Inderdaad, valt me wel een beetje tegen van Rutgerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Het klinkt net alsof hij 2 belletje lellende kleuters in de kladden heeft gevat
Die gast is volgensmij 1 brok spieren, lijkt me nogal intimiderend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef arucard het volgende:
[..]
Inderdaad, valt me wel een beetje tegen van Rutger
En ik schat zo in dat ze die mobiel nu ook maar even uitgezet hebben....quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Mercer het volgende:
Die Kinneding is net door het plafond gegaan schat ik
Denk het ook, zal ik ze een bloemetje voor het ongemak sturen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ik schat zo in dat ze die mobiel nu ook maar even uitgezet hebben....![]()
![]()
Heb een ban op Powned gekregen voor het plaatsen van die link. Wat een kneuzen. De mond vol van internetvrijheid, maar als puntje bij paaltje komt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Wie wil de plomp bekijken? http://www.detelefoongids.nl/zoeken/plaats-den%20haag/w-tahir
http://g.co/maps/qcugr
Daar had ik Rutger wel in willen zien liggen.
Idd, dat vind ik ook een stap te ver gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef Mercer het volgende:
Ik vind het wel triest die actie met de telefoongids eerlijk gezegd. Je weet niet wat voor idioten dat aantrekt. Maar gaat wel ver.
Waarom dan in je uitzending groot laten zien waar en hoe men de adresgevens heeft gevonden, weliswaar de gegevens geblurd, maar vervolgens raar opkijken wanneer je kijkers hetzelfde doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef Mercer het volgende:
Ik vind het wel triest die actie met de telefoongids eerlijk gezegd. Je weet niet wat voor idioten dat aantrekt. Maar gaat wel ver.
Het was meer om even te laten zien dat Tahir onzin verkondigde, als iemand die adresgegevens wil hebben en zelf had gezocht had die het ook wel gevonden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom dan in je uitzending groot laten zien waar en hoe men de adresgevens heeft gevonden, weliswaar de gegevens geblurd, maar vervolgens raar opkijken wanneer je kijkers hetzelfde doen.
Fysiek worden is een teken van zwakte. Doe dan gewoon die deur dicht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Bombshell het volgende:
Vind het echt prima dat hij er zo van langs krijgt en mag best vaker gebeuren.
Ach kom op als je altijd zag hoe hij keihard mensen bleef aanpakken zoals Elle Vogelaar bv (wat ik overgens prima vond) dan moet hij nu niet janken als hijwat tegenstand krijgt. Je kon erop wachten dat dit zou gaan gebeuren een keerquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Fysiek worden is een teken van zwakte. Doe dan gewoon die deur dicht.
Er is nogal wat verschil tussen verbale en fysieke intimidatie, zoals bij Ella Vogelaar stelde Rutger ook een volkomen normale vraag, namelijk naar de spin doctor, maar omdat het een ongemakkelijk onderwerp was praatte ze er liever niet over, maar dat verwoordde ze niet, daarom bleef rutger maar doorvragen..quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ach kom op als je altijd zag hoe hij keihard mensen bleef aanpakken zoals Elle Vogelaar bv (wat ik overgens prima vond) dan moet hij nu niet janken als hijwat tegenstand krijgt. Je kon erop wachten dat dit zou gaan gebeuren een keer
Tegenstand in verbale vorm juich ik toe. Fysiek worden niet. Zeker van een hoogleraar verwacht ik wel wat meer verbaal vermogen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Bombshell het volgende:
Ach kom op als je altijd zag hoe hij keihard mensen bleef aanpakken zoals Elle Vogelaar bv (wat ik overgens prima vond) dan moet hij nu niet janken als hijwat tegenstand krijgt. Je kon erop wachten dat dit zou gaan gebeuren een keer
Yea right, doe ff normaal man als politicus moet je toch ff normaal kunnen reageren op normale vragen jezus man dat is je werk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja Rutger zijn stijl is het stellen van normale vragen op een beleefde manier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:30 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Yea right, doe ff normaal man als politicus moet je toch ff normaal kunnen reageren op normale vragen jezus man dat is je werk!
hij stelt gewoon een vraag. sinds wanneer is dat een reden om meteen mensen te bedreigen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:46 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja Rutger zijn stijl is het stellen van normale vragen op een beleefde manier.![]()
Weet je wel over wie we het hier hebben?
Je moet wel kijken naar dit geval, niet naar Rutgers algemene stijl (bij occupy zwervers bijv.)quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:46 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja Rutger zijn stijl is het stellen van normale vragen op een beleefde manier.![]()
Weet je wel over wie we het hier hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |