Tekenenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel gaat zoeken naar Draw Something
Moment
Ik kan niet tekenenquote:
Is vast iets Haags?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Kennen jullie de term au kutje echt niet?
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
En op een iphone al helemaal nietquote:
je moet tegen elkaar ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
[..]
En op een iphone al helemaal nietDat is leuk
Ja, je kan kiezen uit 3 woorden, daar teken je er 1 van, en dan moet de ander radenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet tegen elkaar ofzo?
Het is een spel?
De ander kan trouwens alles zien he, ook als je weggumt en wist enzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
omg dit lijkt nergens op wat ik nu aan het tekenen ben
Nee, wij zijn na onze pubertijd volwassen geworden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Username pleeeasequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:14 schreef Partingglass het volgende:
Jups. Maar door werk niet non stop bezig
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
De ander kan trouwens alles zien he, ook als je weggumt en wist enzo
Oh zal ie zo wel binnen komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb je uitgenodigd via facebook geloof ik
Kun je kopen als je genoeg muntjes hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik heb niet alle kleuren
Dus me tekening is niet duidelijk
Ik ga een tekening makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nee hoor.quote:
Oh okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |