abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108545877
Hoogleraar vliegt Rutger naar keel

AMSTERDAM - PowNews-verslaggever Rutger Castricum is maandag naar eigen zeggen aangevallen door Andreas Kinneging, hoogleraar rechtsfilosofie aan de Universiteit Leiden.

Kinneging zou tot twee keer toe hebben geprobeerd Rutgers keel dicht te knijpen. Powned doet aangifte van het incident, zo heeft voorzitter Dominique Weesie laten weten op Twitter.
Rutger was voor een reportage eigenlijk op zoek naar Kinnegings partner, Naema Tahir. Zij is columniste bij het tv-programma Buitenhof. Daarin pleitte ze er zondag voor om onfatsoenlijke tv-journalisten te weren van het Binnenhof. Rutger wilde verhaal halen bij haar, maar stuitte daarbij letterlijk op Kinneging, een oud-Nederlands kampioen gewichtheffen, die hem naar de keel vloog.
,,We kunnen tegen een stootje, maar dit gaat te ver. Ik ben er woedend over'', aldus Weesie.
Volgens hem zou Tahir zwanger zijn en zei Kinneging dat ze niet aan de deur kon komen. Toen Castricum niet weg wilde gaan, werd hij kwaad.

bron

Dat moest een keer gebeuren natuurlijk...
pi_108545895
quote:
Pervers
29-02-12 14:55 uur
THEODOR HOLMAN

Ik lees dat Jannetje Koelewijn van NRC Handelsblad met de dood is bedreigd vanwege haar berichtgeving over prins Friso. De arts met wie zij gesproken heeft, ontkent nu haar gesproken te hebben.

Ik geloof Koelewijn. En ik denk dat die arts niet ontslagen wil worden.

Wie haar met de dood heeft bedreigd, vindt zichzelf waarschijnlijk fatsoenlijk.

Rutger Castricum van PowNed zegt dat hij bijna gekeeld is door hoogleraar rechtsfilosofie Andreas Kinneging.

Ik geloof Castricum. En ik denk dat Kinneging te ver is gegaan. Kinneging heeft een dik boek geschreven waarin hij een terugkeer van het fatsoen bepleit.

Columniste Naema Tahir, Kinnegings vrouw, pleit voor een ethische commissie om sommige journalisten van het Binnenhof te weren. Ik geloof dat Tahir haar column door haar man heeft laten schrijven en dat hij toen ook al te ver is gegaan.

Journalisten staan onder druk. Of het nu bij NRC Handelsblad of PowNed is. Er is een roep om fatsoen. En dan moet je uitkijken.

Bij DWDD hoorde ik laatst ook al een kleine opneuker roepen dat het fatsoen in de journalistiek terug moet keren. Dus het komt dichtbij.

De fatsoenlijken behoren altijd tot een elite die juist wél gehoord wordt. Elke keer in de geschiedenis dat zo'n oproep tot fatsoen klonk, kwam die van mensen die zich in het nauw gedreven voelden, maar op dat moment wel de macht hadden. Nu roept Poetin op tot fatsoen. En Assad.

Journalisten zijn luizen in de pels, met de nadruk op luizen. Luizen jeuken juist door hun onfatsoen op een hoofd te kruipen en bloed te zuigen. Onfatsoen is, net zoals ruzie maken, gereedschap voor de journalist. Je hoeft het niet altijd te gebruiken, maar het is handig als je het hebt. Politici hebben namelijk de neiging onfatsoenlijke maatregelen te nemen en dat moeten journalisten aan de kaak stellen.

Dat een Buitenhof-columniste als Tahir een ethische commissie wil laten beoordelen of journalisten wel geschikt zijn om politici te bevragen, is pervers. Ze suggereert er ook mee dat haar collega's bij Buitenhof die fatsoenstest hebben doorstaan. Die hoeven we dus minder serieus te nemen als luizen in de pels.
bron
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:22:18 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108545964
Goede column en verder eens met de laatste post van DS4 in het vorige deel.
Life is what you make it.
pi_108546087
Meisje opgehangen in woonkamer: 60 reacties
15-jarig meisje om het leven gebracht: 186 reacties
Jongen verlamd na homogeweld: 283 reacties

Rutger Castricum door iemand naar de keel gevlogen: meer dan 1200 reacties (en deel 5 van het topic is al open)

Het is wat hè?
pi_108546096
deel 5 voor wat gefriemel aan een sjaal
pi_108546098
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:19 schreef Mylene het volgende:

Dat moest een keer gebeuren natuurlijk...
Er is geen bewijs van dat het wel is gebeurd.
pi_108546127
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Elfletterig het volgende:

Rutger Castricum door iemand naar de keel gevlogen: meer dan 1200 reacties (en deel 5 van het topic is al open)

Het is wat hè?
Friso in coma deel 50
pi_108546245
quote:

Het is wat hè?
Wat een reeks zouden we krijgen als een meisje zichzelf heeft opgehangen nadat Rutger met zijn cameraploeg voor de deur van het meisje heeft lopen klieren. :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:30:07 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108546246
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef claus_johann het volgende:
deel 5 voor wat gefriemel aan een sjaal
Als oproeper van fatsoen had hij gewoon de deur dicht moeten doen nadat hij zijn eerste antwoorden gegeven had. "mijn vrouw ligt te rusten en ik heb u niets zinnigs te vertellen. Ik wens u een prettige dag en hopelijk een beter verhaal voor vanavond. Goedemiddag."

Kijken wat voor shit dat gescheeld had.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108546254
quote:

Het is wat hè?
Kennelijk is er minder discussie over de vraag of dat een slechte zaak is of niet. Zo gek vind ik dat ook niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108546323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als oproeper van fatsoen had hij gewoon de deur dicht moeten doen nadat hij zijn eerste antwoorden gegeven had. "mijn vrouw ligt te rusten en ik heb u niets zinnigs te vertellen. Ik wens u een prettige dag en hopelijk een beter verhaal voor vanavond. Goedemiddag."

Dat had een mens met fatsoen gedaan, het is allemaal niet zo ingewikkeld.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_108546353
quote:

[..]

Kijk... het is niet zo moeilijk.... Je had Rut heel de 'scoop' niet moeten gunnen (plus eigen ondergang want niemand, op die paar geweldsverheerlijkers na zal die twee nog serieus nemen) en gewoon de deur dicht moeten doen.

Maar dit was stoerder he. Sterker nog, hij begon vrij relaxed. Iets zegt mij dat hij pas 'stoer' ging lopen doen toen zijn vrouwtje achter hem op de trap plaatsnam (dat vrouwtje wat zogenaamd vermoeid in bed lag en er niet uit kon komen).
pi_108546396
quote:
Journalisten zijn luizen in de pels, met de nadruk op luizen. Luizen jeuken juist door hun onfatsoen op een hoofd te kruipen en bloed te zuigen. Onfatsoen is, net zoals ruzie maken, gereedschap voor de journalist. Je hoeft het niet altijd te gebruiken, maar het is handig als je het hebt. Politici hebben namelijk de neiging onfatsoenlijke maatregelen te nemen en dat moeten journalisten aan de kaak stellen.
Misschien een idee voor Castricum om dat dan te gaan doen, ipv mensen alleen maar lastig te vallen met de camera. Hij heeft namelijk best talent om een goed politiek verslaggever te zijn, hij gebruikt het alleen zo weinig. Ook Holman doet weer alsof je journalist bent zodra je met een camera in de weer bent. Dan is Frans Bauer ook journalist.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108546400
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat hij pas 'stoer' ging lopen doen toen zijn vrouwtje achter hem op de trap plaatsnam (dat vrouwtje wat zogenaamd vermoeid in bed lag en er niet uit kon komen).
Heerlijk hoe jij altijd de meest suggestieve conclusies weet te trekken.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:42 #15
12888 Skull-splitter
pi_108546470
Dat Rutger vervolgens huilie huilie gaat doen in de studio terwijl het filmpje laat zien/horen dat het allemaal wel meeviel is overigens ook te triest voor woorden.

Maar simpelweg afkappen en/of negeren is de beste remedie.
pi_108546658
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat Rutger vervolgens huilie huilie gaat doen in de studio terwijl het filmpje laat zien/horen dat het allemaal wel meeviel is overigens ook te triest voor woorden.

Maar simpelweg afkappen en/of negeren is de beste remedie.
Rut neem de extreme slachtoffersrol aan, hij overdrijft graag dat weet iedereen. Maar het feit blijft staan dan Anabooltje zijn handjes thuis moet houden.
pi_108546688
Hij had zijn strot echt dicht moeten knijpen man in plaats van aaien over zijn sjaal. Slap geouwehoer over fatsoen. Zo moet je die gast fatsoen bij brengen.

Als zijn vrouw op bed ligt who the fuck is die ruthger om te bepalen of het wel of geen tijdstip is om op bed te liggen. Daar had hij hem al een bitchslap moeten verkopen!
pi_108546721
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Rut neem de extreme slachtoffersrol aan, hij overdrijft graag dat weet iedereen. Maar het feit blijft staan dan Anabooltje zijn handjes thuis moet houden.
Kinnegin overdrijft graag, dat weet iedereen die bij hem op bezoek komt.
pi_108546728
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:42 schreef Chadi het volgende:
Hij had zijn strot echt dicht moeten knijpen man in plaats van aaien over zijn sjaal. Slap geouwehoer over fatsoen. Zo moet je die gast fatsoen bij brengen.

Als zijn vrouw op bed ligt who the fuck is die ruthger om te bepalen of het wel of geen tijdstip is om op bed te liggen. Daar had hij hem al een bitchslap moeten verkopen!
Ze zat op de trap..... en geweld mag niet.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 15:44:20 #20
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_108546775
quote:

[..]

Daar is fatsoen voor nodig. Maar de Kinnegings zijn dat nog aan het uitzoeken hoe dat werkt.
Eerst die bevalling afronden. Dan komen Jut en Jull wel met een draaiboek voor heel Nederland.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:45:28 #21
12888 Skull-splitter
pi_108546819
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Rut neem de extreme slachtoffersrol aan, hij overdrijft graag dat weet iedereen.
Het gaat me meer om de ironie: als iemand anders iets heeft dan is het huilie huilie, als ze zelf een plopkapje missen dan is het een ramp. Die dubbele standaard heeft een bepaalde politieke partij ook, over fatsoen gesproken.

quote:
Maar het feit blijft staan dan Anabooltje zijn handjes thuis moet houden.
Staat als een paal boven water, het contrast was ook nogal groot, en het is buitengewoon dom zijn eer zo overboord te gooien om je gevoel te pleasen. Want ik kan me wel voorstellen dat het buitengewoon oplucht om die Rutger eens een microfoon rectaal in te brengen...
pi_108546822
Kinneging is bovendien een mietje. Een echte man had de keel van Rutger voor de camera doorgesneden.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 15:46:04 #23
341203 3-voud
pi_108546842
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:42 schreef Chadi het volgende:

Wauw, een echte held ben je. Wel op basis van verknipt en verdraaid verhaal, maar vooruit. :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:46:29 #24
12888 Skull-splitter
pi_108546852
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Daar is fatsoen voor nodig. Maar de Kinnegings zijn dat nog aan het uitzoeken hoe dat werkt.
Eerst die bevalling afronden. Dan komen Jut en Jull wel met een draaiboek voor heel Nederland.
Voor iemand met George Carlin in zijn UI ben je bijzonder kortzichtig en cynisch zonder hout te snijden.
pi_108546878
Wie heeft voor mij nog de link van het filmpje waarin hij bij zijn keel wordt gegrepen?
pi_108546879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kinnegin overdrijft graag, dat weet iedereen die bij hem op bezoek komt.
Inderdaad. Dat weet iedereen.
pi_108546920
De dag dat Kinneging Rutger pas echt pijn doet... stel ik voor die dag om te dopen tot Kinneginnedag. :)
pi_108546934
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wie heeft voor mij nog de link van het filmpje waarin hij bij zijn keel wordt gegrepen?
Dat filmpje bestaat niet.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:50:03 #29
12888 Skull-splitter
pi_108546986
Slotje.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 15:50:46 #30
341203 3-voud
pi_108547012
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Voor iemand met George Carlin in zijn UI ben je bijzonder kortzichtig en cynisch zonder hout te snijden.
Ojah joh? Leg eens uit.
pi_108547022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat filmpje bestaat niet.
Jawel, dat ene filmpje waar niets op te zien is dan.
pi_108547042
quote:
De dag dat Kinneging Rutger pas echt pijn doet... stel ik voor die dag om te dopen tot Kinneginnedag. :)
Maar je blijft ontkennen dat je pro geweld bent???

Zie je zelf in dat je erg voor lul staat?
pi_108547059
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:51 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Jawel, dat ene filmpje waar niets op te zien is dan.
http://www.google.nl/#hl=(...)f9d&biw=1662&bih=455
pi_108547085
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar je blijft ontkennen dat je pro geweld bent???

Zie je zelf in dat je erg voor lul staat?
Ik ben anti geweld. Maar toch kan ik er van genieten als het vervelende mensen overkomt.
pi_108547131
Ook leuk dat die twee fatsoensrakkers niet eens in debat wilde met DW en RC. Te grappig gewoon de angst bij die mensen voor die plofkop van Rut. Als RC en DW zouden komen, zouden zij niet komen. Nee tuurlijk niet, die hadden het afgelegd.....

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben anti geweld. Maar toch kan ik er van genieten als het vervelende mensen overkomt.
Ik ben vegetariër maar vlees is lekker?? Komt raar over he 8)7
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 15:53:55 #36
341203 3-voud
pi_108547148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan ben je niet anti geweld.
Eenvoudig.
pi_108547182
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ook leuk dat die twee fatsoensrakkers niet eens in debat wilde met DW en RC. Te grappig gewoon de angst bij die mensen voor die plofkop van Rut. Als RC en DW zouden komen, zouden zij niet komen. Nee tuurlijk niet, die hadden het afgelegd.....

[..]

Waarom zouden ze in debat willen met iemand die je het liefst de keel dicht knijpt? Dat snap ik dus niet.
pi_108547186
quote:
Ach, die brulaap weet inmiddels dat hij z'n handjes toch niet thuis kan houden.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 15:55:38 #39
341203 3-voud
pi_108547203
quote:

[..]

Vraag me af hoe dat precies werkte achter de coulissen. Nadat Rutger en Dominique weigerden kregen die 2 fatsoensrakkers voorrang? Werd toen gesteld tegen Rutger & Dominique "... dan bent u niet welkom"?
pi_108547205
quote:

[..]

Ik ben vegetariër, maar eet vlees uit principe.
pi_108547232
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom zouden ze in debat willen met iemand die je het liefst de keel dicht knijpt? Dat snap ik dus niet.
Als je iemand als Rutger de keel dicht wilt knijpen ben je per definitie een achterlijke bosmongool.

Het zijn een stel verdomde kleuters, en die wil je aanvallen? Kom op zeg.
pi_108547341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Vraag me af hoe dat precies werkte achter de coulissen. Nadat Rutger en Dominique weigerden kregen die 2 fatsoensrakkers voorrang? Werd toen gesteld tegen Rutger & Dominique "... dan bent u niet welkom"?
R&D hebben zelf al een podium, dus ik kan me indenken dat ze dan die andere twee voorrang geven. Daarbij had D contact via SMS met de hoofdredacteur van P&W tijdens de uitzending.
pi_108547353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dan ben je niet anti geweld.
Eenvoudig.
Je kan iets afkeuren maar toch blij zijn met bepaalde resultaten die ermee behaald worden. En inderdaad haal George is uit je UI man, die man zou walgen van jou.
pi_108547361

Naema Tahir :')
Je suis Charlie Sheen
pi_108547401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat ik ook. Heerlijk om te zien hoe Rutger eens een lesje geleerd krijgt.
pi_108547405
quote:
[ afbeelding ]
Geweldig
pi_108547431
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik denk dat dit telefonisch is geweest. Zeker gezien het feit dat DW en RC nog in hun eigen studio bezig waren op het tijdstip dat P&W begon. Ze hadden Danny gestuurd, werkt ook :)
pi_108547457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef waht het volgende:

[..]

Als je iemand als Rutger de keel dicht wilt knijpen ben je per definitie een achterlijke bosmongool.

Het zijn een stel verdomde kleuters, en die wil je aanvallen? Kom op zeg.
Die Kinneging spoort niet idd. Maar zijn actie was wel lachen. Dank daarvoor Kinneging! :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:01:41 #49
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108547460
http://www.nu.nl/media/27(...)ateriaal-aanval.html
quote:
PowNed publiceert ruw materiaal aanval

PowNed publiceert ruw materiaal aanvalAMSTERDAM - Omroep Powned zet woensdagmiddag het ruwe materiaal van een interview met de Leidse hoogleraar Andreas Kinneging online.

Verslaggever Rutger Castricum kreeg Kinneging maandag voor de camera voor een reportage over diens vrouw, columniste Naema Tahir. Kinneging was niet van het bezoek gediend en zou Castricum tot tweemaal toe naar de keel zijn gevlogen.

De hoogleraar rechtsfilosofie ontkende dinsdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman de verslaggever te hebben aangevallen.

Om het tegendeel te bewijzen, zet PowNed het ruwe materiaal van het interview op zijn website, aldus presentator Dominique Weesie

Niet altijd serieus
pi_108547502
quote:
[ afbeelding ]
Lache toch. Blaaskaak wordt eventjes bij zijn sjaaltje gegrepen.. en maar piepen. Wat een calimero is het ook. :')
pi_108547509
quote:
Zo...kijken wat de faalhazen hier dan gaan zeggen. Zal wel weer draaien worden om het goed te praten. Ik hoop op aangifte van laster tegen die portier, want hij heeft gisteren dus gelogen in de uitzending met zijn 'kwartier gefilmd'. PRUTSERS!!
pi_108547525
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die Kinneging spoort niet idd. Maar zijn actie was wel lachen. Dank daarvoor Kinneging! :)
Oh dat zeker, hij heeft weer voor de nodige entertainment op TV gezorgd.

"En als ik iets op TV zie (..) weet ik je te vinden." Ja, daar zullen ze bij PowNews gehoor aan geven. :')
pi_108547545
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Lache toch. Blaaskaak wordt eventjes bij zijn sjaaltje gegrepen.. en maar piepen. Wat een calimero is het ook. :')
Inderdaad. Ik denk dat hij zijn onlasting wel even heeft laten lopen. :')
pi_108547557
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zo...kijken wat de faalhazen hier dan gaan zeggen. Zal wel weer draaien worden om het goed te praten. Ik hoop op aangifte van laster tegen die portier, want hij heeft gisteren dus gelogen in de uitzending met zijn 'kwartier gefilmd'. PRUTSERS!!
Haha je hebt al een tent staan of niet? :D Rustig maar Ronnie, het duurt nog even.
pi_108547565
quote:

[..]

dat is geen laster hoor ...
pi_108547576
quote:

[..]

Dat kan al die sukkeltjes hier toch niets schelen man. Die krijgen een harde piemel van al dat quasi-geweld.
pi_108547613
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef waht het volgende:

[..]

Oh dat zeker, hij heeft weer voor de nodige entertainment op TV gezorgd.

"En als ik iets op TV zie (..) weet ik je te vinden." Ja, daar zullen ze bij PowNews gehoor aan geven. :')
Ik ben echt benieuwd wat voor een staartje dit akkefietje nog gaat krijgen. Rutger stopt niet met gallen, gok ik zo. Denk dat Kinneging en Tahir hem nog wel tegen het lijf zullen lopen. Dat belooft smakelijke TV.
pi_108547620
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef waht het volgende:

[..]

Dat kan al die sukkeltjes hier toch niets schelen man. Die krijgen een harde piemel van al dat quasi-geweld.
Nu is het ineens quasi geweld? Wat is het nou? Ik gaf net een collega een tik op haar kont, heb ik nu geweld gebruikt? Want dat is toch wel iets ernstiger dan dit, me dunkt.
pi_108547644
En zo gaat ze kijken tijdens de rechtszaak :) :o ;) :{ :') :( papa gaat één maandje de cel in.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_108547652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd wat voor een staartje dit akkefietje nog gaat krijgen. Rutger stopt niet met gallen, gok ik zo. Denk dat Kinneging en Tahir hem nog wel tegen het lijf zullen lopen. Dat belooft smakelijke TV.
Hopelijk begint het echte geweld dan. Lijkt me prachtig om te zien.

Maar ik keur het wel af hoor.
pi_108547661
quote:
[ afbeelding ]
Was dit echt haar reactie?
pi_108547663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nu is het ineens quasi geweld? Wat is het nou? Ik gaf net een collega een tik op haar kont, heb ik nu geweld gebruikt? Want dat is toch wel iets ernstiger dan dit, me dunkt.
Dat is aanranding.
pi_108547674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is aanranding.
Oh oke, dan is het goed.
pi_108547735
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik keur het ook af... maar toch zou ik Rut wel een klapje willen zien vangen en hem er vervolgens al struikelend als een bange hond met de staart tussen zijn benen er vandoor zien gaan.

Maar goedkeuren, neuh... dat doe ik het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 16:08:30 ]
pi_108547745
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Het leek mij meer op schaamte toen ik het gisteren zag... nu lijkt het alsof ze er om moet lachen.

quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

Maar goedkeuren, neuh... dat doe ik het niet.
Jawel...alleen je vind de weerstand hiertegen niet zo leuk en schrok. Het is gebleken dat je het goed vind.
pi_108547776
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het leek mij meer op schaamte toen ik het gisteren zag... nu lijkt het alsof ze er om moet lachen.
Zij genoot er van... net zoals iedereen eigenlijk. :)
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 16:10:31 #67
341203 3-voud
pi_108547812
Zie wel vaker filmpjes van Rutger met politici. De meeste, zo niet alle, reageren altijd heel leuk op hem en ouwehoeren nog wel eens met hem mee. Op het rampje Vogelaar na dan.
Begrijp die blabla actie van Tahir dan ook niet. Lijkt me eerder een wanhopige poging om te voorkomen zelf niet slachtoffer te worden in de toekomst van Rutger. Wat alweer genoeg zegt over haar ruggengraat. Me dunkt.
pi_108547826
quote:

[..]

[..]

Jawel...alleen je vind de weerstand hiertegen niet zo leuk en schrok. Het is gebleken dat je het goed vind.
Net of ik mij ooit iets heb aangetrokken van weerstand op de internetzz :')
pi_108547847
Wat heeft iedereen toch tegen Rutger. :') Ik vind hem tof.
pi_108547873
quote:

Het is wat hè?
Journalistieke vrijheid, datgene waar de hele kwestie om is begonnen, raakt ons uiteindelijk allemaal. ;)
pi_108547879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef 3-voud het volgende:
Zie wel vaker filmpjes van Rutger met politici. De meeste, zo niet alle, reageren altijd heel leuk op hem en ouwehoeren nog wel eens met hem mee. Op het rampje Vogelaar na dan.
Begrijp die blabla actie van Tahir dan ook niet. Lijkt me eerder een wanhopige poging om te voorkomen zelf niet slachtoffer te worden in de toekomst van Rutger. Wat alweer genoeg zegt over haar ruggengraat. Me dunkt.
Ik vond Kinneging zijn reactie ook best leuk hoor. "Zal ik ook eens in de camera kijken"... humor man!
pi_108547881
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hij heeft nog wel meer hersendoden als fan, hoor.
pi_108547937
quote:

Waar blijkt dat uit dan? Want ik kijk ook graag naar actiefilms waarin mensen kapotgeschoten worden, daarmee keur ik moord niet goed. Leg het even uit voor mij Bravo, alsjeblieft.
pi_108547969
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Verder lijkt het me best aan geschikte kerel.

Maar goed, ik vind het wel lachen als hij op fysieke weerstand stuit. Dat vinden wij allemaal.... de genen die dat ontkennen, die liegen dat ze barsten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 16:14:51 ]
pi_108548006
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Verder lijkt het me best aan geschikte kerel.

Maar goed, ik vind het wel lachen als hij op fysieke weerstand stuit. Dat vinden wij allemaal.... de genen die dat ontkennen, die liegen dat ze barsten.
De Joden stuitten ook op fysieke weerstand in 40-45, en ook toen lachten er Nederlanders. Die overigens na 45 met pek en veren werden overgoten.
pi_108548010
quote:

[..]

Inderdaad. Soms gaat hij ver maar hij blijft lachen. :)
pi_108548032
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit dan? Want ik kijk ook graag naar actiefilms waarin mensen kapotgeschoten worden, daarmee keur ik moord niet goed. Leg het even uit voor mij Bravo, alsjeblieft.
Hij heeft net te weinig celletjes in zijn brein om dat te begrijpen.
pi_108548037
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef HyperViper het volgende:

En inderdaad haal George is uit je UI man, die man zou walgen van jou.
Wie weet zit die goede man nu in de hemel en is hij daardoor volledig bekeerd...
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:16:34 #79
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548044
quote:

Het is wat hè?
Er moeten meer reacties zijn naarmate een gebeurtenis ernstiger is, is dat je punt?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108548084
quote:

[..]

Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Maar goed, ik vind het wel lachen als hij op fysieke weerstand stuit. Dat vinden wij allemaal.... de genen die dat ontkennen, die liegen dat ze barsten.
Rutger leert stappen was ook leuk. Jammer dat hij daar niet wat fysieke weerstand heeft mogen genieten.
pi_108548088
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De Joden stuitten ook op fysieke weerstand in 40-45, en ook toen lachten er Nederlanders. Die overigens na 45 met pek en veren werden overgoten.
Hoax!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 16:18:37 ]
pi_108548141
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Rutger leert stappen was ook leuk. Jammer dat hij daar niet wat fysieke weerstand heeft mogen genieten.
Oja dat keek ik laatst. Heel grappig. :o
pi_108548192
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Yep, zoals te zien op: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242104
Je suis Charlie Sheen
pi_108548257
quote:
12s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wie weet zit die goede man nu in de hemel en is hij daardoor volledig bekeerd...
Als hij nu in de hemel zit is hij God de huid vol aan het schelden. :')
pi_108548318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef 3-voud het volgende:
Iedereen kan met Rut omgaan behalve falers... en die horen niet in de politiek :)
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 16:23:14 #86
341203 3-voud
pi_108548327
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vond Kinneging zijn reactie ook best leuk hoor. "Zal ik ook eens in de camera kijken"... humor man!
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je slaat een beetje door met je getroll.
pi_108548378
quote:
Ik vind haar man best wel agressief, als ik haar was zou ik me vooral schamen. :') Heb het, wat een kut accent en stem heeft zij trouwens. :')
pi_108548392
quote:

[..]

Iemand die tien keer herhaald dat Ruger op zijn bek wordt geslagen die dan gaat ontkennen pro geweld te zijn..... die heeft juist een tekort aan hersencellen denk je ook niet??

Maar hey, ga nog even geweld goedpraten.....

quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik vind haar man best wel agressief, als ik haar was zou ik me vooral schamen. :')
Gezien de agressieve mensen hier in het topic zullen er nog veel meer van dat soort vreemde lui rondlopen. Ik zou me ook doodschamen als de vader van je kind zo tof probeert te doen op tv en dat het dan gigantisch backfired.
pi_108548407
quote:

[..]

Waarschijnlijk gaat hij ook niet antwoorden maar gooit hij er weer een loze kreet tegen aan. Typisch voor de voorstanders van die vetklep hier, veel schreeuwen, weinig inhoud.
pi_108548429
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Iemand die tien keer herhaald dat Ruger op zijn bek wordt geslagen die dan gaat ontkennen pro geweld te zijn..... die heeft juist een tekort aan hersencellen denk je ook niet??

Ga je nog antwoorden op mijn vraag? Anders slaat deze reactie natuurlijk nergens op.

quote:

[..]

pi_108548475
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ga je nog antwoorden op mijn vraag? Anders slaat deze reactie natuurlijk nergens op.

[..]

Of ik een tent heb?? Waarom wil je dat weten...val je op mannen?
edit; ik zie nu je vraag. Het antwoord is hetzelfde als ik tegen jokkebrokje zei; als je tien keer zegt dat Rutger klappen moet krijgen ben je dus niet tegen geweld. Simpel,.
pi_108548510
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

quote:

[..]

† In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 16:27:47 #93
341203 3-voud
pi_108548520
quote:

[..]

Ik vind haar man best wel agressief, als ik haar was zou ik me vooral schamen. :') Heb het, wat een kut accent en stem heeft zij trouwens. :')
Het zou me niets verbazen als ze thuis niets te vertellen heeft en die kale flink overheersend is.
pi_108548539
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

edit; ik zie nu je vraag. Het antwoord is hetzelfde als ik tegen jokkebrokje zei; als je tien keer zegt dat Rutger klappen moet krijgen ben je dus niet tegen geweld. Simpel,.
Dat is geen argument maar gewoon een herhaling van jouw claim. Waarom ben je dan niet tegen geweld?
quote:

[..]
Want ik kijk ook graag naar actiefilms waarin mensen kapotgeschoten worden, daarmee keur ik moord niet goed. Leg het even uit voor mij Bravo, alsjeblieft.
pi_108548548
quote:
Gezien de agressieve mensen hier in het topic zullen er nog veel meer van dat soort vreemde lui rondlopen. Ik zou me ook doodschamen als de vader van je kind zo tof probeert te doen op tv en dat het dan gigantisch backfired.
Tja. Die kerel straalt ook wel een beetje agressie uit vind ik. Hij kijkt boos en niet aardig. :D
pi_108548567
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als ze thuis niets te vertellen heeft en die kale flink overheersend is.
Dat ze zo s'avonds op het bed staat te springen (oh nee..zwanger) : Ik wil sex met die kaaaaale. Dat hij dan zegt; het is slikken of stikken.....

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat is geen argument maar gewoon een herhaling van jouw claim. Waarom ben je dan niet tegen geweld?

[..]

Ga dit soort spelletjes lekker met anderen spelen. Jullie keuren geweld goed. Klaar.
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:30:36 #97
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548618
quote:
_O- _O_ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108548652
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]

Ga dit soort spelletjes lekker met anderen spelen. Jullie keuren geweld goed. Klaar.
Spelletje? Dat noemt men een discussie; dan voer je argumenten om jouw punt duidelijk te maken. Maar jij schreeuwt dus liever en wanneer jij gevraagd wordt jouw geschetter te onderbouwen laat je het afweten. Je maakt jezelf weer eens stevig belachelijk.
pi_108548700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mij ook niet. ;)
pi_108548707
Haar man de rechtsfilosoof/hoogleraar zet zichzelf finaal voor schut door zich voor de camera op te stellen als de eerste de beste sjonnie en zij kijkt ernaar en lacht erbij als een verliefd schoolmeisje. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_108548710
Kijk je alleen maar christelijke zenders Bravo? Ik kan mij niet voorstellen dat een heer als jij geweld en losbandige seks goedkeurt.
pi_108548735
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:22 schreef HyperViper het volgende:

Als hij nu in de hemel zit is hij God de huid vol aan het schelden. :')
Ik zou ook liever naar de hel gaan... daar gaan alle stoute meisjes naartoe... ;)
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:34:38 #103
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548766
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef HyperViper het volgende:

[..]

:P
quote:
:D
pi_108548786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zou ook liever naar de hel gaan... daar gaan alle stoute meisjes naartoe... ;)
Wat een guitig mannetje ben je toch.
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:35:52 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548824
quote:

[..]

[...]
Hoe vond je het dat hij die Sinterklaas 'ontmaskerde' ten overstaan van al die kleine kinderen? Dat vond ik topch wel een erg misselijke actie.
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:37:17 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548882
quote:

[..]

Wat is "heb het"? Klinkt leuk, maar is dat een uitdrukking?'
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:37:42 #107
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108548897

Wat een stel huilebalkjes bij Pownews zeg. Om dat verschrikkelijk Geenstijltaaltje eens te gebruiken: "Kijk ze toch eens huilie huilie doen" :')

De berichtgeving is overigens ook om te huilen "boehoee, wij zijn zo zielig en die gemene meneer heeft ons pijn gedaan" :')

Ik ben het overigens wel eens met het punt dat ze tussen het overdreven verontwaardige gehuil door proberen te maken: je dient in dit soort situaties gewoon met je poten van de ander af blijven PUNT.

En wanneer blijkt dat deze hoogleraar Rutger inderdaad bij de keel heeft gegrepen, dan zit hij gewoon fout en moet hij daarvoor veroordeeld worden. Als het tenminste te bewijzen is.
Krekker is de bom!
pi_108548913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe vond je het dat hij die Sinterklaas 'ontmaskerde' ten overstaan van al die kleine kinderen? Dat vond ik topch wel een erg misselijke actie.
Dat ging inderdaad weer echt veel en veel te ver. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat is "heb het"? Klinkt leuk, maar is dat een uitdrukking?'
Had ik snel veranderd aangezien daar eerst een vraag stond, vandaar. :P
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:39:25 #109
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548964
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Had ik snel veranderd aangezien daar eerst een vraag stond, vandaar. :P
Jammer, ik vond 'm tof.
pi_108548978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:P

[..]

:D
Mooi he... en dat wil dan met mij gaan discussiëren ..... ik geloof niet dat ik daar aan mee zal doen.
Iedereen ziet toch dat Jokkebrok en Hyper geweld goedkeuren.....om vervolgens hard te roepen dat het niet zo is, wij zijn blijkbaar allemaal blind.
pi_108549013
quote:

[..]

Lekker blijven trollen jochie. :')
pi_108549099
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef NotYou het volgende:
Haar man de rechtsfilosoof/hoogleraar zet zichzelf finaal voor schut door zich voor de camera op te stellen als de eerste de beste sjonnie en zij kijkt ernaar en lacht erbij als een verliefd schoolmeisje. :')
Maar het is ook aangenaam om te zien... toch? Ik kan me heel goed voorstellen dat ze hierom lacht. Heerlijke beelden. Kan ik geen genoeg van krijgen.
pi_108549176
quote:

[..]

Dan zullen ze dat ruwe materiaal dan wel zo snel mogelijk en in volle glorie op hun website zetten zodat iedereen het zo kan vinden en ze maximaal aandacht krijgen. Ik zie het nog niet, jij wel?

Zou het dan toch wel meevallen met dat geweld, en wat tegenvallen met de smaad (mag niet)?
pi_108549200
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien.
pi_108549324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan zullen ze dat ruwe materiaal dan wel zo snel mogelijk en in volle glorie op hun website zetten zodat iedereen het zo kan vinden en ze maximaal aandacht krijgen. Ik zie het nog niet, jij wel?

Zou het dan toch wel meevallen met dat geweld, en wat tegenvallen met de smaad (mag niet)?
Tuurlijk zal het geweld meevallen.... dat kan ik zonder beelden ook wel bevestigen. Het gaat echter om het feit dat anabooltje zegt dat er een kwartier gefilmd is. Hij zij dit om zijn straatje schoon te vegen en sprak van smaad/laster. Nu wel,... als straks blijkt dat dit gelogen blijkt (en dat gaat blijken) dan sta je daar met je titel onder je arm en je integriteit bij het vuil.
pi_108549331
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mooi he... en dat wil dan met mij gaan discussiëren ..... ik geloof niet dat ik daar aan mee zal doen.
Iedereen ziet toch dat Jokkebrok en Hyper geweld goedkeuren.....om vervolgens hard te roepen dat het niet zo is, wij zijn blijkbaar allemaal blind.
Ik kan goed begrijpen dat iemand zijn handen gaan jeuken als Ruktor tegenover ze staat. Mooi om te zien ook als iemand de verleiding niet kan weerstaan. Toch is het fout, als het gebeurt. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 16:48:31 ]
pi_108549343
Hoe vaker ik de beelden terug zie hoe meer ik het jammer vind dat hij ze niet een pak slaag heeft gegeven. Stelletje huilies :)
pi_108549394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik kan goed begrijpen dat iemand zijn handen gaan jeuken als Ruktor tegenover ze staat. Mooi om te zien ook als iemand de verleiding niet kan weerstaan. Toch is het fout, als het gebeurt. :)
Nu gaan 'downplayen' heeft natuurlijk geen zin meer. Je hebt al te vaak gezegd dat je het fantastisch vind. Ergo; je keurt geweld goed. Net als Hyper.
pi_108549454
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tuurlijk zal het geweld meevallen.... dat kan ik zonder beelden ook wel bevestigen.
Strafbare smaad dus? Als er geen aangiftewaardig geweld is geweest dan heeft Castricum wellicht een probleem.

quote:
Het gaat echter om het feit dat anabooltje zegt dat er een kwartier gefilmd is. Hij zij dit om zijn straatje schoon te vegen en sprak van smaad/laster. Nu wel,... als straks blijkt dat dit gelogen blijkt (en dat gaat blijken) dan sta je daar met je titel onder je arm en je integriteit bij het vuil.
Het kan best korter geweest zijn, maar ik geloof best dat er in geknipt is. Als Castricum weer een DWDD-tje doet dan zal dat er ongetwijfeld uitgeknipt worden.
pi_108549456
Wat overigens ook wel sneu was... dat gedoe over de duifmeneer. Wat triest om zo'n jongen voor heel Nederland te kakken te zetten. Eigenlijk verdient Ruktor gewoon een paar klappen om duifmeneer te wreken, maar ja... dat zou niet goed zijn. Wettelijk gezien.
pi_108549484
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nu gaan 'downplayen' heeft natuurlijk geen zin meer. Je hebt al te vaak gezegd dat je het fantastisch vind. Ergo; je keurt geweld goed. Net als Hyper.
Ik zeg al heel de tijd hetzelfde. Ik keur geweld niet goed. :D
pi_108549497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef KreKkeR het volgende:

Wat een stel huilebalkjes bij Pownews zeg. Om dat verschrikkelijk Geenstijltaaltje eens te gebruiken: "Kijk ze toch eens huilie huilie doen" :')

De berichtgeving is overigens ook om te huilen "boehoee, wij zijn zo zielig en die gemene meneer heeft ons pijn gedaan" :')

Ik ben het overigens wel eens met het punt dat ze tussen het overdreven verontwaardige gehuil door proberen te maken: je dient in dit soort situaties gewoon met je poten van de ander af blijven PUNT.

En wanneer blijkt dat deze hoogleraar Rutger inderdaad bij de keel heeft gegrepen, dan zit hij gewoon fout en moet hij daarvoor veroordeeld worden. Als het tenminste te bewijzen is.
Priceless hoe Rutger zich opstelt als een slachtoffer. _O- O+

Zou dat verhaal van naar de keel grijpen echt waar zijn? :P
pi_108549611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Strafbare smaad dus? Als er geen aangiftewaardig geweld is geweest dan heeft Castricum wellicht een probleem.

[..]

Het kan best korter geweest zijn, maar ik geloof best dat er in geknipt is. Als Castricum weer een DWDD-tje doet dan zal dat er ongetwijfeld uitgeknipt worden.
Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar. Dat hij niet vol in zijn gezicht heeft gemept doet daar niets aan af.

Als DS zegt dat er niet geknipt is, hij dit speciaal nog naar de redactie van P&W sms't dan geloof ik dat direct.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat overigens ook wel sneu was... dat gedoe over de duifmeneer. Wat triest om zo'n jongen voor heel Nederland te kakken te zetten. Eigenlijk verdient Ruktor gewoon een paar klappen om duifmeneer te wreken, maar ja... dat zou niet goed zijn. Wettelijk gezien.
De duifmeneer is fucking binnengelopen door Powned. Die heeft er geen probleem mee hoor, integendeel.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ok, maar je wil wel dat Rut klappen krijgt. Genoteerd.
pi_108549663
Het is een wonder dat ze die pipo van een Rutger niet vaker naar de keel grijpen. :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_108549736
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar.
Op het filmpje zie ik geen strafbare feiten. Maar mijn expertise is niet het strafrecht, dus wellicht dat iemand mij kan verbeteren?
pi_108549745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef venomsnake het volgende:
Het is een wonder dat ze die pipo van een Rutger niet vaker naar de keel grijpen. :')
Inderdaad. Zo is het. Maar let maar op... het gaat vaker gebeuren. De trend is gezet. :)
pi_108549749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs boze moslims hebben dit nog niet gedaan. Wat dat betreft heeft die portier wel een scoop te pakken!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo is het. Maar let maar op... het gaat vaker gebeuren. De trend is gezet. :)
Jij ook weer blij *O*
pi_108549757
Wie is de duifmeneer?
pi_108549773
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef nikk het volgende:

[..]

Op het filmpje zie ik geen strafbare feiten. Maar mijn expertise is niet het strafrecht, dus wellicht dat iemand mij kan verbeteren?
Het was ook geen aanval, maar bravo_mannetje overdrijft graag als het om zijn Powned held gaat. :)
pi_108549784
quote:
11s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef DS4 het volgende:
Wie is de duifmeneer?
Lloyd Schuilenburg.

@deduifmeneer op twitter.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het was ook geen aanval, maar bravo_mannetje overdrijft graag als het om zijn Powned held gaat. :)
Ik overdrijf??? De kranten staan er vol mee....en jij keurt het goed.
pi_108549795
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Jij ook weer blij *O*
Ja, want dat belooft smakelijke TV. Maar ik keur geweld niet goed.
pi_108549841
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, want dat belooft smakelijke TV. Maar En ik keur geweld niet goed.
pi_108549913
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Oh.. jij vind het ook smakelijke TV maar keurt geweld daarentegen goed. :N
Dat valt me wel van je tegen. Je roept de hele tijd het tegendeel en nu kom je ineens met dit aanzetten. Moet ik jou nog serieus nemen?
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 17:07:30 #134
341203 3-voud
pi_108549949
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh.. jij vind het ook smakelijke TV maar keurt geweld daarentegen goed. :N
Dat valt me wel van je tegen. Je roept de hele tijd het tegendeel en nu kom je ineens met dit aanzetten. Moet ik jou nog serieus nemen?
Je bent de enige die zichzelf "sterk uit de hoek" vind komen...
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 17:07:40 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108549954
zitten jullie nu serieus welles/nietes te spelen en hoelang zijn we van plan ermee door te gaan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108550022
quote:

[..]

Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar. Dat hij niet vol in zijn gezicht heeft gemept doet daar niets aan af.
Ik zie geen mishandeling noch een ander strafbaar feit. Castricum beweert dat hij gewurgd is of in ieder geval bij de keel gegrepen en dat hij daarvan aangifte gaat doen. Dat laatste is relevant, want dat betekent dat hij Kinneging beschuldigt van het plegen van een strafbaar feit, en niet zomaar een beetje geduw en getrek. Dan komt het erop aan wat die aangifte inhoudt, en of die niet vals is.

quote:
Als DS zegt dat er niet geknipt is, hij dit speciaal nog naar de redactie van P&W sms't dan geloof ik dat direct.
DS wie? Ik vond de overgang in de houding van Kinneging in ieder geval niet natuurlijk. Als Castricum daarmee valselijk de indruk wekt dat er niets tussen zat zou dat ook smadelijk kunnen zijn, "Boehoe, hij viel ons zomaar aan" terwijl er heel wat anders aan vooraf ging, dat mag niet lijkt me. Dat moet jou toch ook zorgen baren als iemand die zo bezig is met wat mag en wat niet.
pi_108550057
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:07 schreef sp3c het volgende:
zitten jullie nu serieus welles/nietes te spelen en hoelang zijn we van plan ermee door te gaan?
Ik hou dit nog lang vol hoor. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat bepaalde mensen de hele dag roepen dat Rutger klappen moet krijgen om vervolgens te gaan stellen dat ze tegen geweld zijn.

Ik ben zo benieuwd naar de ruwe opname en als dan blijkt dat dit mannetje heeft gelogen gisteren in de uitzending dan neem ik aan dat de grootmuilen ook mans genoeg zijn om hun falen toe te geven ?
pi_108550058
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zelfs boze moslims hebben dit nog niet gedaan. Wat dat betreft heeft die portier wel een scoop te pakken!

Ze moeten er blij mee zijn bij Pownews. Daar zijn ze tenslotte op uit, een beetje actie. Moet je ook niet gaan huilen als je eens een beste ros op je bek krijgt nadat je weer irritant die roze mic ongevraagd onder iemand zn neus drukt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_108550091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ze moeten er blij mee zijn bij Pownews. Daar zijn ze tenslotte op uit, een beetje actie. Moet je ook niet gaan huilen als je eens een beste ros op je bek krijgt nadat je weer irritant die roze mic ongevraagd onder iemand zn neus drukt.
Daar heb je gelijk in.....maar het mag niet. Daar gaat het nu om. Het mag niet....je blijft van elkaar af.
pi_108550107
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zie geen mishandeling noch een ander strafbaar feit. Castricum beweert dat hij gewurgd is of in ieder geval bij de keel gegrepen en dat hij daarvan aangifte gaat doen. Dat laatste is relevant, want dat betekent dat hij Kinneging beschuldigt van het plegen van een strafbaar feit, en niet zomaar een beetje geduw en getrek. Dan komt het erop aan wat die aangifte inhoudt, en of die niet vals is.
En wat nou als blijkt dat het allebei niet aan te tonen is. Zowel de mogelijke wurging als de mogelijk valse aangifte niet?
pi_108550134
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:

En wat nou als blijkt dat het allebei niet aan te tonen is. Zowel de mogelijke wurging als de mogelijk valse aangifte niet?
De welbekende nachtkaars...
pi_108550144
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.....maar het mag niet. Daar gaat het nu om. Het mag niet....je blijft van elkaar af.
Tja, zo werkt de wereld niet he. :)
Actie <---> Reactie
pi_108550259
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik hou dit nog lang vol hoor. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat bepaalde mensen de hele dag roepen dat Rutger klappen moet krijgen om vervolgens te gaan stellen dat ze tegen geweld zijn.

Ik ben zo benieuwd naar de ruwe opname en als dan blijkt dat dit mannetje heeft gelogen gisteren in de uitzending dan neem ik aan dat de grootmuilen ook mans genoeg zijn om hun falen toe te geven ?
Welk falen? Als blijkt dat hij Rutger fysiek heeft mishandeld, dan moet hij gewoon aangepakt worden daarvoor. Simpel.

Ik vraag me af of ze Rutger psychische mishandeling kunnen aanrekenen. Vogelaar of Cohen zouden misschien een zaak kunnen hebben.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:17:34 #144
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_108550263
quote:

[..]

er was al gepost dat er later vandaag meer videomateriaal komt
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_108550327
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

O! Niet gelezen, waar?
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:20:34 #146
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_108550361
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_108550366
quote:

[..]

Ik vraag me af waarom niet meteen. Zitten ze nog te knippen en plakken daar bij Pownews? :')
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 17:21:34 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108550389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom niet meteen. Zitten ze nog te knippen en plakken daar bij Pownews? :')
dramatisch effect
pi_108550495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

dramatisch effect
Haha! Het is dus in ieder geval wel gebeurd blijkbaar. Wat schijnheilig van die vrouw om dan zo hard te liegen op TV dat ze het allemaal heeft zien gebeuren en dat haar man Rutger niet heeft aangeraakt. :')
pi_108550655
Nou ja, als blijkt dat het echt maar om ruim 3 minuten gaat in plaats van een kwartier, dan is in ieder geval vast te stellen dat een deel van de verklaring van die Kinneging en zijn vrouw leugenachtig is.

Dat wil niet zeggen dat het verhaal van rutger klopt, maar het is wel weer een minpuntje...
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:30:16 #151
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_108550685
quote:

[..]

Grappig... ik werd gisteren nog ter verantwoording geroepen omdat ik suggereerde dat er wellicht in geknipt was...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:32:23 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108550758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien.
http://www.skoften.net/in(...)_als_hulpsinterklaas
pi_108550806
quote:

[..]

Valse aangifte is wat anders dan smaad he. Dus als hij een correcte aangifte doet die echter geen strafbaar feit inhoudt dan zit smaad er waarschijnlijk nog steeds wel in.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:33:58 #154
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108550810
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tuurlijk zal het geweld meevallen.... dat kan ik zonder beelden ook wel bevestigen. Het gaat echter om het feit dat anabooltje zegt dat er een kwartier gefilmd is. Hij zij dit om zijn straatje schoon te vegen en sprak van smaad/laster. Nu wel,... als straks blijkt dat dit gelogen blijkt (en dat gaat blijken) dan sta je daar met je titel onder je arm en je integriteit bij het vuil.
Wie zegt dat dit echt al het ruwe materiaal zal zijn? Als het langer is dan he eerste filmpje wil dat niet zeggen dat het alles is.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:34:49 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108550843
quote:

[..]

Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar. [...]
Je hand voor een camera houden en iemands sjaal vasthouden is strafbaar? Vind je dat mishandeling?
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 17:36:11 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108550893
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Haha! Het is dus in ieder geval wel gebeurd blijkbaar. Wat schijnheilig van die vrouw om dan zo hard te liegen op TV dat ze het allemaal heeft zien gebeuren en dat haar man Rutger niet heeft aangeraakt. :')
nou of het echt is gebeurd moet nog blijken uit die beelden natuurlijk :D
pi_108550907
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je hand voor een camera houden en iemands sjaal vasthouden is strafbaar? Vind je dat mishandeling?
Dat is geweld, volgens hem :')

Een regelrechte aanval.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 17:37:13 ]
pi_108550921
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef Federer-fan het volgende:

Wie zegt dat dit echt al het ruwe materiaal zal zijn? Als het langer is dan he eerste filmpje wil dat niet zeggen dat het alles is.
Uiteindelijk lijkt mij dat iets wat te beoordelen moet zijn. Waarschijnlijk niet voor ons, maar Powned wil kennelijk de zaak doorzetten, dus dan is het niet zo verstandig om dan leugenachtig de hoek uit te komen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:37:46 #159
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108550951
Wanneer komt het nou? Ik zit al de hele tijd te wachten op het ruwe materiaal. :(
pi_108550978
quote:
8s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer komt het nou? Ik zit al de hele tijd te wachten op het ruwe materiaal. :(
Ik vind het an sich wel verdacht dat het zo lang duurt...
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:39:02 #161
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_108551005
De berichtgeving zal wel meevallen. De suggestie dat deze idioot van een hoogleraar een andere idioot naar zijn keel heeft gegrepen. Denk je nu daadwerkelijk -zoals al eerder door deze hoogleraar was opgemerkt- dat als ze de mogelijkheid hadden om het beeldmateriaal te tonen waarin duidelijk te zien is dat Rutger fysiek aangevallen wordt, dat dit niet eerder zou zijn uitgezonden?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_108551162
quote:
8s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ook. >:)
pi_108551171
Ik verwacht ook niet dat er veel spannends te zien is, maar ik ben wel benieuwd naar de lengte aangezien daar beide partijen wezenlijk anders over verklaren en met het beeldmateriaal daar wel meer over te zeggen valt.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 17:47:22 #164
341203 3-voud
pi_108551303
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De berichtgeving zal wel meevallen. De suggestie dat deze idioot van een hoogleraar een andere idioot naar zijn keel heeft gegrepen. Denk je nu daadwerkelijk -zoals al eerder door deze hoogleraar was opgemerkt- dat als ze de mogelijkheid hadden om het beeldmateriaal te tonen waarin duidelijk te zien is dat Rutger fysiek aangevallen wordt, dat dit niet eerder zou zijn uitgezonden?
Precies. Dat die kerel Rutger bij de keel gegrepen heeft wil ik nog wel geloven. Die idioot liet goed zien dat er een schakelaartje in zijn hoofd zit die om kan gaan.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:51:03 #165
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108551446
Heeft Rutger nog ergens een blauwe plek aan overgehouden ?
edit: Ik zie in het filmpje al dat hij geen blauwe plek heeft of last heeft van zijn keel.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108551546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Precies. Dat die kerel Rutger bij de keel gegrepen heeft wil ik nog wel geloven. Die idioot liet goed zien dat er een schakelaartje in zijn hoofd zit die om kan gaan.
Die Kinneging is volgens mij een hele zure en sjagerijnige man.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:07:48 #167
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108552077
Als Rutger nou plat zou praten kon ie zeggen dat die naar ze Kinne ging
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108552164
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ga je nog uitleggen hoe je in godsnaam tot die conclusie komt? Want jouw redenatie heb je nog steeds niet met ons gedeeld. Volgens mij ben je weer lekker aan het trollen. Of gewoon erg dom. Kijk je alleen christelijke zenders?
pi_108552391
Ik zie nog steeds geen beelden op hun site en volgens mij loopt de middag hard ten einde. Zou het materiaal toch nog wat te ruw geweest zijn?
pi_108552426
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie nog steeds geen beelden op hun site en volgens mij loopt de middag hard ten einde. Zou het materiaal toch nog wat te ruw geweest zijn?
Misschien zijn ze het nog op aan het nemen.
pi_108552613
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

Grappig... ik werd gisteren nog ter verantwoording geroepen omdat ik suggereerde dat er wellicht in geknipt was...

V.
Onder druk trok je die mogelijkheid al snel in :P
pi_108552642
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Misschien zijn ze het nog op aan het nemen.
_O-
pi_108553101
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ga je nog uitleggen hoe je in godsnaam tot die conclusie komt? Want jouw redenatie heb je nog steeds niet met ons gedeeld. Volgens mij ben je weer lekker aan het trollen. Of gewoon erg dom. Kijk je alleen christelijke zenders?
Wat zijn christelijke zenders, noem er eens een paar.
pi_108553778
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wat zijn christelijke zenders, noem er eens een paar.
Een paar wordt (voor mij persoonlijk) lastig maar bij dezen heb je er iig één: Family 7. :D ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_108554144
quote:
Ik zie Rutger daar toch echt op 1:30 die andere sinterklaas fysiek aanvallen.
Handjes hou je toch thuis... Ruktor? :{

Zelfs in het bijzijn van kinderen van een jaar of 5. Ongelooflijk. :N

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 19:05:38 ]
pi_108554385
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zelfs in het bijzijn van. Kinderen van een jaar of 5. Ongelooflijk. :N
Het was voor die kinderen inderdaad een hele smerige actie. Erg laag bij de grond.

Wat ik wel weet is het gegeven dat dit als 'hoax' gepresenteerd was hoewel de eigenaar van het Kinderpaleis er niet van op de hoogte was. De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte. Het Kinderpaleis zou aangifte doen.....maar hebben dat uiteraard nooit gedaan. Blijft erbij dat het een heel erg slecht item was.
pi_108555171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze zullen wel moeite hebben met de voice overs voor dat stukkie waaruit blijkt dat Rutger niet zo onschuldig is als die zich voordoet.
pleased to meet you
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:30:59 #178
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108555470
Ze hebben zich ook nog eens als NOS medewerker voorgedaan en Kinneging nog een keer geinterviewd. Volgens de site komt het filmpje zo online.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:36:43 #179
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_108555742
En terecht.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_108555825
Pauw en Witteman heeft onze Rukkert ook al als fan.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:40:37 #181
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108555933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Aangiftewaardig geweld. Ik lees de term voor het eerst. Waar ligt die grens? Bij de beleving van het slachtoffer, de dader of die van de omstanders?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 29-02-2012 20:11:19 ]
pi_108555959
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het was voor die kinderen inderdaad een hele smerige actie. Erg laag bij de grond.

Wat ik wel weet is het gegeven dat dit als 'hoax' gepresenteerd was hoewel de eigenaar van het Kinderpaleis er niet van op de hoogte was. De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte. Het Kinderpaleis zou aangifte doen.....maar hebben dat uiteraard nooit gedaan. Blijft erbij dat het een heel erg slecht item was.
En jij blijft je fijne Rut maar steunen. :N
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:41:20 #183
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108555979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, je verheerlijkt het alleen.
pi_108556055
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Nee, je verheerlijkt het alleen.
Ja. :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:44:50 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108556172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef jcdragon het volgende:
Ze hebben zich ook nog eens als NOS medewerker voorgedaan en Kinneging nog een keer geinterviewd. Volgens de site komt het filmpje zo online.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_NOS-reporter__.html
Krekker is de bom!
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:52:10 #186
45206 Pietverdriet
pi_108556537
Powned
pi_108556583
Nou, waar blijft Pownews met hun 3 minuten raw footage?
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 19:56:10 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108556764
quote:
ok die vind ik dan weer wel grappig :D

de mond vol van onfatsoenlijke journalisten maar als je er een ander gezicht op zet kan hij de hele werkwijze al niet meer herkennen _O-
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:23:21 #189
368083 Virtuoos
Nogal Technisch
pi_108558219
Duurt laang..
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:26:15 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108558417
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

de mond vol van onfatsoenlijke journalisten maar als je er een ander gezicht op zet kan hij de hele werkwijze al niet meer herkennen _O-
Mwoa, ook 'journalisten' van zo'n baggerzender kunnen wel eens een keertje inhoudelijk ergens op ingaan voor de verandering. Dat neemt niks weg van het feit dat een van hun populairste journalisten, Rutger, zelden tot nooit inhoudelijk ergens op ingaat.
Krekker is de bom!
pi_108558455
quote:

[..]

De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte.
Polen was ook op de hoogte toen Duitsland hun aanviel in '39. Was hij het ook met de actie eens?
pi_108558510
quote:

[..]

omdat die persoon op dat moment ook gewoon normale vragen stelt?
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 20:29:52 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108558630
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef claus_johann het volgende:

[..]

omdat die persoon op dat moment ook gewoon normale vragen stelt?
dat doet Rutger over het algemeen ook, het word irritant als hij niet op het antwoord ingaat en zijn eigen vraag blijft herhalen!

precies wat de man zegt en precies wat de 'journalist' doet in dit filmpje
pi_108558894
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef claus_johann het volgende:

[..]

. Was hij het ook met de actie eens?
Ja

Ah, de beelden komen dus vanavond online én in de uitzending van Powned. Kijken dus :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:48:06 #195
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108559630
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zelfs in het bijzijn van kinderen van een jaar of 5. Ongelooflijk. :N
Dat is natuurlijk waar ja. Scherp!
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:49:18 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108559697
quote:

[..]

:D _O_
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:49:51 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108559726
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja

Ah, de beelden komen dus vanavond online én in de uitzending van Powned. Kijken dus :)
Hoe laat en waar?
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:51:00 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108559799
Er wordt nogal wat nadruk op gelegd dat Kinneging zei dat het gesprek een kwartier duurde terwijl het misschien korter was. Dat vind ik niet bijzonder. Ik heb ook weleens het idee dat ik al twintig minuten met iemand aan het praten ben en dan zijn het er pas zeven. En als ik met een leuk meisje/vrouw aan het praten ben, lijkt een uur opeens erg op een kwartier.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:53:17 #199
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108559930
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat doet Rutger over het algemeen ook, het word irritant als hij niet op het antwoord ingaat en zijn eigen vraag blijft herhalen!

precies wat de man zegt en precies wat de 'journalist' doet in dit filmpje
Oh in de fragmenten die ik van 'm heb gezien zie ik 'm altijd niet allerlei niet inhoudelijke opmerkingen maken / vragen stellen. Maar goed, ik ben geen kenner.
Krekker is de bom!
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 21:01:03 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108560420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Oh in de fragmenten die ik van 'm heb gezien zie ik 'm altijd niet allerlei niet inhoudelijke opmerkingen maken / vragen stellen. Maar goed, ik ben geen kenner.
ik ben ook geen kenner maar wat ik ervan gezien heb is altijd hetzelfde

hij stelt 1 vraag en blijft die vraag stellen tot er een bruikbare reactie komt en in dit geval waren dat de losse handjes

in een eerder stukje staat een filmpje (misschien kan iemand het posten want ik heb geen zin om te zoeken :D) met Verhagen oid die ambtenaren zou hebben gebruikt om campagnespeeches te schrijven

Rutger vraagt daar dan naar (op zich goed en inhoudelijk enzo), Verhagen reageert ontkennend en Rutger blijft dezelfde vraag stellen ... op verschillende locaties zelfs :')

de formule (als je het zo kan noemen) is in dat laatste filmpje echt duidelijk herkenbaar!
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:10:57 #201
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_108561024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk niet. Ik zou me eerder verbazen dat de aantijging die Powned maakt waar blijkt te zijn. Het lijkt me eerder dat de beelden niets interessants aantonen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:17:31 #202
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108561410
quote:
Ik vind dat Kinneging wel goed reageert. Wat ik alleen heel vreemd vind, is hoe hij de eerste vraag beantwoordt. Wat die journalist doet, is een dubbele vraag stellen: "Was het wel verstandig om Rutger aan te vallen?" Daarop zegt Kinneging "Nee, het was beter geweest om de deur dicht te doen" in plaats van "Ik heb hem helemaal niet aangevallen."
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:19:14 #203
45206 Pietverdriet
pi_108561517
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind dat Kinneging wel goed reageert. Wat ik alleen heel vreemd vind, is hoe hij de eerste vraag beantwoordt. Wat die journalist doet, is een dubbele vraag stellen: "Was het wel verstandig om Rutger aan te vallen?" Daarop zegt Kinneging "Nee, het was beter geweest om de deur dicht te doen" in plaats van "Ik heb hem helemaal niet aangevallen."
Wat is daar vreemd aan?
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:21:01 #204
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108561613
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is daar vreemd aan?
Door hoe hij die vraag beantwoordt, erkent hij dat hij Rutger heeft aangevallen. Dat ontkende hij tot nu toe steeds. Dat hij probeerde hem te wurgen sowieso maar ook dat hij hem aanviel.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:24:54 #205
45206 Pietverdriet
pi_108561870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Door hoe hij die vraag beantwoordt, erkent hij dat hij Rutger heeft aangevallen. Dat ontkende hij tot nu toe steeds. Dat hij probeerde hem te wurgen sowieso maar ook dat hij hem aanviel.
Het is niet alsof die vraag zo vreemd is in de situatie, het is niet alsof hij hem nu vraag of hij zijn vrouw nog slaat.
pi_108561876
Het toont in ieder geval aan dat de portier aan het liegen is. Volgens hem duurde het ongeveer een kwartier. Als het drie minuten is dan vind ik dat nogal een verschil. Dat zou je niet eens kunnen verklaren als een verkeerd gevoel van tijd of dergelijk, dat is gewoon keihard liegen. Lekker fatsoenlijk :)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hij had het al toegegeven op het moment dat hij zei dat hij aan de shawl had gezeten. Tel daar het opgefokte gedrag en bijkomende bedreigingen tot overig fysiek geweld bij en je weet wel hoe laat het is.

Gewoon de deur dicht doen, dat was alles. Maar nee, deze anabool denkt stoer te doen tegenover zijn vrouwtje op de trap en nu wordt hij door het slijk gehaald. Tel daar weer de vreemde ideeen over perspolitie bij op en dan kun je niet anders concluderen dat hij geschift is.
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 21:28:00 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108562051
noem hem gewoon bij zijn naam ipv semi bijdehante bijnamen te bedenken

overzichtelijker
pi_108562356
quote:

[..]

Wat een zuinige reactie.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:35:17 #209
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108562507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is niet alsof die vraag zo vreemd is in de situatie, het is niet alsof hij hem nu vraag of hij zijn vrouw nog slaat.
Nee, de vraag is niet vreemd; het antwoord is vreemd. Het is vreemd dat Kinneging erkent dat hij Rutger heeft aangevallen.
pi_108562533
Sommige dingen doe je gewoon niet. Als dat wollige gepraat dat geweld nooit mag worden getolereerd. Sorry hoor, maar als ik word getreiterd aan de voordeur, of als de begrafenisstoet van mijn moeder wordt verstoord door hangjeugd, of een Sinterklaasfeestje wordt verstoord door een mafketel, heb je aan mij een kwade.

Ja, dat soort gedrag vind ik nog steeds uitlokken. Dikke vinger naar de moraalridders die het weer weten te overdrijven door een foto van het lijk van Theo van Gogh te plaatsen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:44:28 #211
45206 Pietverdriet
pi_108563115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, de vraag is niet vreemd; het antwoord is vreemd. Het is vreemd dat Kinneging erkent dat hij Rutger heeft aangevallen.
Tja, de flapdrol tuinde er in. En zoiets kan hoogleraar worden.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:56:29 #212
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108563863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, de flapdrol tuinde er in. En zoiets kan hoogleraar worden.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:57:19 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108563903
Staat dat ruwe materiaal nou al eens op die site van Powned? Of wachten ze helemaal tot 22.45 uur, wanneer fatsoenlijke burgers al slapen?
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:59:55 #214
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108564052
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het toont in ieder geval aan dat de portier aan het liegen is. Volgens hem duurde het ongeveer een kwartier. Als het drie minuten is dan vind ik dat nogal een verschil. Dat zou je niet eens kunnen verklaren als een verkeerd gevoel van tijd of dergelijk, dat is gewoon keihard liegen. Lekker fatsoenlijk :)

[..]

Hij had het al toegegeven op het moment dat hij zei dat hij aan de shawl had gezeten. Tel daar het opgefokte gedrag en bijkomende bedreigingen tot overig fysiek geweld bij en je weet wel hoe laat het is.

Gewoon de deur dicht doen, dat was alles. Maar nee, deze anabool denkt stoer te doen tegenover zijn vrouwtje op de trap en nu wordt hij door het slijk gehaald. Tel daar weer de vreemde ideeen over perspolitie bij op en dan kun je niet anders concluderen dat hij geschift is.
Je begint een beetje eng obsessief te worden zeg :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108564230
Het is ironisch dat die hoogleraar het over fatsoen heeft terwijl hij dit zelf niet kan opbrengen met zijn ik weet je thuis wel te vinden. Het maakt ook wel duidelijk wat voor gast dit is in zijn verdere omgang met mensen. Wat een faalhaas.
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:04:03 #216
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108564324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef Mylene het volgende:
Het is ironisch dat die hoogleraar het over fatsoen heeft terwijl hij dit zelf niet kan opbrengen met zijn ik weet je thuis wel te vinden. [...]
Ja, dat is toch al vanaf het begin de ironie.
pi_108564519
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Re het volgende:

[..]

Want?
pi_108564551
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Re het volgende:

[..]

:')
pi_108564647
quote:
...

Dat kan prima. Dan was je een zware baas geweest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_108567498
Nu in Pownews.
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:54:36 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108568036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Mylene het volgende:
Nu in Pownews.
Straks de ruwe beelden. *O* Want die andere beelden zagen er gelikt uit hoor. _O-
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:58:13 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108568198
Nu op Pownews. Nederland 3. *O*

Ik vind dit een fatsoenlijk gesprek.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:00:45 #223
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_108568348
Die kale alphamaled Rutger wel trouwens :P
O)))
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:01:32 #224
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108568395
Hé, dat over die plomp wordt nu gezegd in een ander cameraperspectief. Hoe kan dat?
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:01:49 #225
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_108568407
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, dat over die plomp wordt nu gezegd in een ander cameraperspectief. Hoe kan dat?
Hij zei het twee keer
O)))
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:02:43 #226
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108568459
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef arucard het volgende:

[..]

Hij zei het twee keer
Ja, maar met die formulering dacht ik dat het met een ander perspectief was.

Hierbij het filmpje: http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/02/kinneging.html
pi_108568664
Nou het lijkt mij duidelijk. Die mafkees heeft en zijn handen niet thuis gehouden, meermaals bedreigd en gelogen. Blijf hem maar verdedigen....
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:06:50 #228
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108568703
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef skrn het volgende:
Sommige dingen doe je gewoon niet. Als dat wollige gepraat dat geweld nooit mag worden getolereerd. Sorry hoor, maar als ik word getreiterd aan de voordeur, of als de begrafenisstoet van mijn moeder wordt verstoord door hangjeugd, of een Sinterklaasfeestje wordt verstoord door een mafketel, heb je aan mij een kwade.

Ja, dat soort gedrag vind ik nog steeds uitlokken. Dikke vinger naar de moraalridders die het weer weten te overdrijven door een foto van het lijk van Theo van Gogh te plaatsen.
Ongeacht welke functie je bekleed; als iemand mij persoonlijk aanvalt bijt ik terug.
pi_108568753
De beelden mochten niet uitgezonden worden of anders wist hij ze wel te vinden :') Wat een totaalmalloot.
pi_108568762
Haha, meneer anabool wenst aangesproken te worden met U? 8)7

Choken is misschien nog wel een understatement, die kale heeft Rutje in een wurggreep (kijk naar de schoenen). M.a.w weer geen bewijs van kelen.

Wel triest om te zien dat Rut en cameran zowat in hun broek schijten van de angst. :|W

[ Bericht 3% gewijzigd door Marlan op 29-02-2012 23:14:27 ]
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:10:51 #231
368083 Virtuoos
Nogal Technisch
pi_108568912
Bwehehe, wat een kleutertje wordt die Rutger meteen. 'ja, ik snap het, ja, ja' met z'n zielige kleine stemmetje, bang voor de grote meneer. Komop, als je altijd zo bijdehand loopt te doen, ga dan niet lopen miepen als je een keer een grote bek terug krijgt.
pi_108569042
Na het zien van de beelden ben ik meer overtuigd van de lezing van Rutger dan die van Kinneging. Die laatste heeft iig een stoornis. Wat een malloot...
pi_108569091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Het klinkt net alsof hij 2 belletje lellende kleuters in de kladden heeft gevat
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:15:06 #234
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108569130
Heerlijke tv wel. *O*
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:15:31 #235
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108569156
Zo, valt daar even iemand door de mand! En nee, het is niet Rutger
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:16:10 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108569196
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef padlarf het volgende:
Zo, valt daar even iemand door de mand! En nee, het is niet Rutger
De cameraman, omdat het camerawerk zo slecht is?
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:16:45 #237
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108569222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

De cameraman, omdat het camerawerk zo slecht is?
2 iemanden dan
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:17:06 #238
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108569241
Ok wil ze eigenlijk een bloemetje sturen, welke tekst moet ik op het kaartje laten zetten?
Niet altijd serieus
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:17:15 #239
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108569251
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:16 schreef padlarf het volgende:

[..]

2 iemanden dan
Oké.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:17:46 #240
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108569272
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef themole het volgende:
Ok wil ze eigenlijk een bloemetje sturen, welke tekst moet ik op het kaartje laten zetten?
Prof. Kinneging en mevrouw Tahir. Of wil je het bloemetj sturen naar Rutger en aanhang?
pi_108569289
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef DS4 het volgende:
Na het zien van de beelden ben ik meer overtuigd van de lezing van Rutger dan die van Kinneging. Die laatste heeft iig een stoornis. Wat een malloot...
Ik ook. Kinneging is een engnek. Neemt niet weg dat ik het leuk vind om Ruktor bang te zien. Zijn leven flitste even aan hem voorbij... :D
pi_108569319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Virtuoos het volgende:
Bwehehe, wat een kleutertje wordt die Rutger meteen. 'ja, ik snap het, ja, ja' met z'n zielige kleine stemmetje, bang voor de grote meneer. Komop, als je altijd zo bijdehand loopt te doen, ga dan niet lopen miepen als je een keer een grote bek terug krijgt.
Geen grote bek maar fysiek geweld. Er is een verschil.

Snap niet dat die Kinneging om de ruwe beelden gevraagd heeft. Hij komt er zo nog slechter af dan hiervoor. En dat heeft dan de mond vol over fatsoen. :')
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:18:55 #243
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108569337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Prof. Kinneging en mevrouw Tahir. Of wil je het bloemetj sturen naar Rutger en aanhang?
Vanzelfsprekend naar mevrouw Tahir en haar liefhebbende echtgenoot. :)
Niet altijd serieus
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:19:08 #244
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108569356
quote:
3s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Snap niet dat die Kinnegin om de ruwe beelden gevraagd heeft. Hij komt er zo nog slechter af dan hiervoor. En dat heeft dan de mond vol over fatsoen. :')
Nee hoor, Kinneging zei steeds al dat de beelden ruw waren.
pi_108569450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee hoor, Kinneging zei steeds al dat de beelden ruw waren.
Nee hij zei dat erin geknipt was zodat hij er slecht uit zou komen en dat ze in werkelijkheid een beschaafd gesprek hadden gevoerd van 15 minuten.

De beschaving is ver te zoeken bij hem.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108569536
Vraag me af hoelang het duurt voor de eerste doodsbedreigingen aan het adres van Kinneging en Tahir verschijnen, gezien het Powned volk.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 23:26:15 ]
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:23:20 #247
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108569557
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee hij zei dat erin geknipt was zodat hij er slecht uit zou komen en dat ze in werkelijkheid een beschaafd gesprek hadden gevoerd van 15 minuten.

De beschaving is ver te zoeken bij hem.
Nee, ik bedoel het als grap; ruw in tegenstelling tot fatsoenlijk.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:23:31 #248
368083 Virtuoos
Nogal Technisch
pi_108569566
quote:
3s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Snap niet dat die Kinneging om de ruwe beelden gevraagd heeft. Hij komt er zo nog slechter af dan hiervoor. En dat heeft dan de mond vol over fatsoen. :')
Sorry hoor maar ik zie geen geweld. Ik hoor geen gegorgel of zelf maar het minste 'hé!' of 'wat doe je?!' of 'laat me los!' of van de cameraman 'héy héy!' of 'wow!' of.. je snapt het.
Het blijft constant een 'gesprek'. Als ik er van overtuigd ben dat IEMAND direct begint te kermen als ie aangeraakt wordt is het Rutger wel. Ik denk dat Kinnetje héél dicht op Rutger is gaan staan terwijl ie z'n microfoontje vast had (no pun) en hem gewoon héél duidelijk heeft verteld dat ie op moet tyfen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:24:25 #249
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108569606
Wel actueel nu met die mogelijke aangiftes: http://www.powned.tv/nieu(...)ets_met_aangift.html _O-

Vond het wel mooi dat Tahir zei dat ze geen wurggeluiden had gehoord. Je gaat ook echt zeggen: "Ik had het idee dat mijn man iemand aan het wurgen was." _O-
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:25:40 #250
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108569659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Virtuoos het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik zie geen geweld. Ik hoor geen gegorgel of zelf maar het minste 'hé!' of 'wat doe je?!' of 'laat me los!' of van de cameraman 'héy héy!' of 'wow!' of.. je snapt het.
Het blijft constant een 'gesprek'. Als ik er van overtuigd ben dat IEMAND direct begint te kermen als ie aangeraakt wordt is het Rutger wel. Ik denk dat Kinnetje héél dicht op Rutger is gaan staan terwijl ie z'n microfoontje vast had (no pun) en hem gewoon héél duidelijk heeft verteld dat ie op moet tyfen.
Fijn dat ik niet de enige ben die het ook gister opviel dat Kinneging steeds praat en dat je dat niet op die manier doet als je geweld aan het plegen bent. En in reactie daarop vroeg iemand me gister of ik wel tegelijk kon ademen en typen. Royal sadness. ;(
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:26:26 #251
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108569689
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraag me af hoelang het duurt voor de eerste doodsbedreigingen aan het adres van Kinneging en Tahir worden geadresseerd, gezien het Powned volk.
Zijn dat geweldsverheerlijkers zoals jijzelf?
pi_108569748
quote:
5s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Zijn dat geweldsverheerlijkers zoals jijzelf?
Hahaha... Schei toch uit... gekke pop.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:27:51 #253
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108569763
Niks gezien van wurging. Rutger heeft geen blauwe plekken of last van zijn keel. Voor mij is het wel duidelijk. Rutger is echt een huilie huilie. Kinneging is baas. _O_
pi_108569841
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraag me af hoelang het duurt voor de eerste doodsbedreigingen aan het adres van Kinneging en Tahir verschijnen, gezien het Powned volk.
stiekem hoop je er op.
pi_108569948
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

stiekem hoop je er op.
Zit je al te typen of ga je letters uit tijdschriften knippen en op een a4-tje plakken? Je laat je TV held toch niet zomaar kapot wurgen? :')
pi_108569949
quote:

[..]

stiekem hoop je er op.
Ik hoop dat Van Castricum een flink pak rammel krijgt, het liefst van een ander rechts vriendje.
pi_108569979
quote:

[..]

stiekem hoop je er op.
Stiekem niet. Ik hoop nog steeds dat mensen zich weer een beetje relaxed gaan gedragen. Beetje vriendelijk zijn enzo. Maar goed, als dit soort hoogleraren de zaken al niet meer op een rijtje hebben...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_108570095
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zit je al te typen of ga je letters uit tijdschriften knippen en op een a4-tje plakken? Je laat je TV held toch niet zomaar kapot wurgen? :')
niet piepen, jij bent hier voor geweld ...niet ik.
pi_108570159
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

niet piepen, jij bent hier voor geweld ...niet ik.
Kom jij niet voor je idool op? Je kijkt zo op tegen Rut. Nu de natte stront langs zijn enkels liep is het toch tijd voor jou om hem bij te staan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 23:36:28 ]
pi_108570282
Wat een walgelijke kerel is die Kinneging, bah. :') Ik hoop dat dit vervelende consequenties voor hem heeft. En dan ook nog schijnheilig zitten bij P&W. :')
pi_108570309
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom jij niet voor je idool op? Je kijkt zo op tegen Rut. Nu de natte stront langs zijn enkels liep is het toch tijd voor jou om hem bij te staan?
waarom zou ik? Ik ben tevreden zo. Het is allemaal aangetoond en de usertjes die zeiden dat het allemaal niet waar was staan voor lul. Dan heb ik het nog niet eens over die geweld toejuichen, net als jij.
pi_108570491
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

waarom zou ik? Ik ben tevreden zo. Het is allemaal aangetoond en de usertjes die zeiden dat het allemaal niet waar was staan voor lul. Dan heb ik het nog niet eens over die geweld toejuichen, net als jij.
Er is geen wurging en geweld aangetoond, zoals te verwachten. Ik snap dan ook niet dat jij tevreden bent.
pi_108570575
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wat een walgelijke kerel is die Kinneging, bah. :') Ik hoop dat dit vervelende consequenties voor hem heeft. En dan ook nog schijnheilig zitten bij P&W. :')
Hij heeft zichzelf al volkomen belachelijk gemaakt bij P&W, niemand die deze man nog serieus neemt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:45:48 #264
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_108570577
Man, man, wat een ophef om niets. Wel de balorigheid om iemand op zijn eigen drempel onverwacht een camera in zijn smoel te douwen, maar niet het vermogen om de daden van iemand die in zo'n geval emotioneel reageert te relativeren. Met een beetje fantasie is het gewoon huisvredebreuk wat Rutger en zijn sidekick hier doen.

Netjes sorry zeggen en inderdaad nooit meer terug komen, in plaats van de hele zaak naar een storm in een glas water spinnen.

Een epische clusterfuck aan het adres van Weesie & Co. Wat mij betreft is de nieuwigheid en leukigheid nu wel van dat powned af. Houd er maar weer mee op jongens :W
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_108570715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef AgLarrr het volgende:
Man, man, wat een ophef om niets. Wel de balorigheid om iemand op zijn eigen drempel onverwacht een camera in zijn smoel te douwen, maar niet het vermogen om de daden van iemand die in zo'n geval emotioneel reageert te relativeren. Met een beetje fantasie is het gewoon huisvredebreuk wat Rutger en zijn sidekick hier doen.

Netjes sorry zeggen en inderdaad nooit meer terug komen, in plaats van de hele zaak naar een storm in een glas water spinnen.

Een epische clusterfuck aan het adres van Weesie & Co. Wat mij betreft is de nieuwigheid en leukigheid nu wel van dat powned af. Houd er maar weer mee op jongens :W
Goed gesproken.
pi_108570729
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er is geen wurging en geweld aangetoond, zoals te verwachten. Ik snap dan ook niet dat jij tevreden bent.
blijf maar met je kop in het zand...
pi_108570854
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goed gesproken.
Ach, hoe moeilijk is het om gewoon de deur weer rustig dicht te doen en de bel eruit te trekken?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_108570863
quote:
16s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

blijf maar met je kop in het zand...
Jij wilt te graag dat er geweld is gepleegd tegen Rutger. Jij bent dus pro geweld terwijl je blij moet zijn dat Rutger er zonder ook maar 1 schrammetje vanaf is gekomen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:53:23 #269
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108570902
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ach, hoe moeilijk is het om gewoon de deur weer rustig dicht te doen en de bel eruit te trekken?
Hoe moeilijk is het om te bellen voor een afspraak, als je een interview wilt.
pi_108570969
quote:
13s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij wilt te graag dat er geweld is gepleegd tegen Rutger. Jij bent dus pro geweld terwijl je blij moet zijn dat Rutger er zonder ook maar 1 schrammetje vanaf is gekomen.
ongelooflijk slecht, zelfs jij kan beter dan dit. Ik ben wel klaar hier, ga gerust verder met falen. Vergeet overigens niet nog ff geweld te promoten he.
pi_108570977
quote:
13s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kan je eens ophouden met je gezeik de hele tijd? Je bent nu al letterlijk de hele dag aan het zeiken over dat er geen geweld is gepleegd, blabla. :') Ga iets zinnigs doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Hij heeft zichzelf al volkomen belachelijk gemaakt bij P&W, niemand die deze man nog serieus neemt.
Maar dit slaat wel alles. Voor mij is het in ieder geval wel duidelijk, ben benieuwd wat het vervolg hiervan wordt.

En de mensen die zeggen dat Rutger bang wegliep: niet echt gek ook dat hij zich geïntimideerd voelde. :') Ik denk dat de meeste mensen wel zo ''bang'' zouden reageren. Overigens ook wel weer lef dat hij door bleef vragen.
pi_108571021
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Voor sommige mensen heel moeilijk. Rutger moet incalculeren dat die mensen er zijn en niet zo overdreven miepen en de boel achteraf zwaar overdrijven als iemand zijn mic beetpakt en hem influistert op te tyfen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:56:50 #273
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108571034
Ja, Rutger was bang. Geweld, waar ?
pi_108571106
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

ongelooflijk slecht, zelfs jij kan beter dan dit. Ik ben wel klaar hier, ga gerust verder met falen. Vergeet overigens niet nog ff geweld te promoten he.
kijk, nu het te heet onder je voeten wordt, smeer je hem met de staart tussen de benen. Rutger trekjes kerel... Rutger trekjes.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:58:57 #275
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108571124
Het zijn allebei sukkels. Slotje.
Ok stelletje hokboeren
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 februari 2012 @ 23:59:20 #276
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108571139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef Mylene het volgende:
Het is ironisch dat die hoogleraar het over fatsoen heeft terwijl hij dit zelf niet kan opbrengen met zijn ik weet je thuis wel te vinden. Het maakt ook wel duidelijk wat voor gast dit is in zijn verdere omgang met mensen. Wat een faalhaas.
Had je iets anders verwacht van een van de oprichters van Wilders denktank?

Het aardige is als je de mening van Naema Tahir over de Islam zet naast die van Wilders, dan zie je dat die zeer vergelijkbaar zijn. Dit even ter zij-informatie van de personen die Naema Tahir een dom wijf zonder enige nuttige mening noemen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_108571158
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Er was niks te zien, er is niks aangetoond en volgens mij is alles gelogen. Past trouwens goed bij Castricum.
En fans zoals jij vinden het zelfs geweldig als ze op hun hoofd gescheten worden door Rutger de gevallen held.
Fijn dat jij je daar goed bij voelt. Droom maar fijn van hem.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 00:00:06 #278
341203 3-voud
pi_108571174
Video zegt genoeg. Kale zichzelf op de borst kloppende lult maar wat en maakt zichzelf belachelijk.
Jammer dat Rutger zich door wat anabole spierballen laat intimideren. Had hem wat harder ingeschat.
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:00:43 #279
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108571199
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Er was niks te zien, er is niks aangetoond en volgens mij is alles gelogen. Past trouwens goed bij Castricum.
En fans zoals jij vinden het zelfs geweldig als ze op hun hoofd gescheten worden door Rutger de gevallen held.
Fijn dat jij je daar goed bij voelt. Droom maar fijn van hem.
En jij mankeert wat aan je ogen of je denkvermogen.
Ok stelletje hokboeren
pi_108571248
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
Video zegt genoeg. Kale zichzelf op de borst kloppende lult maar wat en maakt zichzelf belachelijk.
Jammer dat Rutger zich door wat anabole spierballen laat intimideren. Had hem wat harder ingeschat.
Rutger harder ingeschat? :D Trololol.
pi_108571280
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Voor sommige mensen heel moeilijk. Rutger moet incalculeren dat die mensen er zijn en niet zo overdreven miepen en de boel achteraf zwaar overdrijven als iemand zijn mic beetpakt en hem influistert op te tyfen.
Wat Rutger doet, boeit me niet. Die kerel is irritant, maar kan zich in ieder geval beheersen en dat zegt dan weer iets positiefs over hem.

Het gaat mij om de enge mensen die zichzelf niet kunnen beheersen. Die dreigen, geweld verheerlijken, etc...
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 00:02:39 #282
341203 3-voud
pi_108571281
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Rutger harder ingeschat? :D Trololol.
Waarom "trololol"?
pi_108571284
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
Pestkoppen, en daar valt Rutger onder, zijn vaak erg laf en huilen bij het minste geringste om hun moeder. Ben je echt zo verbaasd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 00:03:17 ]
pi_108571330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Virtuoos het volgende:

[..]

Er werd toch echt twee/drie keer gezegd: ''laat me nu maar los'' :)
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 00:03:50 #285
341203 3-voud
pi_108571333
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Pestkoppen, en daar valt Ritst onder, zijn vaak erg laf en huilen bij het minste geringste om hun moeder. Ben je echt zo verbaasd?
Yup, echt. Heb hem eerder veel verder door zien gaan. Niet snel bang. Vandaar.

Maar we missen nog een minuut of 10... volgens Kinneging dan.
pi_108571348
Het was geen huisvredebreuk maar ik zie ook echt niet in wat een aangifte voor nut zou hebben. Aangifte voor wat? Intimidatie?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108571349
Rutger heeft het vaak bejaarden en zwakbegaafden voorzien, maar nu een anabolenreus tegenover hem staat, weet hij niet hoe snel hij moet wegwezen. De angst is in zijn stem akelig goed te horen.
pi_108571353
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Wat Rutger doet, boeit me niet. Die kerel is irritant, maar kan zich in ieder geval beheersen en dat zegt dan weer iets positiefs over hem.

Het gaat mij om de enge mensen die zichzelf niet kunnen beheersen. Die dreigen, geweld verheerlijken, etc...
Hij scheet peuken. Niks beheersen... :D
pi_108571368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef padlarf het volgende:

[..]

En jij mankeert wat aan je ogen of je denkvermogen.
Hee, nog een fan van onze held op afstand.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 00:05:21 #290
341203 3-voud
pi_108571391
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Er werd toch echt twee/drie keer gezegd: ''laat me nu maar los'' :)
Precies. En dat speelt zich af naast de cameraman. Dus heeft hij Rutger vast. Wellicht bij het strotje zoals Rutger zegt.
Ik zie die agressieve idioot er wel voor aan. Hoe meer hij ziet dat zijn intimidatie werkt, hoe verder hij gaat. Dat soort zielige types ken ik wel.
pi_108571425
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij scheet peuken. Niks beheersen... :D
Wellicht, ik was er niet bij en ook dat boeit me niet. Dat je een hekel hebt aan Rutger is prima, ik volg hem niet zo en hij lijkt me ook irritant. Maar in dit geval is er maar een persoon die de oplossing zoekt in geweld en dreiging. Dat is gewoon tokkie gedrag, hoort niet.
pi_108571473
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Wellicht, ik was er niet bij en ook dat boeit me niet. Dat je een hekel hebt aan Rutger is prima, ik volg hem niet zo en hij lijkt me ook irritant. Maar in dit geval is er maar een persoon die de oplossing zoekt in geweld en dreiging. Dat is gewoon tokkie gedrag, hoort niet.
Agreed :)
pi_108571544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Marlan het volgende:
Rutger heeft het vaak bejaarden en zwakbegaafden voorzien, maar nu een anabolenreus tegenover hem staat, weet hij niet hoe snel hij moet wegwezen. De angst is in zijn stem akelig goed te horen.
Is die Kinnegin zo'n reus dan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108571622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Marlan het volgende:
Maar is dat dan iets om trots op te zijn? Dat je als grote kerel iemand bang kan maken? Ik heb altijd geleerd me netjes te gedragen, tegen iedereen. Niet te intimideren of mezelf fysiek laten gelden. Ik heb die drang ook niet, ben niet zo onzeker aangelegd.
pi_108571630
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Fanatiek gewichtheffer is het.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 00:11:16 #296
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108571636
Die Kinneging was niet handig bezig - maar was dit geweld? Dat zie ik echt niet.

Dit past prima in het door PVV getollereerde gedrag als je eenpaar lastpakkerige vlegels die voor je deur etteren aanpakt. En dan maakt het weinig uit of het een schijtlollige semi-journalist is, een MOE-lander of een irritante hanggroep jongere. Opzouten luidt dan het devies.
pi_108571668
Oh, de PVV tollereert het, dan zal het wel ok zijn...
pi_108571685
quote:

[..]

In vergelijking met Rutger wel. Kinnegin is wel opgepompt, heeft de blik van een K-1 fighter, en traint nogal wat af in de sportschool, terwijl Rutger daar met zijn dikke kin en bierbuik aan komt lopen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:13:05 #299
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108571722
quote:

[..]

Hij is, meen ik, NK gewichtheffen geweest.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 00:13:08 #300
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108571725
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, de PVV tollereert het, dan zal het wel ok zijn...
Dat zeg ik niet.

Het is alleen zo dat het voor iemand die in de Wilders denktank (het conservatieve clubje dat de Edmund Burke Stichting heet) zit, in ieder geval consequent gedrag is.
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:15:34 #301
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108571827
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Maar is dat dan iets om trots op te zijn? Dat je als grote kerel iemand bang kan maken? Ik heb altijd geleerd me netjes te gedragen, tegen iedereen. Niet te intimideren of mezelf fysiek laten gelden. Ik heb die drang ook niet, ben niet zo onzeker aangelegd.
In dit topic zie je weerspiegeld hoe weinig mensen die norm verinnerlijkt hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')