Ja.je hebt gelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Liesbeth kan het niet zijn afgaande op de kwartetvraag in de test?
Hoezo niet?quote:
Zie het idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inplaats van dat je net even mee had gelezen.
Ik hier thuis ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef TheGOAT het volgende:
Ze staan daar wel dood te gaan hoor volgens mij
Plus het was St Patrick's Dayquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
vorig jaar zag ik aan art dat hij oprecht blij was toen die hoorde dat Soundos de verliezer was, voor mij was het toen duidelijk
Er waren maar 2 antwoorden, een voor am de ander voor hadequote:
Was dat niet omdat Liesbeth degene was die het moest beantwoorden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er waren maar 2 antwoorden, een voor am de ander voor hade
Daar zat ik ook al naar te kijken jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
hadewych is winnaar, AM is de mol
zo aan het omhelsen te zien
Ja, hier:quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef MagicIsland1 het volgende:
is er ergens een spoiler te vinden met wie de mol is?
na zo een aflevering kunnen ze de pot op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Aan hoe ze knuffelen: AM de mol, Hade wint en Liesbeth verliezer.
ah goede aanwijzing naar de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef Strooper het volgende:
Volgens mijn vriendin leek het kapsel van Annemarie op het laatst op een molshoop
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anne Marie was erg verdacht aan het strijken, ik vertrouwde dat voor geen meter, stel dat ze het ijzer te lang op dat jurkje liet staan?
Ik overweeg een last minute switch.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef MagicIsland1 het volgende:
is er ergens een spoiler te vinden met wie de mol is?
na zo een aflevering kunnen ze de pot op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Hadewych heeft gewonnen. Ze was erg blij, maar verrast blij. Als Mol weet je dat je de Mol bent. Als kandidaat weet je niet dat je gewonnen hebt.
Ja of ze maakten eerst bekend wie de mol is, en omhelsden allemaal Hadewych.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
hadewych is winnaar, AM is de mol
zo aan het omhelsen te zien
Niet haten op Hadewych.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef roos94 het volgende:
Hadewych heeft echt geen kledingsmaak. Een super leuk rokje en dan een zwartwit shirt erboven.
Misschien kwam ze er achter dat ze de mol was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Hadewych heeft gewonnen. Ze was erg blij, maar verrast blij. Als Mol weet je dat je de Mol bent. Als kandidaat weet je niet dat je gewonnen hebt.
Ik dacht dat Hadewych op Liesbeth zat, als enige.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Anne Marie zat op Liesbeth toch? Dan is zij de winnaar, Hadewych de verliezer.
Dat was ook mijn indruk iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Overigens kan montage een hoop doen om te suggereren dat de kandidaten op een ander zitten dan ze uiteindelijk stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef DaMart het volgende:
Nou, van deze aflevering zijn we ook niet veel wijzer geworden. Behalve dat Hadewych wel een hele goede mol is, aangezien de andere kandidaten haar niet verdenken en dat Liesbeth wel heel veel moeite deed om haar gezicht strak in de plooi te houden na de executie.
En Karel ook.quote:
Dus Anne-Marie de mol, want als Liesbeth de mol was had Anne-Marie gewonnen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik had mijn tv al uit gezetquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Zocalo het volgende:
Iemand een screen van die laatste scene, ik keek net weg
Welke jongens hint?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Dus Anne-Marie de mol, want als Liesbeth de mol was had Anne-Marie gewonnen?
Nee dat kan niet!
Maar de jongens-hint moet kloppen.
Soberzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Manu. het volgende:
Je ziet haar gewoon zeggen: "Oh, dat had ik echt niet verwacht". Icm dat gezicht soberzo winnares.
Klopt, precies weer een pad lopen, dat zelfde muziekje weer van Inception.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
Overigens was deze aflevering nagenoeg hetzelfde als vorig jaar. Weer zo'n puzzelopdracht i.c.m. de test.
Lijkt mij lastig voor de laaste test. Dan zit iedereen op zijn mol en dan ga je als het goed is niet meer spreiden. Of je moet wel heel onzeker zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Overigens kan montage een hoop doen om te suggereren dat de kandidaten op een ander zitten dan ze uiteindelijk stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |