Ja, als Liesbeth de Mol is zou Anne-Marie hebben gewonnen (gezien haar keuze voor Liesbeth als Mol)quote:
Jullie vergeten alleen 1 ding: niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
exact wat ik dacht. Hadewych keek zo blij en geshockeerd te gelijk dat zij de winnares is. ze zat op Annemarie (net als Liesbeth) en die is dus de mol
Blijkbaar, ze maakten dezelfde stomme fout met Marit.quote:
Ik acht de kans helaas vrij grootquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef DaMart het volgende:
Jullie vergeten alleen 1 ding: niets is wat het lijkt!
Minste molacties, minste hints, zij en Liesbeth zaten op Anne-Marie; Anne-Marie op Liesbeth.quote:
Kijk uit dat je niet wordt begraven onder je instortende tunnelquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie vergeten alleen 1 ding: niets is wat het lijkt!
Je kan het ook op een andere manier intrepreteren:quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
exact wat ik dacht. Hadewych keek zo blij en geshockeerd te gelijk dat zij de winnares is. ze zat op Annemarie (net als Liesbeth) en die is dus de mol
Ja dat snapte ik ook niet, zal wel inderdaad het geval zijn. De tijd was toch al voorbij? Slordig foutje in dat geval (al moet ik zeggen dat ik maar met 1 oog zat te kijken)quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze de laatste opdracht eigenlijk niet gehaald hadden (kijk maar hoe weinig tijd ze over hadden), maar dat ze hem "cadeau kregen" omdat er zo ontzettend weinig geld in de pot zat.
hoezoooooooooooooooquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef BobW het volgende:
Ik vind het wel leuk, normaal kon je paar afleveringen van tevoren wel de Mol voorspellen, maar nu zijn de meningen toch flink verdeeld.
WIDM
Nog maar 1 aflevering dit jaar
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Je kan het ook op een andere manier intrepreteren:
Ze omhelzen namelijk Hadewych met het feit dat ze zo'n goede mol is geweest. Hadewych is opgelucht dat ze niet meer hoeft te liegen. Oftewel hadewych is de mol.
Kloptquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef bzk het volgende:
er was trouwens ook een beeld, bij de onderhandelingen in ijsland, waarbij anne marie lacht en de andere balen nadat bekend wordt dat de pot leeg gaat
Dat kan, maar het leek meer op een felicitatie als winnaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ze omhelzen namelijk Hadewych met het feit dat ze zo'n goede mol is geweest. Hadewych is opgelucht dat ze niet meer hoeft te liegen. Oftewel hadewych is de mol.
Mijn tunnelvisie zegt dat de grootste hints juist naar Hadewych leiden: de kruizen in beeld steeds, ook in de leader nu bij Hadewych, dat moet toch wel een hint zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Minste molacties, minste hints, zij en Liesbeth zaten op Anne-Marie; Anne-Marie op Liesbeth.
In de finale zit er tot nu toe altijd minstens één iemand goed.
dan weten we nog niet wie de winnaar is aangezien iemand op Hadewych zit.....spannend hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ja, doorgaans laten ze de mol op de 3e persoon stemmen zodat iedereen op een ander zit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Minste molacties, minste hints, zij en Liesbeth zaten op Anne-Marie; Anne-Marie op Liesbeth.
In de finale zit er tot nu toe altijd minstens één iemand goed.
Kan ook. En die dankjewel duidt op iemand die zegt dat ze een goede mol was ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |