Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl lezer gespot.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl lezeres gespot.
Ik lees alleen de Tina.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl lezer gespot.
Dat dat in de Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl staat weet je zeker van je zusje?quote:
Demy.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoorde cup O. En een kont waar je je biertje op kan zetten.
Nee, van Silk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dat in de Grazia/Ellegirl/Cosmopolitan/Cosmogirl staat weet je zeker van je zusje?
Even voor de duidelijkheid he, stel ik ga met een andere vrouw daten... Wat vind jij er dan van? En ze reageert heftig, dan heb je een relatie. Haalt ze haar schouders op kan je er van uit gaan dat het een scharrel isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ja
'Wil je verkering met me' kan ongeveer tot je 13de
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid he, stel ik ga met een andere vrouw daten... Wat vind jij er dan van? En ze reageert heftig, dan heb je een relatie. Haalt ze haar schouders op kan je er van uit gaan dat het een scharrel is
WATquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Maar WT, aangezien jij mijn moeder hebt ontmoet en toch vriend van de familie bent. Mag jij exclusief de enige foto die ik van haar heb zien.
Heel goed laat ze maar zweten voor die foto'squote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Maar WT, aangezien jij mijn moeder hebt ontmoet en toch vriend van de familie bent. Mag jij exclusief de enige foto die ik van haar heb zien.
Okee lieverd jij ook dan, maar deel het met niemand.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WAT
IS
DIT
Ik zal je nog eens helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Deegrolprinsjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen vrouw meer nodig, kom er net achter dat ik zelf ook een god in de keuken ben
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee lieverd jij ook dan, maar deel het met niemand.Ik zal die foto aan niemand laten zien, al wordt het mijn dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf in Facebook termen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
maar dit is het meisje dat je toch niet leuk vond?
Je vind der niet "verliefd" leuk maar wilt gewoon graag een meisje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf in Facebook termen.
"It's complicated"
Oké 10 euro.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal die foto aan niemand laten zien, al wordt het mijn dood.
ja daaromquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ja
'Wil je verkering met me' kan ongeveer tot je 13de
10 euro voor wat? Ik kan trouwens niet garanderen dat Pinda de foto niet te zien krijgt. Maar dat is dan buiten mijn schuld om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |