Op een dag trouw ik gewoon, Dan is er tenminste echt geen twijfel over de datum, en doen eerdere data er ook niet meer toequote:charmed_angel het volgende:[/b]
[..]
ja daarom
Wij hebben gewoon een datum besloten, ofzo
30-04 Tweede ontmoeting, daarna een hele week elke avond gezien, 08-05 gaan stappen. En de volgende dag maar 08-05 aangehouden als dag
Was niet helemaal mijn idee, maar ok. Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op een dag trouw ik gewoon, Dan is er tenminste echt geen twijfel over de datum, en doen eerdere data er ook niet meer toe
Lulquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
10 euro voor wat? Ik kan trouwens niet garanderen dat Pinda de foto niet te zien krijgt. Maar dat is dan buiten mijn schuld om.
Nou nee, die wanhopige tijden hebben wel gehad. Ik heb gewoon mijn twijfels want ze is wel tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je vind der niet "verliefd" leuk maar wilt gewoon graag een meisje?
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was niet helemaal mijn idee, maar ok. Daar kan ik mee leven.
Nou, ze kan gewoon vrij op mijn laptop, op FOK! en in mijn DM history neuzen als ze hier is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Lul
[..]
Nou nee, die wanhopige tijden hebben wel gehad. Ik heb gewoon mijn twijfels want ze is wel tof.
Maar toch er mist iets.
Geen probleem. Het is geven en nemen he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar ik geef haar zelf die foto wel, als jij het maar niet voor die tijd doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, ze kan gewoon vrij op mijn laptop, op FOK! en in mijn DM history neuzen als ze hier is.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik geef haar zelf die foto wel, als jij het maar niet voor die tijd doet.
Hoelang heb je 'm nu?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Myr?
Wat denk je? Zou ik morgen al terug kunnen gaan voor een korter staafje? Ik word er echt gek van
Oh god.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens over wel of geen relatie gesproken. Ik heb het volgende wel eens mee gemaakt
Op een gegeven moment moet de vrouw een datum hebben waar op je afspreekt, oke het is serieus. Dat is een vrouwen ding. Van af die datum gaat alles lopen. Bv we hebben 3maanden en 2 dagen een relatie. Dat soort dingen benouwen mij zeer maar goed ik speel het spelletje mee. Je moet er wat voor over hebben he.
Goed dat moment is kennelijk aangebroken en op dat moment liggen we in bed en de vraag komt, schat? Schatje zullen we maar van af vandaag zeggen dat wat we hebben serieus is? Nou uhm okeeee.... Nou kusje kroel hop ik wil er op. Oh nee toch nog niet schat niet nu officieel relatie!! Huh wtf waarom niet? Nou het is de 13de dat brengt geen geluk. Neeee heb ik dat!! Pfffff
Lig je te wachten tot 00:00uur. En dan duren 60 secondes lang!! 00:01 ja we hebben nu echt wat! Het is de 14de!!!
Dat kan echt alleen mij overkomen
Ik zou toch nog even een dag of 3 wachten..quote:
Hmm, dat is wel een beetje een vreemd mens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens over wel of geen relatie gesproken. Ik heb het volgende wel eens mee gemaakt
Op een gegeven moment moet de vrouw een datum hebben waar op je afspreekt, oke het is serieus. Dat is een vrouwen ding. Van af die datum gaat alles lopen. Bv we hebben 3maanden en 2 dagen een relatie. Dat soort dingen benouwen mij zeer maar goed ik speel het spelletje mee. Je moet er wat voor over hebben he.
Goed dat moment is kennelijk aangebroken en op dat moment liggen we in bed en de vraag komt, schat? Schatje zullen we maar van af vandaag zeggen dat wat we hebben serieus is? Nou uhm okeeee.... Nou kusje kroel hop ik wil er op. Oh nee toch nog niet schat niet nu officieel relatie!! Huh wtf waarom niet? Nou het is de 13de dat brengt geen geluk. Neeee heb ik dat!! Pfffff
Lig je te wachten tot 00:00uur. En dan duren 60 secondes lang!! 00:01 ja we hebben nu echt wat! Het is de 14de!!!
Dat kan echt alleen mij overkomen
Als de zwelling in je tong minder is wel ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Myr?
Wat denk je? Zou ik morgen al terug kunnen gaan voor een korter staafje? Ik word er echt gek van
Ja? Kan het nog dik worden? Of meer voor het genezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou toch nog even een dag of 3 wachten..
Ik heb geen zwelling gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als de zwelling in je tong minder is wel ja.
Ik heb het zelf ook vroeg gewisseld, dus ik denk dat ze het daar al helemaal goed kunnen zien of het wel of niet kan. Volgens mij was het puur voor de zwelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen zwelling gehad
Ja een heel klein beetje een halve dag
Niet altijd hoor.quote:
Ja, dat is dus gewoon creepy. Maarja, ik kan sowieso nergens datums van onthouden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd hoor.
Ik weet nog op welke dag ik Esme ontmoette, op welke dag Pinda, op welke dag Gerrie.
Ze raden het niet voor niks aan hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Kan het nog dik worden? Of meer voor het genezen?
Pinda en ik hebben vandaag 3 maanden en 2 dagen... Ik moest even tellen enzo, maar het is echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd hoor.
Ik weet nog op welke dag ik Esme ontmoette, op welke dag Pinda, op welke dag Gerrie.
hij ligt gewoon voor me neusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
GrrrrrrrrrrIk ben mijn videocamera kwijt
ja dat is waar.... ik wacht nog wel evenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik wilde deze 3 uur in de trein aan mn school werken. Maar nu zit ik gewoon al 1.5 uur te FOK!ken.
I failed once again.
Ik hou gewoon teveel nutteloze feitjes vast.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is dus gewoon creepy. Maarja, ik kan sowieso nergens datums van onthouden.
Fixedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen probleem. Het is geven en nemen he.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
FOK!kers zijn wel schatjes, dat moet ik jullie nageven.
Als ze nog klein zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
Vertel Heloef. Vertel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
Je wou niet bij mij langskomenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
Serieus, mensen morgen niet meer zo ver in het noorden wonen. Ik ben de treinreis zat.
Je mag logeren hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
Serieus, mensen morgen niet meer zo ver in het noorden wonen. Ik ben de treinreis zat.
Ik ben een beetje verlegen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wou niet bij mij langskomenBegrijp ik
!
Nee. Ik wil naar huis.quote:
Nee, hier zit ik om advies te geven, ik kan kei goed versieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom zit je ook in dezen topicje!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet in Groningen wonen
Met een boers accent, maar ik hoor meer Nederlands dan in Rotterdam ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
En Myr zegt zelf ook: we praten hier in Groningen ABN
Dat roep ik al de hele tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
En Myr zegt zelf ook: we praten hier in Groningen ABN
Boers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een boers accent, maar ik hoor meer Nederlands dan in Rotterdam ja.
Ik praat niet boers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef ValHallen het volgende:
Assepoester. Of was het Sneeuwitje?
Party & Co toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik praat niet boers.
En ik weet het niet meer. Stomme Triviant.
Dat moet je bij haar doen, niet thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Oh nee dingen beginnen nu te exploderen.
Welke dingen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Oh nee dingen beginnen nu te exploderen.
Rammstein geluisterd zeker!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn alle banners ineens in het duits.
Sorryquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moest stiekem wel een beetje lachen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moest stiekem wel een beetje lachen.
Ja het is een beetje een grapje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
Heloef?
Specs?
Bedoel: ademt het? Heeft het een naam? Heeft het een uiterlijk?
Ik schroktequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een grapje.Maar er is wel een meisje en ja die ademt, Lynn heet en rood haar heeft.
Tot zover de update.
Renetje toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schrokte![]()
Maar gelukkig is het een grapje. Bedoel: dit is niet goed voor mijn hart.
Ik hopelijk ook. Het is toch op zondag dus ik kan sowiesoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga naar Paganfest, waarschijnlijk.
Wanneer en waar is het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga naar Paganfest, waarschijnlijk.
Mijn ouders moesten het erover hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook. Het is toch op zondag dus ik kan sowieso
Eluveitie live zien
Waarom zou je daar niet heen mogen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten het erover hebben
lichaams bouw?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een grapje.Maar er is wel een meisje en ja die ademt, Lynn heet en rood haar heeft.
Tot zover de update.
Geef me een momentje.quote:
Moet maandag naar schoolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet heen mogen?
Uhm heloef? WTF twijfel je man haha.quote:
PUB ->quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet maandag naar schoolen het is laat afgelopen vonden ze
Pffff het ging zo goed met fietsen, mietje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
Gouda, nog 20 minuten tot huis.Waar ik met de auto van het station opgehaald word. Kei lief want ik ben best moe.
Ohquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet maandag naar schoolen het is laat afgelopen vonden ze
zal haar effe omschrijven.quote:
Sorry, Groningen ging me wat ver.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pffff het ging zo goed met fietsen, mietje.
quote:
Nou jullie hebben een omschrijving, nu allemaal opgeboktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal haar effe omschrijven.
Slank, rode haren tot iets over de schouder. Kleine stevige tietjes en een lief gezichtje.
Ik snap niet wat hier nou aan te twijfelen valt!
quote:
Zeg niet meer PM.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal haar effe omschrijven.
Slank, rode haren tot iets over de schouder. Kleine stevige tietjes en een lief gezichtje.
Ik snap niet wat hier nou aan te twijfelen valt!
Nee natuurlijk niet, wel eens gezegd dat ik plaatjes draai bij een radiostation waar een forum aan vast zit.quote:
knulletje wat is er aan de hand? Probeer je weer wat toe te voegen aan dit topic?quote:
It's the other way around.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wel eens gezegd dat ik plaatjes draai bij een radiostation waar een forum aan vast zit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
knulletje wat is er aan de hand? Probeer je weer wat toe te voegen aan dit topic?
Probeer nog maar een keer, want lukt je niet zo goed he.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef twi het volgende:
Ja, nu ben ik ook wel benieuwd heloef, pfffft.
Maar twee regels tekst, wow, snarf is zeker niet online op fok??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
knulletje wat is er aan de hand? Probeer je weer wat toe te voegen aan dit topic?
Probeer nog maar een keer, want lukt je niet zo goed he.
6. Je bent mod en je kunt 'm bannenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Heloef, hierbij verschillende redenen waarom ik de foto zou moeten zien.
1. Ik ben lief.
2. Ik heb tietjes.
3. Ik ben je on-actieve wingwomen.
4. Ik heb overal verstand van.
5. Ik ben lief.
Bedankt voor je goede argumentatie, ik neem dit zeker mee in de beslissing.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Heloef, hierbij verschillende redenen waarom ik de foto zou moeten zien.
1. Ik ben lief.
2. Ik heb tietjes.
3. Ik ben je on-actieve wingwomen.
4. Ik heb overal verstand van.
5. Ik ben lief.
en daarom zeg ik, lang leven whatsappquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar twee regels tekst, wow, snarf is zeker niet online op fok??
Ik kan niet bannen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
6. Je bent mod en je kunt 'm bannen
Ik maar zweren dat ik er geen account had.quote:
Je duikt er gelijk op hehquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en daarom zeg ik, lang leven whatsapp
Zou leuk zijn als ze hier rond ging kijken en dan al die posts vond over je penis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maar zweren dat ik er geen account had.
Of al zijn klaagposts. Oh, wacht, 90% is dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze hier rond ging kijken en dan al die posts vond over je penis.
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze hier rond ging kijken en dan al die posts vond over je penis.
Waarvan 90 procent werd gepost door jou?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of al zijn klaagposts. Oh, wacht, 90% is dat.
En de walvis.quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarvan 90 procent werd gepost door jou?
knulletje wat is er nou precies aan de hand, is het dat je jaloers bent, is het omdat het nu blijkt dat je echt helemaal nergens meer aan mee kan doen? Is het dat bekende gevoel bij je, beter bekend als extreem falen? Dat lege gevoel dat je zelf met je verzuurde gedrag niet kan vullen. Weer de bevestiging dat je eigenlijk helemaal niet mee telt bij niks niet. Je bent niks en je blijft niks, keer op keer op keer.quote:
Voor wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Nu vind ik het wel een beetje zielig worden voor hem hoor.
Zo dansenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:25 schreef twi het volgende:
Ja leuk, allemaal even lekker terugbashen. En nu?
Wow veel woorden snarf is zeker weer online???quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
knulletje wat is er nou precies aan de hand, is het dat je jaloers bent, is het omdat het nu blijkt dat je echt helemaal nergens meer aan mee kan doen? Is het dat bekende gevoel bij je, beter bekend als extreem falen? Dat lege gevoel dat je zelf met je verzuurde gedrag niet kan vullen. Weer de bevestiging dat je eigenlijk helemaal niet mee telt bij niks niet. Je bent niks en je blijft niks, keer op keer op keer.
Ik ken dat gevoel niet, maar vertel eens.... hoe is dat nou zo een gevoel, dat je aan niks kunt mee doen omdat je het gewoon niet snapt?
Bwhehehe, ik heb subtiel gehint als ze wist wat FOK! was, wist ze niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet haten jong.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of al zijn klaagposts. Oh, wacht, 90% is dat.
Dat was voordat ik foto's ging verspreiden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:22 schreef ValHallen het volgende:
Moet je nagaan, toen ik heloef voor het eerst zag posten hier op FOK! vond ik hem nog een stoere neger.
kulletje, het lukt je weer niet. Stop er nou mee. Je zet je zelf zo voor lul. Het begint nu echt zielig te worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wow veel woorden snarf is zeker weer online???
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik moest wel een heel klein beetje lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Toen ik las "ZE ZIJN TERUGquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef ValHallen het volgende:
ZE ZIJN TERUG. Mijn allerfavoriete guilty pleasure act.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Verschrikkelijk nummerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik las "ZE ZIJN TERUG" en "Mijn allerfavoriete guilty pleasure act."dacht ik eigenlijk aan:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Inderdaad, er zijn eentonige nummers maar dit is toch wel wat teveel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummer
Deze is leuker.
Zefquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben niet de enige Die Antwoord liefhebber hier
ik vind het niksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben niet de enige Die Antwoord liefhebber hier
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
Dat I Fink U Freeky is nog best danceachtig kenserhard.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kulletje, het lukt je weer niet. Stop er nou mee. Je zet je zelf zo voor lul. Het begint nu echt zielig te worden.
Best vreemd om te bedenken dat ik zo iets goeds als Die Antwoord op TMF heb ontdekt.quote:
toch mis ik tmf met hun slechte engelse gesprekjes en de grote sterren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Best vreemd om te bedenken dat ik zo iets goeds als Die Antwoord op TMF heb ontdekt.
Ik zat van:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef ValHallen het volgende:
Toen ik Enter the ninja op tv zag:
[ afbeelding ]
Ik mis Tess en Veronica, thuis komen met Kijk Dit Nouquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toch mis ik tmf met hun slechte engelse gesprekjes en de grote sterren.
of dat ik kom bij je slapen gebeuren met valerioquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis Tess en Veronica, thuis komen met Kijk Dit Nou
En die vervelende Sascha Visser die ieder meisje leuk vond.
En vooral de enorm deprimerende SMS balk.
Gouden tijden.
Dat was wel tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of dat ik kom bij je slapen gebeuren met valerio
En dan allemaal tegelijk zodat je er maar 1 van kan zien..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Komt Sziget morgen met de line-up:
- Die Antwoord
- Soundgarden
- Primus
- Kyuss
- Ed Rush & Optical
- Florence + The Machine
- My Bloody Valentine
Dat ga ik niet overleven.
Dan ga ik huilen. Geen grap.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan allemaal tegelijk zodat je er maar 1 van kan zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Als De Jeugd komt ben ik tevreden, ik ben snel tevreden.
Of als uit het niets de Pet Shop Boys komen, dan ga ik loesoe.
Of The Beastie Boys, dan kom ik klaar in mijn broekje.Mwa, zo onrealistisch is dat niet. Vorig jaar stond Prince er nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig, kiezen tussen Die Antwoord en Florence and the Machine.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan allemaal tegelijk zodat je er maar 1 van kan zien..
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
Vriendjelief, mag ik je even lenen?
Vraag het gewoon netjes, brutaaltje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Mysterieuze foto van heloefs chick? Hebben. Nu.
Loefje, mag ik de foto van je chick zien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag het gewoon netjes, brutaaltje.
Hahaha, ik heb de foto eerder gezien dan jij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Loefje, mag ik de foto van je chick zien?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ook_gek een kloon is van snarf.
Hmm, er is bij allebei geen touw aan vast te knopen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
ja... dat kan ook nog..... nu wordt t wel heel lastig he DG...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Shit toch die F7 functie gebruiken in wordquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Zou je der raken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb de foto eerder gezien dan jij.
quote:
moet de berichtjes van DG meerekenen waarin hij me uitlegd dat ik van t padje af ben en een traditionele man moet zoeken....?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel pm/dm heb je al gehad van mannen die je probeerden te versieren Snarf?
Trek een nummertje, Kaneel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel pm/dm heb je al gehad van mannen die je probeerden te versieren Snarf?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet de berichtjes van DG meerekenen waarin hij me uitlegd dat ik van t padje af ben en een traditionele man moet zoeken....?
oh jah dat was jij jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet gelukkig dat het geen kloons van elkaar zijn, ik heb zowel ook_gek als Snarf in 't echt gezien
Ja, die ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet de berichtjes van DG meerekenen waarin hij me uitlegd dat ik van t padje af ben en een traditionele man moet zoeken....?
Denken dat ik nog geen dm heb gestuurd aan Snarf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Trek een nummertje, Kaneel.
En nee, niet zoeentje.
Tuurlijk zonnestraaltje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Loefje, mag ik de foto van je chick zien?
ik gebruik alles door elkaar (en wordt niet eens dronken =p )quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf met welk programma maak jij die filmpjes?
Oei, dan moet ik snel zijn, wil ik voorkomen dat ik helemaal achteraan in de rij kom te staanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat ik nog geen dm heb gestuurd aan Snarf.
Brofist, we blijven op die lijn zitten.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik gebruik alles door elkaar (en wordt niet eens dronken =p )
Mag dat in klas 5 nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit erover na te denken om van profiel te wisselen.
Je staat al achter in de rij, al krijg je natuurlijk wel voorrang boven de DG's van deze wereld. Dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Oei, dan moet ik snel zijn, wil ik voorkomen dat ik helemaal achteraan in de rij kom te staan
Nou nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Beste Miranda ,
Kom naar de opnames van ‘Wat Schat Je?’ en win prijzen!!
Heb jij een perfect inschattingsvermogen, grote mensenkennis en een sterk buikgevoel?
Houd je wel van een beetje gezelligheid en wil je kans maken op fantastische prijzen?
Geef je dan nu op voor ‘Wat Schat Je?’!
In dit nieuwe spelprogramma van Jeroen van der Boom strijden 100 mannen tegen 100 vrouwen.
Alles draait om inschattingen: van verrassende feitjes tot groot spektakel en bizarre experimenten.
Kom samen met je vrienden, collega’s, familie of teamgenoten naar de studio en speel mee.
WIE WIE WIE WILT ERMEE DOEN?![]()
IK!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Beste Miranda ,
Kom naar de opnames van ‘Wat Schat Je?’ en win prijzen!!
Heb jij een perfect inschattingsvermogen, grote mensenkennis en een sterk buikgevoel?
Houd je wel van een beetje gezelligheid en wil je kans maken op fantastische prijzen?
Geef je dan nu op voor ‘Wat Schat Je?’!
In dit nieuwe spelprogramma van Jeroen van der Boom strijden 100 mannen tegen 100 vrouwen.
Alles draait om inschattingen: van verrassende feitjes tot groot spektakel en bizarre experimenten.
Kom samen met je vrienden, collega’s, familie of teamgenoten naar de studio en speel mee.
WIE WIE WIE WILT ERMEE DOEN?![]()
Dat is mijn tong.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
IK!!!!
alleen wordt beetje huiverig van dat buikgevoel.... hoop niet dak tussen de enge beesten moet gaan liggen en moet raden wat er over mn buik kruipt =p
Waarom dat? Omdat ik 'r spelling en honden de hele tijd dis?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je staat al achter in de rij, al krijg je natuurlijk wel voorrang boven de DG's van deze wereld. Dat spreekt voor zich.
Ow the pain game! Kreeg ik ook een uitnodig vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee.![]()
Ik wil wel meedoen aan The Pain Game, Wipeout, Lotto Weekend Miljonairs, That's The Question, Lingo en Minute To Win It.
Even vragen wie er nog meer mee willen? En ik kan ons opgevenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
IK!!!!
alleen wordt beetje huiverig van dat buikgevoel.... hoop niet dak tussen de enge beesten moet gaan liggen en moet raden wat er over mn buik kruipt =p
ghehehehe dat zou wel hylarische tv opleveren... wordt mn buik gelikt en roep ik dat ik t weet "er loopt een duizendpoot over mn buik!!!!"quote:
wat voel je op je buik? JA JA JA IK WEET HET! KANEELSTOKJE!! HET IS KANEELSTOKJE!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe dat zou wel hylarische tv opleveren... wordt mn buik gelikt en roep ik dat ik t weet "er loopt een duizendpoot over mn buik!!!!"
Nee, omdat DG een tarrel is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat ik 'r spelling en honden de hele tijd dis?
Mijn tong voelt meer als een worm.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe dat zou wel hylarische tv opleveren... wordt mn buik gelikt en roep ik dat ik t weet "er loopt een duizendpoot over mn buik!!!!"
aviquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Snarf
Jij zet het filmpje om naar AVI??? Of MPEG?
digital girl ook.... zit jij soms achter ook_gek aan....?quote:
Voor DG staan is een vanzelfsprekendheid, maar waarom achter de rest? Ik verwacht op z'n minst een speciale twi-strook met directe toegang.quote:
heb meer het idee dat als ik online komt jij meer op mij duikt dan snarf dat doet.quote:
Dat klopt als een bus. Zij duikt dan ook helemaal niet op jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb meer het idee dat als ik online komt jij meer op mij duikt dan snarf dat doet.
Is dat heloefs meisje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef ValHallen het volgende:
swap.avi. Respect voor degenen die hem helemaal hebben afgekeken.
Je staat niet zonder meer voor de Faxman en mij, vanzelf sprekend. De rest is onderhandelbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Voor DG staan is een vanzelfsprekendheid, maar waarom achter de rest? Ik verwacht op z'n minst een speciale twi-strook met directe toegang.
Je bent zojuist een plekje opgeschoven.quote:
hoe lang ist... vertel... wat heb je ermee gedaan... hoe is het geworden ...?? =Dquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Dat uploaden zal wel lang duren
CA zeg er eens wat van hoe knap ik wel niet benquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Dat uploaden zal wel lang duren
je denkt dat CA jou komt redden... je duikt er wel meteen boven op he..? =pquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
CA zeg er eens wat van hoe knap ik wel niet ben
Je bent nu Bartho voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Ten koste van Faxie of jou?
Ik vind dit wel wat, handjeklap voor snarfje.
Ik heb beetje hetzelfde concept als jou gedaan, dus met foto'squote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe lang ist... vertel... wat heb je ermee gedaan... hoe is het geworden ...?? =D
Je bent niet lelijk neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
CA zeg er eens wat van hoe knap ik wel niet ben
Kut betrapt.quote:
13 minuten =D wat zullen onze fans blij zijn!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb beetje hetzelfde concept als jou gedaan, dus met foto'sDan het filmpje, muziekje eronder en het is 13 minuten
Ja vooral Sintquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
13 minuten =D wat zullen onze fans blij zijn!!
Onze Spijkenisse filmquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar hebben jullie het over
Maar je bent wel vaagquote:
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof iemand bij de naam Bart nu nog aan hem denkt, sinds mijn toetreden tot dit topic.
13 minuten is genoeg voor de gemiddelde man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
13 minuten =D wat zullen onze fans blij zijn!!
anders stukje film eruit knippen...?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
hij blijft maar op 1% staanDit gaat nooit goed
nee dat is zondequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders stukje film eruit knippen...?
alle film is belangrijk... weet dat t lastig is met ons diepte-interview haha....quote:
2% Er zit beweging inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alle film is belangrijk... weet dat t lastig is met ons diepte-interview haha....
anders kijken of je m kan verkleinen qua kb's ..?
dat is goed denk ik....?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik merk echt dat ik bijna altijd behoefte heb aan mensen om me heen, of het nou via fok is, ik game alleen nog online, er is eigenlijk geen moment op de dag dat ik niet met iemand op welke manier dan ook in contact ben...
whoeiiii hou me op de hoogte!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |