Hab schon kein zeit mehr.quote:
Het is Boze_Appel.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar jij krijgt je eigen speciale plekje samen met boze_appel.
Het is als een aap die met z'n uitwerpselen gooit. Het is vies, maar ook wel weer grappig.quote:
En makkelijker dan.quote:
Dat vraag ik ook bij mezelf af. En elke andere user hier op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe hij die naam verzonnen heeft. En waar het op slaat.
Het is best leuk op 2x snelheid.quote:
Het is erg.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Anti-deeltjes zijn de grootste angst van de Katholieke Kerk, right?
Sinds Dan Brown het oprakelde.
We waren veel te jong toen.quote:
Niemand hier heeft echt een logische naamquote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook bij mezelf af. En elke andere user hier op Fok!
Lekker naar de kerk.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, die kende ik.quote:
Jij toch wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niemand hier heeft echt een logische naam
De mijne was een self-fulfilling prophecy.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niemand hier heeft echt een logische naam
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verander maar gauw in Yarrak.quote:
En dan in NWS posten , überhauptquote:
Lekker rellen tegen Hofstad.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En dan in NWS posten , überhaupt
Dat laatste hoop ik voor je.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef schaal_9 het volgende:
Mijn naam is niet veel beter, namelijk niet lang houdbaar.
Dat kan als Ottomaan ook wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Sinds kort hebben we wat zeer conservatieve moslims , daar rel ik ook graag tegen.
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"quote:
* du_ke gooit croissants naar Waht.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poort van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
De tering zeg, haha.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
* du_ke gooit croissants naar Waht.
Weg met ons!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen als DH denken dat de poorten van Wenen allang gepasseerd zijn en dat is de schuld van linkse zelfhaters.
Dat jullie het weten.
De volgende schaal zou ik echt gaaf vinden, maar zelfs al blijf ik op dezelfde schaal en anciënniteit als nu, ben ik tevreden. De hervormingen in de sociale zekerheid blijven me bespaard. Jij een baan zou nog veel mooier zijnquote:
quote:
Het is al harstikke mooi wat je hebt. Leuk dat je het me zo gunt, maar ik hoop op mijn beurt dat Schaal_10 binnenkort een feit is.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:16 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
De volgende schaal zou ik echt gaaf vinden, maar zelfs al blijf ik op dezelfde schaal en anciënniteit als nu, ben ik tevreden. De hervormingen in de sociale zekerheid blijven me bespaard. Jij een baan zou nog veel mooier zijn
Hier, journalist van likmevestje.quote:
Reya?quote:
Tja, ik stel ook eigenlijk geen hoge eisen aan ijn hardware.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik heb nog DDR2... niet veel, maar toch.
Werk ik voor de Oor, gapend gat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier, journalist van likmevestje.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werk ik voor de Oor, gapend gat?
De wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wat?
Ja zal vast wel, jij leeft toch 30 jaar in het verleden.
Die is toch bagger, de cover is beter.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.
Solliciteer je naar een ervaring?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.
Ik hou niet zo van covers.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is toch bagger, de cover is beter.
De oor? Ga je straks nog mijmeren over de Lach? En dan noem je mij een bejaarde? Jezus, jij komt niet onder een steen vandaan, je zit er in, Fossiel!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meer vrijheid om dingen te doen met je toestelquote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wil geen Apple fanboy zijn, maar ben zo tevreden over de iPhone dat ik niet zie waarom ik hierna een Android toestel zou nemen.
Ja, een baltrompet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef eriksd het volgende:
Heeft een trompet met zo'n bal erop nog een speciale naam? Klinkt wel mooi.
Dat kan, hij is toch beter.quote:
Ik wil geen dingen doenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meer vrijheid om dingen te doen met je toestel
Verschil is dat jij ook daadwerkelijk bejaard bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De oor? Ga je straks nog mijmeren over de Lach? En dan noem je mij een bejaarde? Jezus, jij komt niet onder een steen vandaan, je zit er in, Fossiel!
Ik hoorde dat jij een schat van een jongen bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Autisten hebben doorgaans een matig tot slecht ontwikkeld taalgevoel.
Age and Guile Beat Youth, Innocence, and a Bad Haircutquote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat jij ook daadwerkelijk bejaard bent.
Duh.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens bestaat oor nog gewoon, maar goed.
quote:
Van wie?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij een schat van een jongen bent.
Temquote:
Mental imagequote:
GMTA.quote:
Je moet inderdaad wat om je midlife-crisis door te komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Age and Guile Beat Youth, Innocence, and a Bad Haircut
Nee hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Autisten hebben doorgaans een matig tot slecht ontwikkeld taalgevoel.
Volgens mij heb jij meer last van een crisisquote:Op maandag 27 februari 2012 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wat om je midlife-crisis door te komen.
Of hij heeft gewoon een eigen muzieksmaak.quote:
Mijn voorkeur gaat uit naar Phil Collins.quote:
Maak je over mij maar geen zorgen, Piet. Attent, maar onnodig.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer last van een crisis
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Phil Collins.
Oh wacht.
Wat zei ik? fossiel!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh wacht.
Jouw voorkeur gaat natuurlijk uit naar Mika.quote:
Goeie band trouwensquote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef Nautilus. het volgende:
Hoewel ik nu een liedje van Blondie beluister.
Nee, Rammstein en andere postpunkquote:Op maandag 27 februari 2012 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw voorkeur gaat natuurlijk uit naar Mika.
Vergeten alweer?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, Rammstein en andere postpunk
Kan. Toch is het een grote hit en als je het nieuws volgt merk je dat ook wel. Daar hoef je geen top40 voor te luisteren.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een eigen muzieksmaak.
Goeie.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh wacht.
Moet wel daar.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef Tem het volgende:
Sinds Nautilus richting Delfshaven is vertrokken is hij wel wat harder geworden.
Welke meet?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey gare Hongaar, jij komt ook naar de meet hè?
Klinkt als een nazi-dokter.quote:
Moet ik even toestemming vragen........quote:Op maandag 27 februari 2012 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze: [POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.
Niet volgens synovatequote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
Goed nieuws Remlof, de PvdA schiet omhoog in de peilingen.
Je komt?quote:
Hulle haten mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:44 schreef remlof het volgende:
Zo, bijna thuis. Heb ik nog wat gemist?
Ik had niet anders verwacht. Nu moet het CDA het kabinet nog laten vallen en dan hebben we straks kabinet Samsom.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
Goed nieuws Remlof, de PvdA schiet omhoog in de peilingen.
Prima, zal 't er even bij zetten.quote:
Ik denk dat ik er een nieuwe Feuten ingooi.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is het ook. Gelukkig komt P&W zo.
Staat 'ie al online?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een nieuwe Feuten ingooi.
Deze toch?quote:
Ik drink ook bier.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, anders zit ik straks met allemaal wijndrinkers
Ik heb nog wel iets lekkers:quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima publiek, die wijndrinkersquote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik laatst op een verjaardag meldde dat de acteerprestaties tenenkrommend waren bleek dat mijn ouders en schoonouders trouwe volgers van de serie zijn. Maarja dat is dan ook de doelgroep.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gezapig, hè. Maar mijn ouders hebben een huis op Flie, en/dus houd ik wel van dat eiland.
Aan jou de taak om het uit de vrouwelijke tak van de familie te fokken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik laatst op een verjaardag meldde dat de acteerprestaties tenenkrommend waren bleek dat mijn ouders en schoonouders trouwe volgers van de serie zijn. Maarja dat is dan ook de doelgroep.
Nederlandse seriesquote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik laatst op een verjaardag meldde dat de acteerprestaties tenenkrommend waren bleek dat mijn ouders en schoonouders trouwe volgers van de serie zijn. Maarja dat is dan ook de doelgroep.
Baantjer was wel oke.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:05 schreef Tem het volgende:
[..]
alweer? jij zou toch geen alcohol meer drinken gedurende de week?
En comedy:quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
De Fabriek, Spijkerhoek en De appelgaard waren wel goede series.
Wat een sufkutjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:06 schreef Nautilus. het volgende:
Feuten. Over gezapigheid gesproken. Ik ving in de supermarkt een gesprek tussen twee huismussen op die "snel naar huis gingen om Feuten te zien."
Toen zat ik nog in mijn vaders verrekijker.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je wist hoe het leven zou gaan, kroop je snel weer in je vaders banaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in mijn vaders verrenkijker.
Ach, op het HBO is dat geen verplichte kost.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb nog nooit Feuten gezien.
Hoor ik er nu niet meer bij?
Dan zal je nooit een goede schrijver worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:12 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, ik ben erg tevreden over mijn leven.
Q en Qquote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Op zoek naar jolanda.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef Drugshond het volgende:
De lachende scheerkwast. was ook wel vermakelijk.
Hoe is het met de scheiding van je schoonzus, trouwens?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn broertje vandaag een dienst bewezen, ik kocht zijn aanhanger voor 700 euro en de mijne krijgt ie erbij.
Zus...... Tja, mijn zwager woont momenteel bij zijn ouders.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe is het met de scheiding van je schoonzus, trouwens?
Het is watquote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Zus...... Tja, mijn zwager woont momenteel bij zijn ouders.
Zwaar kut. Maar ja je doet er niks aan. Wel heb ik mijn zus even laten weten hoe ik erover denk.quote:
Goed zo. Vrouwen hè? Zo veranderlijk als iets.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Zwaar kut. Maar ja je doet er niks aan. Wel heb ik mijn zus even laten weten hoe ik erover denk.
Als je man geestelijk in de knoop zit help je hem lijkt me.............quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed zo. Vrouwen hè? Zo veranderlijk als iets.
Denk je alles geregeld te hebben voor ze, mooi gezinnetje, lekker huis, leuke kids, zit er “iets” niet helemaal goed.
Mijn zus is recent ook gescheiden na 20 jaar. Drie kinderen enzo. Treurige aangelegenheid.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Zwaar kut. Maar ja je doet er niks aan. Wel heb ik mijn zus even laten weten hoe ik erover denk.
Toen ik op de universiteit was, was het hip. En in 2007 had ik geen geld ;-)quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, ik stel ook eigenlijk geen hoge eisen aan ijn hardware.
Maar... een baan voor jou levert wel een drievoudige winsituatie op:quote:
Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is al harstikke mooi wat je hebt. Leuk dat je het me zo gunt, maar ik hoop op mijn beurt dat Schaal_10 binnenkort een feit is.
Tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je man geestelijk in de knoop zit help je hem lijkt me.............
Dat vergeet men tegenwoordig lijkt wel. Mijn vrouw begrijpt mij wel als ik dagen heb dat ik niet te genieten ben, gewoon omdat het dan even tegenzit. Dat stapelt ze niet op.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef GSbrder het volgende:
In goede en in slechte tijden. Tot de dood ons scheidt.
Kinderen zijn altijd een treurige aangelegenheid, daar hoef je niet eens voor te scheiden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn zus is recent ook gescheiden na 20 jaar. Drie kinderen enzo. Treurige aangelegenheid.
Gevolgd door "Maar waarschijnlijk wel gelukkig"?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef Nautilus. het volgende:
De openingszin van mijn roman is: "Je zult hier nooit rijk mee worden."
Lijkt me suf.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef Nautilus. het volgende:
Mijn ouders zijn recent gescheiden. Gut, meid...
Klopt. Gelukkig ben ik nooit kind geweest.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd een treurige aangelegenheid, daar hoef je niet eens voor te scheiden.
hoe heet het boek?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Gevolgd door "Maar waarschijnlijk wel gelukkig"?
2 x kerstquote:
Als je uit een Tokkie gezin komt, vier je misschien wel zes keer kerst!quote:
Blijkbaar slaat talent daar dus geen generatie over.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef remlof het volgende:
Hans Spekman's vader was ook timmerman.
Spekman is Jezus?quote:
Het blijft Fok, we zullen het niet snel kunnen beoordelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Tem het volgende:
Misschien heeft D_N gelijk en is TitusPullo toch vriendelijker.
Vriendelijker dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Tem het volgende:
Misschien heeft D_N gelijk en is TitusPullo toch vriendelijker.
Niet op de beurs...........quote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef GSbrder het volgende:
En betyars vader verdient 2k op de beurs.
Mijn geheugen.
Hij draagt wel dezelfde kleding.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De sociaal-democratische Jezus.
Stijgers/dalers, right?quote:
We hoeven hem alleen nog maar even aan zijn kruis te nagelen, in een grot te stoppen en kijken of hij na drie dagen weer opstaat en loopt.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij draagt wel dezelfde kleding.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hoeven hem alleen nog maar even aan zijn kruis te nagelen, in een grot te stoppen en kijken of hij na drie dagen weer opstaat en loopt.
Daar zou ik wel van staan te kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hoeven hem alleen nog maar even aan zijn kruis te nagelen, in een grot te stoppen en kijken of hij na drie dagen weer opstaat en loopt.
GS nu: "Oooooooooh, DIE Beurs."quote:
Spekjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kunnen we daarna chocolade-eieren zoeken.
Zozo. Met 200.000 p/jaar.quote:
Goede film. Heel wat beter dan de gorror van nu, maar ook toen.quote:
En je wijlen schoonmoeder was er ook zo een.quote:
Mijn schoonmoeder leeft nog......quote:Op maandag 27 februari 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je wijlen schoonmoeder was er ook zo een.
Harde jeugd gehad. Twee grote erfenissen, een gehad en een op komst, maar wat zijn die rijke mensen toch asociaal!
Nog ergerquote:
Maar je schreef nog wel fl.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets dat we tussen de Florijn en de Euro hadden.
Dat was een bizar systeem, met munten van 0,25 en 2,50 en briefjes van 25 en later zelfs 250.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je schreef nog wel fl.
Leren rekenen was met kwartjes en rijksdaalders ook leuker.
En grote getallenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je schreef nog wel fl.
Leren rekenen was met kwartjes en rijksdaalders ook leuker.
Toen ik nog haar tot op mijn schouders had jaquote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, guldens. Daar betaalden we mee toen remlof nog haar had.
Nu hangt het alleen nog maar tot je knieën?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik nog haar tot op mijn schouders had ja
2600 gulden. Dat was nog wat.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
En grote getallen
Echtgaaf dat ik deze maand weer 2600 ouderwetse guldens kreeg bijgeschreven, netto. En dat met een 36-urige werkweek! 10.400 kwartjes...
En een pakje peuken fl 3,75.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef Drugshond het volgende:
Toen een gram wiet nog 6 gulden was.
Toen was ik 15quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer meegemaakt, wel fl 1,75.
Ik pin veelal.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef schaal_9 het volgende:
Inderdaad... geen idee hoeveel ik tegenwoordig uitgeef in de supermarkt. Als de caissière lacht ben ik allang tevreden.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef schaal_9 het volgende:
Inderdaad... geen idee hoeveel ik tegenwoordig uitgeef in de supermarkt. Als de caissière lacht ben ik allang tevreden.
Inderdaadquote:
De dollar werkt ook met 0,25 maar dat is dan ook de uitzondering.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een bizar systeem, met munten van 0,25 en 2,50 en briefjes van 25 en later zelfs 250.
Elke andere valuta werkt met 0,20, 0,50, 20, 50, 200 en 500
Ik ving altijd insecten met een vriend en sloot ze op in een jampot.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef Drugshond het volgende:
fikkie stoken .... altijd leuk.
Ali chemicalie.
Dat is niet rebels, dat deed ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef Drugshond het volgende:
fikkie stoken .... altijd leuk.
Ali chemicalie.
Je bedoelde het vast anders.quote:
Cola blik, tinner en bizonkit + kanonslag.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is niet rebels, dat deed ik ook.
Ik ving altijd lieveheersbeestjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ving altijd insecten met een vriend en sloot ze op in een jampot.
Wel met luchtgaten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef De_Nuance het volgende:
Citroentje 5 cent
Zuurmatje 15 cent
Marsreep 1 gulden
Twix-jojo 5 gulden
Mickey Mouse Horloge 25 gulden
Toen ik op de drank en drugs leeftijd kwam betaalden we met Europees geld.
Ik kan me nog herinneren, toen ik een paar maanden werkte bij een financiële instelling. Soep was een kwartje, en op de universiteit een volle gulden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef De_Nuance het volgende:
Citroentje 5 cent
Zuurmatje 15 cent
Marsreep 1 gulden
Twix-jojo 5 gulden
Oke jij wint.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Cola blik, tinner en bizonkit + kanonslag.
Was gewoon napalm, maar dan erger.
Ja ik ook, maar sprinkhanen en hommels waren spannender.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik ving altijd lieveheersbeestjes.
Mwah, het uurloon van een student is ook 15 netto.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:06 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren, toen ik een paar maanden werkte bij een financiële instelling. Soep was een kwartje, en op de universiteit een volle gulden.
Op mijn huidige werk kost een klein zakje chips (40 gram?) uit de automaat 1,25 euro!! Dat is een klein vermogen!
Likschelpen 15 centquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef De_Nuance het volgende:
Citroentje 5 cent
Zuurmatje 15 cent
Marsreep 1 gulden
Twix-jojo 5 gulden
Oh ja, jongedame, jij moet ook gewoon naar de meet komen.quote:
Sprinkhanen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar sprinkhanen en hommels waren spannender.
Ouder dan jij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:06 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal in godsnaam?
Het OTquote:
Rookbommen van PVC-buis, watten en sterretjesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Cola blik, tinner en bizonkit + kanonslag.
Was gewoon napalm, maar dan erger.
Pijnlijk, nooit geweten dat hetero anale seks zo was.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Rookbommen van PVC-buis, watten en sterretjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |