Inderdaad. Zo is het. Maar let maar op... het gaat vaker gebeuren. De trend is gezet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef venomsnake het volgende:
Het is een wonder dat ze die pipo van een Rutger niet vaker naar de keel grijpen.
Zelfs boze moslims hebben dit nog niet gedaan. Wat dat betreft heeft die portier wel een scoop te pakken!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef venomsnake het volgende:
Het is een wonder dat ze die pipo van een Rutger niet vaker naar de keel grijpen.
Jij ook weer blijquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo is het. Maar let maar op... het gaat vaker gebeuren. De trend is gezet.
Het was ook geen aanval, maar bravo_mannetje overdrijft graag als het om zijn Powned held gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Op het filmpje zie ik geen strafbare feiten. Maar mijn expertise is niet het strafrecht, dus wellicht dat iemand mij kan verbeteren?
Lloyd Schuilenburg.quote:
Ik overdrijf??? De kranten staan er vol mee....en jij keurt het goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het was ook geen aanval, maar bravo_mannetje overdrijft graag als het om zijn Powned held gaat.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want dat belooft smakelijke TV. Maar En ik keur geweld niet goed.
Oh.. jij vind het ook smakelijke TV maar keurt geweld daarentegen goed.quote:
Je bent de enige die zichzelf "sterk uit de hoek" vind komen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. jij vind het ook smakelijke TV maar keurt geweld daarentegen goed.![]()
Dat valt me wel van je tegen. Je roept de hele tijd het tegendeel en nu kom je ineens met dit aanzetten. Moet ik jou nog serieus nemen?
Ik zie geen mishandeling noch een ander strafbaar feit. Castricum beweert dat hij gewurgd is of in ieder geval bij de keel gegrepen en dat hij daarvan aangifte gaat doen. Dat laatste is relevant, want dat betekent dat hij Kinneging beschuldigt van het plegen van een strafbaar feit, en niet zomaar een beetje geduw en getrek. Dan komt het erop aan wat die aangifte inhoudt, en of die niet vals is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar. Dat hij niet vol in zijn gezicht heeft gemept doet daar niets aan af.
DS wie? Ik vond de overgang in de houding van Kinneging in ieder geval niet natuurlijk. Als Castricum daarmee valselijk de indruk wekt dat er niets tussen zat zou dat ook smadelijk kunnen zijn, "Boehoe, hij viel ons zomaar aan" terwijl er heel wat anders aan vooraf ging, dat mag niet lijkt me. Dat moet jou toch ook zorgen baren als iemand die zo bezig is met wat mag en wat niet.quote:Als DS zegt dat er niet geknipt is, hij dit speciaal nog naar de redactie van P&W sms't dan geloof ik dat direct.
Ik hou dit nog lang vol hoor. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat bepaalde mensen de hele dag roepen dat Rutger klappen moet krijgen om vervolgens te gaan stellen dat ze tegen geweld zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:07 schreef sp3c het volgende:
zitten jullie nu serieus welles/nietes te spelen en hoelang zijn we van plan ermee door te gaan?
Ze moeten er blij mee zijn bij Pownews. Daar zijn ze tenslotte op uit, een beetje actie. Moet je ook niet gaan huilen als je eens een beste ros op je bek krijgt nadat je weer irritant die roze mic ongevraagd onder iemand zn neus drukt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zelfs boze moslims hebben dit nog niet gedaan. Wat dat betreft heeft die portier wel een scoop te pakken!
Daar heb je gelijk in.....maar het mag niet. Daar gaat het nu om. Het mag niet....je blijft van elkaar af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze moeten er blij mee zijn bij Pownews. Daar zijn ze tenslotte op uit, een beetje actie. Moet je ook niet gaan huilen als je eens een beste ros op je bek krijgt nadat je weer irritant die roze mic ongevraagd onder iemand zn neus drukt.
En wat nou als blijkt dat het allebei niet aan te tonen is. Zowel de mogelijke wurging als de mogelijk valse aangifte niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie geen mishandeling noch een ander strafbaar feit. Castricum beweert dat hij gewurgd is of in ieder geval bij de keel gegrepen en dat hij daarvan aangifte gaat doen. Dat laatste is relevant, want dat betekent dat hij Kinneging beschuldigt van het plegen van een strafbaar feit, en niet zomaar een beetje geduw en getrek. Dan komt het erop aan wat die aangifte inhoudt, en of die niet vals is.
De welbekende nachtkaars...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
En wat nou als blijkt dat het allebei niet aan te tonen is. Zowel de mogelijke wurging als de mogelijk valse aangifte niet?
Tja, zo werkt de wereld niet he.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.....maar het mag niet. Daar gaat het nu om. Het mag niet....je blijft van elkaar af.
Welk falen? Als blijkt dat hij Rutger fysiek heeft mishandeld, dan moet hij gewoon aangepakt worden daarvoor. Simpel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik hou dit nog lang vol hoor. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat bepaalde mensen de hele dag roepen dat Rutger klappen moet krijgen om vervolgens te gaan stellen dat ze tegen geweld zijn.
Ik ben zo benieuwd naar de ruwe opname en als dan blijkt dat dit mannetje heeft gelogen gisteren in de uitzending dan neem ik aan dat de grootmuilen ook mans genoeg zijn om hun falen toe te geven ?
er was al gepost dat er later vandaag meer videomateriaal komtquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
En wat nou als blijkt dat het allebei niet aan te tonen is. Zowel de mogelijke wurging als de mogelijk valse aangifte niet?
O! Niet gelezen, waar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
er was al gepost dat er later vandaag meer videomateriaal komt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef themole het volgende:
http://www.nu.nl/media/27(...)ateriaal-aanval.html
[..]
Ik vraag me af waarom niet meteen. Zitten ze nog te knippen en plakken daar bij Pownews?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
er was al gepost dat er later vandaag meer videomateriaal komt
dramatisch effectquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom niet meteen. Zitten ze nog te knippen en plakken daar bij Pownews?
Haha! Het is dus in ieder geval wel gebeurd blijkbaar. Wat schijnheilig van die vrouw om dan zo hard te liegen op TV dat ze het allemaal heeft zien gebeuren en dat haar man Rutger niet heeft aangeraakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |