quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Als De Jeugd komt ben ik tevreden, ik ben snel tevreden.
Of als uit het niets de Pet Shop Boys komen, dan ga ik loesoe.
Of The Beastie Boys, dan kom ik klaar in mijn broekje.Mwa, zo onrealistisch is dat niet. Vorig jaar stond Prince er nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig, kiezen tussen Die Antwoord en Florence and the Machine.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan allemaal tegelijk zodat je er maar 1 van kan zien..
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
Vriendjelief, mag ik je even lenen?
Vraag het gewoon netjes, brutaaltje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Mysterieuze foto van heloefs chick? Hebben. Nu.
Loefje, mag ik de foto van je chick zien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag het gewoon netjes, brutaaltje.
Hahaha, ik heb de foto eerder gezien dan jij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Loefje, mag ik de foto van je chick zien?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ook_gek een kloon is van snarf.
Hmm, er is bij allebei geen touw aan vast te knopen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
ja... dat kan ook nog..... nu wordt t wel heel lastig he DG...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Shit toch die F7 functie gebruiken in wordquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Zou je der raken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb de foto eerder gezien dan jij.
quote:
moet de berichtjes van DG meerekenen waarin hij me uitlegd dat ik van t padje af ben en een traditionele man moet zoeken....?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel pm/dm heb je al gehad van mannen die je probeerden te versieren Snarf?
Trek een nummertje, Kaneel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel pm/dm heb je al gehad van mannen die je probeerden te versieren Snarf?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet de berichtjes van DG meerekenen waarin hij me uitlegd dat ik van t padje af ben en een traditionele man moet zoeken....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |