Dat bedoel ik eigenlijk niet. Ik zou me eerder verbazen dat de aantijging die Powned maakt waar blijkt te zijn. Het lijkt me eerder dat de beelden niets interessants aantonen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Dat die kerel Rutger bij de keel gegrepen heeft wil ik nog wel geloven. Die idioot liet goed zien dat er een schakelaartje in zijn hoofd zit die om kan gaan.
Ik vind dat Kinneging wel goed reageert. Wat ik alleen heel vreemd vind, is hoe hij de eerste vraag beantwoordt. Wat die journalist doet, is een dubbele vraag stellen: "Was het wel verstandig om Rutger aan te vallen?" Daarop zegt Kinneging "Nee, het was beter geweest om de deur dicht te doen" in plaats van "Ik heb hem helemaal niet aangevallen."quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_NOS-reporter__.html
Wat is daar vreemd aan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat Kinneging wel goed reageert. Wat ik alleen heel vreemd vind, is hoe hij de eerste vraag beantwoordt. Wat die journalist doet, is een dubbele vraag stellen: "Was het wel verstandig om Rutger aan te vallen?" Daarop zegt Kinneging "Nee, het was beter geweest om de deur dicht te doen" in plaats van "Ik heb hem helemaal niet aangevallen."
Door hoe hij die vraag beantwoordt, erkent hij dat hij Rutger heeft aangevallen. Dat ontkende hij tot nu toe steeds. Dat hij probeerde hem te wurgen sowieso maar ook dat hij hem aanviel.quote:
Het is niet alsof die vraag zo vreemd is in de situatie, het is niet alsof hij hem nu vraag of hij zijn vrouw nog slaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Door hoe hij die vraag beantwoordt, erkent hij dat hij Rutger heeft aangevallen. Dat ontkende hij tot nu toe steeds. Dat hij probeerde hem te wurgen sowieso maar ook dat hij hem aanviel.
Hij had het al toegegeven op het moment dat hij zei dat hij aan de shawl had gezeten. Tel daar het opgefokte gedrag en bijkomende bedreigingen tot overig fysiek geweld bij en je weet wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Door hoe hij die vraag beantwoordt, erkent hij dat hij Rutger heeft aangevallen. Dat ontkende hij tot nu toe steeds. Dat hij probeerde hem te wurgen sowieso maar ook dat hij hem aanviel.
Wat een zuinige reactie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het was voor die kinderen inderdaad een hele smerige actie. Erg laag bij de grond.
Wat ik wel weet is het gegeven dat dit als 'hoax' gepresenteerd was hoewel de eigenaar van het Kinderpaleis er niet van op de hoogte was. De ingehuurde Sinterklaas was echter wel op de hoogte. Het Kinderpaleis zou aangifte doen.....maar hebben dat uiteraard nooit gedaan. Blijft erbij dat het een heel erg slecht item was.
Nee, de vraag is niet vreemd; het antwoord is vreemd. Het is vreemd dat Kinneging erkent dat hij Rutger heeft aangevallen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is niet alsof die vraag zo vreemd is in de situatie, het is niet alsof hij hem nu vraag of hij zijn vrouw nog slaat.
Tja, de flapdrol tuinde er in. En zoiets kan hoogleraar worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de vraag is niet vreemd; het antwoord is vreemd. Het is vreemd dat Kinneging erkent dat hij Rutger heeft aangevallen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, de flapdrol tuinde er in. En zoiets kan hoogleraar worden.
Je begint een beetje eng obsessief te worden zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het toont in ieder geval aan dat de portier aan het liegen is. Volgens hem duurde het ongeveer een kwartier. Als het drie minuten is dan vind ik dat nogal een verschil. Dat zou je niet eens kunnen verklaren als een verkeerd gevoel van tijd of dergelijk, dat is gewoon keihard liegen. Lekker fatsoenlijk
[..]
Hij had het al toegegeven op het moment dat hij zei dat hij aan de shawl had gezeten. Tel daar het opgefokte gedrag en bijkomende bedreigingen tot overig fysiek geweld bij en je weet wel hoe laat het is.
Gewoon de deur dicht doen, dat was alles. Maar nee, deze anabool denkt stoer te doen tegenover zijn vrouwtje op de trap en nu wordt hij door het slijk gehaald. Tel daar weer de vreemde ideeen over perspolitie bij op en dan kun je niet anders concluderen dat hij geschift is.
Ja, dat is toch al vanaf het begin de ironie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef Mylene het volgende:
Het is ironisch dat die hoogleraar het over fatsoen heeft terwijl hij dit zelf niet kan opbrengen met zijn ik weet je thuis wel te vinden. [...]
Want?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Re het volgende:
[..]
Je begint een beetje eng obsessief te worden zeg
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Re het volgende:
[..]
Je begint een beetje eng obsessief te worden zeg
Dat kan prima. Dan was je een zware baas geweest.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
...
Ik ben vegetariër maar vlees is lekker?? Komt raar over he![]()
Straks de ruwe beelden.quote:
Hij zei het twee keerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, dat over die plomp wordt nu gezegd in een ander cameraperspectief. Hoe kan dat?
Ja, maar met die formulering dacht ik dat het met een ander perspectief was.quote:
Ongeacht welke functie je bekleed; als iemand mij persoonlijk aanvalt bijt ik terug.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef skrn het volgende:
Sommige dingen doe je gewoon niet. Als dat wollige gepraat dat geweld nooit mag worden getolereerd. Sorry hoor, maar als ik word getreiterd aan de voordeur, of als de begrafenisstoet van mijn moeder wordt verstoord door hangjeugd, of een Sinterklaasfeestje wordt verstoord door een mafketel, heb je aan mij een kwade.
Ja, dat soort gedrag vind ik nog steeds uitlokken. Dikke vinger naar de moraalridders die het weer weten te overdrijven door een foto van het lijk van Theo van Gogh te plaatsen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Het klinkt net alsof hij 2 belletje lellende kleuters in de kladden heeft gevat
De cameraman, omdat het camerawerk zo slecht is?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef padlarf het volgende:
Zo, valt daar even iemand door de mand! En nee, het is niet Rutger
2 iemanden danquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De cameraman, omdat het camerawerk zo slecht is?
Oké.quote:
Prof. Kinneging en mevrouw Tahir. Of wil je het bloemetj sturen naar Rutger en aanhang?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef themole het volgende:
Ok wil ze eigenlijk een bloemetje sturen, welke tekst moet ik op het kaartje laten zetten?
Ik ook. Kinneging is een engnek. Neemt niet weg dat ik het leuk vind om Ruktor bang te zien. Zijn leven flitste even aan hem voorbij...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef DS4 het volgende:
Na het zien van de beelden ben ik meer overtuigd van de lezing van Rutger dan die van Kinneging. Die laatste heeft iig een stoornis. Wat een malloot...
Geen grote bek maar fysiek geweld. Er is een verschil.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Virtuoos het volgende:
Bwehehe, wat een kleutertje wordt die Rutger meteen. 'ja, ik snap het, ja, ja' met z'n zielige kleine stemmetje, bang voor de grote meneer. Komop, als je altijd zo bijdehand loopt te doen, ga dan niet lopen miepen als je een keer een grote bek terug krijgt.
Vanzelfsprekend naar mevrouw Tahir en haar liefhebbende echtgenoot.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Prof. Kinneging en mevrouw Tahir. Of wil je het bloemetj sturen naar Rutger en aanhang?
Nee hoor, Kinneging zei steeds al dat de beelden ruw waren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen grote bek maar fysiek geweld. Er is een verschil.
Snap niet dat die Kinnegin om de ruwe beelden gevraagd heeft. Hij komt er zo nog slechter af dan hiervoor. En dat heeft dan de mond vol over fatsoen.
Nee hij zei dat erin geknipt was zodat hij er slecht uit zou komen en dat ze in werkelijkheid een beschaafd gesprek hadden gevoerd van 15 minuten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor, Kinneging zei steeds al dat de beelden ruw waren.
Nee, ik bedoel het als grap; ruw in tegenstelling tot fatsoenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hij zei dat erin geknipt was zodat hij er slecht uit zou komen en dat ze in werkelijkheid een beschaafd gesprek hadden gevoerd van 15 minuten.
De beschaving is ver te zoeken bij hem.
Sorry hoor maar ik zie geen geweld. Ik hoor geen gegorgel of zelf maar het minste 'hé!' of 'wat doe je?!' of 'laat me los!' of van de cameraman 'héy héy!' of 'wow!' of.. je snapt het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen grote bek maar fysiek geweld. Er is een verschil.
Snap niet dat die Kinneging om de ruwe beelden gevraagd heeft. Hij komt er zo nog slechter af dan hiervoor. En dat heeft dan de mond vol over fatsoen.
Fijn dat ik niet de enige ben die het ook gister opviel dat Kinneging steeds praat en dat je dat niet op die manier doet als je geweld aan het plegen bent. En in reactie daarop vroeg iemand me gister of ik wel tegelijk kon ademen en typen. Royal sadness.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Virtuoos het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie geen geweld. Ik hoor geen gegorgel of zelf maar het minste 'hé!' of 'wat doe je?!' of 'laat me los!' of van de cameraman 'héy héy!' of 'wow!' of.. je snapt het.
Het blijft constant een 'gesprek'. Als ik er van overtuigd ben dat IEMAND direct begint te kermen als ie aangeraakt wordt is het Rutger wel. Ik denk dat Kinnetje héél dicht op Rutger is gaan staan terwijl ie z'n microfoontje vast had (no pun) en hem gewoon héél duidelijk heeft verteld dat ie op moet tyfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |