Dat is niet best. Zou ook even de HA consulterenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteren bloeddrukverlagende pillen
maar mijn hart klopt echt TE hard nu. en ik voel me draaierig en suf
Ik help je wel met douchen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Yup, ik moet maar eerst 3 weken aankijken hoe het gaat
Geen eigenbelang verder, zo fijn aan jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik sta altijd klaar voor anderen.
Dat ik nog geen heilig verklaring heb gekregen is onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen eigenbelang verder, zo fijn aan jou
Daar is het wel eens tijd voor jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ik nog geen heilig verklaring heb gekregen is onbegrijpelijk.
Hoe heet die app? Want klinkt leuk om te doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
OW God mijn tekeningen
Joysa dit is leuk
Draw Somethingquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe heet die app? Want klinkt leuk om te doen
Genoeg mensen die ik er gek voor kan krijgen het ook te doen!
Dat hoor ik vaker, maar hier nog nooit gehadquote:
ik vind het leukerquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draw something is het nieuwe Wordfeud?
Nou je bent toch een relatie van enkele maanden verder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Axel1988 het volgende:
Zoo, ik ben eigenlijk weer waar ik vorig jaar rond deze tijd was: terug bij af... dus wellicht niet zo'n slecht idee om weer terug hier naartoe te gaan. Vorig jaar heeft het uiteindelijk wel geholpen; plus ik heb geen idee wat ik verder zou moeten.
Klopt, alleen gevoelsmatig is er niet veel verandert. Ik zie er gewoon tegenop om de draad weer op te moeten pakken en weer van voren af aan te moeten beginnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je bent toch een relatie van enkele maanden verder.
Rot voor je Axel. Waarom is het uitgegaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, alleen gevoelsmatig is er niet veel verandert. Ik zie er gewoon tegenop om de draad weer op te moeten pakken en weer van voren af aan te moeten beginnen.
Top dank je wel! Ziet er leuk uitquote:
Ze vond dat ze toch niet een serieuze relatie op kon bouwen (op de manier zoals zij dat voor zich zag), met de grote afstand tussen ons (2 uur reizen). Ik heb haar al gezegd dat het een kut argument is en ik heb al lopen zeuren waarom het nou altijd weer iets moet zijn waarop ik totaal geen invloed heb... blah!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rot voor je Axel. Waarom is het uitgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |