Want?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle drie rode lippen en rode pumps.![]()
Eén ding is sowieso duidelijk: Hadewych is níet de mol.
Ze lijkt mij ook de winnaar. Bij een mol reageer je als kandidaat meer als iets, van goed gespeeld joh. En geef je eerder een soort tikje dan dat je iemand gaat feliciteren (zoals het er uit ziet).quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Hadewych zag je ook dankjewel zeggen, dit zeg je niet als verliezer en ook niet als je de Mol bent want ze was idd veels te verrast.
Want?quote:
En alle drie in een soort nette kleding.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt, precies weer een pad lopen, dat zelfde muziekje weer van Inception.
Nouja, ze zullen dan ws nog wel vragen 'en Annemarie, wat vond je verdacht aan haar?'quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig voor de laaste test. Dan zit iedereen op zijn mol en dan ga je als het goed is niet meer spreiden. Of je moet wel heel onzeker zijn.
Hoorde je dat niet dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe komen jullie er ineens bij dat anne marie de mol is dan?
Sommige denken, waaronder ik, dat Hadewych heeft gewonnen --> AM Mol.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Omdat Hadewych op Anne-Marie zat (en omdat ze het gewoon is)quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Dat snap ik ook niet, die vind ik het minst verdacht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hade wint denk ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Bij hade zag je dat ze tijdens de omhelzing dank je wel zegt.
als in goed gedaaaan mol! dankjewel!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Bij hade zag je dat ze tijdens de omhelzing dank je wel zegt.
En Hadewych heeft gewonnen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat Hadewych op Anne-Marie zat (en omdat ze het gewoon is)
exact wat ik dacht. Hadewych keek zo blij en geshockeerd te gelijk dat zij de winnares is. ze zat op Annemarie (net als Liesbeth) en die is dus de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
hadewych is winnaar, AM is de mol
zo aan het omhelsen te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |