ik snap hem weer nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht toch wel datjij die zou raden
Was je ziek geweest?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
mogguh. ik voel me al wat beter
Dat weet je best, hihi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu wel. Hoe groot is de jouwe?
Dat is waarquote:
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.quote:
Ik heb geen flikker te doen omdat ik geen school hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.
Ik zit één of andere hippie handleiding te lezen, verplicht. Ik vraag me af of er serieus mensen zijn die denken dat je zo les kunt geven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen flikker te doen en zit hier zwaar nutteloos op school. Dus dan mag ik hier ook komen.
Ben je al afgevallen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik ben bijna beter denk ik, nog wel buikkrampen maar ik hoef in elk geval niet meer de hele dag te kotsen
Ik weet het niet, maar ik heb in twee dagen niet echt meer gegeten dan biscuitjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit één of andere hippie handleiding te lezen, verplicht. Ik vraag me af of er serieus mensen zijn die denken dat je zo les kunt geven.Moeten wel mensen zijn die al 20 jaar niet meer voor de klas staan.
[..]
Ben je al afgevallen?
Ah, had ik niet eens op gelet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zie je die lettertjes?? Daar moet je een engels woord mee maken
Zeppelin nog iets?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer ik dacht dat jullie mij konden helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |