NOG GEEN NIEUWE REACTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS EUJJJJJJJ!!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Faxie het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk
3 Interessesquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
NOG GEEN NIEUWE REACTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS EUJJJJJJJ!!!!!
hoe gaat t met lexa-dating..? =Dquote:
fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe gaat t met snarf-dating..? =D
Dat tekenspelletje.. Ik moest een potlood tekenen, dus ik doe dat, maar hij zag t nietquote:
Al 10 interesses, en 1 flirtquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe gaat t met lexa-dating..? =D
Moneyfornothingquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Axel1988 het volgende:
Is er hier toevallig iemand met een motorrijbewijs?
Weet niet, zal ik ook 1 maken voor vergelijkingsmateriaal?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al 10 interesses, en 1 flirt![]()
Op 38 bezoekers. Da's geen slecht gemiddelde volgens mij?
Je doet je best maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet, zal ik ook 1 maken voor vergelijkingsmateriaal?
Ohh god, ik ben ook een leeuw, ik heb nog maar 1 schone broek!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
HOROSCOOP 29 februari 2012
De komende dagen worden ultrasociaal, Leeuw. Hop, de deur uit dus. Jij bent sowieso al goed met mensen, maar tussen nu en vrijdag doen de sterren daar nog een flinke astrologische schep bovenop. Zet de feestjes en etentjes in je agenda én bovenaan je prioriteitenlijst.
![]()
![]()
etentje.... met mij =D ????quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
De komende dagen worden ultrasociaal, Leeuw. Hop, de deur uit dus. Jij bent sowieso al goed met mensen, maar tussen nu en vrijdag doen de sterren daar nog een flinke astrologische schep bovenop. Zet de feestjes en etentjes in je agenda én bovenaan je prioriteitenlijst.
![]()
![]()
Corperaal Anaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie verzint een pakkende username voor me? Pussydestroyer en drilboor waren al bezet
van welke site... ga ik kijken of ik toevallig ook een feestje moet vieren =Dquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |