Gaat je wel lukken, til niet te zwaar aan dit alles, blijkbaar vond ze het niet waard die reistijd voor je over te hebben en was jij dus niet haar droomman, dan is het beter dat jullie uit elkaar zijn gegaan en nu allebei je eigen weg te gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, die vorige opmerking van die droomvrouw was gewoon een grapje hoor, sloeg niet op mijn situatie uiteraard. Ik vind het ook bullshit van die afstand, maargoe... ik heb er niets in te zeggen; ik ben lijdend voorwerp.
Maar je hebt gelijk, niet in blijven hangen. Het leven is gewoon kut, maar als ik zo nog een week door blijf kniezen is mijn depressie zo weer terug en is het allemaal nog kutter. Ik ga proberen zsm weer mijn leven op te pakken zoals het was op het moment dat ik haar ontmoette... toen zat ik wel lekker in mijn vel.
Weinig nieuws...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de ladies?
Logisch, ik praat er met niemand over. Ik pen hier gewoon wat neer totdat het weer over is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef debeterebob het volgende:
Altijd weer zelfde. Jongen krijgt meisje en het gaat uit. Komt jongen daarna weer terug op Fok
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, die vorige opmerking van die droomvrouw was gewoon een grapje hoor, sloeg niet op mijn situatie uiteraard. Ik vind het ook bullshit van die afstand, maargoe... ik heb er niets in te zeggen; ik ben lijdend voorwerp.
Maar je hebt gelijk, niet in blijven hangen. Het leven is gewoon kut, maar als ik zo nog een week door blijf kniezen is mijn depressie zo weer terug en is het allemaal nog kutter. Ik ga proberen zsm weer mijn leven op te pakken zoals het was op het moment dat ik haar ontmoette... toen zat ik wel lekker in mijn vel.
Dus je wilt geen vriendin? Kan best hoor niks mis meequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet speciaal eigenlijk. Doe dingen die ik moet doen gewoon.
Ik kan geen chocola zien joh, al vind ik het normaal wel lekker. Heb al meer dan 2 dagen helemaal niets gegeten en heb nog steeds geen honger. Opmerkelijk dat dat mogelijk is....quote:
Nou ik doe er voor geen speciale dingen voor. Dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wilt geen vriendin? Kan best hoor niks mis mee
Op zn kant had ie makkelijker geweest, maar tekenen en lopen tegelijk gaat niet echtquote:
Tha fack...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik kan geen chocola zien joh, al vind ik het normaal wel lekker. Heb al meer dan 2 dagen helemaal niets gegeten en heb nog steeds geen honger. Opmerkelijk dat dat mogelijk is....
Beter ga je nu wat eten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik kan geen chocola zien joh, al vind ik het normaal wel lekker. Heb al meer dan 2 dagen helemaal niets gegeten en heb nog steeds geen honger. Opmerkelijk dat dat mogelijk is....
Eigenlijk zou andersom de beste uitgangspositie zijn... je wil geen vriendin, maar je doet er wel speciale dingen voor. Dan ben je het meest succesvol.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou ik doe er voor geen speciale dingen voor. Dat is iets heel anders.
Klopt, dan kan het in ene komen aanwaaienquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou andersom de beste uitgangspositie zijn... je wil geen vriendin, maar je doet er wel speciale dingen voor. Dan ben je het meest succesvol.
Ik leef gewoon een beetje. Doe leuke dingen, studeer wat en dat is het...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou andersom de beste uitgangspositie zijn... je wil geen vriendin, maar je doet er wel speciale dingen voor. Dan ben je het meest succesvol.
picsquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig. Ik ga zo eens naar de kapper denk ik. Mijn haar is afschuwelijk.
Vandaar dat je ui met z'n handen in het haar zitquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig. Ik ga zo eens naar de kapper denk ik. Mijn haar is afschuwelijk.
Je organen vinden het ook afschuwelijk als je niks eet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het komt nooit aanwaaien. Dat hele fabeltje van het komt wel; het komt vanzelf... allemaal onzin. Je moet zelf echt actie ondernemen. En dan nog... dan nog moet je niet een intens verlangen naar een bepaalde resultaat met een bepaald persoon hebben, want dat beïnvloed je omgang met haar. Het maakt het minder los, minder soepel en het verkleint daardoor je kansen. Dat is hoe ik het zie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, dan kan het in ene komen aanwaaien
Nou...bij mij is het anders wel een keer komen aanwaaienquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het komt nooit aanwaaien. Dat hele fabeltje van het komt wel; het komt vanzelf... allemaal onzin. Je moet zelf echt actie ondernemen. En dan nog... dan nog moet je niet een intens verlangen naar een bepaalde resultaat met een bepaald persoon hebben, want dat beïnvloed je omgang met haar. Het maakt het minder los, minder soepel en het verkleint daardoor je kansen. Dat is hoe ik het zie.
Owja... en actie betekend niet wanhopige liefdesverklaring of achter iemand aanlopen. Het is het jezelf zoveel mogelijk naar je zin maken, de wereld intrekken, open staan voor nieuwe dingen en vooral voor nieuwe mensen die je zo tegenkomt. Contacten opbouwen op een leuke manier. Maargoe... jij weet dit net als ik eigenlijk al
Normaal gesproken laten die toch wel van zich horen als ze iets nodig hebben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je organen vinden het ook afschuwelijk als je niks eet.
Eigenlijk vind dat laatste niet zo bijzonder. Dat doe je ook als je sociaal bent en niet op zoek naar een relatie. Zijn wel dingen waar ik mee bezig ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het komt nooit aanwaaien. Dat hele fabeltje van het komt wel; het komt vanzelf... allemaal onzin. Je moet zelf echt actie ondernemen. En dan nog... dan nog moet je niet een intens verlangen naar een bepaalde resultaat met een bepaald persoon hebben, want dat beïnvloed je omgang met haar. Het maakt het minder los, minder soepel en het verkleint daardoor je kansen. Dat is hoe ik het zie.
Owja... en actie betekend niet wanhopige liefdesverklaring of achter iemand aanlopen. Het is het jezelf zoveel mogelijk naar je zin maken, de wereld intrekken, open staan voor nieuwe dingen en vooral voor nieuwe mensen die je zo tegenkomt. Contacten opbouwen op een leuke manier. Maargoe... jij weet dit net als ik eigenlijk al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |