Haar medespelers niet in dat geval dan...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Anne-Marie de mol is .. boohhh, dan heeft ze echt veel kijkers voor de gek gehouden.
Nee want het is, als het goed is, ervoor opgenomenquote:
Ik ook, maar ik twijfel nu nog. Misschien heeft Hadewych wel gewonnen als mol, omdat niemand op haar zat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jep.
Dus ik blijf nog steeds bij Liesbeth.
Individueel het meeste volgens mij van de finalisten (en dat nog zonder die 2.500 euro van het boogschietenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En veul te veul geld in de pot gedaan.
Ze heeft eruit gehaald wat erin zat: de mol, ik dacht dat je dat bedoelde en dat is multi-interpretabelquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want het is, als het goed is, ervoor opgenomen
Iig, ze heeft in het huis eruit gehaald wat in de pot zat
We worden hier misleid. Niet is wat het lijkt.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 01-03-2012 om 20:30:02Zijn jullie klaar voor de finale? Ik wel! Nog eventjes, en je weet wie ik ben! #widm Ned 1. Nu. reageer retweet
ja verbaasd ja, maar waarom zouden zowel annemarie als liezbeth haar willen omhelsen/feliciteren? Dat kan maar als ze een ding gemeen hebben richting hadewych: Goed gespeeld mol!quote:
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef La_Vita het volgende:
Annemarie stond er ook echt bij als een moeke, zo van arme meisjes heb ik jullie voor de gek gehouden. Hade winnaar idd
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
ja verbaasd ja, maar waarom zouden zowel annemarie als liezbeth haar willen omhelsen/feliciteren? Dat kan maar als ze een ding gemeen hebben richting hadewych: Goed gespeeld mol!
Misschien zit de verbazing er wel in dat niemand de mol goed had....
Dit dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef loeszie het volgende:
Ik denk dat Hadewych de winnaar is. Ze kijkt verbaasd omdat Liesbeth de Mol blijkt te zijn en ze op Anne Marie zat. Dus
Dat kan toch niet, Annemarie zat wel op liesbethquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Felagund het volgende:
Misschien was ze wel verbaasd dat ze gewonnen heeft ondanks dat ze de mol niet goed had?
Misschien was er wel een hint in die aflevering gestopt zodat je het ook al kon weten, maar weten we dat nog niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef jcdragon het volgende:
We worden hier misleid. Niet is wat het lijkt.twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 01-03-2012 om 20:30:02Zijn jullie klaar voor de finale? Ik wel! Nog eventjes, en je weet wie ik ben! #widm Ned 1. Nu. reageer retweet
Die schoot met de gedachte dat ze toch mis zou schieten per ongeluk raak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef BobW het volgende:
Alleen door het boogschieten alleen al mag Anne-Marie het niet zijn.
Ja ik weet het ook allemaal niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Felagund het volgende:
Misschien was ze wel verbaasd dat ze gewonnen heeft ondanks dat ze de mol niet goed had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |