Zo...kijken wat de faalhazen hier dan gaan zeggen. Zal wel weer draaien worden om het goed te praten. Ik hoop op aangifte van laster tegen die portier, want hij heeft gisteren dus gelogen in de uitzending met zijn 'kwartier gefilmd'. PRUTSERS!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef themole het volgende:
http://www.nu.nl/media/27(...)ateriaal-aanval.html
[..]
Oh dat zeker, hij heeft weer voor de nodige entertainment op TV gezorgd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die Kinneging spoort niet idd. Maar zijn actie was wel lachen. Dank daarvoor Kinneging!
Inderdaad. Ik denk dat hij zijn onlasting wel even heeft laten lopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lache toch. Blaaskaak wordt eventjes bij zijn sjaaltje gegrepen.. en maar piepen. Wat een calimero is het ook.
Haha je hebt al een tent staan of niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo...kijken wat de faalhazen hier dan gaan zeggen. Zal wel weer draaien worden om het goed te praten. Ik hoop op aangifte van laster tegen die portier, want hij heeft gisteren dus gelogen in de uitzending met zijn 'kwartier gefilmd'. PRUTSERS!!
dat is geen laster hoor ...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo...kijken wat de faalhazen hier dan gaan zeggen. Zal wel weer draaien worden om het goed te praten. Ik hoop op aangifte van laster tegen die portier, want hij heeft gisteren dus gelogen in de uitzending met zijn 'kwartier gefilmd'. PRUTSERS!!
Dat kan al die sukkeltjes hier toch niets schelen man. Die krijgen een harde piemel van al dat quasi-geweld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat voor een staartje dit akkefietje nog gaat krijgen. Rutger stopt niet met gallen, gok ik zo. Denk dat Kinneging en Tahir hem nog wel tegen het lijf zullen lopen. Dat belooft smakelijke TV.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef waht het volgende:
[..]
Oh dat zeker, hij heeft weer voor de nodige entertainment op TV gezorgd.
"En als ik iets op TV zie (..) weet ik je te vinden." Ja, daar zullen ze bij PowNews gehoor aan geven.
Nu is het ineens quasi geweld? Wat is het nou? Ik gaf net een collega een tik op haar kont, heb ik nu geweld gebruikt? Want dat is toch wel iets ernstiger dan dit, me dunkt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kan al die sukkeltjes hier toch niets schelen man. Die krijgen een harde piemel van al dat quasi-geweld.
Hopelijk begint het echte geweld dan. Lijkt me prachtig om te zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat voor een staartje dit akkefietje nog gaat krijgen. Rutger stopt niet met gallen, gok ik zo. Denk dat Kinneging en Tahir hem nog wel tegen het lijf zullen lopen. Dat belooft smakelijke TV.
Dat is aanranding.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nu is het ineens quasi geweld? Wat is het nou? Ik gaf net een collega een tik op haar kont, heb ik nu geweld gebruikt? Want dat is toch wel iets ernstiger dan dit, me dunkt.
Ik keur het ook af... maar toch zou ik Rut wel een klapje willen zien vangen en hem er vervolgens al struikelend als een bange hond met de staart tussen zijn benen er vandoor zien gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hopelijk begint het echte geweld dan. Lijkt me prachtig om te zien.
Maar ik keur het wel af hoor.
Het leek mij meer op schaamte toen ik het gisteren zag... nu lijkt het alsof ze er om moet lachen.quote:
Jawel...alleen je vind de weerstand hiertegen niet zo leuk en schrok. Het is gebleken dat je het goed vind.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goedkeuren, neuh... dat doe ik het niet.
Zij genoot er van... net zoals iedereen eigenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het leek mij meer op schaamte toen ik het gisteren zag... nu lijkt het alsof ze er om moet lachen.
Net of ik mij ooit iets heb aangetrokken van weerstand op de internetzzquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het leek mij meer op schaamte toen ik het gisteren zag... nu lijkt het alsof ze er om moet lachen.
[..]
Jawel...alleen je vind de weerstand hiertegen niet zo leuk en schrok. Het is gebleken dat je het goed vind.
Journalistieke vrijheid, datgene waar de hele kwestie om is begonnen, raakt ons uiteindelijk allemaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Meisje opgehangen in woonkamer: 60 reacties
15-jarig meisje om het leven gebracht: 186 reacties
Jongen verlamd na homogeweld: 283 reacties
Rutger Castricum door iemand naar de keel gevlogen: meer dan 1200 reacties (en deel 5 van het topic is al open)
Het is wat hè?
Ik vond Kinneging zijn reactie ook best leuk hoor. "Zal ik ook eens in de camera kijken"... humor man!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef 3-voud het volgende:
Zie wel vaker filmpjes van Rutger met politici. De meeste, zo niet alle, reageren altijd heel leuk op hem en ouwehoeren nog wel eens met hem mee. Op het rampje Vogelaar na dan.
Begrijp die blabla actie van Tahir dan ook niet. Lijkt me eerder een wanhopige poging om te voorkomen zelf niet slachtoffer te worden in de toekomst van Rutger. Wat alweer genoeg zegt over haar ruggengraat. Me dunkt.
Hij heeft nog wel meer hersendoden als fan, hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Rutger.Ik vind hem tof.
Waar blijkt dat uit dan? Want ik kijk ook graag naar actiefilms waarin mensen kapotgeschoten worden, daarmee keur ik moord niet goed. Leg het even uit voor mij Bravo, alsjeblieft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Jawel...alleen je vind de weerstand hiertegen niet zo leuk en schrok. Het is gebleken dat je het goed vind.
Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Verder lijkt het me best aan geschikte kerel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Rutger.Ik vind hem tof.
De Joden stuitten ook op fysieke weerstand in 40-45, en ook toen lachten er Nederlanders. Die overigens na 45 met pek en veren werden overgoten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niets tegen hem persoonlijk, zijn manier van interviewen is wel onbeschoft, maar het kijkt lekker weg. Verder lijkt het me best aan geschikte kerel.
Maar goed, ik vind het wel lachen als hij op fysieke weerstand stuit. Dat vinden wij allemaal.... de genen die dat ontkennen, die liegen dat ze barsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |