quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
De ander kan trouwens alles zien he, ook als je weggumt en wist enzo
Oh zal ie zo wel binnen komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb je uitgenodigd via facebook geloof ik
Kun je kopen als je genoeg muntjes hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik heb niet alle kleuren
Dus me tekening is niet duidelijk
Ik ga een tekening makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nee hoor.quote:
Oh okequote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef twi het volgende:
Op deze momenten wordt weer pijnlijk duidelijk waarom ik nooit voor de Samsung Wave had moeten kiezen...
Kusjequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef twi het volgende:
Op deze momenten wordt weer pijnlijk duidelijk waarom ik nooit voor de Samsung Wave had moeten kiezen...
Nee, maar ik vind het lullig voor jullie dat ik niet mee kan doen. Dat zou 't toch een stuk leuker maken.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het lullig voor jullie dat ik niet mee kan doen. Dat zou 't toch een stuk leuker maken.
Ik wist dat je het leuk zou vindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
OW God mijn tekeningen
Joysa dit is leuk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik zie het opeens
Dit is grappig
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:26 schreef Joysa het volgende:
[..]als je 249 muntjes hebt verzameld kun je extra kleurtjes kopen
wtf heb je getekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem geinstalleerd op mijn iPad
OHHHH JAquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem best duidelijk
ik moet ook nog douchen maar ik durf neitquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hij loopt vast hier
Dat betekend : Miran douchen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |