abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108548710
Kijk je alleen maar christelijke zenders Bravo? Ik kan mij niet voorstellen dat een heer als jij geweld en losbandige seks goedkeurt.
pi_108548735
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:22 schreef HyperViper het volgende:

Als hij nu in de hemel zit is hij God de huid vol aan het schelden. :')
Ik zou ook liever naar de hel gaan... daar gaan alle stoute meisjes naartoe... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:34:38 #103
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548766
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hopelijk begint het echte geweld dan. Lijkt me prachtig om te zien.
:P
quote:
Maar ik keur het wel af hoor.
:D
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108548786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zou ook liever naar de hel gaan... daar gaan alle stoute meisjes naartoe... ;)
Wat een guitig mannetje ben je toch.
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:35:52 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548824
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Verder lijkt het me best aan geschikte kerel.

[...]
Hoe vond je het dat hij die Sinterklaas 'ontmaskerde' ten overstaan van al die kleine kinderen? Dat vond ik topch wel een erg misselijke actie.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:37:17 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548882
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik vind haar man best wel agressief, als ik haar was zou ik me vooral schamen. :') Heb het, wat een kut accent en stem heeft zij trouwens. :')
Wat is "heb het"? Klinkt leuk, maar is dat een uitdrukking?'
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:37:42 #107
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108548897

Wat een stel huilebalkjes bij Pownews zeg. Om dat verschrikkelijk Geenstijltaaltje eens te gebruiken: "Kijk ze toch eens huilie huilie doen" :')

De berichtgeving is overigens ook om te huilen "boehoee, wij zijn zo zielig en die gemene meneer heeft ons pijn gedaan" :')

Ik ben het overigens wel eens met het punt dat ze tussen het overdreven verontwaardige gehuil door proberen te maken: je dient in dit soort situaties gewoon met je poten van de ander af blijven PUNT.

En wanneer blijkt dat deze hoogleraar Rutger inderdaad bij de keel heeft gegrepen, dan zit hij gewoon fout en moet hij daarvoor veroordeeld worden. Als het tenminste te bewijzen is.
Krekker is de bom!
pi_108548913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe vond je het dat hij die Sinterklaas 'ontmaskerde' ten overstaan van al die kleine kinderen? Dat vond ik topch wel een erg misselijke actie.
Dat ging inderdaad weer echt veel en veel te ver. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat is "heb het"? Klinkt leuk, maar is dat een uitdrukking?'
Had ik snel veranderd aangezien daar eerst een vraag stond, vandaar. :P
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:39:25 #109
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108548964
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Had ik snel veranderd aangezien daar eerst een vraag stond, vandaar. :P
Jammer, ik vond 'm tof.
pi_108548978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:P

[..]

:D
Mooi he... en dat wil dan met mij gaan discussiëren ..... ik geloof niet dat ik daar aan mee zal doen.
Iedereen ziet toch dat Jokkebrok en Hyper geweld goedkeuren.....om vervolgens hard te roepen dat het niet zo is, wij zijn blijkbaar allemaal blind.
pi_108549013
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Iemand die tien keer herhaald dat Ruger op zijn bek wordt geslagen die dan gaat ontkennen pro geweld te zijn..... die heeft juist een tekort aan hersencellen denk je ook niet??

Maar hey, ga nog even geweld goedpraten.....

Lekker blijven trollen jochie. :')
pi_108549099
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef NotYou het volgende:
Haar man de rechtsfilosoof/hoogleraar zet zichzelf finaal voor schut door zich voor de camera op te stellen als de eerste de beste sjonnie en zij kijkt ernaar en lacht erbij als een verliefd schoolmeisje. :')
Maar het is ook aangenaam om te zien... toch? Ik kan me heel goed voorstellen dat ze hierom lacht. Heerlijke beelden. Kan ik geen genoeg van krijgen.
pi_108549176
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zo...kijken wat de faalhazen hier dan gaan zeggen. Zal wel weer draaien worden om het goed te praten. Ik hoop op aangifte van laster tegen die portier, want hij heeft gisteren dus gelogen in de uitzending met zijn 'kwartier gefilmd'. PRUTSERS!!
Dan zullen ze dat ruwe materiaal dan wel zo snel mogelijk en in volle glorie op hun website zetten zodat iedereen het zo kan vinden en ze maximaal aandacht krijgen. Ik zie het nog niet, jij wel?

Zou het dan toch wel meevallen met dat geweld, en wat tegenvallen met de smaad (mag niet)?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108549200
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien.
pi_108549324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan zullen ze dat ruwe materiaal dan wel zo snel mogelijk en in volle glorie op hun website zetten zodat iedereen het zo kan vinden en ze maximaal aandacht krijgen. Ik zie het nog niet, jij wel?

Zou het dan toch wel meevallen met dat geweld, en wat tegenvallen met de smaad (mag niet)?
Tuurlijk zal het geweld meevallen.... dat kan ik zonder beelden ook wel bevestigen. Het gaat echter om het feit dat anabooltje zegt dat er een kwartier gefilmd is. Hij zij dit om zijn straatje schoon te vegen en sprak van smaad/laster. Nu wel,... als straks blijkt dat dit gelogen blijkt (en dat gaat blijken) dan sta je daar met je titel onder je arm en je integriteit bij het vuil.
pi_108549331
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mooi he... en dat wil dan met mij gaan discussiëren ..... ik geloof niet dat ik daar aan mee zal doen.
Iedereen ziet toch dat Jokkebrok en Hyper geweld goedkeuren.....om vervolgens hard te roepen dat het niet zo is, wij zijn blijkbaar allemaal blind.
Ik kan goed begrijpen dat iemand zijn handen gaan jeuken als Ruktor tegenover ze staat. Mooi om te zien ook als iemand de verleiding niet kan weerstaan. Toch is het fout, als het gebeurt. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 16:48:31 ]
pi_108549343
Hoe vaker ik de beelden terug zie hoe meer ik het jammer vind dat hij ze niet een pak slaag heeft gegeven. Stelletje huilies :)
pi_108549394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik kan goed begrijpen dat iemand zijn handen gaan jeuken als Ruktor tegenover ze staat. Mooi om te zien ook als iemand de verleiding niet kan weerstaan. Toch is het fout, als het gebeurt. :)
Nu gaan 'downplayen' heeft natuurlijk geen zin meer. Je hebt al te vaak gezegd dat je het fantastisch vind. Ergo; je keurt geweld goed. Net als Hyper.
pi_108549454
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tuurlijk zal het geweld meevallen.... dat kan ik zonder beelden ook wel bevestigen.
Strafbare smaad dus? Als er geen aangiftewaardig geweld is geweest dan heeft Castricum wellicht een probleem.

quote:
Het gaat echter om het feit dat anabooltje zegt dat er een kwartier gefilmd is. Hij zij dit om zijn straatje schoon te vegen en sprak van smaad/laster. Nu wel,... als straks blijkt dat dit gelogen blijkt (en dat gaat blijken) dan sta je daar met je titel onder je arm en je integriteit bij het vuil.
Het kan best korter geweest zijn, maar ik geloof best dat er in geknipt is. Als Castricum weer een DWDD-tje doet dan zal dat er ongetwijfeld uitgeknipt worden.
pi_108549456
Wat overigens ook wel sneu was... dat gedoe over de duifmeneer. Wat triest om zo'n jongen voor heel Nederland te kakken te zetten. Eigenlijk verdient Ruktor gewoon een paar klappen om duifmeneer te wreken, maar ja... dat zou niet goed zijn. Wettelijk gezien.
pi_108549484
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nu gaan 'downplayen' heeft natuurlijk geen zin meer. Je hebt al te vaak gezegd dat je het fantastisch vind. Ergo; je keurt geweld goed. Net als Hyper.
Ik zeg al heel de tijd hetzelfde. Ik keur geweld niet goed. :D
pi_108549497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef KreKkeR het volgende:

Wat een stel huilebalkjes bij Pownews zeg. Om dat verschrikkelijk Geenstijltaaltje eens te gebruiken: "Kijk ze toch eens huilie huilie doen" :')

De berichtgeving is overigens ook om te huilen "boehoee, wij zijn zo zielig en die gemene meneer heeft ons pijn gedaan" :')

Ik ben het overigens wel eens met het punt dat ze tussen het overdreven verontwaardige gehuil door proberen te maken: je dient in dit soort situaties gewoon met je poten van de ander af blijven PUNT.

En wanneer blijkt dat deze hoogleraar Rutger inderdaad bij de keel heeft gegrepen, dan zit hij gewoon fout en moet hij daarvoor veroordeeld worden. Als het tenminste te bewijzen is.
Priceless hoe Rutger zich opstelt als een slachtoffer. _O- O+

Zou dat verhaal van naar de keel grijpen echt waar zijn? :P
pi_108549611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Strafbare smaad dus? Als er geen aangiftewaardig geweld is geweest dan heeft Castricum wellicht een probleem.

[..]

Het kan best korter geweest zijn, maar ik geloof best dat er in geknipt is. Als Castricum weer een DWDD-tje doet dan zal dat er ongetwijfeld uitgeknipt worden.
Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar. Dat hij niet vol in zijn gezicht heeft gemept doet daar niets aan af.

Als DS zegt dat er niet geknipt is, hij dit speciaal nog naar de redactie van P&W sms't dan geloof ik dat direct.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat overigens ook wel sneu was... dat gedoe over de duifmeneer. Wat triest om zo'n jongen voor heel Nederland te kakken te zetten. Eigenlijk verdient Ruktor gewoon een paar klappen om duifmeneer te wreken, maar ja... dat zou niet goed zijn. Wettelijk gezien.
De duifmeneer is fucking binnengelopen door Powned. Die heeft er geen probleem mee hoor, integendeel.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ok, maar je wil wel dat Rut klappen krijgt. Genoteerd.
pi_108549663
Het is een wonder dat ze die pipo van een Rutger niet vaker naar de keel grijpen. :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_108549736
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar.
Op het filmpje zie ik geen strafbare feiten. Maar mijn expertise is niet het strafrecht, dus wellicht dat iemand mij kan verbeteren?
pi_108549745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef venomsnake het volgende:
Het is een wonder dat ze die pipo van een Rutger niet vaker naar de keel grijpen. :')
Inderdaad. Zo is het. Maar let maar op... het gaat vaker gebeuren. De trend is gezet. :)
pi_108549749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs boze moslims hebben dit nog niet gedaan. Wat dat betreft heeft die portier wel een scoop te pakken!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo is het. Maar let maar op... het gaat vaker gebeuren. De trend is gezet. :)
Jij ook weer blij *O*
pi_108549757
Wie is de duifmeneer?
pi_108549773
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef nikk het volgende:

[..]

Op het filmpje zie ik geen strafbare feiten. Maar mijn expertise is niet het strafrecht, dus wellicht dat iemand mij kan verbeteren?
Het was ook geen aanval, maar bravo_mannetje overdrijft graag als het om zijn Powned held gaat. :)
pi_108549784
quote:
11s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef DS4 het volgende:
Wie is de duifmeneer?
Lloyd Schuilenburg.

@deduifmeneer op twitter.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het was ook geen aanval, maar bravo_mannetje overdrijft graag als het om zijn Powned held gaat. :)
Ik overdrijf??? De kranten staan er vol mee....en jij keurt het goed.
pi_108549795
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Jij ook weer blij *O*
Ja, want dat belooft smakelijke TV. Maar ik keur geweld niet goed.
pi_108549841
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, want dat belooft smakelijke TV. Maar En ik keur geweld niet goed.
pi_108549913
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Oh.. jij vind het ook smakelijke TV maar keurt geweld daarentegen goed. :N
Dat valt me wel van je tegen. Je roept de hele tijd het tegendeel en nu kom je ineens met dit aanzetten. Moet ik jou nog serieus nemen?
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 17:07:30 #134
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_108549949
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh.. jij vind het ook smakelijke TV maar keurt geweld daarentegen goed. :N
Dat valt me wel van je tegen. Je roept de hele tijd het tegendeel en nu kom je ineens met dit aanzetten. Moet ik jou nog serieus nemen?
Je bent de enige die zichzelf "sterk uit de hoek" vind komen...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 17:07:40 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108549954
zitten jullie nu serieus welles/nietes te spelen en hoelang zijn we van plan ermee door te gaan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108550022
quote:

[..]

Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar. Dat hij niet vol in zijn gezicht heeft gemept doet daar niets aan af.
Ik zie geen mishandeling noch een ander strafbaar feit. Castricum beweert dat hij gewurgd is of in ieder geval bij de keel gegrepen en dat hij daarvan aangifte gaat doen. Dat laatste is relevant, want dat betekent dat hij Kinneging beschuldigt van het plegen van een strafbaar feit, en niet zomaar een beetje geduw en getrek. Dan komt het erop aan wat die aangifte inhoudt, en of die niet vals is.

quote:
Als DS zegt dat er niet geknipt is, hij dit speciaal nog naar de redactie van P&W sms't dan geloof ik dat direct.
DS wie? Ik vond de overgang in de houding van Kinneging in ieder geval niet natuurlijk. Als Castricum daarmee valselijk de indruk wekt dat er niets tussen zat zou dat ook smadelijk kunnen zijn, "Boehoe, hij viel ons zomaar aan" terwijl er heel wat anders aan vooraf ging, dat mag niet lijkt me. Dat moet jou toch ook zorgen baren als iemand die zo bezig is met wat mag en wat niet.
pi_108550057
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:07 schreef sp3c het volgende:
zitten jullie nu serieus welles/nietes te spelen en hoelang zijn we van plan ermee door te gaan?
Ik hou dit nog lang vol hoor. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat bepaalde mensen de hele dag roepen dat Rutger klappen moet krijgen om vervolgens te gaan stellen dat ze tegen geweld zijn.

Ik ben zo benieuwd naar de ruwe opname en als dan blijkt dat dit mannetje heeft gelogen gisteren in de uitzending dan neem ik aan dat de grootmuilen ook mans genoeg zijn om hun falen toe te geven ?
pi_108550058
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zelfs boze moslims hebben dit nog niet gedaan. Wat dat betreft heeft die portier wel een scoop te pakken!

Ze moeten er blij mee zijn bij Pownews. Daar zijn ze tenslotte op uit, een beetje actie. Moet je ook niet gaan huilen als je eens een beste ros op je bek krijgt nadat je weer irritant die roze mic ongevraagd onder iemand zn neus drukt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_108550091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ze moeten er blij mee zijn bij Pownews. Daar zijn ze tenslotte op uit, een beetje actie. Moet je ook niet gaan huilen als je eens een beste ros op je bek krijgt nadat je weer irritant die roze mic ongevraagd onder iemand zn neus drukt.
Daar heb je gelijk in.....maar het mag niet. Daar gaat het nu om. Het mag niet....je blijft van elkaar af.
pi_108550107
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zie geen mishandeling noch een ander strafbaar feit. Castricum beweert dat hij gewurgd is of in ieder geval bij de keel gegrepen en dat hij daarvan aangifte gaat doen. Dat laatste is relevant, want dat betekent dat hij Kinneging beschuldigt van het plegen van een strafbaar feit, en niet zomaar een beetje geduw en getrek. Dan komt het erop aan wat die aangifte inhoudt, en of die niet vals is.
En wat nou als blijkt dat het allebei niet aan te tonen is. Zowel de mogelijke wurging als de mogelijk valse aangifte niet?
pi_108550134
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:

En wat nou als blijkt dat het allebei niet aan te tonen is. Zowel de mogelijke wurging als de mogelijk valse aangifte niet?
De welbekende nachtkaars...
pi_108550144
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.....maar het mag niet. Daar gaat het nu om. Het mag niet....je blijft van elkaar af.
Tja, zo werkt de wereld niet he. :)
Actie <---> Reactie
pi_108550259
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik hou dit nog lang vol hoor. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat bepaalde mensen de hele dag roepen dat Rutger klappen moet krijgen om vervolgens te gaan stellen dat ze tegen geweld zijn.

Ik ben zo benieuwd naar de ruwe opname en als dan blijkt dat dit mannetje heeft gelogen gisteren in de uitzending dan neem ik aan dat de grootmuilen ook mans genoeg zijn om hun falen toe te geven ?
Welk falen? Als blijkt dat hij Rutger fysiek heeft mishandeld, dan moet hij gewoon aangepakt worden daarvoor. Simpel.

Ik vraag me af of ze Rutger psychische mishandeling kunnen aanrekenen. Vogelaar of Cohen zouden misschien een zaak kunnen hebben.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:17:34 #144
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_108550263
quote:

[..]

er was al gepost dat er later vandaag meer videomateriaal komt
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_108550327
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

O! Niet gelezen, waar?
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:20:34 #146
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_108550361
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_108550366
quote:

[..]

Ik vraag me af waarom niet meteen. Zitten ze nog te knippen en plakken daar bij Pownews? :')
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 17:21:34 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108550389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom niet meteen. Zitten ze nog te knippen en plakken daar bij Pownews? :')
dramatisch effect
pi_108550495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

dramatisch effect
Haha! Het is dus in ieder geval wel gebeurd blijkbaar. Wat schijnheilig van die vrouw om dan zo hard te liegen op TV dat ze het allemaal heeft zien gebeuren en dat haar man Rutger niet heeft aangeraakt. :')
pi_108550655
Nou ja, als blijkt dat het echt maar om ruim 3 minuten gaat in plaats van een kwartier, dan is in ieder geval vast te stellen dat een deel van de verklaring van die Kinneging en zijn vrouw leugenachtig is.

Dat wil niet zeggen dat het verhaal van rutger klopt, maar het is wel weer een minpuntje...
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:30:16 #151
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_108550685
quote:

[..]

Grappig... ik werd gisteren nog ter verantwoording geroepen omdat ik suggereerde dat er wellicht in geknipt was...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:32:23 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108550758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien.
http://www.skoften.net/in(...)_als_hulpsinterklaas
pi_108550806
quote:

[..]

Valse aangifte is wat anders dan smaad he. Dus als hij een correcte aangifte doet die echter geen strafbaar feit inhoudt dan zit smaad er waarschijnlijk nog steeds wel in.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:33:58 #154
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108550810
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tuurlijk zal het geweld meevallen.... dat kan ik zonder beelden ook wel bevestigen. Het gaat echter om het feit dat anabooltje zegt dat er een kwartier gefilmd is. Hij zij dit om zijn straatje schoon te vegen en sprak van smaad/laster. Nu wel,... als straks blijkt dat dit gelogen blijkt (en dat gaat blijken) dan sta je daar met je titel onder je arm en je integriteit bij het vuil.
Wie zegt dat dit echt al het ruwe materiaal zal zijn? Als het langer is dan he eerste filmpje wil dat niet zeggen dat het alles is.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:34:49 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108550843
quote:

[..]

Nou hij viel hem aan, dat was wel duidelijk, dat is strafbaar. [...]
Je hand voor een camera houden en iemands sjaal vasthouden is strafbaar? Vind je dat mishandeling?
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 17:36:11 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108550893
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Haha! Het is dus in ieder geval wel gebeurd blijkbaar. Wat schijnheilig van die vrouw om dan zo hard te liegen op TV dat ze het allemaal heeft zien gebeuren en dat haar man Rutger niet heeft aangeraakt. :')
nou of het echt is gebeurd moet nog blijken uit die beelden natuurlijk :D
pi_108550907
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je hand voor een camera houden en iemands sjaal vasthouden is strafbaar? Vind je dat mishandeling?
Dat is geweld, volgens hem :')

Een regelrechte aanval.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 17:37:13 ]
pi_108550921
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef Federer-fan het volgende:

Wie zegt dat dit echt al het ruwe materiaal zal zijn? Als het langer is dan he eerste filmpje wil dat niet zeggen dat het alles is.
Uiteindelijk lijkt mij dat iets wat te beoordelen moet zijn. Waarschijnlijk niet voor ons, maar Powned wil kennelijk de zaak doorzetten, dus dan is het niet zo verstandig om dan leugenachtig de hoek uit te komen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:37:46 #159
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108550951
Wanneer komt het nou? Ik zit al de hele tijd te wachten op het ruwe materiaal. :(
pi_108550978
quote:
8s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer komt het nou? Ik zit al de hele tijd te wachten op het ruwe materiaal. :(
Ik vind het an sich wel verdacht dat het zo lang duurt...
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:39:02 #161
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_108551005
De berichtgeving zal wel meevallen. De suggestie dat deze idioot van een hoogleraar een andere idioot naar zijn keel heeft gegrepen. Denk je nu daadwerkelijk -zoals al eerder door deze hoogleraar was opgemerkt- dat als ze de mogelijkheid hadden om het beeldmateriaal te tonen waarin duidelijk te zien is dat Rutger fysiek aangevallen wordt, dat dit niet eerder zou zijn uitgezonden?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_108551162
quote:
8s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ook. >:)
pi_108551171
Ik verwacht ook niet dat er veel spannends te zien is, maar ik ben wel benieuwd naar de lengte aangezien daar beide partijen wezenlijk anders over verklaren en met het beeldmateriaal daar wel meer over te zeggen valt.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 17:47:22 #164
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_108551303
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De berichtgeving zal wel meevallen. De suggestie dat deze idioot van een hoogleraar een andere idioot naar zijn keel heeft gegrepen. Denk je nu daadwerkelijk -zoals al eerder door deze hoogleraar was opgemerkt- dat als ze de mogelijkheid hadden om het beeldmateriaal te tonen waarin duidelijk te zien is dat Rutger fysiek aangevallen wordt, dat dit niet eerder zou zijn uitgezonden?
Precies. Dat die kerel Rutger bij de keel gegrepen heeft wil ik nog wel geloven. Die idioot liet goed zien dat er een schakelaartje in zijn hoofd zit die om kan gaan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:51:03 #165
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108551446
Heeft Rutger nog ergens een blauwe plek aan overgehouden ?
edit: Ik zie in het filmpje al dat hij geen blauwe plek heeft of last heeft van zijn keel.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108551546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Precies. Dat die kerel Rutger bij de keel gegrepen heeft wil ik nog wel geloven. Die idioot liet goed zien dat er een schakelaartje in zijn hoofd zit die om kan gaan.
Die Kinneging is volgens mij een hele zure en sjagerijnige man.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:07:48 #167
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108552077
Als Rutger nou plat zou praten kon ie zeggen dat die naar ze Kinne ging
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108552164
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ga je nog uitleggen hoe je in godsnaam tot die conclusie komt? Want jouw redenatie heb je nog steeds niet met ons gedeeld. Volgens mij ben je weer lekker aan het trollen. Of gewoon erg dom. Kijk je alleen christelijke zenders?
pi_108552391
Ik zie nog steeds geen beelden op hun site en volgens mij loopt de middag hard ten einde. Zou het materiaal toch nog wat te ruw geweest zijn?
pi_108552426
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie nog steeds geen beelden op hun site en volgens mij loopt de middag hard ten einde. Zou het materiaal toch nog wat te ruw geweest zijn?
Misschien zijn ze het nog op aan het nemen.
pi_108552613
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

Grappig... ik werd gisteren nog ter verantwoording geroepen omdat ik suggereerde dat er wellicht in geknipt was...

V.
Onder druk trok je die mogelijkheid al snel in :P
pi_108552642
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Misschien zijn ze het nog op aan het nemen.
_O-
pi_108553101
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ga je nog uitleggen hoe je in godsnaam tot die conclusie komt? Want jouw redenatie heb je nog steeds niet met ons gedeeld. Volgens mij ben je weer lekker aan het trollen. Of gewoon erg dom. Kijk je alleen christelijke zenders?
Wat zijn christelijke zenders, noem er eens een paar.
pi_108553778
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wat zijn christelijke zenders, noem er eens een paar.
Een paar wordt (voor mij persoonlijk) lastig maar bij dezen heb je er iig één: Family 7. :D ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_108554144
quote:
Ik zie Rutger daar toch echt op 1:30 die andere sinterklaas fysiek aanvallen.
Handjes hou je toch thuis... Ruktor? :{

Zelfs in het bijzijn van kinderen van een jaar of 5. Ongelooflijk. :N

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 19:05:38 ]
pi_108554385
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zelfs in het bijzijn van. Kinderen van een jaar of 5. Ongelooflijk. :N
Het was voor die kinderen inderdaad een hele smerige actie. Erg laag bij de grond.

Wat ik wel weet is het gegeven dat dit als 'hoax' gepresenteerd was hoewel de eigenaar van het Kinderpaleis er niet van op de hoogte was. De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte. Het Kinderpaleis zou aangifte doen.....maar hebben dat uiteraard nooit gedaan. Blijft erbij dat het een heel erg slecht item was.
pi_108555171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze zullen wel moeite hebben met de voice overs voor dat stukkie waaruit blijkt dat Rutger niet zo onschuldig is als die zich voordoet.
pleased to meet you
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:30:59 #178
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108555470
Ze hebben zich ook nog eens als NOS medewerker voorgedaan en Kinneging nog een keer geinterviewd. Volgens de site komt het filmpje zo online.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:36:43 #179
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_108555742
En terecht.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_108555825
Pauw en Witteman heeft onze Rukkert ook al als fan.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:40:37 #181
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108555933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Aangiftewaardig geweld. Ik lees de term voor het eerst. Waar ligt die grens? Bij de beleving van het slachtoffer, de dader of die van de omstanders?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 29-02-2012 20:11:19 ]
Life is what you make it.
pi_108555959
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het was voor die kinderen inderdaad een hele smerige actie. Erg laag bij de grond.

Wat ik wel weet is het gegeven dat dit als 'hoax' gepresenteerd was hoewel de eigenaar van het Kinderpaleis er niet van op de hoogte was. De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte. Het Kinderpaleis zou aangifte doen.....maar hebben dat uiteraard nooit gedaan. Blijft erbij dat het een heel erg slecht item was.
En jij blijft je fijne Rut maar steunen. :N
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:41:20 #183
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108555979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, je verheerlijkt het alleen.
Life is what you make it.
pi_108556055
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Nee, je verheerlijkt het alleen.
Ja. :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:44:50 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108556172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef jcdragon het volgende:
Ze hebben zich ook nog eens als NOS medewerker voorgedaan en Kinneging nog een keer geinterviewd. Volgens de site komt het filmpje zo online.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_NOS-reporter__.html
Krekker is de bom!
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:52:10 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108556537
Powned
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108556583
Nou, waar blijft Pownews met hun 3 minuten raw footage?
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 19:56:10 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108556764
quote:
ok die vind ik dan weer wel grappig :D

de mond vol van onfatsoenlijke journalisten maar als je er een ander gezicht op zet kan hij de hele werkwijze al niet meer herkennen _O-
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:23:21 #189
368083 Virtuoos
Nogal Technisch
pi_108558219
Duurt laang..
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:26:15 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108558417
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

de mond vol van onfatsoenlijke journalisten maar als je er een ander gezicht op zet kan hij de hele werkwijze al niet meer herkennen _O-
Mwoa, ook 'journalisten' van zo'n baggerzender kunnen wel eens een keertje inhoudelijk ergens op ingaan voor de verandering. Dat neemt niks weg van het feit dat een van hun populairste journalisten, Rutger, zelden tot nooit inhoudelijk ergens op ingaat.
Krekker is de bom!
pi_108558455
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte.
Polen was ook op de hoogte toen Duitsland hun aanviel in '39. Was hij het ook met de actie eens?
pi_108558510
quote:

[..]

omdat die persoon op dat moment ook gewoon normale vragen stelt?
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 20:29:52 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108558630
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef claus_johann het volgende:

[..]

omdat die persoon op dat moment ook gewoon normale vragen stelt?
dat doet Rutger over het algemeen ook, het word irritant als hij niet op het antwoord ingaat en zijn eigen vraag blijft herhalen!

precies wat de man zegt en precies wat de 'journalist' doet in dit filmpje
pi_108558894
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef claus_johann het volgende:

[..]

. Was hij het ook met de actie eens?
Ja

Ah, de beelden komen dus vanavond online én in de uitzending van Powned. Kijken dus :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:48:06 #195
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108559630
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zelfs in het bijzijn van kinderen van een jaar of 5. Ongelooflijk. :N
Dat is natuurlijk waar ja. Scherp!
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:49:18 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108559697
quote:

[..]

:D _O_
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:49:51 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108559726
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja

Ah, de beelden komen dus vanavond online én in de uitzending van Powned. Kijken dus :)
Hoe laat en waar?
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:51:00 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108559799
Er wordt nogal wat nadruk op gelegd dat Kinneging zei dat het gesprek een kwartier duurde terwijl het misschien korter was. Dat vind ik niet bijzonder. Ik heb ook weleens het idee dat ik al twintig minuten met iemand aan het praten ben en dan zijn het er pas zeven. En als ik met een leuk meisje/vrouw aan het praten ben, lijkt een uur opeens erg op een kwartier.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:53:17 #199
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108559930
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat doet Rutger over het algemeen ook, het word irritant als hij niet op het antwoord ingaat en zijn eigen vraag blijft herhalen!

precies wat de man zegt en precies wat de 'journalist' doet in dit filmpje
Oh in de fragmenten die ik van 'm heb gezien zie ik 'm altijd niet allerlei niet inhoudelijke opmerkingen maken / vragen stellen. Maar goed, ik ben geen kenner.
Krekker is de bom!
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 21:01:03 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108560420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Oh in de fragmenten die ik van 'm heb gezien zie ik 'm altijd niet allerlei niet inhoudelijke opmerkingen maken / vragen stellen. Maar goed, ik ben geen kenner.
ik ben ook geen kenner maar wat ik ervan gezien heb is altijd hetzelfde

hij stelt 1 vraag en blijft die vraag stellen tot er een bruikbare reactie komt en in dit geval waren dat de losse handjes

in een eerder stukje staat een filmpje (misschien kan iemand het posten want ik heb geen zin om te zoeken :D) met Verhagen oid die ambtenaren zou hebben gebruikt om campagnespeeches te schrijven

Rutger vraagt daar dan naar (op zich goed en inhoudelijk enzo), Verhagen reageert ontkennend en Rutger blijft dezelfde vraag stellen ... op verschillende locaties zelfs :')

de formule (als je het zo kan noemen) is in dat laatste filmpje echt duidelijk herkenbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')