Voel je je buitengesloten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef twi het volgende:
Op deze momenten wordt weer pijnlijk duidelijk waarom ik nooit voor de Samsung Wave had moeten kiezen...
Kusjequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef twi het volgende:
Op deze momenten wordt weer pijnlijk duidelijk waarom ik nooit voor de Samsung Wave had moeten kiezen...
Nee, maar ik vind het lullig voor jullie dat ik niet mee kan doen. Dat zou 't toch een stuk leuker maken.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het lullig voor jullie dat ik niet mee kan doen. Dat zou 't toch een stuk leuker maken.
Ik wist dat je het leuk zou vindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
OW God mijn tekeningen
Joysa dit is leuk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik zie het opeens
Dit is grappig
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef Joysa het volgende:
[..]als je 249 muntjes hebt verzameld kun je extra kleurtjes kopen
wtf heb je getekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem geinstalleerd op mijn iPad
OHHHH JAquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem best duidelijk
ik moet ook nog douchen maar ik durf neitquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hij loopt vast hier
Dat betekend : Miran douchen!!!
je durft niet te douchen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik moet ook nog douchen maar ik durf neit
ik heb sinds gisteren bloeddrukverlagende pillenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je durft niet te douchen?
Waarom niet
Moet ik je vasthouden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik moet ook nog douchen maar ik durf neit
w dat is niet goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteren bloeddrukverlagende pillen
maar mijn hart klopt echt TE hard nu. en ik voel me draaierig en suf
Jaquote:
Yup, ik moet maar eerst 3 weken aankijken hoe het gaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
w dat is niet goed.
Heb je huisarts al gebeld?
Dat is niet best. Zou ook even de HA consulterenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteren bloeddrukverlagende pillen
maar mijn hart klopt echt TE hard nu. en ik voel me draaierig en suf
Ik help je wel met douchen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Yup, ik moet maar eerst 3 weken aankijken hoe het gaat
Geen eigenbelang verder, zo fijn aan jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik sta altijd klaar voor anderen.
Dat ik nog geen heilig verklaring heb gekregen is onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen eigenbelang verder, zo fijn aan jou
Daar is het wel eens tijd voor jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ik nog geen heilig verklaring heb gekregen is onbegrijpelijk.
Hoe heet die app? Want klinkt leuk om te doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
OW God mijn tekeningen
Joysa dit is leuk
Draw Somethingquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe heet die app? Want klinkt leuk om te doen
Genoeg mensen die ik er gek voor kan krijgen het ook te doen!
Dat hoor ik vaker, maar hier nog nooit gehadquote:
ik vind het leukerquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draw something is het nieuwe Wordfeud?
Nou je bent toch een relatie van enkele maanden verder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Axel1988 het volgende:
Zoo, ik ben eigenlijk weer waar ik vorig jaar rond deze tijd was: terug bij af... dus wellicht niet zo'n slecht idee om weer terug hier naartoe te gaan. Vorig jaar heeft het uiteindelijk wel geholpen; plus ik heb geen idee wat ik verder zou moeten.
Klopt, alleen gevoelsmatig is er niet veel verandert. Ik zie er gewoon tegenop om de draad weer op te moeten pakken en weer van voren af aan te moeten beginnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je bent toch een relatie van enkele maanden verder.
Rot voor je Axel. Waarom is het uitgegaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, alleen gevoelsmatig is er niet veel verandert. Ik zie er gewoon tegenop om de draad weer op te moeten pakken en weer van voren af aan te moeten beginnen.
Top dank je wel! Ziet er leuk uitquote:
Ze vond dat ze toch niet een serieuze relatie op kon bouwen (op de manier zoals zij dat voor zich zag), met de grote afstand tussen ons (2 uur reizen). Ik heb haar al gezegd dat het een kut argument is en ik heb al lopen zeuren waarom het nou altijd weer iets moet zijn waarop ik totaal geen invloed heb... blah!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rot voor je Axel. Waarom is het uitgegaan?
ik snap hem weer nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht toch wel datjij die zou raden
Was je ziek geweest?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
mogguh. ik voel me al wat beter
Dat weet je best, hihi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu wel. Hoe groot is de jouwe?
Dat is waarquote:
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.quote:
Ik heb geen flikker te doen omdat ik geen school hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.
Ik zit één of andere hippie handleiding te lezen, verplicht. Ik vraag me af of er serieus mensen zijn die denken dat je zo les kunt geven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.
Ben je al afgevallen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik ben bijna beter denk ik, nog wel buikkrampen maar ik hoef in elk geval niet meer de hele dag te kotsen
Ik weet het niet, maar ik heb in twee dagen niet echt meer gegeten dan biscuitjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit één of andere hippie handleiding te lezen, verplicht. Ik vraag me af of er serieus mensen zijn die denken dat je zo les kunt geven.Moeten wel mensen zijn die al 20 jaar niet meer voor de klas staan.
[..]
Ben je al afgevallen?
Ah, had ik niet eens op gelet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zie je die lettertjes?? Daar moet je een engels woord mee maken
Zeppelin nog iets?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer ik dacht dat jullie mij konden helpen
Weggooien. Die zijn er om mensen op het verkeerde been te zetten, denk ik. Al is dat met zo'n tekenstijl vrij overbodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met de SIXY letters?
Niksquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met de SIXY letters?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, nu begrijp ik het. Wel vreemd dat de zeppelin keihard naar de grond vliegt. Alvast RIP aan de nabestaanden.
Volgens mij is het pijltje links de manier hoe je er naar moet kijken, ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, nu begrijp ik het. Wel vreemd dat de zeppelin keihard naar de grond vliegt. Alvast RIP aan de nabestaanden.
Wtf waarom betaal je zoveel danquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) als straks mn verzekering opgezegd is... ga ik ook poging doen om voor (een deel van) de gemeentelijke heffingen vrijstelling te krijgen... zou me echt 100 euro per maand schelen ofzo =D whoop whoop, dan heb ik geld om te sporten =D
Of om vaker te gaan stappenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) als straks mn verzekering opgezegd is... ga ik ook poging doen om voor (een deel van) de gemeentelijke heffingen vrijstelling te krijgen... zou me echt 100 euro per maand schelen ofzo =D whoop whoop, dan heb ik geld om te sporten =D
Geen probleem meid, dat zijn we gewend van vrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) ... bla bla bla bla bla bla
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wtf waarom betaal je zoveel dan
Ik ben met 2 pers en 1 hond en betaal 72 euro
Ja ik toch ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling van
rioolrecht en milieuheffing denk ik wel..
ik betaal per maand ong 15 euro hondenbelasting (voor 2 honden) en dan 35 euro aan alle andere zooi... ga proberen die 35 euro kwijt te laten schelden... + 45 euro autoverzekering... is een "winst" van 80 euro per maand!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling van
rioolrecht en milieuheffing denk ik wel..
en auto verzekering is 45 euro ofzo (leve grijze kentekens =p)
Bij mij start ie opeens niet meer opquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt joysanu ben ik verslaafd
Ik ben nu bij met me tekeningenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij start ie opeens niet meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |