abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108548017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Normaal gesproken laten die toch wel van zich horen als ze iets nodig hebben?
Als je je niet goed voelt willen ze dat nog wel eens vergeten, dus neem even een broodje ofzo.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108548023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou...bij mij is het anders wel een keer komen aanwaaien :@
Ik werd gewoon geschaakt :P
Haha... goeie ervaring?
pi_108548048
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als je je niet goed voelt willen ze dat nog wel eens vergeten, dus neem even een broodje ofzo.
Wijze woorden. Ook aan jezelf blijven denken als je je minder goed voelt...
pi_108548070
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha... goeie ervaring?
Jazeker, dankzij haar werd het voor mij weer makkelijker op de vrouwen af te stappen ;)
Ik heb toen gewoon een flinke portie geluk gehad
pi_108548089
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eigenlijk vind dat laatste niet zo bijzonder. Dat doe je ook als je sociaal bent en niet op zoek naar een relatie. Zijn wel dingen waar ik mee bezig ben.
Klopt, maar niet iedereen heeft daar van nature behoefte aan. Ik heb zelf niet echt behoefte om van alles en nog wat te doen en mensen te ontmoeten etc.. Ik moet me daar echt toe zetten; maar dat is wel nodig als je vanuit een eenzame positie echt kans wil gaan maken bij de dames.
pi_108548115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jazeker, dankzij haar werd het voor mij weer makkelijker op de vrouwen af te stappen ;)
Ik heb toen gewoon een flinke portie geluk gehad
Mag ook wel eens idd :). Goed om te horen.
pi_108548137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt, maar niet iedereen heeft daar van nature behoefte aan. Ik heb zelf niet echt behoefte om van alles en nog wat te doen en mensen te ontmoeten etc.. Ik moet me daar echt toe zetten; maar dat is wel nodig als je vanuit een eenzame positie echt kans wil gaan maken bij de dames.
Ik probeer discipline aan te brengen in onderhouden van sociale contacten. En dat gaat niet eens zo slecht. Dat is denk ik wel een goede stap voor mij. Maar je moet je er toe blijven zetten ja.
pi_108548146
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mag ook wel eens idd :). Goed om te horen.
Is leuk om mee te maken, maar het zal normaal gesproken niet zo makkelijk gaan.
De andere keren moest ik zelf wel wat doen, en dat ging toen ook goed
pi_108548237
Nieuwe jas :7
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:25:22 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108548413
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef debeterebob het volgende:
Altijd weer zelfde. Jongen krijgt meisje en het gaat uit. Komt jongen daarna weer terug op Fok :D
Ik blijf gewoon op fok als ik een vriendin heb :D

Maar je ziet inderdaad vaak dat mensen van alles laten vallen wst ze voor een relatie wel deden, zoals bv fok. Maar ook vrienden, sociale contacten enz.

Best raar en jammer dat heel veel mensen zo extreem verranderen als ze een relatie hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108548455
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon op fok als ik een vriendin heb :D

Maar je ziet inderdaad vaak dat mensen van alles laten vallen wst ze voor een relatie wel deden, zoals bv fok. Maar ook vrienden, sociale contacten enz.

Best raar en jammer dat heel veel mensen zo extreem verranderen als ze een relatie hebben.
Het is toch stiekem waar je alles om draait... de rest... tja, het boeit eigenlijk niet zo.
pi_108548494
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Normaal gesproken laten die toch wel van zich horen als ze iets nodig hebben?
:')
Grapje toch?
pi_108548542
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')
Grapje toch?
Roepen jouw cellen nooit dat ze voedingsstoffen nodig hebben dan? :o
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108548605
Je ziet het vaak.

Op een ander forum waar ik heel veel kom. Zie je zo af en toe een stelletje aanstaan en meestal gaat dat gepaard met inactiviteit of veel minder actief dan daarvoor. Vaak ook logisch omdat je best wat tijd spendeerd op een forum en dat dan liever aan elkaar spendeerd. Idem met vrienden etc je zult je tijd ook moeten verdelen.

En je kunt pas zeggen hoe je dat gaat doen is mijn ervaring als je er zelf inzit.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108548774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:30 schreef Partingglass het volgende:
Je ziet het vaak.

Op een ander forum waar ik heel veel kom. Zie je zo af en toe een stelletje aanstaan en meestal gaat dat gepaard met inactiviteit of veel minder actief dan daarvoor. Vaak ook logisch omdat je best wat tijd spendeerd op een forum en dat dan liever aan elkaar spendeerd. Idem met vrienden etc je zult je tijd ook moeten verdelen.

En je kunt pas zeggen hoe je dat gaat doen is mijn ervaring als je er zelf inzit.
Dat ook idd. De prioriteiten verschuiven en je hebt nog altijd maar een beperkt aantal uur op een dag. En mijn ervaring met een forum als fok is dat het een beetje alles of niets is. Je gaat erin op en praat lekker mee; anders gaat het vaak zo snel dat je er niet echt binding mee krijgt wanneer je er maar beperkt tijd in steekt of af en toe komt kijken.
pi_108548832
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat ook idd. De prioriteiten verschuiven en je hebt nog altijd maar een beperkt aantal uur op een dag.
Is ook logisch, maar dat maakt het niet minder waar. Dus ben ook niet verbaasd dat je nu terugkomt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:37:18 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108548885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is toch stiekem waar je alles om draait... de rest... tja, het boeit eigenlijk niet zo.
Je moet niks verranderen en de rest moet je juist boeien!

Vind ik dan.

Je vrienden moet je nooit opzij zetten voor een relatie. Vrienden zijn het belangrijkste wat je kan hebben. Want als je relatie stuk loopt zijn je vrienden er altijd voor je. Daar kan je altijd op terug vallen.

Voor mij zijn mijn beste vrienden gelijk of miss wel net iets belangrijker dan mijn vriendin.

En mijn vriendin zal toch een stukje moet aanpassen aan mijn leven, net als dat ik dat zal doen voor haar. Maar ik ga niet verranderen voor haar. En ga ook niet alles opzij zetten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108548921
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is ook logisch, maar dat maakt het niet minder waar. Dus ben ook niet verbaasd dat je nu terugkomt.
Terugkomen is trouwens wel een groot woord. Ik ben er nu; maar over een paar dagen... ik weet niet... ik heb er toendertijd wel veel aan gehad. Gewoon ergens mijn verhaal kunnen doen en daarna ook wat leuke contacten opgedaan. Maargoe, om leuke contacten op te doen zijn er wel efficientere manieren (no offense); en uiteindelijk zit je bij fok toch maar alleen thuis achter je computer.
pi_108549002
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet niks verranderen en de rest moet je juist boeien!

Vind ik dan.

Je vrienden moet je nooit opzij zetten voor een relatie. Vrienden zijn het belangrijkste wat je kan hebben. Want als je relatie stuk loopt zijn je vrienden er altijd voor je. Daar kan je altijd op terug vallen.

Voor mij zijn mijn beste vrienden gelijk of miss wel net iets belangrijker dan mijn vriendin.

En mijn vriendin zal toch een stukje moet aanpassen aan mijn leven, net als dat ik dat zal doen voor haar. Maar ik ga niet verranderen voor haar. En ga ook niet alles opzij zetten.
Naja, ik heb met mijn vrienden uiteraard wel contact gehouden; zijn ook gewoon nog op stap geweest enzo. Ik heb alleen geen vrienden waarmee ik praat over problemen enzo. Ook nu, als iemand dan vraagt waarom het uit is en hoe ik me voel enzo is het gewoon: "ah joh, was gewoon een foutje, gaat prima met me".... that's it. Niets meer.
pi_108549299
Hai :P
pi_108549445
Hoi Faxman
pi_108549459
Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk :P
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:53:10 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108549523
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:51 schreef Faxie het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk :P
NOG GEEN NIEUWE REACTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS EUJJJJJJJ!!!!!
pi_108549657
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef twi het volgende:

[..]

NOG GEEN NIEUWE REACTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS EUJJJJJJJ!!!!!
3 Interesses :P

Hihi
pi_108549839
Tering Heloef _O-
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')