Spijkenissers hebben vaak nog een erger accent dan Rotterdammers hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sinds wanneer heeft Spijkenisse een accent eigenlijk, dit is best nieuw voor me
Ik kom er toch vrij vaak
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhu een accent ja!
[..]
Nee schattig, vind het wel iets liefs hebben. Als die wat zwoels zouden zeggen klinkt dat vast geil
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef Partingglass het volgende:
Ik vind,het vooral grappig zo'n accent maar wie weet klinkt het zwoel wel geil. Haha.
Het is me bij jou en Snarf niet opgevallen iigquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenissers hebben vaak nog een erger accent dan Rotterdammers hoor
Ik kan heel netjes pratenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is me bij jou en Snarf niet opgevallen iig
Ik kom uit het zuiden dus vind dit een accent hoewel ik zelf ik jou ogen wrss een spraakgebrek hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is me bij jou en Snarf niet opgevallen iig
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan heel netjes praten
Maar kan ook erg met accent praten
Hoe ver zuid? En nee, ik heb alles accenten wel zo'n beetje ontmoet inmiddels, vind bijna niks meer vreemd of raarquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:32 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik kom uit het zuiden dus vind dit een accent hoewel ik zelf ik jou ogen wrss een spraakgebrek heb
Regio venlo, noord limburg. Ik vind ook niets raar aan accenten of dialect ik houd wel van die diversiteit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe ver zuid? En nee, ik heb alles accenten wel zo'n beetje ontmoet inmiddels, vind bijna niks meer vreemd of raar
Dat dus!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:36 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Regio venlo, noord limburg. Ik vind ook niets raar aan accenten of dialect ik houd wel van die diversiteit.
Komt er in de M&M show dan een zwoel momentje speciaal voor mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Whahahaha nou we zullen wel een zwoel filmpje opnemen een keer
Trouwens binnenkort doen we weer een M&M Show, dan wel luisteren he
[..]
Ik kan ook erg met accent praten, zeker als ik wat gedronken heb kan dat erg plat wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan heel netjes praten
Maar kan ook erg met accent praten
Als dialectspreker ben ik Nederland nog geen dialect tegen gekomen wat niet te verstaan was. West-Fries is nog lastigst omdat,de klanken harder zijn dan wat ik gewend ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik woonde een tijdje in Gelderland, en ging dan voor m'n werk dagelijks naar Limburg (vrachtwagen) Maar ook richting 't noorden, na een bepaalde tijd snapt je hoofd helemaal wat ze zeggen
Mensen die dit soort statusupdates op facebook zettenquote:I was just minding my own business in the train, solving my rubik's cube in little under 2 minutes, when a woman asked me this (and I kid you not): "Are you a genius?". Yeah, I was surprised.. Turns out her husband was a math teacher who had one as well, and he could only figure out how to solve the top of the thing.. So I explained how to fix it, until she had to get off the train again xD
Die kreunt zachtjes bij elke stootquote:
Mooie omschrijving.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kreunt zachtjes bij elke stoot
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kreunt zachtjes bij elke stoot
* charmed_angel gaat zoeken naar Draw Somethingquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
C_a installeer eens draw something op je telefoon
Tekenenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel gaat zoeken naar Draw Something
Moment
Ik kan niet tekenenquote:
Is vast iets Haags?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Kennen jullie de term au kutje echt niet?
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
En op een iphone al helemaal nietquote:
je moet tegen elkaar ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
[..]
En op een iphone al helemaal nietDat is leuk
Ja, je kan kiezen uit 3 woorden, daar teken je er 1 van, en dan moet de ander radenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet tegen elkaar ofzo?
Het is een spel?
De ander kan trouwens alles zien he, ook als je weggumt en wist enzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
omg dit lijkt nergens op wat ik nu aan het tekenen ben
Nee, wij zijn na onze pubertijd volwassen geworden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Username pleeeasequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:14 schreef Partingglass het volgende:
Jups. Maar door werk niet non stop bezig
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
De ander kan trouwens alles zien he, ook als je weggumt en wist enzo
Oh zal ie zo wel binnen komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb je uitgenodigd via facebook geloof ik
Kun je kopen als je genoeg muntjes hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik heb niet alle kleuren
Dus me tekening is niet duidelijk
Ik ga een tekening makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nee hoor.quote:
Oh okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |