ja... dat kan ook nog..... nu wordt t wel heel lastig he DG...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ook_gek een kloon is van snarf.
Shit toch die F7 functie gebruiken in wordquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ook_gek een kloon is van snarf.
Zou je der raken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb de foto eerder gezien dan jij.
quote:
moet de berichtjes van DG meerekenen waarin hij me uitlegd dat ik van t padje af ben en een traditionele man moet zoeken....?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel pm/dm heb je al gehad van mannen die je probeerden te versieren Snarf?
Trek een nummertje, Kaneel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel pm/dm heb je al gehad van mannen die je probeerden te versieren Snarf?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet de berichtjes van DG meerekenen waarin hij me uitlegd dat ik van t padje af ben en een traditionele man moet zoeken....?
oh jah dat was jij jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet gelukkig dat het geen kloons van elkaar zijn, ik heb zowel ook_gek als Snarf in 't echt gezien
Ja, die ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet de berichtjes van DG meerekenen waarin hij me uitlegd dat ik van t padje af ben en een traditionele man moet zoeken....?
Denken dat ik nog geen dm heb gestuurd aan Snarf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Trek een nummertje, Kaneel.
En nee, niet zoeentje.
Tuurlijk zonnestraaltje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Loefje, mag ik de foto van je chick zien?
ik gebruik alles door elkaar (en wordt niet eens dronken =p )quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf met welk programma maak jij die filmpjes?
Oei, dan moet ik snel zijn, wil ik voorkomen dat ik helemaal achteraan in de rij kom te staanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat ik nog geen dm heb gestuurd aan Snarf.
Brofist, we blijven op die lijn zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |