Op een dag trouw ik gewoon, Dan is er tenminste echt geen twijfel over de datum, en doen eerdere data er ook niet meer toequote:charmed_angel het volgende:[/b]
[..]
ja daarom
Wij hebben gewoon een datum besloten, ofzo
30-04 Tweede ontmoeting, daarna een hele week elke avond gezien, 08-05 gaan stappen. En de volgende dag maar 08-05 aangehouden als dag
Was niet helemaal mijn idee, maar ok. Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op een dag trouw ik gewoon, Dan is er tenminste echt geen twijfel over de datum, en doen eerdere data er ook niet meer toe
Lulquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
10 euro voor wat? Ik kan trouwens niet garanderen dat Pinda de foto niet te zien krijgt. Maar dat is dan buiten mijn schuld om.
Nou nee, die wanhopige tijden hebben wel gehad. Ik heb gewoon mijn twijfels want ze is wel tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je vind der niet "verliefd" leuk maar wilt gewoon graag een meisje?
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was niet helemaal mijn idee, maar ok. Daar kan ik mee leven.
Nou, ze kan gewoon vrij op mijn laptop, op FOK! en in mijn DM history neuzen als ze hier is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Lul
[..]
Nou nee, die wanhopige tijden hebben wel gehad. Ik heb gewoon mijn twijfels want ze is wel tof.
Maar toch er mist iets.
Geen probleem. Het is geven en nemen he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar ik geef haar zelf die foto wel, als jij het maar niet voor die tijd doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, ze kan gewoon vrij op mijn laptop, op FOK! en in mijn DM history neuzen als ze hier is.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik geef haar zelf die foto wel, als jij het maar niet voor die tijd doet.
Hoelang heb je 'm nu?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Myr?
Wat denk je? Zou ik morgen al terug kunnen gaan voor een korter staafje? Ik word er echt gek van
Oh god.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens over wel of geen relatie gesproken. Ik heb het volgende wel eens mee gemaakt
Op een gegeven moment moet de vrouw een datum hebben waar op je afspreekt, oke het is serieus. Dat is een vrouwen ding. Van af die datum gaat alles lopen. Bv we hebben 3maanden en 2 dagen een relatie. Dat soort dingen benouwen mij zeer maar goed ik speel het spelletje mee. Je moet er wat voor over hebben he.
Goed dat moment is kennelijk aangebroken en op dat moment liggen we in bed en de vraag komt, schat? Schatje zullen we maar van af vandaag zeggen dat wat we hebben serieus is? Nou uhm okeeee.... Nou kusje kroel hop ik wil er op. Oh nee toch nog niet schat niet nu officieel relatie!! Huh wtf waarom niet? Nou het is de 13de dat brengt geen geluk. Neeee heb ik dat!! Pfffff
Lig je te wachten tot 00:00uur. En dan duren 60 secondes lang!! 00:01 ja we hebben nu echt wat! Het is de 14de!!!
Dat kan echt alleen mij overkomen
Ik zou toch nog even een dag of 3 wachten..quote:
Hmm, dat is wel een beetje een vreemd mens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens over wel of geen relatie gesproken. Ik heb het volgende wel eens mee gemaakt
Op een gegeven moment moet de vrouw een datum hebben waar op je afspreekt, oke het is serieus. Dat is een vrouwen ding. Van af die datum gaat alles lopen. Bv we hebben 3maanden en 2 dagen een relatie. Dat soort dingen benouwen mij zeer maar goed ik speel het spelletje mee. Je moet er wat voor over hebben he.
Goed dat moment is kennelijk aangebroken en op dat moment liggen we in bed en de vraag komt, schat? Schatje zullen we maar van af vandaag zeggen dat wat we hebben serieus is? Nou uhm okeeee.... Nou kusje kroel hop ik wil er op. Oh nee toch nog niet schat niet nu officieel relatie!! Huh wtf waarom niet? Nou het is de 13de dat brengt geen geluk. Neeee heb ik dat!! Pfffff
Lig je te wachten tot 00:00uur. En dan duren 60 secondes lang!! 00:01 ja we hebben nu echt wat! Het is de 14de!!!
Dat kan echt alleen mij overkomen
Als de zwelling in je tong minder is wel ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Myr?
Wat denk je? Zou ik morgen al terug kunnen gaan voor een korter staafje? Ik word er echt gek van
Ja? Kan het nog dik worden? Of meer voor het genezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou toch nog even een dag of 3 wachten..
Ik heb geen zwelling gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als de zwelling in je tong minder is wel ja.
Ik heb het zelf ook vroeg gewisseld, dus ik denk dat ze het daar al helemaal goed kunnen zien of het wel of niet kan. Volgens mij was het puur voor de zwelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen zwelling gehad
Ja een heel klein beetje een halve dag
Niet altijd hoor.quote:
Ja, dat is dus gewoon creepy. Maarja, ik kan sowieso nergens datums van onthouden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd hoor.
Ik weet nog op welke dag ik Esme ontmoette, op welke dag Pinda, op welke dag Gerrie.
Ze raden het niet voor niks aan hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Kan het nog dik worden? Of meer voor het genezen?
Pinda en ik hebben vandaag 3 maanden en 2 dagen... Ik moest even tellen enzo, maar het is echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet altijd hoor.
Ik weet nog op welke dag ik Esme ontmoette, op welke dag Pinda, op welke dag Gerrie.
hij ligt gewoon voor me neusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
GrrrrrrrrrrIk ben mijn videocamera kwijt
ja dat is waar.... ik wacht nog wel evenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik wilde deze 3 uur in de trein aan mn school werken. Maar nu zit ik gewoon al 1.5 uur te FOK!ken.
I failed once again.
Ik hou gewoon teveel nutteloze feitjes vast.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is dus gewoon creepy. Maarja, ik kan sowieso nergens datums van onthouden.
Fixedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen probleem. Het is geven en nemen he.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
FOK!kers zijn wel schatjes, dat moet ik jullie nageven.
Als ze nog klein zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
Vertel Heloef. Vertel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
Je wou niet bij mij langskomenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
Serieus, mensen morgen niet meer zo ver in het noorden wonen. Ik ben de treinreis zat.
Je mag logeren hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
Serieus, mensen morgen niet meer zo ver in het noorden wonen. Ik ben de treinreis zat.
Ik ben een beetje verlegen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wou niet bij mij langskomenBegrijp ik
!
Nee. Ik wil naar huis.quote:
Nee, hier zit ik om advies te geven, ik kan kei goed versieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom zit je ook in dezen topicje!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet in Groningen wonen
Met een boers accent, maar ik hoor meer Nederlands dan in Rotterdam ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
En Myr zegt zelf ook: we praten hier in Groningen ABN
Dat roep ik al de hele tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
En Myr zegt zelf ook: we praten hier in Groningen ABN
Boers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een boers accent, maar ik hoor meer Nederlands dan in Rotterdam ja.
Ik praat niet boers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef ValHallen het volgende:
Assepoester. Of was het Sneeuwitje?
Party & Co toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik praat niet boers.
En ik weet het niet meer. Stomme Triviant.
Dat moet je bij haar doen, niet thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Oh nee dingen beginnen nu te exploderen.
Welke dingen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Oh nee dingen beginnen nu te exploderen.
Rammstein geluisterd zeker!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn alle banners ineens in het duits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |