt.
als in goed gedaaaan mol! dankjewel!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Bij hade zag je dat ze tijdens de omhelzing dank je wel zegt.
En Hadewych heeft gewonnen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat Hadewych op Anne-Marie zat (en omdat ze het gewoon is)
exact wat ik dacht. Hadewych keek zo blij en geshockeerd te gelijk dat zij de winnares is. ze zat op Annemarie (net als Liesbeth) en die is dus de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
Ja, als Liesbeth de Mol is zou Anne-Marie hebben gewonnen (gezien haar keuze voor Liesbeth als Mol)quote:
Jullie vergeten alleen 1 ding: niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
exact wat ik dacht. Hadewych keek zo blij en geshockeerd te gelijk dat zij de winnares is. ze zat op Annemarie (net als Liesbeth) en die is dus de mol
Blijkbaar, ze maakten dezelfde stomme fout met Marit.quote:
Ik acht de kans helaas vrij grootquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef DaMart het volgende:
Jullie vergeten alleen 1 ding: niets is wat het lijkt!
Minste molacties, minste hints, zij en Liesbeth zaten op Anne-Marie; Anne-Marie op Liesbeth.quote:
Kijk uit dat je niet wordt begraven onder je instortende tunnelquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie vergeten alleen 1 ding: niets is wat het lijkt!
Je kan het ook op een andere manier intrepreteren:quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
exact wat ik dacht. Hadewych keek zo blij en geshockeerd te gelijk dat zij de winnares is. ze zat op Annemarie (net als Liesbeth) en die is dus de mol
Ja dat snapte ik ook niet, zal wel inderdaad het geval zijn. De tijd was toch al voorbij? Slordig foutje in dat geval (al moet ik zeggen dat ik maar met 1 oog zat te kijken)quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze de laatste opdracht eigenlijk niet gehaald hadden (kijk maar hoe weinig tijd ze over hadden), maar dat ze hem "cadeau kregen" omdat er zo ontzettend weinig geld in de pot zat.
hoezoooooooooooooooquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef BobW het volgende:
Ik vind het wel leuk, normaal kon je paar afleveringen van tevoren wel de Mol voorspellen, maar nu zijn de meningen toch flink verdeeld.
WIDM
Nog maar 1 aflevering dit jaar
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Je kan het ook op een andere manier intrepreteren:
Ze omhelzen namelijk Hadewych met het feit dat ze zo'n goede mol is geweest. Hadewych is opgelucht dat ze niet meer hoeft te liegen. Oftewel hadewych is de mol.
Kloptquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef bzk het volgende:
er was trouwens ook een beeld, bij de onderhandelingen in ijsland, waarbij anne marie lacht en de andere balen nadat bekend wordt dat de pot leeg gaat
Dat kan, maar het leek meer op een felicitatie als winnaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ze omhelzen namelijk Hadewych met het feit dat ze zo'n goede mol is geweest. Hadewych is opgelucht dat ze niet meer hoeft te liegen. Oftewel hadewych is de mol.
Mijn tunnelvisie zegt dat de grootste hints juist naar Hadewych leiden: de kruizen in beeld steeds, ook in de leader nu bij Hadewych, dat moet toch wel een hint zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Minste molacties, minste hints, zij en Liesbeth zaten op Anne-Marie; Anne-Marie op Liesbeth.
In de finale zit er tot nu toe altijd minstens één iemand goed.
dan weten we nog niet wie de winnaar is aangezien iemand op Hadewych zit.....spannend hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ja, doorgaans laten ze de mol op de 3e persoon stemmen zodat iedereen op een ander zit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Minste molacties, minste hints, zij en Liesbeth zaten op Anne-Marie; Anne-Marie op Liesbeth.
Kan ook. En die dankjewel duidt op iemand die zegt dat ze een goede mol was ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik zit op Liesbeth sinds aflevering 1. Ik wil nog steeds niet geloven dat ze het niet is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Toad het volgende:
Ik zit op Liesbeth sinds het Hofdihuis. Weinig reden om daar nu opeens vanaf te wijken na deze aflv eigenlijk. Op basis van een omhelzing en dankjewel? Dat kan net zo goed een tijdje later zijn opgenomen, zodat in de tussentijd andere dingen gezegd zijn.
Hadewych is bij me, dus die instorting merk ik niet eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet wordt begraven onder je instortende tunnel
Het is inderdaad nog nooit voorgekomen dat de mol helemaal nog niet geraden is. Wel dat de verliezer uiteindelijk nog op de verkeerde kandidaat zat. Dus theoretisch kan het nog Liesbeth zijn, met Anne-Marie als winnaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Hadewych, je was een geweldige mol!"quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych zegt echt duidelijk dankjewel.
ze keek niet opgelucht, maar verbaastquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Hadewych, je was een geweldige mol!"
"Dank je wel"
ja dat is ook opvallend ja, dom van de productie in dat gevalquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Hicham. het volgende:
Een van de mol vragen was: Hoeveel/welke kwarteten heeft de mol? En er stonden 2 antwoorden bij.
Liesbeth had geen enkele, maar er stond geen 0 bij de antwoorden. Dus Liesbeth kan niet de mol zijn!
Dit dus. Een test lijkt me niet aangepast naar diegene die hem invult, dus er moet altijd een antwoord bij staan dat op alle drie de kandidaten van toepassing is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Hicham. het volgende:
Een van de mol vragen was: Hoeveel/welke kwarteten heeft de mol? En er stonden 2 antwoorden bij.
Liesbeth had geen enkele, maar er stond geen 0 bij de antwoorden. Dus Liesbeth kan niet de mol zijn!
Omdat niemand haar had misschien?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
ze keek niet opgelucht, maar verbaast
Was dat niet gewoon omdat Liesbet de vraag moest beantwoorden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
ja dat is ook opvallend ja, dom van de productie in dat geval
Zou kunnen, zo'n grote fout maak je toch niet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon omdat Liesbet de vraag moest beantwoorden?
Bij een normale test zou t raar zijn, maar bij 1 met voorwerpen is t makkelijk even aan te passen voor de volgende..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen, zo'n grote fout maak je toch niet?
dan zetten ze toch ook niet alle drie de opties bij de vraag 'wie is de mol' ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon omdat Liesbet de vraag moest beantwoorden?
Niet op gelet. Maar ik vond sowieso die vragen bij die wandelroute verwarrend (ik vroeg me af: heeft iedereen dezelfde vragen gehad? mogelijk antwoorden waren niet goed zichtbaar e.d.)quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Hicham. het volgende:
Ik denk dat het wel is aangepast aan wie de test invult. Want bij Anne-Marie stond haar eigen bedrag er niet tussen. Ze kon kiezen uit 1500, 750 en 500 niet 1250 die zij zelf in de enveloppe had. Dus zijn zonder meer wel de antwoorden aangepast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit dus. Een test lijkt me niet aangepast naar diegene die hem invult, dus er moet altijd een antwoord bij staan dat op alle drie de kandidaten van toepassing is.
En veul te veul geld in de pot gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Anne-Marie de mol is .. boohhh, dan heeft ze echt veel kijkers voor de gek gehouden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niemand gehoord dat Liesbeth zei dat ze eruit heeft gehaald wat erin zit?
Hoe duidelijk wil je een hint hebben?
Jep.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En veul te veul geld in de pot gedaan.
Ik vond het zonder meer wel opvallend dat zij het als enige niet had over winnen. De andere twee wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zij wint dus!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haar medespelers niet in dat geval dan...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Anne-Marie de mol is .. boohhh, dan heeft ze echt veel kijkers voor de gek gehouden.
Nee want het is, als het goed is, ervoor opgenomenquote:
Ik ook, maar ik twijfel nu nog. Misschien heeft Hadewych wel gewonnen als mol, omdat niemand op haar zat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jep.
Dus ik blijf nog steeds bij Liesbeth.
Individueel het meeste volgens mij van de finalisten (en dat nog zonder die 2.500 euro van het boogschietenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En veul te veul geld in de pot gedaan.
Ze heeft eruit gehaald wat erin zat: de mol, ik dacht dat je dat bedoelde en dat is multi-interpretabelquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want het is, als het goed is, ervoor opgenomen
Iig, ze heeft in het huis eruit gehaald wat in de pot zat
We worden hier misleid. Niet is wat het lijkt.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 01-03-2012 om 20:30:02Zijn jullie klaar voor de finale? Ik wel! Nog eventjes, en je weet wie ik ben! #widm Ned 1. Nu. reageer retweet
ja verbaasd ja, maar waarom zouden zowel annemarie als liezbeth haar willen omhelsen/feliciteren? Dat kan maar als ze een ding gemeen hebben richting hadewych: Goed gespeeld mol!quote:
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef La_Vita het volgende:
Annemarie stond er ook echt bij als een moeke, zo van arme meisjes heb ik jullie voor de gek gehouden. Hade winnaar idd
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
ja verbaasd ja, maar waarom zouden zowel annemarie als liezbeth haar willen omhelsen/feliciteren? Dat kan maar als ze een ding gemeen hebben richting hadewych: Goed gespeeld mol!
Misschien zit de verbazing er wel in dat niemand de mol goed had....
Dit dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef loeszie het volgende:
Ik denk dat Hadewych de winnaar is. Ze kijkt verbaasd omdat Liesbeth de Mol blijkt te zijn en ze op Anne Marie zat. Dus
Dat kan toch niet, Annemarie zat wel op liesbethquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Felagund het volgende:
Misschien was ze wel verbaasd dat ze gewonnen heeft ondanks dat ze de mol niet goed had?
Misschien was er wel een hint in die aflevering gestopt zodat je het ook al kon weten, maar weten we dat nog niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef jcdragon het volgende:
We worden hier misleid. Niet is wat het lijkt.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 01-03-2012 om 20:30:02Zijn jullie klaar voor de finale? Ik wel! Nog eventjes, en je weet wie ik ben! #widm Ned 1. Nu. reageer retweet
Die schoot met de gedachte dat ze toch mis zou schieten per ongeluk raak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef BobW het volgende:
Alleen door het boogschieten alleen al mag Anne-Marie het niet zijn.
Ja ik weet het ook allemaal niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Felagund het volgende:
Misschien was ze wel verbaasd dat ze gewonnen heeft ondanks dat ze de mol niet goed had?
dat zijn er 2quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef ruudbackus het volgende:
Volgens mij zegt de omhelzing maar 1 ding; hadewych is of winnaar of mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |