quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
whoeiiiii!!! heb een topic aangemaakt =D
Nee maar ik merk gewoon dat ik denk ik te veel behoefte heb aan contact ofzo.. Een uurtje alleen in de stad is prima maar thuis vlieg ik snel naar fok en facebook en ik sms en bel mensen om maar een soort feedback te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is goed denk ik....?
of was je voorheen graag en veel alleen...?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerd met je eerste geslaagde LaPo en openings! En ook nog eens de FiPo!
coowl ik stijg in fok-aanzien =Dquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerd met je eerste geslaagde LaPo en openings! En ook nog eens de FiPo!
Nu de smileys nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl ik stijg in fok-aanzien =D
Herkent iemand dit? of is dit niet de juiste plek, het is wel R&Pquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar ik merk gewoon dat ik denk ik te veel behoefte heb aan contact ofzo.. Een uurtje alleen in de stad is prima maar thuis vlieg ik snel naar fok en facebook en ik sms en bel mensen om maar een soort feedback te krijgen.dus
Ja, nu ben je tof en hoor je bij de coole mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl ik stijg in fok-aanzien =D
offline gamen vind ik gruwel;ijk saaiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Herkent iemand dit? of is dit niet de juiste plek, het is wel R&P
ik denk dat ik me laptop aan laat staanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga lekker tv zappen... slaap lekker alvast mensjes =D
haha misschien beter... hoe lang moet ie nog..?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ik me laptop aan laat staan
91%quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha misschien beter... hoe lang moet ie nog..?
phoe... nou succes hahaquote:
90%quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
phoe... nou succes haha
truste!!
Wat, zit er een uit-knop op laptops?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
90%
Welterusten! Ik ga ook slapen mensen![]()
Zal mijn laptop het een nacht overleven
Ciao
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:32 schreef Partingglass het volgende:
ik dacht dat je de wekker op * had staan? Ben je er wel erg vroeg uit CA?
Dat zijn altijd van die "oh nee, dit meen je niet" momentenquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ipv de 8 de 7 ingedrukt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ipv de 8 de 7 ingedrukt
Accent whut? Die 2?quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat een schattig accent hebben jullie!
Uhu een accent ja!quote:
Nee schattig, vind het wel iets liefs hebben. Als die wat zwoels zouden zeggen klinkt dat vast geilquote:
Ik vind het geen accent hoor, maar goed, ik ben het vast gewendquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhu een accent ja!
[..]
Nee schattig, vind het wel iets liefs hebben. Als die wat zwoels zouden zeggen klinkt dat vast geil
Spijkenissers hebben vaak nog een erger accent dan Rotterdammers hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sinds wanneer heeft Spijkenisse een accent eigenlijk, dit is best nieuw voor me
Ik kom er toch vrij vaak
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhu een accent ja!
[..]
Nee schattig, vind het wel iets liefs hebben. Als die wat zwoels zouden zeggen klinkt dat vast geil
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef Partingglass het volgende:
Ik vind,het vooral grappig zo'n accent maar wie weet klinkt het zwoel wel geil. Haha.
Het is me bij jou en Snarf niet opgevallen iigquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenissers hebben vaak nog een erger accent dan Rotterdammers hoor
Ik kan heel netjes pratenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is me bij jou en Snarf niet opgevallen iig
Ik kom uit het zuiden dus vind dit een accent hoewel ik zelf ik jou ogen wrss een spraakgebrek hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is me bij jou en Snarf niet opgevallen iig
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan heel netjes praten
Maar kan ook erg met accent praten
Hoe ver zuid? En nee, ik heb alles accenten wel zo'n beetje ontmoet inmiddels, vind bijna niks meer vreemd of raarquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:32 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik kom uit het zuiden dus vind dit een accent hoewel ik zelf ik jou ogen wrss een spraakgebrek heb
Regio venlo, noord limburg. Ik vind ook niets raar aan accenten of dialect ik houd wel van die diversiteit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe ver zuid? En nee, ik heb alles accenten wel zo'n beetje ontmoet inmiddels, vind bijna niks meer vreemd of raar
Dat dus!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:36 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Regio venlo, noord limburg. Ik vind ook niets raar aan accenten of dialect ik houd wel van die diversiteit.
Komt er in de M&M show dan een zwoel momentje speciaal voor mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Whahahaha nou we zullen wel een zwoel filmpje opnemen een keer
Trouwens binnenkort doen we weer een M&M Show, dan wel luisteren he
[..]
Ik kan ook erg met accent praten, zeker als ik wat gedronken heb kan dat erg plat wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan heel netjes praten
Maar kan ook erg met accent praten
Als dialectspreker ben ik Nederland nog geen dialect tegen gekomen wat niet te verstaan was. West-Fries is nog lastigst omdat,de klanken harder zijn dan wat ik gewend ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik woonde een tijdje in Gelderland, en ging dan voor m'n werk dagelijks naar Limburg (vrachtwagen) Maar ook richting 't noorden, na een bepaalde tijd snapt je hoofd helemaal wat ze zeggen
Mensen die dit soort statusupdates op facebook zettenquote:I was just minding my own business in the train, solving my rubik's cube in little under 2 minutes, when a woman asked me this (and I kid you not): "Are you a genius?". Yeah, I was surprised.. Turns out her husband was a math teacher who had one as well, and he could only figure out how to solve the top of the thing.. So I explained how to fix it, until she had to get off the train again xD
Die kreunt zachtjes bij elke stootquote:
Mooie omschrijving.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kreunt zachtjes bij elke stoot
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kreunt zachtjes bij elke stoot
* charmed_angel gaat zoeken naar Draw Somethingquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
C_a installeer eens draw something op je telefoon
Tekenenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel gaat zoeken naar Draw Something
Moment
Ik kan niet tekenenquote:
Is vast iets Haags?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Kennen jullie de term au kutje echt niet?
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
En op een iphone al helemaal nietquote:
je moet tegen elkaar ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
[..]
En op een iphone al helemaal nietDat is leuk
Ja, je kan kiezen uit 3 woorden, daar teken je er 1 van, en dan moet de ander radenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet tegen elkaar ofzo?
Het is een spel?
De ander kan trouwens alles zien he, ook als je weggumt en wist enzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
omg dit lijkt nergens op wat ik nu aan het tekenen ben
Nee, wij zijn na onze pubertijd volwassen geworden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Username pleeeasequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:14 schreef Partingglass het volgende:
Jups. Maar door werk niet non stop bezig
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
De ander kan trouwens alles zien he, ook als je weggumt en wist enzo
Oh zal ie zo wel binnen komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb je uitgenodigd via facebook geloof ik
Kun je kopen als je genoeg muntjes hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik heb niet alle kleuren
Dus me tekening is niet duidelijk
Ik ga een tekening makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nee hoor.quote:
Oh okequote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef twi het volgende:
Op deze momenten wordt weer pijnlijk duidelijk waarom ik nooit voor de Samsung Wave had moeten kiezen...
Kusjequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef twi het volgende:
Op deze momenten wordt weer pijnlijk duidelijk waarom ik nooit voor de Samsung Wave had moeten kiezen...
Nee, maar ik vind het lullig voor jullie dat ik niet mee kan doen. Dat zou 't toch een stuk leuker maken.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het lullig voor jullie dat ik niet mee kan doen. Dat zou 't toch een stuk leuker maken.
Ik wist dat je het leuk zou vindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
OW God mijn tekeningen
Joysa dit is leuk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik zie het opeens
Dit is grappig
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef Joysa het volgende:
[..]als je 249 muntjes hebt verzameld kun je extra kleurtjes kopen
wtf heb je getekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem geinstalleerd op mijn iPad
OHHHH JAquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem best duidelijk
ik moet ook nog douchen maar ik durf neitquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hij loopt vast hier
Dat betekend : Miran douchen!!!
je durft niet te douchen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik moet ook nog douchen maar ik durf neit
ik heb sinds gisteren bloeddrukverlagende pillenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je durft niet te douchen?
Waarom niet
Moet ik je vasthouden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik moet ook nog douchen maar ik durf neit
w dat is niet goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteren bloeddrukverlagende pillen
maar mijn hart klopt echt TE hard nu. en ik voel me draaierig en suf
Jaquote:
Yup, ik moet maar eerst 3 weken aankijken hoe het gaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
w dat is niet goed.
Heb je huisarts al gebeld?
Dat is niet best. Zou ook even de HA consulterenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteren bloeddrukverlagende pillen
maar mijn hart klopt echt TE hard nu. en ik voel me draaierig en suf
Ik help je wel met douchen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Yup, ik moet maar eerst 3 weken aankijken hoe het gaat
Geen eigenbelang verder, zo fijn aan jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik sta altijd klaar voor anderen.
Dat ik nog geen heilig verklaring heb gekregen is onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen eigenbelang verder, zo fijn aan jou
Daar is het wel eens tijd voor jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ik nog geen heilig verklaring heb gekregen is onbegrijpelijk.
Hoe heet die app? Want klinkt leuk om te doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
OW God mijn tekeningen
Joysa dit is leuk
Draw Somethingquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe heet die app? Want klinkt leuk om te doen
Genoeg mensen die ik er gek voor kan krijgen het ook te doen!
Dat hoor ik vaker, maar hier nog nooit gehadquote:
ik vind het leukerquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draw something is het nieuwe Wordfeud?
Nou je bent toch een relatie van enkele maanden verder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Axel1988 het volgende:
Zoo, ik ben eigenlijk weer waar ik vorig jaar rond deze tijd was: terug bij af... dus wellicht niet zo'n slecht idee om weer terug hier naartoe te gaan. Vorig jaar heeft het uiteindelijk wel geholpen; plus ik heb geen idee wat ik verder zou moeten.
Klopt, alleen gevoelsmatig is er niet veel verandert. Ik zie er gewoon tegenop om de draad weer op te moeten pakken en weer van voren af aan te moeten beginnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je bent toch een relatie van enkele maanden verder.
Rot voor je Axel. Waarom is het uitgegaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, alleen gevoelsmatig is er niet veel verandert. Ik zie er gewoon tegenop om de draad weer op te moeten pakken en weer van voren af aan te moeten beginnen.
Top dank je wel! Ziet er leuk uitquote:
Ze vond dat ze toch niet een serieuze relatie op kon bouwen (op de manier zoals zij dat voor zich zag), met de grote afstand tussen ons (2 uur reizen). Ik heb haar al gezegd dat het een kut argument is en ik heb al lopen zeuren waarom het nou altijd weer iets moet zijn waarop ik totaal geen invloed heb... blah!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rot voor je Axel. Waarom is het uitgegaan?
ik snap hem weer nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht toch wel datjij die zou raden
Was je ziek geweest?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
mogguh. ik voel me al wat beter
Dat weet je best, hihi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu wel. Hoe groot is de jouwe?
Dat is waarquote:
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.quote:
Ik heb geen flikker te doen omdat ik geen school hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.
Ik zit één of andere hippie handleiding te lezen, verplicht. Ik vraag me af of er serieus mensen zijn die denken dat je zo les kunt geven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.
Ben je al afgevallen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik ben bijna beter denk ik, nog wel buikkrampen maar ik hoef in elk geval niet meer de hele dag te kotsen
Ik weet het niet, maar ik heb in twee dagen niet echt meer gegeten dan biscuitjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit één of andere hippie handleiding te lezen, verplicht. Ik vraag me af of er serieus mensen zijn die denken dat je zo les kunt geven.Moeten wel mensen zijn die al 20 jaar niet meer voor de klas staan.
[..]
Ben je al afgevallen?
Ah, had ik niet eens op gelet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zie je die lettertjes?? Daar moet je een engels woord mee maken
Zeppelin nog iets?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer ik dacht dat jullie mij konden helpen
Weggooien. Die zijn er om mensen op het verkeerde been te zetten, denk ik. Al is dat met zo'n tekenstijl vrij overbodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met de SIXY letters?
Niksquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met de SIXY letters?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, nu begrijp ik het. Wel vreemd dat de zeppelin keihard naar de grond vliegt. Alvast RIP aan de nabestaanden.
Volgens mij is het pijltje links de manier hoe je er naar moet kijken, ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, nu begrijp ik het. Wel vreemd dat de zeppelin keihard naar de grond vliegt. Alvast RIP aan de nabestaanden.
Wtf waarom betaal je zoveel danquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) als straks mn verzekering opgezegd is... ga ik ook poging doen om voor (een deel van) de gemeentelijke heffingen vrijstelling te krijgen... zou me echt 100 euro per maand schelen ofzo =D whoop whoop, dan heb ik geld om te sporten =D
Of om vaker te gaan stappenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) als straks mn verzekering opgezegd is... ga ik ook poging doen om voor (een deel van) de gemeentelijke heffingen vrijstelling te krijgen... zou me echt 100 euro per maand schelen ofzo =D whoop whoop, dan heb ik geld om te sporten =D
Geen probleem meid, dat zijn we gewend van vrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) ... bla bla bla bla bla bla
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wtf waarom betaal je zoveel dan
Ik ben met 2 pers en 1 hond en betaal 72 euro
Ja ik toch ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling van
rioolrecht en milieuheffing denk ik wel..
ik betaal per maand ong 15 euro hondenbelasting (voor 2 honden) en dan 35 euro aan alle andere zooi... ga proberen die 35 euro kwijt te laten schelden... + 45 euro autoverzekering... is een "winst" van 80 euro per maand!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling van
rioolrecht en milieuheffing denk ik wel..
en auto verzekering is 45 euro ofzo (leve grijze kentekens =p)
Bij mij start ie opeens niet meer opquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt joysanu ben ik verslaafd
Ik ben nu bij met me tekeningenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij start ie opeens niet meer op
Kut!! Want ben er zo aan toe!!quote:
Nee hoor, vind het alleen wel vandaag genoeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga je dat elke dag vragen?
Gelukkig heb je wel een droombaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het alleen wel vandaag genoeg.
Goedzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het alleen wel vandaag genoeg.
Dat wil niet zeggen dat het zaterdag geen weekend is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen weekenden. Alleen vrije dagen tussendoor op woensdag en zondag.
Ik weet heel goed welke dag het isquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goedzo.
Voor de volgende keer dat je weer een van je niet zo heldere momentjes hebt en geen idee hebt in welke tijd je leeft: http://www.ishetalweekend.nl/.
Alleen maar dat je er niets aan hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het zaterdag geen weekend is.
En dat heeft er precies wat mee te maken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een droombaan.
Als je baan perfect is vind je het toch niet al erg na nog geen drie dagen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat heeft er precies wat mee te maken?
Kapot moe en geen zin meer omdat ik toe ben aan weekend. Heeft niks te maken met droombaan of niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je baan perfect is vind je het toch niet al erg na nog geen drie dagen?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen maar dat je er niets aan hebt.
Da heb ik dus met mijn droomvrouw, maar ze begreep mijn redenatie niet...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kapot moe en geen zin meer omdat ik toe ben aan weekend. Heeft niks te maken met droombaan of niet.
Zet een droom auto in mijn garage, en er komt vast een dag dat ik geen zin heb om stukje te rijden. Houd dat dan in dat het meteen mijn droom auto niet meer is?
Reden was toch het reizen van 2uur?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Da heb ik dus met mijn droomvrouw, maar ze begreep mijn redenatie niet...
Hehe, die vorige opmerking van die droomvrouw was gewoon een grapje hoor, sloeg niet op mijn situatie uiteraard. Ik vind het ook bullshit van die afstand, maargoe... ik heb er niets in te zeggen; ik ben lijdend voorwerp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Reden was toch het reizen van 2uur?
Ik kan me dat best voorstellen. Ik heb een soort gelijk iets gehad qua afstand.
Maar moet zeggen dat als je elkaar echt leuk vind het helemaal niet meer boeit. Ik zal het er gewoon voor over hebben.
Wel een kleine kanttekening dat als ze dicht bij woond het makkelijk en leuker is naar mijn mening.
Maar dat is natuurlijk personelijk.
Maar goed blijft kut. Maar bekijk het zo. Je heb een leuke ervaring en tijd achter de rug. En dat kan niemand je meer afnemen!! Niet in blijven hangen maar door gaan.
Sterkte.
En wanneer zien we jou nooit meer terug?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef debeterebob het volgende:
Altijd weer zelfde. Jongen krijgt meisje en het gaat uit. Komt jongen daarna weer terug op Fok
Geen idee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wanneer zien we jou nooit meer terug?
Gaat je wel lukken, til niet te zwaar aan dit alles, blijkbaar vond ze het niet waard die reistijd voor je over te hebben en was jij dus niet haar droomman, dan is het beter dat jullie uit elkaar zijn gegaan en nu allebei je eigen weg te gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, die vorige opmerking van die droomvrouw was gewoon een grapje hoor, sloeg niet op mijn situatie uiteraard. Ik vind het ook bullshit van die afstand, maargoe... ik heb er niets in te zeggen; ik ben lijdend voorwerp.
Maar je hebt gelijk, niet in blijven hangen. Het leven is gewoon kut, maar als ik zo nog een week door blijf kniezen is mijn depressie zo weer terug en is het allemaal nog kutter. Ik ga proberen zsm weer mijn leven op te pakken zoals het was op het moment dat ik haar ontmoette... toen zat ik wel lekker in mijn vel.
Weinig nieuws...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de ladies?
Logisch, ik praat er met niemand over. Ik pen hier gewoon wat neer totdat het weer over is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef debeterebob het volgende:
Altijd weer zelfde. Jongen krijgt meisje en het gaat uit. Komt jongen daarna weer terug op Fok
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, die vorige opmerking van die droomvrouw was gewoon een grapje hoor, sloeg niet op mijn situatie uiteraard. Ik vind het ook bullshit van die afstand, maargoe... ik heb er niets in te zeggen; ik ben lijdend voorwerp.
Maar je hebt gelijk, niet in blijven hangen. Het leven is gewoon kut, maar als ik zo nog een week door blijf kniezen is mijn depressie zo weer terug en is het allemaal nog kutter. Ik ga proberen zsm weer mijn leven op te pakken zoals het was op het moment dat ik haar ontmoette... toen zat ik wel lekker in mijn vel.
Dus je wilt geen vriendin? Kan best hoor niks mis meequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet speciaal eigenlijk. Doe dingen die ik moet doen gewoon.
Ik kan geen chocola zien joh, al vind ik het normaal wel lekker. Heb al meer dan 2 dagen helemaal niets gegeten en heb nog steeds geen honger. Opmerkelijk dat dat mogelijk is....quote:
Nou ik doe er voor geen speciale dingen voor. Dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wilt geen vriendin? Kan best hoor niks mis mee
Op zn kant had ie makkelijker geweest, maar tekenen en lopen tegelijk gaat niet echtquote:
Tha fack...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik kan geen chocola zien joh, al vind ik het normaal wel lekker. Heb al meer dan 2 dagen helemaal niets gegeten en heb nog steeds geen honger. Opmerkelijk dat dat mogelijk is....
Beter ga je nu wat eten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik kan geen chocola zien joh, al vind ik het normaal wel lekker. Heb al meer dan 2 dagen helemaal niets gegeten en heb nog steeds geen honger. Opmerkelijk dat dat mogelijk is....
Eigenlijk zou andersom de beste uitgangspositie zijn... je wil geen vriendin, maar je doet er wel speciale dingen voor. Dan ben je het meest succesvol.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou ik doe er voor geen speciale dingen voor. Dat is iets heel anders.
Klopt, dan kan het in ene komen aanwaaienquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou andersom de beste uitgangspositie zijn... je wil geen vriendin, maar je doet er wel speciale dingen voor. Dan ben je het meest succesvol.
Ik leef gewoon een beetje. Doe leuke dingen, studeer wat en dat is het...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou andersom de beste uitgangspositie zijn... je wil geen vriendin, maar je doet er wel speciale dingen voor. Dan ben je het meest succesvol.
picsquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig. Ik ga zo eens naar de kapper denk ik. Mijn haar is afschuwelijk.
Vandaar dat je ui met z'n handen in het haar zitquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig. Ik ga zo eens naar de kapper denk ik. Mijn haar is afschuwelijk.
Je organen vinden het ook afschuwelijk als je niks eet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het komt nooit aanwaaien. Dat hele fabeltje van het komt wel; het komt vanzelf... allemaal onzin. Je moet zelf echt actie ondernemen. En dan nog... dan nog moet je niet een intens verlangen naar een bepaalde resultaat met een bepaald persoon hebben, want dat beïnvloed je omgang met haar. Het maakt het minder los, minder soepel en het verkleint daardoor je kansen. Dat is hoe ik het zie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, dan kan het in ene komen aanwaaien
Nou...bij mij is het anders wel een keer komen aanwaaienquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het komt nooit aanwaaien. Dat hele fabeltje van het komt wel; het komt vanzelf... allemaal onzin. Je moet zelf echt actie ondernemen. En dan nog... dan nog moet je niet een intens verlangen naar een bepaalde resultaat met een bepaald persoon hebben, want dat beïnvloed je omgang met haar. Het maakt het minder los, minder soepel en het verkleint daardoor je kansen. Dat is hoe ik het zie.
Owja... en actie betekend niet wanhopige liefdesverklaring of achter iemand aanlopen. Het is het jezelf zoveel mogelijk naar je zin maken, de wereld intrekken, open staan voor nieuwe dingen en vooral voor nieuwe mensen die je zo tegenkomt. Contacten opbouwen op een leuke manier. Maargoe... jij weet dit net als ik eigenlijk al
Normaal gesproken laten die toch wel van zich horen als ze iets nodig hebben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je organen vinden het ook afschuwelijk als je niks eet.
Eigenlijk vind dat laatste niet zo bijzonder. Dat doe je ook als je sociaal bent en niet op zoek naar een relatie. Zijn wel dingen waar ik mee bezig ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het komt nooit aanwaaien. Dat hele fabeltje van het komt wel; het komt vanzelf... allemaal onzin. Je moet zelf echt actie ondernemen. En dan nog... dan nog moet je niet een intens verlangen naar een bepaalde resultaat met een bepaald persoon hebben, want dat beïnvloed je omgang met haar. Het maakt het minder los, minder soepel en het verkleint daardoor je kansen. Dat is hoe ik het zie.
Owja... en actie betekend niet wanhopige liefdesverklaring of achter iemand aanlopen. Het is het jezelf zoveel mogelijk naar je zin maken, de wereld intrekken, open staan voor nieuwe dingen en vooral voor nieuwe mensen die je zo tegenkomt. Contacten opbouwen op een leuke manier. Maargoe... jij weet dit net als ik eigenlijk al
Als je je niet goed voelt willen ze dat nog wel eens vergeten, dus neem even een broodje ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Normaal gesproken laten die toch wel van zich horen als ze iets nodig hebben?
Haha... goeie ervaring?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou...bij mij is het anders wel een keer komen aanwaaien
Ik werd gewoon geschaakt
Wijze woorden. Ook aan jezelf blijven denken als je je minder goed voelt...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je je niet goed voelt willen ze dat nog wel eens vergeten, dus neem even een broodje ofzo.
Jazeker, dankzij haar werd het voor mij weer makkelijker op de vrouwen af te stappenquote:
Klopt, maar niet iedereen heeft daar van nature behoefte aan. Ik heb zelf niet echt behoefte om van alles en nog wat te doen en mensen te ontmoeten etc.. Ik moet me daar echt toe zetten; maar dat is wel nodig als je vanuit een eenzame positie echt kans wil gaan maken bij de dames.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk vind dat laatste niet zo bijzonder. Dat doe je ook als je sociaal bent en niet op zoek naar een relatie. Zijn wel dingen waar ik mee bezig ben.
Mag ook wel eens iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jazeker, dankzij haar werd het voor mij weer makkelijker op de vrouwen af te stappen
Ik heb toen gewoon een flinke portie geluk gehad
Ik probeer discipline aan te brengen in onderhouden van sociale contacten. En dat gaat niet eens zo slecht. Dat is denk ik wel een goede stap voor mij. Maar je moet je er toe blijven zetten ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen heeft daar van nature behoefte aan. Ik heb zelf niet echt behoefte om van alles en nog wat te doen en mensen te ontmoeten etc.. Ik moet me daar echt toe zetten; maar dat is wel nodig als je vanuit een eenzame positie echt kans wil gaan maken bij de dames.
Is leuk om mee te maken, maar het zal normaal gesproken niet zo makkelijk gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mag ook wel eens idd. Goed om te horen.
Ik blijf gewoon op fok als ik een vriendin hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef debeterebob het volgende:
Het is toch stiekem waar je alles om draait... de rest... tja, het boeit eigenlijk niet zo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op fok als ik een vriendin heb
Maar je ziet inderdaad vaak dat mensen van alles laten vallen wst ze voor een relatie wel deden, zoals bv fok. Maar ook vrienden, sociale contacten enz.
Best raar en jammer dat heel veel mensen zo extreem verranderen als ze een relatie hebben.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Normaal gesproken laten die toch wel van zich horen als ze iets nodig hebben?
Roepen jouw cellen nooit dat ze voedingsstoffen nodig hebben dan?quote:
Dat ook idd. De prioriteiten verschuiven en je hebt nog altijd maar een beperkt aantal uur op een dag. En mijn ervaring met een forum als fok is dat het een beetje alles of niets is. Je gaat erin op en praat lekker mee; anders gaat het vaak zo snel dat je er niet echt binding mee krijgt wanneer je er maar beperkt tijd in steekt of af en toe komt kijken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:30 schreef Partingglass het volgende:
Je ziet het vaak.
Op een ander forum waar ik heel veel kom. Zie je zo af en toe een stelletje aanstaan en meestal gaat dat gepaard met inactiviteit of veel minder actief dan daarvoor. Vaak ook logisch omdat je best wat tijd spendeerd op een forum en dat dan liever aan elkaar spendeerd. Idem met vrienden etc je zult je tijd ook moeten verdelen.
En je kunt pas zeggen hoe je dat gaat doen is mijn ervaring als je er zelf inzit.
Is ook logisch, maar dat maakt het niet minder waar. Dus ben ook niet verbaasd dat je nu terugkomt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat ook idd. De prioriteiten verschuiven en je hebt nog altijd maar een beperkt aantal uur op een dag.
Je moet niks verranderen en de rest moet je juist boeien!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is toch stiekem waar je alles om draait... de rest... tja, het boeit eigenlijk niet zo.
Terugkomen is trouwens wel een groot woord. Ik ben er nu; maar over een paar dagen... ik weet niet... ik heb er toendertijd wel veel aan gehad. Gewoon ergens mijn verhaal kunnen doen en daarna ook wat leuke contacten opgedaan. Maargoe, om leuke contacten op te doen zijn er wel efficientere manieren (no offense); en uiteindelijk zit je bij fok toch maar alleen thuis achter je computer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ook logisch, maar dat maakt het niet minder waar. Dus ben ook niet verbaasd dat je nu terugkomt.
Naja, ik heb met mijn vrienden uiteraard wel contact gehouden; zijn ook gewoon nog op stap geweest enzo. Ik heb alleen geen vrienden waarmee ik praat over problemen enzo. Ook nu, als iemand dan vraagt waarom het uit is en hoe ik me voel enzo is het gewoon: "ah joh, was gewoon een foutje, gaat prima met me".... that's it. Niets meer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet niks verranderen en de rest moet je juist boeien!
Vind ik dan.
Je vrienden moet je nooit opzij zetten voor een relatie. Vrienden zijn het belangrijkste wat je kan hebben. Want als je relatie stuk loopt zijn je vrienden er altijd voor je. Daar kan je altijd op terug vallen.
Voor mij zijn mijn beste vrienden gelijk of miss wel net iets belangrijker dan mijn vriendin.
En mijn vriendin zal toch een stukje moet aanpassen aan mijn leven, net als dat ik dat zal doen voor haar. Maar ik ga niet verranderen voor haar. En ga ook niet alles opzij zetten.
NOG GEEN NIEUWE REACTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS EUJJJJJJJ!!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Faxie het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk
3 Interessesquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
NOG GEEN NIEUWE REACTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS EUJJJJJJJ!!!!!
hoe gaat t met lexa-dating..? =Dquote:
fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe gaat t met snarf-dating..? =D
Dat tekenspelletje.. Ik moest een potlood tekenen, dus ik doe dat, maar hij zag t nietquote:
Al 10 interesses, en 1 flirtquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe gaat t met lexa-dating..? =D
Moneyfornothingquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Axel1988 het volgende:
Is er hier toevallig iemand met een motorrijbewijs?
Weet niet, zal ik ook 1 maken voor vergelijkingsmateriaal?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al 10 interesses, en 1 flirt![]()
Op 38 bezoekers. Da's geen slecht gemiddelde volgens mij?
Je doet je best maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet, zal ik ook 1 maken voor vergelijkingsmateriaal?
Ohh god, ik ben ook een leeuw, ik heb nog maar 1 schone broek!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
HOROSCOOP 29 februari 2012
De komende dagen worden ultrasociaal, Leeuw. Hop, de deur uit dus. Jij bent sowieso al goed met mensen, maar tussen nu en vrijdag doen de sterren daar nog een flinke astrologische schep bovenop. Zet de feestjes en etentjes in je agenda én bovenaan je prioriteitenlijst.
![]()
![]()
etentje.... met mij =D ????quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
De komende dagen worden ultrasociaal, Leeuw. Hop, de deur uit dus. Jij bent sowieso al goed met mensen, maar tussen nu en vrijdag doen de sterren daar nog een flinke astrologische schep bovenop. Zet de feestjes en etentjes in je agenda én bovenaan je prioriteitenlijst.
![]()
![]()
Corperaal Anaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie verzint een pakkende username voor me? Pussydestroyer en drilboor waren al bezet
van welke site... ga ik kijken of ik toevallig ook een feestje moet vieren =Dquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
![]()
Dat wordt wassen dan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh god, ik ben ook een leeuw, ik heb nog maar 1 schone broek!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
etentje.... met mij =D ????
feestje.... met mij =D ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |