Weggooien. Die zijn er om mensen op het verkeerde been te zetten, denk ik. Al is dat met zo'n tekenstijl vrij overbodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met de SIXY letters?
Niksquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met de SIXY letters?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, nu begrijp ik het. Wel vreemd dat de zeppelin keihard naar de grond vliegt. Alvast RIP aan de nabestaanden.
Volgens mij is het pijltje links de manier hoe je er naar moet kijken, ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, nu begrijp ik het. Wel vreemd dat de zeppelin keihard naar de grond vliegt. Alvast RIP aan de nabestaanden.
Wtf waarom betaal je zoveel danquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) als straks mn verzekering opgezegd is... ga ik ook poging doen om voor (een deel van) de gemeentelijke heffingen vrijstelling te krijgen... zou me echt 100 euro per maand schelen ofzo =D whoop whoop, dan heb ik geld om te sporten =D
Of om vaker te gaan stappenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) als straks mn verzekering opgezegd is... ga ik ook poging doen om voor (een deel van) de gemeentelijke heffingen vrijstelling te krijgen... zou me echt 100 euro per maand schelen ofzo =D whoop whoop, dan heb ik geld om te sporten =D
Geen probleem meid, dat zijn we gewend van vrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
oeh... en (ik praat gewoon door over mn eigen leven hoor =P) ... bla bla bla bla bla bla
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wtf waarom betaal je zoveel dan
Ik ben met 2 pers en 1 hond en betaal 72 euro
Ja ik toch ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling van
rioolrecht en milieuheffing denk ik wel..
ik betaal per maand ong 15 euro hondenbelasting (voor 2 honden) en dan 35 euro aan alle andere zooi... ga proberen die 35 euro kwijt te laten schelden... + 45 euro autoverzekering... is een "winst" van 80 euro per maand!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook rioolbelasting enzo... milieuheffing en heb 2 honden, dan gata hondenbelasting flink omhoog... maar dara krijg ik geen vrijstelling van
rioolrecht en milieuheffing denk ik wel..
en auto verzekering is 45 euro ofzo (leve grijze kentekens =p)
Bij mij start ie opeens niet meer opquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt joysanu ben ik verslaafd
Ik ben nu bij met me tekeningenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij start ie opeens niet meer op
Kut!! Want ben er zo aan toe!!quote:
Nee hoor, vind het alleen wel vandaag genoeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga je dat elke dag vragen?
Gelukkig heb je wel een droombaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het alleen wel vandaag genoeg.
Goedzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het alleen wel vandaag genoeg.
Dat wil niet zeggen dat het zaterdag geen weekend is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen weekenden. Alleen vrije dagen tussendoor op woensdag en zondag.
Ik weet heel goed welke dag het isquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goedzo.
Voor de volgende keer dat je weer een van je niet zo heldere momentjes hebt en geen idee hebt in welke tijd je leeft: http://www.ishetalweekend.nl/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |