Moet ik even toestemming vragen........quote:Op maandag 27 februari 2012 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze: [POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.
Niet volgens synovatequote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
Goed nieuws Remlof, de PvdA schiet omhoog in de peilingen.
Je komt?quote:
Hulle haten mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:44 schreef remlof het volgende:
Zo, bijna thuis. Heb ik nog wat gemist?
Ik had niet anders verwacht. Nu moet het CDA het kabinet nog laten vallen en dan hebben we straks kabinet Samsom.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
Goed nieuws Remlof, de PvdA schiet omhoog in de peilingen.
Prima, zal 't er even bij zetten.quote:
Ik denk dat ik er een nieuwe Feuten ingooi.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is het ook. Gelukkig komt P&W zo.
Staat 'ie al online?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een nieuwe Feuten ingooi.
Deze toch?quote:
Ik drink ook bier.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, anders zit ik straks met allemaal wijndrinkers
Ik heb nog wel iets lekkers:quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima publiek, die wijndrinkersquote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik laatst op een verjaardag meldde dat de acteerprestaties tenenkrommend waren bleek dat mijn ouders en schoonouders trouwe volgers van de serie zijn. Maarja dat is dan ook de doelgroep.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gezapig, hè. Maar mijn ouders hebben een huis op Flie, en/dus houd ik wel van dat eiland.
Aan jou de taak om het uit de vrouwelijke tak van de familie te fokken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik laatst op een verjaardag meldde dat de acteerprestaties tenenkrommend waren bleek dat mijn ouders en schoonouders trouwe volgers van de serie zijn. Maarja dat is dan ook de doelgroep.
Nederlandse seriesquote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik laatst op een verjaardag meldde dat de acteerprestaties tenenkrommend waren bleek dat mijn ouders en schoonouders trouwe volgers van de serie zijn. Maarja dat is dan ook de doelgroep.
Baantjer was wel oke.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:05 schreef Tem het volgende:
[..]
alweer? jij zou toch geen alcohol meer drinken gedurende de week?
En comedy:quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
De Fabriek, Spijkerhoek en De appelgaard waren wel goede series.
Wat een sufkutjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:06 schreef Nautilus. het volgende:
Feuten. Over gezapigheid gesproken. Ik ving in de supermarkt een gesprek tussen twee huismussen op die "snel naar huis gingen om Feuten te zien."
Toen zat ik nog in mijn vaders verrekijker.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je wist hoe het leven zou gaan, kroop je snel weer in je vaders banaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in mijn vaders verrenkijker.
Ach, op het HBO is dat geen verplichte kost.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb nog nooit Feuten gezien.
Hoor ik er nu niet meer bij?
Dan zal je nooit een goede schrijver worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:12 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, ik ben erg tevreden over mijn leven.
Q en Qquote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Op zoek naar jolanda.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef Drugshond het volgende:
De lachende scheerkwast. was ook wel vermakelijk.
Hoe is het met de scheiding van je schoonzus, trouwens?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn broertje vandaag een dienst bewezen, ik kocht zijn aanhanger voor 700 euro en de mijne krijgt ie erbij.
Zus...... Tja, mijn zwager woont momenteel bij zijn ouders.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe is het met de scheiding van je schoonzus, trouwens?
Het is watquote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Zus...... Tja, mijn zwager woont momenteel bij zijn ouders.
Zwaar kut. Maar ja je doet er niks aan. Wel heb ik mijn zus even laten weten hoe ik erover denk.quote:
Goed zo. Vrouwen hè? Zo veranderlijk als iets.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Zwaar kut. Maar ja je doet er niks aan. Wel heb ik mijn zus even laten weten hoe ik erover denk.
Als je man geestelijk in de knoop zit help je hem lijkt me.............quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed zo. Vrouwen hè? Zo veranderlijk als iets.
Denk je alles geregeld te hebben voor ze, mooi gezinnetje, lekker huis, leuke kids, zit er “iets” niet helemaal goed.
Mijn zus is recent ook gescheiden na 20 jaar. Drie kinderen enzo. Treurige aangelegenheid.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Zwaar kut. Maar ja je doet er niks aan. Wel heb ik mijn zus even laten weten hoe ik erover denk.
Toen ik op de universiteit was, was het hip. En in 2007 had ik geen geld ;-)quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, ik stel ook eigenlijk geen hoge eisen aan ijn hardware.
Maar... een baan voor jou levert wel een drievoudige winsituatie op:quote:
Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is al harstikke mooi wat je hebt. Leuk dat je het me zo gunt, maar ik hoop op mijn beurt dat Schaal_10 binnenkort een feit is.
Tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je man geestelijk in de knoop zit help je hem lijkt me.............
Dat vergeet men tegenwoordig lijkt wel. Mijn vrouw begrijpt mij wel als ik dagen heb dat ik niet te genieten ben, gewoon omdat het dan even tegenzit. Dat stapelt ze niet op.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef GSbrder het volgende:
In goede en in slechte tijden. Tot de dood ons scheidt.
Kinderen zijn altijd een treurige aangelegenheid, daar hoef je niet eens voor te scheiden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn zus is recent ook gescheiden na 20 jaar. Drie kinderen enzo. Treurige aangelegenheid.
Gevolgd door "Maar waarschijnlijk wel gelukkig"?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef Nautilus. het volgende:
De openingszin van mijn roman is: "Je zult hier nooit rijk mee worden."
Lijkt me suf.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef Nautilus. het volgende:
Mijn ouders zijn recent gescheiden. Gut, meid...
Klopt. Gelukkig ben ik nooit kind geweest.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd een treurige aangelegenheid, daar hoef je niet eens voor te scheiden.
hoe heet het boek?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Gevolgd door "Maar waarschijnlijk wel gelukkig"?
2 x kerstquote:
Als je uit een Tokkie gezin komt, vier je misschien wel zes keer kerst!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |