Dat roep ik al de hele tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
En Myr zegt zelf ook: we praten hier in Groningen ABN
Boers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een boers accent, maar ik hoor meer Nederlands dan in Rotterdam ja.
Ik praat niet boers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef ValHallen het volgende:
Assepoester. Of was het Sneeuwitje?
Party & Co toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik praat niet boers.
En ik weet het niet meer. Stomme Triviant.
Dat moet je bij haar doen, niet thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Oh nee dingen beginnen nu te exploderen.
Welke dingen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Oh nee dingen beginnen nu te exploderen.
Rammstein geluisterd zeker!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn alle banners ineens in het duits.
Sorryquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moest stiekem wel een beetje lachen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moest stiekem wel een beetje lachen.
Ja het is een beetje een grapje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
Heloef?
Specs?
Bedoel: ademt het? Heeft het een naam? Heeft het een uiterlijk?
Ik schroktequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een grapje.Maar er is wel een meisje en ja die ademt, Lynn heet en rood haar heeft.
Tot zover de update.
Renetje toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schrokte![]()
Maar gelukkig is het een grapje. Bedoel: dit is niet goed voor mijn hart.
Ik hopelijk ook. Het is toch op zondag dus ik kan sowiesoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga naar Paganfest, waarschijnlijk.
Wanneer en waar is het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga naar Paganfest, waarschijnlijk.
Mijn ouders moesten het erover hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook. Het is toch op zondag dus ik kan sowieso
Eluveitie live zien
Waarom zou je daar niet heen mogen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten het erover hebben
lichaams bouw?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een grapje.Maar er is wel een meisje en ja die ademt, Lynn heet en rood haar heeft.
Tot zover de update.
Geef me een momentje.quote:
Moet maandag naar schoolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet heen mogen?
Uhm heloef? WTF twijfel je man haha.quote:
PUB ->quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet maandag naar schoolen het is laat afgelopen vonden ze
Pffff het ging zo goed met fietsen, mietje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
Gouda, nog 20 minuten tot huis.Waar ik met de auto van het station opgehaald word. Kei lief want ik ben best moe.
Ohquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet maandag naar schoolen het is laat afgelopen vonden ze
zal haar effe omschrijven.quote:
Sorry, Groningen ging me wat ver.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pffff het ging zo goed met fietsen, mietje.
quote:
Nou jullie hebben een omschrijving, nu allemaal opgeboktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal haar effe omschrijven.
Slank, rode haren tot iets over de schouder. Kleine stevige tietjes en een lief gezichtje.
Ik snap niet wat hier nou aan te twijfelen valt!
quote:
Zeg niet meer PM.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal haar effe omschrijven.
Slank, rode haren tot iets over de schouder. Kleine stevige tietjes en een lief gezichtje.
Ik snap niet wat hier nou aan te twijfelen valt!
Nee natuurlijk niet, wel eens gezegd dat ik plaatjes draai bij een radiostation waar een forum aan vast zit.quote:
knulletje wat is er aan de hand? Probeer je weer wat toe te voegen aan dit topic?quote:
It's the other way around.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wel eens gezegd dat ik plaatjes draai bij een radiostation waar een forum aan vast zit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
knulletje wat is er aan de hand? Probeer je weer wat toe te voegen aan dit topic?
Probeer nog maar een keer, want lukt je niet zo goed he.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef twi het volgende:
Ja, nu ben ik ook wel benieuwd heloef, pfffft.
Maar twee regels tekst, wow, snarf is zeker niet online op fok??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
knulletje wat is er aan de hand? Probeer je weer wat toe te voegen aan dit topic?
Probeer nog maar een keer, want lukt je niet zo goed he.
6. Je bent mod en je kunt 'm bannenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Heloef, hierbij verschillende redenen waarom ik de foto zou moeten zien.
1. Ik ben lief.
2. Ik heb tietjes.
3. Ik ben je on-actieve wingwomen.
4. Ik heb overal verstand van.
5. Ik ben lief.
Bedankt voor je goede argumentatie, ik neem dit zeker mee in de beslissing.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Heloef, hierbij verschillende redenen waarom ik de foto zou moeten zien.
1. Ik ben lief.
2. Ik heb tietjes.
3. Ik ben je on-actieve wingwomen.
4. Ik heb overal verstand van.
5. Ik ben lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |