quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik gebruik alles door elkaar (en wordt niet eens dronken =p )
Mag dat in klas 5 nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit erover na te denken om van profiel te wisselen.
Je staat al achter in de rij, al krijg je natuurlijk wel voorrang boven de DG's van deze wereld. Dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Oei, dan moet ik snel zijn, wil ik voorkomen dat ik helemaal achteraan in de rij kom te staan
Nou nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Beste Miranda ,
Kom naar de opnames van ‘Wat Schat Je?’ en win prijzen!!
Heb jij een perfect inschattingsvermogen, grote mensenkennis en een sterk buikgevoel?
Houd je wel van een beetje gezelligheid en wil je kans maken op fantastische prijzen?
Geef je dan nu op voor ‘Wat Schat Je?’!
In dit nieuwe spelprogramma van Jeroen van der Boom strijden 100 mannen tegen 100 vrouwen.
Alles draait om inschattingen: van verrassende feitjes tot groot spektakel en bizarre experimenten.
Kom samen met je vrienden, collega’s, familie of teamgenoten naar de studio en speel mee.
WIE WIE WIE WILT ERMEE DOEN?![]()
IK!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Beste Miranda ,
Kom naar de opnames van ‘Wat Schat Je?’ en win prijzen!!
Heb jij een perfect inschattingsvermogen, grote mensenkennis en een sterk buikgevoel?
Houd je wel van een beetje gezelligheid en wil je kans maken op fantastische prijzen?
Geef je dan nu op voor ‘Wat Schat Je?’!
In dit nieuwe spelprogramma van Jeroen van der Boom strijden 100 mannen tegen 100 vrouwen.
Alles draait om inschattingen: van verrassende feitjes tot groot spektakel en bizarre experimenten.
Kom samen met je vrienden, collega’s, familie of teamgenoten naar de studio en speel mee.
WIE WIE WIE WILT ERMEE DOEN?![]()
Dat is mijn tong.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
IK!!!!
alleen wordt beetje huiverig van dat buikgevoel.... hoop niet dak tussen de enge beesten moet gaan liggen en moet raden wat er over mn buik kruipt =p
Waarom dat? Omdat ik 'r spelling en honden de hele tijd dis?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je staat al achter in de rij, al krijg je natuurlijk wel voorrang boven de DG's van deze wereld. Dat spreekt voor zich.
Ow the pain game! Kreeg ik ook een uitnodig vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee.![]()
Ik wil wel meedoen aan The Pain Game, Wipeout, Lotto Weekend Miljonairs, That's The Question, Lingo en Minute To Win It.
Even vragen wie er nog meer mee willen? En ik kan ons opgevenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
IK!!!!
alleen wordt beetje huiverig van dat buikgevoel.... hoop niet dak tussen de enge beesten moet gaan liggen en moet raden wat er over mn buik kruipt =p
ghehehehe dat zou wel hylarische tv opleveren... wordt mn buik gelikt en roep ik dat ik t weet "er loopt een duizendpoot over mn buik!!!!"quote:
wat voel je op je buik? JA JA JA IK WEET HET! KANEELSTOKJE!! HET IS KANEELSTOKJE!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe dat zou wel hylarische tv opleveren... wordt mn buik gelikt en roep ik dat ik t weet "er loopt een duizendpoot over mn buik!!!!"
Nee, omdat DG een tarrel is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat ik 'r spelling en honden de hele tijd dis?
Mijn tong voelt meer als een worm.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe dat zou wel hylarische tv opleveren... wordt mn buik gelikt en roep ik dat ik t weet "er loopt een duizendpoot over mn buik!!!!"
aviquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Snarf
Jij zet het filmpje om naar AVI??? Of MPEG?
digital girl ook.... zit jij soms achter ook_gek aan....?quote:
Voor DG staan is een vanzelfsprekendheid, maar waarom achter de rest? Ik verwacht op z'n minst een speciale twi-strook met directe toegang.quote:
heb meer het idee dat als ik online komt jij meer op mij duikt dan snarf dat doet.quote:
Dat klopt als een bus. Zij duikt dan ook helemaal niet op jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb meer het idee dat als ik online komt jij meer op mij duikt dan snarf dat doet.
Is dat heloefs meisje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef ValHallen het volgende:
swap.avi. Respect voor degenen die hem helemaal hebben afgekeken.
Je staat niet zonder meer voor de Faxman en mij, vanzelf sprekend. De rest is onderhandelbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Voor DG staan is een vanzelfsprekendheid, maar waarom achter de rest? Ik verwacht op z'n minst een speciale twi-strook met directe toegang.
Je bent zojuist een plekje opgeschoven.quote:
hoe lang ist... vertel... wat heb je ermee gedaan... hoe is het geworden ...?? =Dquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Dat uploaden zal wel lang duren
CA zeg er eens wat van hoe knap ik wel niet benquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Dat uploaden zal wel lang duren
je denkt dat CA jou komt redden... je duikt er wel meteen boven op he..? =pquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
CA zeg er eens wat van hoe knap ik wel niet ben
Je bent nu Bartho voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Ten koste van Faxie of jou?
Ik vind dit wel wat, handjeklap voor snarfje.
Ik heb beetje hetzelfde concept als jou gedaan, dus met foto'squote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe lang ist... vertel... wat heb je ermee gedaan... hoe is het geworden ...?? =D
Je bent niet lelijk neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
CA zeg er eens wat van hoe knap ik wel niet ben
Kut betrapt.quote:
13 minuten =D wat zullen onze fans blij zijn!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb beetje hetzelfde concept als jou gedaan, dus met foto'sDan het filmpje, muziekje eronder en het is 13 minuten
Ja vooral Sintquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
13 minuten =D wat zullen onze fans blij zijn!!
Onze Spijkenisse filmquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar hebben jullie het over
Maar je bent wel vaagquote:
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof iemand bij de naam Bart nu nog aan hem denkt, sinds mijn toetreden tot dit topic.
13 minuten is genoeg voor de gemiddelde man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
13 minuten =D wat zullen onze fans blij zijn!!
anders stukje film eruit knippen...?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
hij blijft maar op 1% staanDit gaat nooit goed
nee dat is zondequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders stukje film eruit knippen...?
alle film is belangrijk... weet dat t lastig is met ons diepte-interview haha....quote:
2% Er zit beweging inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alle film is belangrijk... weet dat t lastig is met ons diepte-interview haha....
anders kijken of je m kan verkleinen qua kb's ..?
dat is goed denk ik....?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik merk echt dat ik bijna altijd behoefte heb aan mensen om me heen, of het nou via fok is, ik game alleen nog online, er is eigenlijk geen moment op de dag dat ik niet met iemand op welke manier dan ook in contact ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |